
mirasek
Użytkownik-
Content Count
576 -
Joined
Community Reputation
151 WspaniałyAbout mirasek
-
Rank
..:: Profi ::..
Profile Information
-
Gender
mężczyzna
-
Skąd
Biała Podlaska
-
Auto
Forestery i inne starocia
Recent Profile Visitors
1001 profile views
-
To EJ20K nie był tylko na JDM z jakąś tam większą mocą? Wydawało mi się że w Europie zwykły GT model 97-98 nadal miał oznaczenie pieca EJ20G tylko zmienili hydraulikę na szklanki z płytkami, no i osprzęt, ale mogę się mylić bo jakoś nigdy nie dociekałem a teraz nie mam jak sprawdzić
-
Z tego co piszesz to nie jest GT 99 tylko 98 z EJ20G i wtedy wszystko by się zgadzało. Czemu nie dałeś głowic i kolektora z new age, jeśli chcesz stosować jego osprzęt?
-
Jeśli osprzęt jest z MY99 to pewnie są nowsze głowice założone na stary typ bloku, napinacz z podstawą są zamienne. Tłoki wystają ponad blok? Uszczelki były grube?
-
Wszystko się zgadza tylko śrubokrętem porobisz komuś ślady do gołej blachy, i co dalej? Nie każde auto jest przegnite, a Ty właśnie zrobiłeś komuś piękne miejsca do powstania ognisk korozji. Na miejscu sprzedającego bym się nieco zdenerwował.
-
Serio? Polecasz podziabać śrubokrętem czyjeś auto?
-
Całe szczęście że nie ja zacząłem zbędne wpisy Szkoda że nie masz nic do dodania od siebie
-
Nie wiem jaką mają powiedzmy temperaturę, no nie badałem tego wybacz, mowa była o "średniej silnika" i najmniejszych anomaliach. Ja doświadczenia mam nieco inne. Coś jeszcze chcesz rozbijać na atomy? Może napisz jakie Ty masz doświadczenia, zawsze to jakiś głos w dyskusji
-
Było wspomniane o najmniejszych anomaliach przy średniej temp. silnika (rozgrzewaniu), więc to w praktyce wygląda odwrotnie
-
To chyba nic nowego że zawór rozgrzewa/rozszerza się szybciej niż głowica
-
W praktyce to trochę inaczej wygląda, wręcz odwrotnie, tak bym zaryzykował stwierdzić Z kolei bardzo dobry pomysł z zakręceniem butli i wypaleniem resztek gazu z instalacji.
-
Wszystko zależy w jakich warunkach słyszy stuki i jak mocno cofa zapłon. Niskie obciążenia i granice -2,8 bez zmian IAM to moim zdaniem nic czym można by się przejmować, jak również totalnie dziwne momenty wyłapania stuków, np. wspomniana zmiana biegu.
-
...i najczęściej to fałszywe knocki, zależy od okoliczności w jakich występują ale często ecu słyszy to czego nie potrzeba - slap, pompe wspomy, skrzynie biegów, osłony wydechu, itd... nawet po wymianie oleju dzieją się cyrki, czego akurat nie potrafię zrozumieć. Chyba żadna inna marka nie ma takich problemów
-
A jednak, skoro sprawdziłeś czy aby przyspiesza gorzej niż Twój Raczej nikt nie kupuje takiego jeepa do ścigania się, Niner ma swój klimat i świetnie brzmi, dlatego słabe są takie przytyki do czyjegoś auta bo ma błędne podejście w temacie amortyzatorów do całkiem innego auta. Jak dzieci kuwa
-
Wątpliwości zostały rozwiane