Jump to content

mirasek

Użytkownik
  • Content Count

    612
  • Joined

Community Reputation

169 Wspaniały

1 Follower

About mirasek

  • Rank
    ..:: Profi ::..

Profile Information

  • Gender
    mężczyzna
  • Skąd
    Biała Podlaska
  • Auto
    Forestery i inne starocia

Recent Profile Visitors

1120 profile views
  1. Z innym nr ma 12 mm ale to nie ta od zbieżności, reszta ma 14 mm. Najwyżej zmienisz sobie same tulejki jeśli średnica zewn. poli jest taka sama.
  2. Da się rozebrać, tylko ten zaznaczony element osłony nie będzie już taki ładny Takie wały były zwykle w mocniejszych wersjach, są nieco cięższe i pewnie z grubszej rury, inaczej "dźwięczą" uderzane kluczem niż te z krzyżakiem po środku
  3. Przedlift ma większy CR (tłoki hsb, jak w EJ208 ) ale napełnia się gorzej przez padaczkowe wałki właśnie. Nie namawiam ale testowo mógłbyś sprawdzić serię dla założonego kompa. Mam dokładnie tak jak na obrazku, tylko zamiast MBC jest restryktor odpowiedniej średnicy i zaworek na guzik. Nieszczelności brak bo to jest układ zamknięty między rurą dolotową a wyjściem z zimnej muszli, taki se bajpas. Oczywiście trzeba pilnować wszystkich trzyliterowych skrótów przy tego typu eksperymentach, mieć sprawny wóz, i takie tam
  4. ECU jest z GT 99-00? Jeśli tak to tym bardziej powinien sie dogadać z td04 przy fabrycznym osprzęcie i podłączeniu wężyków. Forkowemu słupkowi to nie zaszkodzi, o ile nie ma w najbliższych planach zastukania sobie tfu! W moim gruzawiku wyregulowałem wiertarką, w sensie dołożony restryktor którym ucieka ciśnienie Fabryczny 1,2 przy muszli też jest na miejscu, występuje pik ale niewielki. Nie wiem czy MBC się sprawdzi w tym miejscu, ja mam dodatkowo elektrozawór którym można zamknąć dziurę.
  5. Może nie doczytałem ale co sie dzieje jak podepniesz ori sterowanie? Dmucha stabilnie tyle ile GT-kowy komp chce czy też faluje? Na MBC przeważnie są jakieś problemy i brak stabilności, już lepiej zrobić stały "bleed" za trójnikiem w ori układzie
  6. Jeden do jednego W tej sytuacji najprościej będzie zmienić tylny dyfer na odpowiedni, tylko auto straci nieco na dynamice z dłuższymi dyframi.
  7. TY754 którą podałeś w na początku jest z Imprezy i ma 3.9 wg mądrych źródeł, druga TY755 z forka ma 4.11, Twoja oryginalna ma też 4.11, w każdej z nich transfer na tył masz 1:1, miałeś na to zwrócić uwagę...
  8. To pewnie motul gear competition Zaciski masz dwu- czy czterotłoczkowe?
  9. Jakie seryjnie rurki ma sohc? Ok. 45 mm?
  10. Ciekaw jestem czy ktoś realnie zmierzył budowanie ciśnienia na pustym i zalanym filtrze w motorkach EJ, tych panewkowych raczej gdzie da się zalać filtr bo jest wkręcany od dołu, tylko sporo czasu to zajmuje. Opinie "u mnie działa" jakoś mnie nie interesują Jestem ciekaw, a może kiedyś sam zrobię taki test. Te z wymiennikiem i tak będą miały "poduszkę" czy inne zło, ale liczyłoby się wstanie ciśnienia, tylko jak to zmierzyć, filmować zegar?
  11. Pasuje tu krótka historyjka obrazkowa
  12. Masz zły uszczelniacz. Kupiłeś pod nowszy typ przegubu Masz przegub starego typu z oddzielną ośką przetykany pinem, tak? To kup właściwy uszczelniacz
  13. Seryjnie SF jest raczej miękkim i bujającym samochodem, słabo sobie wyobrażam jazdę z maglem 2,6 , chyba że to kwestia przyzwyczajenia?
  14. S-turbo ma prawie 3,5 obrotu z dużym przełożeniem, każda inna maglownica będzie lepsza (oprócz obk pierwszej generacji, bo ma taką samą), to jedna z największych wad tego auta w serii. W jednym z forków mam włożoną z legacy/imprezy, lock to lock jest niewiele mniej bo 3,2 ale ma mniejsze przełożenie i lepszy skręt, tam gdzie w egzemplarzu z fabrycznym maglem muszę przekładać ręce, to w tym zmienionym ten sam manewr robię bez odrywania rąk. Ogólnie magiel z GC czy BD powinien być p&p do SF, nowsze mają inny wieloklin ale to też jest do obejścia. Z kolei bardzo krótki magiel bez zm
  15. Sprawdzę jutro, powinienem mieć nowe KYB jeśli Cię interesują, używek nie mam.
×
×
  • Create New...