Skocz do zawartości

mirasek

Użytkownik
  • Zawartość

    151
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O mirasek

  • Tytuł
    ..:: Bywalec :..

Profile Information

  • Płeć
    mężczyzna
  • Skąd
    Biała Podlaska
  • Auto
    Forester i inne starocia

Ostatnie wizyty

337 wyświetleń profilu
  1. mirasek

    Klimatyzacja legacy III

    Ale jak ma klima bez wentylatora pracować? Bez nawiewu na skraplacz to ona dziękuje... Jak Tobie chłodzi przyjemnie w kabinie to tam z przodu się grzeje, dlatego musi sobie wentylować, normalna rzecz. Nie jest to "na sztywno", oprócz włączenia lub nie klimatyzacji, sterownik bierze pod uwagę prędkość auta i temperaturę płynu chłodniczego, i na podstawie tego steruje pracą wentylatorów. Z włączoną klimą w ok. 90 % przypadków wentylatory będą pracować
  2. mirasek

    Bąble w zbiorniczku, nie UPG!

    Jest LPG?
  3. mirasek

    UPG Legacy 2.0 GL AWD "EJ20" LPG

    A co jak znam przebieg i wiek paska? Pasek naciąga hydrauliczny napinacz, nie może zrobić tego za mocno. Zaolejony pasek po wycieku z uszczelniacza jest do wyrzucenia, to chyba oczywiste, więc nietrafiony przykład dałeś. Z uszczelką pod głowicą to już w ogóle Oczywiście bez sensu zakładać powtórnie jakiś staroć, ale gdy jest świeży bez uszkodzeń, to zwykły pasek zębaty, niezaczarowany Jasne że warto kupić nowy jak ktoś nie będzie mógł potem spać ze świadomością założenia paska po raz drugi, ja tylko zadałem pytanie z ciekawości.
  4. mirasek

    Czujnik spalania stukowego

    Normalnie obie powinny być rozpięte. Dobrze że sytuacja się wyjaśniła
  5. mirasek

    Czujnik spalania stukowego

    Rozpiąłeś czarne i zielone kostki, no nie?
  6. mirasek

    UPG Legacy 2.0 GL AWD "EJ20" LPG

    Dlaczego nie?
  7. mirasek

    płyn/olej na silniku

    Wtedy raczej miałby kłopoty w wrzucaniem biegów, a z cylinderka ciekłoby w stronę skrzyni. Btw. do układu sprzęgła idzie DOT3 a nie dexron, przejęzyczenie
  8. mirasek

    płyn/olej na silniku

    Jeśli to płyn chłodniczy to sprawdź miejsce styku rury wodnej pod kolektorem z blokiem, mógł puścić o-ring. Ewentualnie jakiś wężyk wodny ma nieszczelność.
  9. mirasek

    Forester - SZYBKIE PYTANIE

    Możesz złożyć na odpowiedni silikon
  10. mirasek

    Zawory outback IV ej253 SOHC ssące prawe mniej otwarte

    Poczytaj o i-AVLS
  11. mirasek

    Zawory outback IV ej253 SOHC ssące prawe mniej otwarte

    Ściślej to różne profile krzywek na wałku dla każdej z par zaworów ssących.
  12. mirasek

    Wiskoza - różnice w S-turbo i N/A

    To skrzynia starszej generacji, wisko do niej będzie kompatybilne ze skrzyniami o początku oznaczenia TY752xxxxx i TY753xxxxx czyli do 98 roku. Nowsze nie będzie pasować.
  13. mirasek

    Silniczek biegu jałowego - lokalizacja

    Od jałowych jest ten wyżej (z lewej na zdjęciu), a w głębi to czujnik położenia przepustnicy.
  14. mirasek

    Forester - SZYBKIE PYTANIE

    215/55/17 to standardowy rozmiar, najbliżej mu do 215/60/16 też standardowego dla Forka. Na pewno zyska na prowadzeniu, komfort będzie minimalnie gorszy. To też kwestia samej opony, sporo ludzi na lato ma sztywne 17 a na zimę zakłada 16 z miękkimi bokami, przez co jest wrażenie jakby te 5% profilu wiele zmieniało, a jednak dużo zależy od konstrukcji opony.
  15. mirasek

    Panewka?

    Zużycie eksploatacyjne, zaniedbania poprzednich użytkowników, itp., nie ma co drążyć. Panewki się wycierają, dostają zbyt dużych luzów przez co zaczynają gubić ciśnienie, więc zużycie dalej się pogłębia i w końcu zastuka. Pewnie 2 lub 3 korba Sprawdźcie wszystko, jak po rewizji cylindry i głowice masz ok, a tylko wał dostał to jeszcze nie ma tragedii. Zwykle trzeba robić wszystko, a to już nieco absurdalna kwota względem wartości takiego auta.
×