Jump to content

mirasek

Użytkownik
  • Content Count

    313
  • Joined

  • Last visited

About mirasek

  • Rank
    ..:: Bywalec :..

Profile Information

  • Gender
    mężczyzna
  • Skąd
    Biała Podlaska
  • Auto
    Forestery i inne starocia

Recent Profile Visitors

482 profile views
  1. Masz to samo co w Imprezie GT 99-00 lub S-turbo przedliftowym. W katalogach zamienników jest bajzel, polift przejściówka (czyli 2000r ale 170KM) przeważnie nie istnieje, stąd problemy z doborem części głównie z osprzętu silnika do tej wersji U mnie w przedlifcie odkąd go mam jeździ jakiś uniwersalny Bosch, bez najmniejszych problemów, logi w porządku, gaz pożera normalnie. Starocia latają z powodzeniem na uniwersalnych ale i tak trzeba dobrać po katalogu żeby rezystancja grzałki pasowała dla ECU
  2. mirasek

    Impreza GT 99 EVAP

    Pod maską za prawym reflektorem, dopiero MY01 był z tyłu.
  3. Masz sondę 3 pin wkręcaną za turbo, zgadza się?
  4. Tak, 2.0 XT jak i S-turbo z końca produkcji mają G, a przedlifty i polift przejściówka z cewką na kolektorze B
  5. Katalog NGK niestety wrzuca wszystkie EJ205 do jednego worka i ktoś mógł się tym zasugerować, ale service manuale mówią co innego. Możliwe że można zamiennie stosować oba typy, nie wiem, nie próbowałem ale zasada jest prosta, G jest do wersji z cewkami na świecach, B do starszych. Powinny polatać 40-60 tys.km, deklarowane 100 tys.km interwału to tylko pobożne życzenie
  6. Na fotce masz platynowe które idą w standardzie do Twojego silnika aczkolwiek jak masz polifta z cewkami na świecach to powinieneś wrzucić mu PRF6G, chyba że to przejściówka to PRF6B będą ok.
  7. To chyba po dzwonie W Forkach i Obk silniki są niżej osadzone, odległość pokryw od podłużnic jest w zasadzie ta sama co w innych modelach.
  8. Zapewne w Subaru jest dokładnie jak piszesz, nie wiem, mam braki edukacyjne
  9. Akurat to oznaczenie to wielkość koła kompresji, w dużym skrócie lepiej więcej jak masz czym je rozpędzić (czyli turbina + to co motur tam wypluwa), więc przekłada się na wstawanie i moc
  10. A co z łożyskami na rolkach, też się osłabiają po naprężeniu !!
  11. Masz silnik z cewką zapłonową na kolektorze i kablami zapłonowymi czy już oddzielne cewki na świecach? Bo to dużo zmienia
  12. akurat w 2.5 na jednowarstwowych uszczelkach całkiem popularny jeśli kiedyś wymieniać to na MLS z turbionych wersji, co powinno zapobiec nawrotom
  13. Tak, to jest część usługi. Tematu nie olewaj zbyt długo bo poleci też łożyskowanie, a przy odrobinie "szczęścia" wypchnie pierścień zabezpieczający z wisko i uszkodzi wałki transferu.
  14. To samo działo się przed "świece, kable, regulacja zaworów" czy dopiero teraz? Luzy sprawdzone po wrzuceniu płytek? Kable z cewki nie zamienione?
  15. Co do instrukcji z nasioc'a to prościej jest wypiąć dolny sworzeń ze zwrotnicy aby wyjąć półoś. Młotek i śrubokręt do odkręcania to też nie najlepszy pomysł jak ktoś chce mieć nadal ładne "słoneczko" Babcia mi kiedyś opowiadała
×
×
  • Create New...