Jump to content

Voldemort

Użytkownik
  • Content Count

    221
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

19 Dobry

About Voldemort

  • Rank
    ..:: Bywalec :..

Profile Information

  • Gender
    mężczyzna
  • Skąd
    Łódź
  • Auto
    Tesla Model 6 (OBK H6 MY04 Spec. LGT+Jako)
    Najjaśniejsza (SVX '93)
    Frankenwagon (GF swap EJ22 rdza+błoto-style)
  • Zainteresowania
    Komputery i Subarochody

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Moje H6 jest ze szwajcarskiego wypustu i chętnie bym sobie wrzucił małą z przodu (albo wcale nie wrzucał…), ale to jak źle te małe wyglądają z tyłu… co robić, jak żyć?
  2. Mój nowy OBK jest trochę LGT, bo ma włożony hamulunek z rocznika 2005+… i jest to najlepiej hamujące auto jakim jeździłem w życiu. Jeśli chodzi o zestaw tarcze/klocki to zerknę w domu, może będzie na którejś fakturce. EDIT: niestety papiery czyste, jakby Ci zależało to mnie męcz to będę "nękał" poprzednika
  3. Z tego co czytałem to NIE należy wstawiać tego bezpiecznika przy normalnym użytkowaniu, bo robi dokładnie to co biegi 1 i R, czyli spina Ci napęd na stałe. Tym bardziej ciekawe, że mówisz, że problem ustał, czyli tak jakby to co ludzie piszą w internecie nie miało pokrycia Na skręcaniu na 2-3-D też czujesz napinanie (bez bezpiecznika oczywiście...)? anonimowe źródło z internetu: It means "CENTRE DIFF LOCK". It is activated by inserting a fuse and is ONLY used for testing the transmission. It locks the VTD system into a 50:50 front:rear split. You may notice that
  4. Jak chcesz LPG to silniki EJ20F to słuszna opcja (salonowe bifuel, wzmacniane gniazda, pitupitu). Polecam też wizytę na SKP przy zakupie, żeby zweryfikować stan zarówno elementów nośnych jak i wszystkich gum zawieszenia - czasem warto odpuścić zakup albo stargować na kosmetykę pozakupową tak jak przedmówca zasugerował
  5. IMHO taki design, trochę jak DCCD w pozycji LOCK to funkcjonuje wg mnie. Ja po prostu manewruję na pozycji 2, a do tyłu staram się głównie na prostych śmigać. …co podejrzewam, że i tak nie ma znaczenia przy tych wszystkich ostrzejszych ruszeniach na skrzyżowaniach czy próbach latania bokiem
  6. a na jakim biegu skręcasz? bo na 1 i wsteku masz full lock-up 50:50 to primo, a secundo w obudowiego tylnego dyfra powinno być ukryte LSD (pół-szpera)
  7. Pozdrawiam z dnia wypadku w Energylandii :s
  8. odpozdrawiam, było jechane do Poznania wyłapałem trąbienie, ale byłem chyba zaabsorbowany moim pasem ruchu + pasażerkami
  9. Tutaj statystyki dla Imprezy GF kupionej z forum łącznie z zakupem i OC, przejechane tak jak widać prawie 20kkm. Oczywiście część kosztów wraz ze wzrostem przebiegu rośnie, a część jest stała i wtedy koszt kilometra jest mniejszy. Dolarami się nie przejmuj, to normalne złotówki.
  10. pozdrawiam niebieskiego kombi z pomarańczową świnia na klapie ze Świętojańskiej w Gdyni. machane z SVXa
  11. Pozdrawiamy serdecznie kierownika, który uznał że lepiej stać koło innego Subaru niż uszanować zakaz (choć na moje to go po prostu nie zauważył jadąc od drugiej strony). Ogólnie wczoraj całe trzy parkowania w stolicy odbyły się obok jakiegoś Subaraczka
  12. ZTCW na spodniej stronie maski powinieneś mieć naklejkę, na które masz napisane odstępy świec, luzy zaworowe, wolne obroty i jeszcze parę innych parametrów.
  13. SVX ruszony, więc pozdrawiam Legasia spod Tesco przy Pojezierskiej
×
×
  • Create New...