Voldemort

Użytkownik
  • Zawartość

    181
  • Rejestracja

  • Ostatnio

O Voldemort

  • Ranga
    ..:: Bywalec :..

Contact Methods

  • GG
    7308284

Profile Information

  • Płeć
    mężczyzna
  • Skąd
    Łódź
  • Auto
    Lancia Delta II '94 1.8
    Najjaśniejsza (SVX '93)
  • Zainteresowania
    Komputery i Subarochody
  1. Ooo, to ja Cię Bartek będę dopytywał post factum czy polecisz człowieka od poprawek, bo mam w moim wehikule parę niedoskonałości związanych z wiekiem oraz eksploatacją
  2. Pod Ikeą się zawsze można zgadać
  3. W Kotlinie bywam dosyć regularnie (choć na łódzkich blachach) i jest ich sporo. Terazw święta parkowałem przy granatowej imprezie NA kombi na Zabobrzu, ale w sumie to żadnej Subarki oklejonej świniaczami chyba na DJ jeszcze nie widziałem.
  4. Myślałem, że pomoc ręką to jest taki standardowy safety feature
  5. Eeee, a mówią, że to w Polsce jak w lesie… Zburzyłeś mi trochę światopogląd
  6. Z drugiej strony taki Hyundai Veloster już niedostępny w EU, tak samo jak mocniejsze wersje Subarków, chociaż te już głównie przez regulacje emisji. Co ciekawe czytałem gdzieś info, że H6 w USA ma udział w granicach 10-20% nowych modeli z nim oferowanych, więc niby się ludzie nie wyrywają.
  7. Między innymi dlatego, że produkowany jest w fabryce Subaru
  8. Ponieważ nadszedł sezon zmiany gum na letnie to pragnę przypomnieć, że w Lublinie można wyrwać komplet felg OEM. Dane kontaktowe na priv. Cena wyjściowa 640PLN, foci ani pamięci stanu wizualnego nie mam, ale za to jest na nie gwarancja prostości.
  9. Ten co wrzuciłeś już był, ten jest nowy
  10. Wg mnie jbond - Gdynia - EU, z tym, że skrzynia była przekładana, naprawiana i w sumie to nie pamiętam jaki był konsensus odnośnie posiadania przez niego VTD (czyli tego co chcemy). Brzydko wrzuca 2, dudni przy wrzucaniu wsteka i jeszcze coś. Teoretycznie u mnie to wszystko występuje, ale jeszcze jeździ, więc się nie spinam http://www.subarusvx.com/faq/transmission.html Econ wyłącza tryb POWER, który w EUspec jest reakcją na gaz, a nie na przycisk http://www.alcyone.org.uk/ssm/powermode.html
  11. adixi1: jbond ma USDM? Ale na zdjęciach licznik w km/h, przycisk ECON na dźwigni zmiany biegów i w opisie pochodzenie "Szwajcaria". Czy o jakimś innym mówisz? EDIT: Aha, ten świętochłowicki to amerykaniec. ajax: gdybyś jeszcze nie doczytał, to SVXy występują w dwóch odmianach napędowych. USDM to rozdział momentu 90:10, a opcja EU (ale też trzeba patrzeć na VIN i nalepkę na skrzyni) to VTD, 36:64 i szpera. Natomiast tutaj już raczej europejski https://www.olx.pl/oferta/subaru-svx-CID5-IDlwMQV.html#0f333b98a4
  12. Hmm, najprostsze rozwiązania najlepsze i stracisz na nich najmniej energii. Jak masz dojście to wlej R12, jak nie masz dojścia to R413a, a w ostateczności konwertuj.
  13. ppmarian - masz nalepkę na chłodnicy R12? Jak mam błękitną Subaru z R134a.
  14. Łódź, jeśli chodzi o bliskie rejony. A w sprzedaży na chwilę obecną masz wyżej sfotografowany egzemplarz z Gdyni (chyba wciąż aktualna oferta?) i na OLX jakiś ze Świętochłowic.
  15. Aerodynamika auta, jedna z przyczyn takiego stanu rzeczy, jest wyjątkowa. Osobiście najbardziej doceniam niemalże całkowitą odporność na podmuchy boczne. Natomiast jeśli liczysz spalanie ze względów bardziej ekonomicznych niż z ciekawości (a jak jeździsz na Autobahny to już w ogóle) to z całego serca polecam LPG 10l*5PLN vs 12l*2PLN. Bardzo pesymistycznie licząc zwraca się po 25kkm, u mnie ok. 12kkm. Koszt instalacji poniżej 4kPLN. Sterownik AC Stag QMAX, butla 48l nominalnie czyli 39.6LPG zazwyczaj od zera mi wchodzi. Najmniej na tym przejechałem 220km (>190km/h) a najwięcej jakoś 330km(<124km/h). Najczęściej spalanie przy prędkościach na poziomie przepisów (124-148km/h) wypada w okolicach 14l LPG, czyli 280km na butli. Akurat wypada przerwa na stację raz na 2h. PS W sumie nie wiem czy ekipa z nagaz.pl mi nie ustawiła dotrysku NoPb98 przy wyższych obrotach, ale wg GPSa wyciągnąłem 248km/h na Lepszym Powerze, Gamoniu!