Jump to content

yaroz

Użytkownik
  • Content Count

    184
  • Joined

  • Last visited

About yaroz

  • Rank
    ..:: Bywalec :..

Profile Information

  • Gender
    mężczyzna
  • Skąd
    SZO
  • Auto
    Subaru Forester SG MY04

Recent Profile Visitors

216 profile views
  1. Gdzie powinien być przykręcony kabel masowy idący z akumulatora w stronę silnika, bo zauważyłem że u mnie ten kabel sobie leży na bloku , nie przykręcony do niczego. Silnik ej201, jak by ktoś mógł foto zrobić.
  2. Akurat to mnie nie przeraża jeżdżę na lesjofors HD na oponach o profilu 225/50 i plomby mi nie wypadły(może to uodpornienie poprzednie auto było bliżej gleby ), nie ma tragedii, być może ci co nie maja LPG i haka to mogą narzekać. Tak jak pisałem szkoda że wcześniej nie wiedziałem o tych kyb HD tym bardziej, że za 2 lata koniec legalizacji na butle a planuje wstawić pojemniejszą więc te 0,6mm gr. I 6mm długość więcej napewno by się przydało.
  3. A ten pierwszy ma tempomat? Bo nie wiem czy te czteroramienne nie miały tempomatu. Ja mam sg '04 2.0 sohc z kierownicą trójramienna z manetką tempomatu.
  4. A w co celujesz i czy masz butlę i hak? Lekkie podwyższenie Forestera? Powiem ci tak że gdybym miał jeszcze raz zmieniać sprężyny to wybrałbym te kyaby RA6028, ze względu na większą grubość pręta i długość oraz niższą cenę tejże sprężyny w stosunku do lesjofors HD. Napewno auto będzie ciut wyżej jak na lesjofors HD, no ale jak zmieniałem swoje to o istnieniu kyb RA6028 nie wiedziałem.
  5. W lesjofors HD gr. zwoju to 14mm, wys. 360mm (ostatnia rubryka w twojej tabelce). Stronę wcześniej masz zdjęcia mojego forka na tych sprężynach z butlą LPG i hakiem. Amortyzatorów nie ruszałem bo miałem już założone zwykłe Sachs'y.
  6. yaroz

    Rdza na Forku SG

    Jestem ze Śląska, aha zapomniałem jeszcze dodać że w tej cenie ok 1300zł pomalowałem jeszcze przedni zderzak. Sama blacharka z lakierowaniem 1000zł. Reparaturki kosztowały chyba ok 240zł z wysyłką. Wszystko robił mi znajomy Lakiernik/Blacharz.
  7. yaroz

    Rdza na Forku SG

    Nie chcę źle wróżyć ale z drugiego zdjęcia jak zaczniesz skrobać to będzie dziura. A żeby dobrze wyczyścić z rdzy wkoło wlewu to boczki w bagażniku do rozebrania. Bo jak zrobisz z zewnątrz to za jakiś czas wyjdzie. Ja wymieniałem całe błotniki z obydwu stron(reparaturki) bo ranty skorodowane i wokół wlewu tak samo. Tak wygląda u mnie po naprawie za całość zapłaciłem ok 1300zł (blacharka, lakierowanie reparaturki)
  8. Temat stary ale dodam coś od siebie, miałem bardzo podobne objawy w swoim Foresterze, na pierwszym biegu gaz w podłogę i praktycznie zerowa reakcja, podejrzewam że rowerzysta mógłby mnie wziąć na starcie. Powyżej 2000 obrotów wszystko ok. Te objawy pojawiały się nieregularnie, nie było różnicy czy to Pb czy LPG. Ostatnio doszło jeszcze strzelanie z filtra powietrza na niskich obrotach tak do ok 1500. Postanowiłem że przed wymianą połowy auta (świece,przewody WN, czujniki, filtry) poczytam trochę i zrobię coś sam zanim wydam trochę kasy. Postanowiłem wyczyścić sprayem do styków el. map sensor, ten na przepustnicy, u mnie był marki Hitachi. I Eureka nie to auto w porównaniu przed tą operacją mam wrażenie jak bym teraz jeździł XT'ekiem.
  9. Tester już zamówiony, co przy okazji upg zrobić?, oprócz rozrządu, który i tak muszę wymienić. Silnik ma zrobione 360 tyś i bierze też olej. Jakie koszty maksymalne remontu (jeżdżącego jeszcze) silnika ej201 z robocizną? Czy szukać silnika używki, ale też nie wiadomo na co się trafi, a ceny tych silników w przedziale 1000 zł 1500 zł + wymiana.
  10. Dziś wywaliło mi płyn chłodniczy temperatura skoczyła nagle na max. przy spokojnej jeździe na LPG aż przełączyło na Pb. W Torque pokazywało 142 stopnie. Odczekałem trochę, dolałem płynu, temperatura spadła i jakoś się dokulałem do domu. Przemyłem komorę silnika z płynu bo strasznie dymiło spod maski. Po umyciu widać jak dymi jeszcze chłodnica, dym wydostaję się spod maski, temperatura w granicach 92-94 stopnie. Z komina dymi na biało. Tak się zastanawiam czy to już czas na UPG? Czy te testery na sprawdzenie UPG są wiarygodne, czy po wyżej opisanych objawach dać sobie spokój i robić UPG?
  11. yaroz

    Audio w subaru

    Wszystkie te radia typu android auto nie mają jako tako same w sobie systemu Android. Działa to w oparciu o telefon z tym systemem, podłączasz telefon i masz strumieniowanie ekranu telefonu na ekran radia. Co jest moim zadaniem minusem. Są też radia takie jak kolega wyżej pokazał na 1din kieszeń ale z ekranem 2 din i wyświetlaczem 2 din i pełnym systemem Android bez bawienia się w podłączanie telefonu. Dziwi mnie to że w dzisiejszych czasach takie firmy jak pionieer, Alpine, Kenwood, Sony nie mają w ofercie stacji multimedialnych na androidzie.
  12. yaroz

    Audio w subaru

    Ja na androidzie 7 miałem problem z zainstalowaniem yanosika ze sklepu,(komunikat o niezgodności z urządzeniem) musiałem instalować z pliku apk i potem mimo że ściągałem nowsze wersje wisiał mi na tej pierwszej zainstalowanej. Miałem też problem z połączeniem się z modułem OBD2 przez bluetooth. Po przejściu z androida 7 na 6 powyższe problemy zniknęły.
  13. Weszła ci ta 215 na tą felgę 7.5? Chyba trochę naciągnięta jest? Mi odradzali 215 na 7.5"
  14. 3 spinki urwane od materiałowej tapicerki boczków bagażnika ale podzieliłem resztę na dwie strony i nie ma żadnych odgłosów. Ja to właśnie robiłem przy okazji wycinki tylnych błotników kielichy przejrzane ogniska korozji zabezpieczone
  15. Co do pkt a i b zgoda, punkt c) potrzebny nożyk do tapet, ewentualnie nożyczki, butelka 0, 5 odtluszczacza, i wałek do dociskania mat (koszt wszystkiego max 20zł), Pkt d) wystarczy dobra pogada, pkt e) rozebranie tyłu w moim SG ok 3.5 godzin na spokojnie z wynoszeniem gratów do piwnicy, wyklejanie matami i pianką to ok 8 godzin, ja robiłem to etapami 4 dni po 2-3godz. Także głównie chodzi o punkty a i b Robiąc to samemu mozna zaoszczędzić sporo kasy, na pewno ponad połowę a nawet i więcej.
×
×
  • Create New...