Skocz do zawartości

Forester - SZYBKIE PYTANIE


Haze

Rekomendowane odpowiedzi

Teraz, Artur Wróbel napisał:

 

mnie tez nie pokoi bo jest tak samo... :) ale i pociesza fakt, ze u  Ciebie jest jak u mnie :biglol:

mysle, ze maski maja wlasnie takie drgania i tez czasami az malo serc e mi nie wyskoczylo jak patrzylam na to przez szybe podczas jazdy

Czyli można założyć, że ten typ tak ma. Najlepiej nie patrzeć na maskę :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 minut temu, samedi napisał:

Mi też maska drga tak od 120 w górę.

Takoż i nam w FXT MY18 - na początku była panika, a potem TTTM - cienka blacha + wlot powietrza pod maską dla turbo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

12 godzin temu, rydzada napisał:

Zrób próbę testerem za ok.20 zł albo po prostu zapłać max. 50zł i niech Ci w warsztacie jakimś zrobią. 10 minut i po sprawie. Jak jest przedmuch to płyn zmieni kolor. Nie ma innej możliwości. Zwłaszcza tak duży przedmuch o jakim piszesz. Chcesz szczegóły to poczytaj nasze forum. Było w tym dziale i w dziale o Imprezie kilka tematów o upg, ale już dość dawno, min. pół roku-rok do tyłu. Nie rób już więcej mocno obciążających silnika prób,  bo znów Ci cały płyn wywali, a to ostatecznie grozi pęknięciem głowic. Ja tak miałem. Obie poszły na śmietnik. Możliwe, że już Ci pękły, skoro taka wysoka temp była. Nie wlewaj też nowego płynu bezpośrednio do zbiornika wyrównawczego, póki silnik nie ostygnie chociaż z 15-30 minut. Zwłaszcza całkiem zimnego płynu o temp. np. zero stopni. Powodzenia w naprawie życzę. 

Tester już zamówiony, co przy okazji upg zrobić?, oprócz rozrządu, który i tak muszę wymienić. Silnik ma zrobione 360 tyś i bierze też olej. Jakie koszty maksymalne remontu  (jeżdżącego jeszcze) silnika ej201 z robocizną? Czy szukać silnika używki, ale też nie wiadomo na co się trafi, a ceny tych silników w przedziale 1000 zł 1500 zł + wymiana.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miałem problem z zamkiem klapy i ciężko było ją zamknąć, czasami  było to niemożliwe. Po wyczyszczeniu działa jak w zegarku ale przed czyszczeniem na autostradzie przy 130, zamek raz mi puścił :blink: na szczęście zadziałała blokada.

Edytowane przez Krzysiek444
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie z zamkiem wszystko ok, nic nie puściło, jedynie ta drgająca/łopotająca (przy większych prędkościach, to określenie wydaje się trafniejsze) maska mnie niepokoiła. Ale jak widać, to norma, więc będę udawał ze nie widzę ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie z zamkiem wszystko ok, nic nie puściło, jedynie ta drgająca/łopotająca (przy większych prędkościach, to określenie wydaje się trafniejsze) maska mnie niepokoiła. Ale jak widać, to norma, więc będę udawał ze nie widzę

Zawsze można założyć ciemniejsze okulary


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  • Super! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Lub rozpiłować otwory mocujące zamek maski, tak aby go obniżyć. Wystarczy nawet o 1-2mm rozpiłować w górę. Tak zrobiłem i maska już nie faluje. Wspiera się na gumach przy rogach. Myślałem że tylko u mnie tak jest, albo że był mocno bity. Ale teraz widzę że problem jest dość powszechny.

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To jest opcja jeżeli maska ma luz na zamku, a samo wykręcanie odbojów powoduje podniesienie jej ponad linie błotników. W temacie aut z kurnikiem chodzi raczej o drgania połaci maski pod wpływem wtłaczanego powietrza na IC, które są widoczne przy dużej prędkości nawet przy idealnie spasowanym zamku i odbojach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podkręcenie odbojników powoduje że szpara robi się jescze większa i maska faluje jeszcze bardziej, Trzeba opuścić zamek, sam się muszę za to zabrać u siebie. Ale taki urok kurnika w aluminiowej masce. Dla pocieszenia powiem że carbonowe maski latają jeszcze bardziej :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

17 minut temu, Pan Dziedzic napisał:

Zamienić TMIC na FMIC, założyć maskę stalową od N/A i problem znika.

I żeby nie było, u mnie w Forku SF N/A maska nawet nie drgnie przy 160 km/h 

:D

Kurnik za dobrze wygląda, żeby go usuwać ;) poza tym z przodu mam upchaną dodatkową chłodnicę do AT, więc raczej słabo z miejscem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zamienić TMIC na FMIC, założyć maskę stalową od N/A i problem znika.
I żeby nie było, u mnie w Forku SF N/A maska nawet nie drgnie przy 160 km/h 


Gdzie ty takie prędkości swoim forkiem osiągasz ? To już pewnie 3 kosmiczna prędkość


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A mi się maska w sturbo otworzyła, a jakże. Jechałem z 90km/h , szyba oczywiście w mak...;/ Najgorsze że i sama maska się pozaginala na rogach przy zawiasach jak i przełamała na wyprofilowaniu:/

 Wygląda słabo. Ratować ja będę prostując i malując raptorem.

A zapinki aerocatch już czekają na montaż:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

22 minuty temu, Rafaelo napisał:


Gdzie ty takie prędkości swoim forkiem osiągasz emoji23.png ? To już pewnie 3 kosmiczna prędkość emoji2957.png


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

No jechał jechał, na ori kołach :D 

Kumpel swoim sf'em dwie paki leciał bez problemu :o

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja swojego seryjnego sf rozpędziłem do 220 i szybciej sie bałem hehe nie zamierzam tego powtarzać :evil2:

a dało by rade jeszcze troszke z niego wydusić.....

teraz po modach nawet do 200 go nie rozpędzam hehe 120 tempomat i spoko :) ale za to pierwsze 3 biegi ogień :) lol

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Forek XT MY15 . Jaka może być przyczyna uruchomienia obrazu z kamery przy włączeniu się świateł mijania .  Czy ktoś może podpowiedzieć jaki impuls uruchamia fabryczną kamerę cofania ? Czy sygnał idzie z lampy cofania ? Wyglada tak jakby tylko z lewej .

Może ktoś ma schemat jak to działa ? 

 

Edytowane przez Jacocz
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...