Skocz do zawartości

rademenez

Użytkownik
  • Postów

    102
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Profile Information

  • Płeć
    mężczyzna
  • Skąd
    Ostrów Mazowiecka
  • Auto
    S-turbo było
    Jest SG XT

Ostatnie wizyty

1729 wyświetleń profilu

Osiągnięcia rademenez

..:: Bywalec :..

..:: Bywalec :.. (3/13)

23

Reputacja

  1. Pozdrawiam kierownika. Truknąłem lekko Tobie, ale chyba nie skojarzyłeś.
  2. Pozdrawiam kierownika z Meteorów
  3. Pozdrawiam kierownika Outbacka z trasy transfogarskiej. Mam nadzieję, że pokonałeś resztę trasy bez problemu.
  4. Sprawdzić osłony termiczne, może któraś jest zagięta i chrobota przy drganiach układu napędowego.
  5. To ja też poproszę rademenez80@gmail.com
  6. No tak, tylko wiąże się to i tak ze zdjęciem rozrządu, więc roboty w ciul.
  7. Tak, w s-turbo miałem płytki. Myslałem że podobnie będzie, a tu klops. Nie uda się regulacja na aucie bez zdejmowania wałków. Więc tylko sprawdzić da radę na aucie. Dzięki za info.
  8. Koledzy Forek 2004 2.0 xt ma regulację luzów zaworów na płytki czy całe szklanki?
  9. Pacjent Forester 2.0 xt SG. W miarę wzrostu obrotów, obojętnie czy w czasie jazdy czy na postoju około 2000 obrotów pojawiają się wibracje, które przenoszą się na budę, potem około 3,5 - 4 tys obrotów pojawiają się znowu i zostają do końca zakresu obrotów. Wymieniłem wszystkie poduszki silnika i skrzyni. Wibracje dalej są. Co może być przyczyną? Obroty na jałowym są ok nie faluje, nie krztusi się.
  10. Hej Koledzy w niedoli Poszukuję informacji odnośnie procedury adaptacji skrzyni w Forku XT 2.0 MY2004. Mam serwisówki,ale nie mogę tam znaleźć jak się robi adaptację. Poratuje ktoś opisem lub pdf-em? Pozdrawiam
  11. Dystanse kupić po zliftowaniu auta. Zmierzyć ile mm potrzeba do wyrównania koła z licem błotnika i dać kilka mm mniej, żeby tak błotem po budzie nie rzucało.
  12. Dystanse chyba nijak się mają do przegubów, nie powinny odbić się w żaden sposób na nich. Jedyne co to mogą troszkę bardziej narażone na zużycie być łożyska w piastach ze względu na większe odsadzenie kół od piasty. Rozpórki na kielichy usztywnią nadwozie na większych wykrzyżach co ograniczy wykręcanie budy.
  13. Jak skrzynia stoi równo to nie powinno nic lecieć. U mnie jak przechylilem na tył to miejsce po wale leciało. Jak stała równo nic nie ciekło.
  14. Sprawdziłeś na pracującej skrzyni?
  15. opcja szukaj działa w miarę dobrze na tym forum. Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...