Skocz do zawartości

mirasek

Użytkownik
  • Zawartość

    176
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O mirasek

  • Tytuł
    ..:: Bywalec :..

Profile Information

  • Płeć
    mężczyzna
  • Skąd
    Biała Podlaska
  • Auto
    Forester i inne starocia

Ostatnie wizyty

367 wyświetleń profilu
  1. mirasek

    Problem z elektryką - swap ej205 do imprezy gc

    Pewnie któraś masa Ci uciekła
  2. Molglby Pan wyslac zdjecie posiadanej ow tulei oraz jakas cene?

  3. mirasek

    Sprzegło hydrokinetyczne

    Nie wiem jak z regeneracją bo tuleja katalogowo występuje jako całość z elementami ślizgowymi, być może ktoś jest w stanie je dorobić pod wymiar. Natomiast posiadam na stanie dwie tuleje z rozbiórki starszych 4EAT, nie są może idealne ale pracowały do końca, jedną mógłbym odsprzedać.
  4. mirasek

    Sprzegło hydrokinetyczne

    Witam serdecznie, z moich doświadczeń pasować będzie jedynie hydrokinetyk z 2.5, w wersjach ze słabszymi silnikami były mniejsze średnice, nie pasują do tarczy oraz spowodują zwiększenie tzw. stall speed (będzie dłużej się "ślizgać"). Przy próbach doboru hydrokinetyka z innego modelu trzeba zwracać uwagę na to ile wystaje wałek wejściowy skrzyni i na liczbę jego frezów, oraz na to jak wystają łapki założonego konwertera względem obudowy i tarczy, bo było kilka różnych konfiguracji.
  5. mirasek

    Zakup Subaru Legacy III

    1. Statystycznie gniją podobnie z naciskiem że Acco VI bardziej, wspomniana ściana grodziowa na zejściu z nadkolem daje do myślenia, mały purchelek oczyszczony do zdrowego okazuje się dziurą wielkości pięści, woda leje się do środka pod nogi pasażera, wygłuszenia nasiąkają i jest piękna kaszana, oczywiście do uratowania, w porę... Wspólny temat Acco i Legacy to nadkola tył, progi i ranty drzwi do sprawdzenia. Można jeszcze znaleźć ładne egzemplarze obu modeli. 4. Każdy na jednowarstwowych uszczelkach, prędzej lub później.
  6. mirasek

    Czyjnik

    Z odpowiednim kątem i momentem chodzi oto żeby nie uszkodzić czujnika przy montażu. Bo zaraz ktoś się przestraszy że ten mikrofonik to jakiś rocket science
  7. mirasek

    Forester - SZYBKIE PYTANIE

    Właśnie ciągle o tym piszę, bo padło stwierdzenie że do tylnego fabrycznego dyfra trzeba lać olej z dodatkiem, a nie trzeba, koledze się pomyliło ze szperą cierną. Co jest w samej wiskozie to oddzielna sprawa, dobrze o tym wiem i nawet jakiej lepkości tam użyć
  8. mirasek

    Forester - SZYBKIE PYTANIE

    Oczywiście, jeśli mówimy o fabrycznych rozwiązaniach. Wisko to także "limited slip" z tym że to układ zamknięty i nie wymaga specjalnego oleju, w każdym manualu jest zalecane zwykłe GL5 Co do podnoszenia, to mi chodziło o potencjalne przygięcie blach trzymających tuleje "samolotu" tylnego dyfra, często mechanicy właśnie za nie podnoszą auto żeby nie uszkodzić progów. Jeśli ta blacha się przegnie i będzie mieć kontakt z belką to może przenosić rezonans na budę i pojawi się dziwne jęczenie podczas rozpędzania, dokładnie jakby z dyfrem było coś nie tak Może benzyną ekstrakcyjną? Poszukaj też preparatów pod hasłem "sticker remover", do kupienia np. w sklepach detailingowych.
  9. mirasek

    Forester - SZYBKIE PYTANIE

    Po co olej LS jak fabrycznie masz w dyfrze co najwyżej szperę wiskotyczną która nie ma kontaktu z olejem przekładniowym? Olejem nie naprawisz dziwnych dźwięków, jeśli na to liczyłeś. Z czystej ciekawości, z tyłu za co było podnoszone auto? Progi czy coś głębiej?
  10. mirasek

    Wymiana chłodnicy wody przy skrzyni AT

    Z przewodów do chłodnicy ucieknie śladowa ilość oleju, może pół szklanki. Węże do skrzyni idą przy lewej podłużnicy i wchodzą do niej z tej samej strony, tak samo króćce chłodnicy powinny być przy lewej lampie, nie spotkałem jeszcze żeby było inaczej. Po prawej są węże do maglownicy.
  11. mirasek

    Forester - SZYBKIE PYTANIE

    Nie wiem co to ale daje się zdrapać jak nalepka Głowice pasują, same wałki też ale obowiązkowo luzy zaworowe do korekty. Zmieni się nieco charakterystyka rozwijania mocy po takim zabiegu. Wystroić się da ale chyba tylko przez Ecutec zostając bez przeróbek, ewentualnie można doczepić tzw. piggy back. Jest też opcja przełożenia ECU z immo z GT '99-00, także jakieś tam możliwości są
  12. mirasek

    Forester - SZYBKIE PYTANIE

    To naklejka fabryczna o ile mamy na myśli to samo, więc albo... albo kopia, tylko trzeba wzór.
  13. mirasek

    Wymiana oleju w przednim dyferencjale

    No tak, pouczyli gościa ale nawet nie wiadomo jaką ma skrzynię, każdy przez pryzmat swojego wozu, idealnie
  14. mirasek

    SF - poduchy silnika i skrzyni, podpora wału

    Niestety na powyższych fotkach za bardzo tego nie widać ale wspomniane tuleje łatwo znaleźć, są przy progach przed tylnymi kołami, a "skrzydła" idą przed bakiem
  15. mirasek

    SF - poduchy silnika i skrzyni, podpora wału

    Podpora wału raczej nie stuka, chyba że jest w agonii, przeważnie są wibracje, piski... Zerknij na tuleje "samolotu" trzymającego tylny dyfer, te przy progach. Nie ma tam widocznego kontaktu metal o metal? Złap za "skrzydło" i pociągnij energicznie w dół, jesteś w stanie uderzyć nim o dolną blachę mocującą? A może blacha jest wygięta do góry po jakichś off-road'ach? To też może powodować stuki przy energicznym ruszaniu. Sprzęgła do czasu wymiany staraj się nie ślizgać żeby nie przypalić zamachu.
×