Voldemort

Użytkownik
  • Zawartość

    194
  • Rejestracja

  • Ostatnio

O Voldemort

  • Ranga
    ..:: Bywalec :..

Profile Information

  • Płeć
    mężczyzna
  • Skąd
    Łódź
  • Auto
    Leniwiec (Legacy I EJ22 AT)
    Najjaśniejsza (SVX '93)
  • Zainteresowania
    Komputery i Subarochody
  1. Potwierdzam, chociaż jest to całkiem ciężka konfiguracja auta, ale zamulać nie zamula, Porównywalnie się garnie z SVXem w przedziale 2-3k obrotów. Za parę tygodni przy dobrych wiatrach będę miał ten silnik w Imprezce GF w manualu i to powinno już fruwać
  2. hmm, no ja swoje tylko gładzę dłonią
  3. Czyli trzymam się metodologii EJ18 EJ20 115/116KM i EJ22 i jak zostawię kolektor od starego i czyli wału+wałka to powinno być wszystko w porządku. Dzięki!
  4. Rozumiem, że wzięcie EJ22 z 1991 roku i zastąpienie nim EJ20 125KM 2002r. jest złożone, bo trzeba pokombinować z okablowaniem, bieg jałowy i inne wspomniane na amerykańskich forach. A czy wstawianie ww. EJ22 do Imprezy 1995 JDM WRX GF8 jest problematyczne j.w. czy raczej równie proste jak wsadzenie EJ22 w miejsce EJ20 116KM?
  5. To jeszcze się pochwal skąd jesteś, bo profil pusty Ad instrukcja: Google Translate na telefonie, instant translation i jedziesz
  6. 1:02 Dyrekcja gubi listek Cóż, widać niezaprzeczalnie, że aż tak jak do przodu to się on na ten krawężnik nie wyrywa, ale tragedii z tym cofaniem to też nie ma.
  7. No i już po weekendzie - zatem ktoś, coś? Wg meteo.pl w sobote po 20-tej ma być bez deszczu
  8. Takie dyskusje za wielką wodą http://offroadsubarus.com/showthread.php?t=3602 Czyli 1.477.1 vs 1.198.1.
  9. 2 maja to już dla mnie średnio, bo w DJ tylko i wyłącznie do jutra Więc reasumując skoro każdemu inaczej pasuje to już mogę się dostosować do pierwotnej propozycji czyli 1.05 g.20 pod LM.
  10. Rzuć no propozycją czasową zatem, cobyśmy się mogli z kolczazztym łatwiej dogadać Taaaa, rozumiem aluzję… taka wielka dupa wchodząca na chodnik
  11. Brawo kaktuzz, czujna bestia z Ciebie Mam kontrpropozycję, bo na głębszy wieczór mam już plany - miejscówka j.w., ale bliżej 18-tej.
  12. To co, jakieś majówkowe spotkanie?
  13. Ciężko wróżyć przez internet na ile faktycznie wszystko było zgodnie z opisem. Padająca cewka trochę przypał ze strony producenta, ale już obroty przy AC spadające… no come on, wchodzi obciążenie, więc to naprawdę jest normalne. Tak czy siak z "suchego opisu" to brzmi trochę jakby autor jeździł głównie na zimno i pałował furę od początku.
  14. Ooo, to ja Cię Bartek będę dopytywał post factum czy polecisz człowieka od poprawek, bo mam w moim wehikule parę niedoskonałości związanych z wiekiem oraz eksploatacją
  15. Pod Ikeą się zawsze można zgadać