Skocz do zawartości

mirasek

Użytkownik
  • Zawartość

    212
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O mirasek

  • Tytuł
    ..:: Bywalec :..

Profile Information

  • Płeć
    mężczyzna
  • Skąd
    Biała Podlaska
  • Auto
    Forestery i inne starocia

Ostatnie wizyty

397 wyświetleń profilu
  1. mirasek

    Forester sf - sprężyny Ironman

    Lepszej połowy, mój jest szary i smutny
  2. mirasek

    Forester sf - sprężyny Ironman

    Dobrze dobrany? Podaj oznaczenie jeśli możesz. Tutaj na tyle masz sprężyny i amortyzatory KYB bez żadnych podkładek itp., opony seria.
  3. mirasek

    Forester - SZYBKIE PYTANIE

    W żadne oryginalne z SF nie zmieszczą się czterotłoki, szukaj felg z Imprezy GT poliftowej albo WRX lub dwutłoka na 294
  4. mirasek

    Stabilizator tył Impreza GC, a prowadzenie?

    Rozpórką usztywniasz nadwozie, stabilizatorem zawieszenie (w dużym uproszczeniu), więc to całkiem co innego i różny tego efekt Jak i czasem opornych śrub od zbieżności, którą po zmianie wahaczy warto sprawdzić, bo ustawienie śrub "jak były" nie zawsze da pożądany parametr
  5. mirasek

    rozrzad silnik DOHC - moment dokrecenia sruby malej rolki

    Dobrze zrobiłeś. Podobny błąd jest np. w momencie dokręcania mostków na wałkach rozrządu w dohc, więc takie rzeczy się zdarzają.
  6. mirasek

    Stabilizator tył Impreza GC, a prowadzenie?

    -zdrowe podłużnice Rocznik chyba 2003, stab 20 mm był ale się zmył
  7. mirasek

    Co zrobić żeby Subaru N/A bulgotało?

    Na silnik podejdzie, do reszty forka już nie i to moim zdaniem najgorsza opcja z możliwych bo i tak trzeba rzeźbić, kanały chyba ma węższe (42 mm wewn.) niż oryginalnie wolnossak, do tego wyjście ma po stronie pasażera zadarte do góry, żeby to połączyć z katalizatorem potrzebny będzie jakiś milion kolanek i paskudny zawijas przed katem Aha, pobieżnie zmierzyłem kolektor z turbo i kanały 3 vs 4 cylinder mają odpowiednio ~40 vs ~100 cm, gdyby miało to w czymś pomóc
  8. mirasek

    Co zrobić żeby Subaru N/A bulgotało?

    Niestety nie jest na sprzedaż, musi wrócić tam skąd go wyjąłem. Na Twoim miejscu szedłbym w rzeźbę na odpowiednich średnicach, puszczoną po stronie kierowcy jeżeli ma się łączyć z seryjnym katalizatorem. Jak będę miał okazję to cyknę fotę kolektora w naszym forku 2.0 122hp, tam to dopiero jest dzieło, estetyka umiarkowana ale ktoś się napracował i wyprowadził każdy kanał osobno do zejścia w połowie drogi, taki "borla style"
  9. mirasek

    Co zrobić żeby Subaru N/A bulgotało?

    Kiedyś z kumplem zrobiliśmy coś na wzór nierównego kolektora z antyka, tyle że bez kata na zejściu, odwzorowanie wymiarów zapewne z duuużą tolerancją oczywiście robi bububu i to jeszcze jak, gdyż dalej jest prosta rura z jednym przelotowym tłumikiem na końcu. Nie sądzę że jest jakaś wzorcowa proporcja, bo i tak nierówny kolektor jest w założeniu "popsuty", a czy to turbo, antyk czy jakaś "borla", to długości wyglądają inaczej. Jak chcesz mogę w przybliżeniu zmierzyć kolektor z WRX bo akurat mam na wierzchu.
  10. mirasek

    Czujnik powietrza dolotowego. Gdzie jest umiejscowiony?

    Czujnik temp. powietrza dolotowego jest zintegrowany z przepływomierzem. Zewnętrzne czujniki jak na foto były w wersjach bez przepływki.
  11. mirasek

    Pomiar kompresji cylindrów, kilka pytań

    Punkt 3 to przekierowanie do innego rozdziału manuala, a chodzi tam o to aby odłączyć przekaźnik pompy paliwa i odpalić, po czym gdy sam zgaśnie przekręcić jeszcze rozrusznikiem kilka sekund i tyle, fjuel preszah zostało rilising
  12. mirasek

    Legacy z jakim silnikiem

    A właśnie, jak to było z tymi Ferrari, rzeczywiście miały boxera czy V o kącie rozwarcia 180 st.? Bo to jest różnica
  13. mirasek

    Swap skrzyni s-turbo

    1AA jest z angola, ogólnie to samo, u Ciebie też powinna być wersja z pompą oleju na dupce i rurkami, co niejako definiuje że transfer ma przełożenie 1,08:1 i zgra się z tylnym dyfrem.
  14. mirasek

    TGV jak bumerang

    Pacjent to blob WRX z ECU B3 po remapie, wypatroszone TGV i wyglądało na to że usunięte programowo bo nie alarmował tego żadnymi błędami, do czasu Nagle zaczął sypać całym kompletem że nie widzi obu lornetek. Jest możliwa taka sytuacja? Wygląda na to że znowu trzeba usunąć to z ECU, tylko co sprawiło że przypomniał sobie o TGV przy którymś odpaleniu?
  15. mirasek

    Forester - SZYBKIE PYTANIE

    Ten tłumik nie wygląda na przelot więc zapewne dźwięk będzie bliski serii, sama końcówka wielkości rynny nic tu nie zmieni
×