Jump to content

yaroz

Użytkownik
  • Content Count

    349
  • Joined

  • Last visited

About yaroz

  • Rank
    ..:: Bywalec :..

Profile Information

  • Gender
    mężczyzna
  • Skąd
    SZO
  • Auto
    Subaru Forester SG MY04

Recent Profile Visitors

392 profile views
  1. Pozdrawiam, parking przy galerii, w Żorach
  2. Pewnie będzie, ja z sf do przeszczepiłem pierścień tylny abs. Czujnik też mi gdzieś w piwnicy leży tylko nie wiem czy prawy czy lewy?
  3. Ledy R3/t3, 5 zielonych, 2 pomarańczowe. Na pierwszy rzut oka akcja szybka, ale tylko na pierwszy. Pierwszy problem to taki że oprawki ledów minimalnie były większe od gniazd w przyciskach, a z racji tego że przy ledech ważna jest polaryzacja + - to jak nie trafisz z polaryzacją to LED nie zaświeci, to trzeba wyciągać, a bez pensety ciężko jest tego Leda wyciągnąć. Mi udało się za pierwszym razem tylko z 2 ledami. Musiałem rozwiercić (wiertło fi 9 )gniazda żarówek w przyciskach aby łatwiej było wyciągnąć. Najgorzej jest z przyciskiem spryskiwaczy lamp, tam jest inny system, trzeba rozebrać przycisk i w środku jest taka gumeczka z żarówką. Starą wyciągasz i wkładasz Leda, którego musisz wcześniej wyciągnąć z oprawki. Z szybkiej akcji zrobiło się z ok 2godzin. Narzędzia: penseta, "plastikowe łyżki do ściągania tapicerek" do wyciągnięcia przycisków, stoicka cierpliwość Tu masz wątek o tym
  4. Standard Forkowy, podświetlenie przycisków naprawiłem.
  5. A nie włączasz razem z klimą i dlatego obroty wzrastają
  6. Możesz rozwinąć temat? Kiedyś niepotrzebnie ściągałem wskazówki do przelutowania zimnych lutów i trochę miałem problem z ustawieniem obrotomierza i wydaje mi się że wskazówka nie chodzi tak jak powinna.
  7. I radził bym jak najszybciej bo w razie kontroli będzie klops i raczej nie da rady się wytłumaczyć, no chyba że licznik wymieniony miał więcej km.
  8. yaroz

    ile wam pali ?

    Forester SG 2.0 SOHC na LPG, najmniej na trasie A1 "Żory - Piotrków T. - Żory" udało się osiągnąć 10.5L przy prędkościach wg GPS 110-120km/h. W mieście coś koło 12.6L LPG.
  9. Zazwyczaj wygląda to gorzej niż bez cieniowania sąsiedniego elementu, tym bardziej jeżeli mamy oryginalny lakier na elemencie który będzie cieniowany, a i potem przy sprzedaży będzie marudzenie że 2 elementy lakierowane a nie jeden.
  10. Lakier dobierany po kodzie z tabliczki, czy komputerowo "z klapki wlewu paliwa"? Jak nabijałem puszkę spray, po kodzie z tabliczki lakier idealny, jak lakiernik dobrał komputerowo z klapki wlewu paliwa-lakier jaśniejszy, i to widać na aucie.
  11. Ja tak miałem, niezależnie czy jechał na Pb czy LPG. Teraz zero objawów, auto wreszcie ciągnie od dołu mimo tych 125km.
  12. Patent otrzymałem od kolegi lucky3pl.
  13. Jeżeli ktoś zna inne rozwiązanie, to chętnie je wypróbuję, ale na razie nie mam zamiaru przykręcać ponownie stukowca bo miałem parę nieprzyjemnych sytuacji gdy forek dostał muła podczas wjeżdżania na skrzyżowanie co w najbardziej optymistycznym wariancie skutkowało by kolizją.
  14. W moim przypadku winny był na 100% czujnik spalania stukowego. Sprawę załatwiło odkręcenie czujnika od bloku silnika, ogłuszenie go poprzez owinięcie go pianką wyciszającą i podwieszenie go w okolicach puszki filtra powietrza i pociągnięcie masy. Zero zamuleń, żadnych check engine, Forester wreszcie zaczął jeździć.
×
×
  • Create New...