Jump to content

yaroz

Użytkownik
  • Content Count

    1014
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

585 Wspaniały

About yaroz

Profile Information

  • Gender
    mężczyzna
  • Skąd
    SZO
  • Auto
    Subaru Forester SG MY04

Recent Profile Visitors

936 profile views
  1. Na jedną oś, na drugą musisz dodać drugie tyle chyba że ma niezłe rabaty? Mi udało się kupić dwa amortyzatory Kyaba na przód za ok. 546zł z wysyłką. Odziwo z polifta były tańsze niż z przedlifta.
  2. Zmieniłem ubezpieczyciela OC i wyszło 471zł, taniej o 36zł niż rok temu, taniej od najtańszej oferty na rankomacie o 77zł i taniej od oferty przedłużenia u obecnego ubezpieczyciela o 117zł Nie dajcie się dym..ć, zmieniajcie ubezpieczycieli na tańszych, to ceny tych ubezpieczeń będą spadać
  3. Ło panie, jeszcze troche i z tłumików będzie można Mozarta puszczać
  4. Sprawdź czy z kyab'y nie będzie, do SG są zwykle i wzmacniane o kodzie RA..., Może do SJ też będą takie, lub Lesjofors HD, takie mam u siebie i sobie chwalę, butla w bagażniku, platforma na 3 rowery na hak i prawie wcale tył nie siada.
  5. Oglądam ten kanał od dawna i powiem tak, że w tej tej Warszawie to ciekawe przypadki mieszkają, psychiatrzy mają tam chyba ręce pełne roboty Wina ewidentna ale dalej w zaparte idą Klasyka tego kanału to jazda po chodnikach i po przejściu dla pieszych. Ale chyba w Warszawie tak wolno, albo tam inny kodeks ruchu drogowego obowiązuje
  6. Czemu odrazu Janusz? Mnie też wkurw.... jak ktoś nie umie zadzwonić tylko wysyła pierdylion smsków przez 4-5dni po jednym pytaniu w każdym i tylko dupę zawrca. Żeby nie było nie jestem Janusz, ale też na J.
  7. Mnie też się wydawało, że będę wyciągał szyber, bo ciężko się zamykał, nie chciał się zamknąć i się sam otwierał podczas zamykania( odbijał w drugą stronę) aż zdechł i musiałem ręcznie zasuwać. Silniczek już potem nie dawał znaku życia. Rozebrałem dziada ( silniczek) wyczyściłem rdzeń wirnika papierem ściernym bo był cały czarny i odżył. Potem wyczyściłem prowadnice, benzyna ekstrakcyjną cokolwiek do odtłuszczania, usunąłem resztki igieł z drzew i starego smaru, nasmarowslem nowym i działa.
  8. Ale silniczek brzęczy czy nie? Ręcznie się odsuwa i zasuwa? Sprawdzałeś?
  9. Wiesz co teraz nie pamiętam dokładnie. Ja u siebie podszedłem do tego tak że wziąłem miarkę pomierzylem wysokość długość i szerokość i weszło, kable też są na tyle długie że wszystko pasuje. Nie miałem ochoty płacić extra kasy za Aku typowo do japońca za który bym musiał wydać z ponad 400zł (o słabszych parametrach), a za tego jenoxa zapłaciłem 230zł
  10. W starszych wszystko pasuje
  11. Byłem też na komputerze, auto na podnośnik kręcenie kołami, diagnoza czujnik ABS przedniego koła, wymieniłem czujnik a ABS dalej się pojawiał, straciłem 70zl za komputer 120zl za czujnik. Winna była koronka. Możesz mieć mikropęknięcie tak jak u mnie i podczas prędkości się ono rozszerza i ABS się będzie zapalał. Zgasisz silnik, odpalisz na nowo ruszysz ABS gaśnie i potem znowu się zapala po przekroczeniu tej prędkości. Możesz ściągnąć bęben, odkręcić te śruby imbusowe, przeczescić koronkę np płynem do czynienia tarcz hamulcowych i sprawdzić czy nie masz pęknięć. Zwróć uwagę szczegól
  12. U mnie było mikropęknięcie pod zębatką w miejscu łączenia stopki i podczas większej prędkości te mikropęknięcie się robi większe i wyskakuje błąd ABS.
  13. Może spinki połamane, boczki drzwi, słupki plastikowe, tylną klapa (wkoło plastiku klapy mam uszczelkę drzwiową) dobrze jest też przesunąć rygiel tylnej klapy w stronę wnętrza auta, to bardzo dużo daje z tym że, trzeba potem mocniej klapa trzaskać bo się ciężej domyka.
×
×
  • Create New...