Jump to content

Pavulion

Użytkownik
  • Content Count

    65
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutralny

About Pavulion

  • Rank
    ..:: Swojak ::..

Profile Information

  • Gender
    mężczyzna
  • Skąd
    Przemyśl
  • Auto
    było-Legacy IV2.0 (165)
    jest-Forester I 2.0 (125)
    będzie-quattro

Recent Profile Visitors

303 profile views
  1. Dla potomnych - wymiana pompy paliwa rozwiązała problem. Nie mogłem na początku zrozumieć, ale faktycznie jak będzie zbyt małe ciśnienie to wtrysk leje zamiast robić mgiełkę z paliwa.
  2. A tutaj filmik na zapalonym silniku fajnie obrazuje jak spada ciśnienie. Z 1,8 bar spada do 1,5 bar. Jak uda mi się wymienić pampę, to załączę odpowiedz. 2021-02-04 20.01.24.mov
  3. Niestety nie ponieważ SSM było od 2000 roku.
  4. A takie są objawy przy dodawaniu gazu do spodu. IMG_2694.MOV
  5. Też jestem ciekaw odpowiedzi kolegów. Propozycji? Sugestii? A może gotowego poradnika, aby ograniczyć koszty zbędnych napraw?
  6. ciśnieniomierz wpięty w układ na zapalonym silniku.
  7. klev chodzi mi o potwierdzenie tych parametrów, które podałem. A poza tym wolę sam sprawdzić i od tego jest forum.
  8. Witam ponownie. Natknęło mnie inne forum i okazało się, że najprawdopodobniej kończy się pompa paliwa, która podaje ciśnienie rzędu 2 bar. Natomiast prawidłowo powinno być w zakresie 2,7-3,2 bar. I teraz pytanie, czy jest ktoś kto mi to potwierdzi?
  9. Filtr paliwa wymieniony. Ponieważ podnoszone tematy utraty mocy tyczą się benzyny, a jeżeli na gazie silnik działa dobrze to np. wymianę kabli wysokiego napięcia można wykluczyć, bo nie związku.
  10. Witam forumowiczów. Temat poruszany ale dość rozległy dlatego postanowiłem zapytać o radę. Pacjent to Forester SF 2.0 125 PS. Po rozruchu wszystko w porządku, po lekkim nagrzaniu zaczyna brakować mocy, nie wkręca się na obroty, dławi go przy dodawaniu gazu i tak się dzieje dopóki nie przejdzie na gaz. Na gazie wszelkie objawy znikają. Błędów w OBD nie ma. Brak mocy opisywany jest w innych tematach, ale nic nie jest o LPG. Czy możecie mnie naprowadzić od czego zacząć? Na razie zatankowałem benzynę Shell 99 oktanową i wymieniłem świece.
  11. Polecam wąż gumowy na opaskach . Koszt 30 zł. I mniej roboty.
  12. Znalazłem taki link, może Ci pomoże: http://allegro.pl/wiskoza-subaru-sprzeg ... 76541.html
  13. We wszystkich gazetach nie proponują gazowania subaru z uwagi na wypalanie gniazd zaworowych, a jeżeli już jest instalacja to się zaleca częstszą regulację luzu zaworowego. Czyli generuje to koszty. Ale niektórzy jeżdżą przez wiele lat robiąc regularnie przegląd instalacji i są bardzo zadowoleni z gazu.
  14. A po jakim czasie odpinać kable od poduszek powietrznych? Czy od razu po odpięciu akumulatora?
×
×
  • Create New...