Skocz do zawartości

mirasek

Użytkownik
  • Zawartość

    270
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O mirasek

  • Tytuł
    ..:: Bywalec :..

Profile Information

  • Płeć
    mężczyzna
  • Skąd
    Biała Podlaska
  • Auto
    Forestery i inne starocia

Ostatnie wizyty

451 wyświetleń profilu
  1. mirasek

    Forester - SZYBKIE PYTANIE

    Miałeś S-turbo na pełnych szklankach? To model generacji SF tak dla uściślenia, one były tylko i wyłącznie na płytkach, chyba że ktoś włożył nowszy słupek. XT w SG to inna para kaloszy
  2. Przestaw nawiew tak żeby nie był na przednią szybę, wtedy klima i wentylatory przestaną się włączać ...to dopiero technologia
  3. mirasek

    alternator nie ładuje

    Jak dasz na alternator obciążenie w stylu światła mijania czy ogrzewanie tylnej szyby, to ładowanie wraca?
  4. mirasek

    Forester - SZYBKIE PYTANIE

    Do śruby mocującej rozrusznik i skrzynie biegów do silnika, tej z góry. Jak wywalisz IC to będzie ładny dostęp.
  5. mirasek

    demontaż wiskozy forek sh (III)

    W SH już nie powinno być uszczelki tylko szczeliwo, będzie widać przy demontażu ale gdzieś po 2000r z niej zrezygnowali. Przy wymianie łożysk mogą być potrzebne podkładki dystansowe innej grubości do ustawienia żądanych luzów.
  6. mirasek

    Stukanie po puszczeniu gazu

    To ten biegły wydając ekspertyzę / opis uszkodzeń coś zawyrokował? Czy tylko domniema, przypuszcza na podstawie rozdupconych części? Ciekawe co by zawyrokował gdyby podstawić mu tak samo uszkodzony silnik bez LPG. Tekst z poprzedniej strony o wessaniu opiłków do wnętrza silnika mnie rozbawił, i jak rozumiem dopiero po 20 tys.km od wiercenia to wyszło? Szkoda że gazownik dał się omotać, pewnie dobry z niego chłop i nie szuka zwady. Ja bym nie miał sumienia pociągać do odpowiedzialności gościa w takiej sprawie z teorią rodem z archiwum X i jeszcze po takim czasie (przebiegu), ale cóż, jak to mówi pies po melanżu, karma wraca Powodzenia w dochodzeniu swoich roszczeń, trzymamy kciuki za szybki powrót Subaru do zdrowia
  7. mirasek

    Stukanie po puszczeniu gazu

    Mnie po prostu rozbawiła sytuacja, nie ma tu żadnych ataków ad personam, nie gniewaj się. Piszesz że... No właśnie mają, w skrócie napisałem jak popsuły Ci się wałki, co więcej przed zgonem silnika na skutek powiększającego się luzu na panewkach spada ciśnienie smarowania w całej magistrali, a głowice są na jej końcu... Jeżeli panewka to Twoja sprawa, to zatarte wałki także i tu nie ma nic do rzeczy wiercenie kolektora czy jego opiłki w kanałach ssących, które mogły przedostać się wyłącznie do komory spalania i ewentualnie tam coś nabroić (mało prawdopodobne). Uszkodzenie wałków rozrządu wynika z uszkodzenia panewki lub/i problemów ze smarowaniem, mogę pokazać Ci zdjęcia podobnie uszkodzonych głowic gdzie LPG w silniku nigdy nie było. Opiłki z kanałów ssących nie mają fizycznej możliwości dostać się na łoża wałków, więc totalnie nie rozumiem dlaczego gazownik dał się wkręcić w partycypację kosztów przyjmując Twoją teorię, ale to już jego problem. Odniosłem się tylko do tego i z całego serca życzę Ci powodzenia w remoncie oraz bezawaryjnej eksploatacji już bez niespodzianek Jeżeli opinia niezależnego rzeczoznawcy przyklepie Twoje stanowisko, to wielkie gratulacje, też nie będę smutny, tylko gazownik trochę będzie
  8. mirasek

    Co robić dalej?

    Zrób luzy, po czym zmierz kompresję. Dalej sprawdź ciśnienie oleju, zobacz ile oliwy pije. Jak masz wszystko w normie to jeździj. Zupełnie profilaktyczny remont rozumiem w celach hobbystycznych lub jako rewizje użytkowanego w motor sporcie.
  9. mirasek

    Stukanie po puszczeniu gazu

    To ma się jak piernik do pierdzenia Zwyczajnie wysypało panewkę i wióry z miski poszły po całej magistrali olejowej dewastując to i owo, normalka, nie trzeba do tego LPG ale jak jest okazja na czyjś koszt wyremontować sobie rzęcha to czemu z niej nie skorzystać?
  10. mirasek

    Deska roździelcza.

    Wyciągnąć poduchę to jedno, nie ma z tym wielkiego problemu, ale zamontować tam schowek wydaje mi się niemożliwe bez rwania deski. Być może się mylę, raz robiłem nieśmiałe podejście i odpuściłem
  11. mirasek

    Deska roździelcza.

    @dirkdiggler masz zamontowany w tym miejscu schowek?
  12. mirasek

    Forester vs BMW

    Spawane było z pewnością, w fabryce... to nie resorak że do jednego kawałka przykręcają tylko koła i plastiki. Fatalna sytuacja, wiadomo co dalej z poszkodowanymi? Sprawcy nadal szukają po lesie nasze organy ścigania? Co do samego zderzenia to raczej nic nadzwyczajnego że odpowiedni strzał w auto może rozerwać je na pół, przykłady można mnożyć, nawet na dużo nowszych pojazdach. Ma to się nijak do laboratoryjnych crash'ów przy stosunkowo małych prędkościach zwykle prostopadle wycelowanych między osie. Porównanie twingo do ciężkiego bmw też niezbyt fortunne, całkiem inna energia uderzenia. Fakt że forek to staroć konstrukcyjny nadgryziony zębem czasu i korozji na pewno nie jest bez znaczenia, jednak tylko w jakimś stopniu. Kiedyś też nie mogłem uwierzyć że samochód z jednego kawałka może tak się rozpaść, a może.
  13. mirasek

    Rolka gładka rozrządu NSK 6006DU2 (DOHC) NTN GE381.01

    Koyo PU306030FRR9H będzie dwurzędowe
  14. mirasek

    Rolka gładka rozrządu NSK 6006DU2 (DOHC) NTN GE381.01

    Duża dwurzędowa to np. 13073AA142 (występuje też pod innymi numerami) Ta mała na zdjęciu wygląda na dwurzędową
  15. mirasek

    Rolka gładka rozrządu NSK 6006DU2 (DOHC) NTN GE381.01

    Na zdjęciu jest jednorzędowa
×