Jump to content

mirasek

Użytkownik
  • Content Count

    576
  • Joined

Community Reputation

151 Wspaniały

About mirasek

  • Rank
    ..:: Profi ::..

Profile Information

  • Gender
    mężczyzna
  • Skąd
    Biała Podlaska
  • Auto
    Forestery i inne starocia

Recent Profile Visitors

1001 profile views
  1. To EJ20K nie był tylko na JDM z jakąś tam większą mocą? Wydawało mi się że w Europie zwykły GT model 97-98 nadal miał oznaczenie pieca EJ20G tylko zmienili hydraulikę na szklanki z płytkami, no i osprzęt, ale mogę się mylić bo jakoś nigdy nie dociekałem a teraz nie mam jak sprawdzić
  2. Z tego co piszesz to nie jest GT 99 tylko 98 z EJ20G i wtedy wszystko by się zgadzało. Czemu nie dałeś głowic i kolektora z new age, jeśli chcesz stosować jego osprzęt?
  3. Jeśli osprzęt jest z MY99 to pewnie są nowsze głowice założone na stary typ bloku, napinacz z podstawą są zamienne. Tłoki wystają ponad blok? Uszczelki były grube?
  4. Wszystko się zgadza tylko śrubokrętem porobisz komuś ślady do gołej blachy, i co dalej? Nie każde auto jest przegnite, a Ty właśnie zrobiłeś komuś piękne miejsca do powstania ognisk korozji. Na miejscu sprzedającego bym się nieco zdenerwował.
  5. Serio? Polecasz podziabać śrubokrętem czyjeś auto?
  6. Całe szczęście że nie ja zacząłem zbędne wpisy Szkoda że nie masz nic do dodania od siebie
  7. Nie wiem jaką mają powiedzmy temperaturę, no nie badałem tego wybacz, mowa była o "średniej silnika" i najmniejszych anomaliach. Ja doświadczenia mam nieco inne. Coś jeszcze chcesz rozbijać na atomy? Może napisz jakie Ty masz doświadczenia, zawsze to jakiś głos w dyskusji
  8. Było wspomniane o najmniejszych anomaliach przy średniej temp. silnika (rozgrzewaniu), więc to w praktyce wygląda odwrotnie
  9. To chyba nic nowego że zawór rozgrzewa/rozszerza się szybciej niż głowica
  10. W praktyce to trochę inaczej wygląda, wręcz odwrotnie, tak bym zaryzykował stwierdzić Z kolei bardzo dobry pomysł z zakręceniem butli i wypaleniem resztek gazu z instalacji.
  11. 60 mm po zewnętrznej
  12. Wszystko zależy w jakich warunkach słyszy stuki i jak mocno cofa zapłon. Niskie obciążenia i granice -2,8 bez zmian IAM to moim zdaniem nic czym można by się przejmować, jak również totalnie dziwne momenty wyłapania stuków, np. wspomniana zmiana biegu.
  13. ...i najczęściej to fałszywe knocki, zależy od okoliczności w jakich występują ale często ecu słyszy to czego nie potrzeba - slap, pompe wspomy, skrzynie biegów, osłony wydechu, itd... nawet po wymianie oleju dzieją się cyrki, czego akurat nie potrafię zrozumieć. Chyba żadna inna marka nie ma takich problemów
  14. A jednak, skoro sprawdziłeś czy aby przyspiesza gorzej niż Twój Raczej nikt nie kupuje takiego jeepa do ścigania się, Niner ma swój klimat i świetnie brzmi, dlatego słabe są takie przytyki do czyjegoś auta bo ma błędne podejście w temacie amortyzatorów do całkiem innego auta. Jak dzieci kuwa
  15. Wątpliwości zostały rozwiane
×
×
  • Create New...