Jump to content

rademenez

Nowy
  • Posts

    77
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Gender
    mężczyzna
  • Skąd
    Ostrów Mazowiecka
  • Auto
    S-turbo

Recent Profile Visitors

644 profile views

rademenez's Achievements

..:: Swojak ::..

..:: Swojak ::.. (2/13)

9

Reputation

  1. Sonda lambda?? Wymrugaj jaki to kod błędu.
  2. Poduche sprawdzę ale problem leży raczej w skrzyni, dodatkowo podczas zmiany z 2na 3 czasem pojawia się specyficzny dźwięk zamiast szarpnięcia, taki furkoczący, cichy.
  3. Czy szarpanie nie występowałby na wszystkich zmianach?
  4. Hej. Forester XT 2.0 , skrzynia tz1b5lnyaa. Podczas przerzucania z 2 na 3 bieg czuję szarpnięcie, stuk lekki. Czasem jest gładko, zazwyczaj podczas delikatnego przyspieszania jest gorzej. Olej zmieniony z filtrami, pomogło na chwilę. Jakieś pomysły szanowne grono ma co mogło się stać?
  5. Podejrzewam, że największymi krytykami podnoszenia są Ci, którzy tego nie spróbowali. Podniosłem Forka SF o 4cm. Nie zauważyłem gorszego prowadzenia. W terenie o niebo lepiej, bo jest wyżej o te 4 cm plus balon większej opony. Dzięki poszerzeniu nie wygląda jak taczka i prowadzi się przyzwoicie. Co do terenu nie ma co oczekiwać tego czego oczekuje się po autach że sztywnymi mostami. Proste.
  6. we dwóch łatwiej, ale jak nie zapiął mi się za pierwszym razem docisk, to wyjąłem i włożyłem sam. Da radę ale trzeba trochę siły i sprytu.
  7. Ruscy bracia mają na to patent. Troszkę więcej pracy niż przy naszych podkładkowych liftach, ale zasada ta sama i półosie nie są wysilone. Wkładają 8cm pod poduszki amortyzatorów z odsadzeniem, dodatkowo pod sanki chyba 4cm, pod mocowanie skrzyni też coś dają, wzdłużne wahacze z jakiegoś nissana (dłuższe żeby kompensowały uciekanie tylnego koła do przodu). Fajne patenty w ogóle mają. Jak przywrócę Forka do żywych, to zajmę się chyba wymianą moich 4cm na ich 8 plus wypróbuję blokadę tylnego dyferencjału również od naszych ruskich braci (KMZ).
  8. zrób fotki i podeślij jak to wygląda. Nie chce mi się eksperymentować z dłuższymi łącznikami, ciężko będzie dobrać pasujące, a obniżanie mocowania może być fajna opcją.
  9. te cienkie wężyki co idą do sterowania turbiny. Jest tam mały trójnik plastikowy i u mnie był pęknięty. Nie było to widoczne. Dopiero jak potarmosiłem to okazało się
  10. skąd miałeś ten zestaw. Sam robiłeś czy zamawiales gotowy?
  11. 1. Raczej nie wystarczą, bo już przy 35-40 mm łączniki staba trzeba naciągnąć. 2. Dystanse i tak się przydadzą, bo rozstaw się zwęża po podniesieniu i żeby auto nie wygladalo jak taczka to trzeba założyć 20-30mm dystans. 3. Ja bym dał tył wyżej troszkę od przodu bo sprężyny lubią po jakimś czasie usiąść.
  12. u mnie w s turbo były nieszczelności w podciśnieniowych wężach. połamany trójnik przy rurce z restryktorem. Szarpał niemiłosiernie. Po wymianie za 3 złote jakby inne auto
  13. Widzę, że grubsza diagnostyka mnie czeka, rzeczywiście może być związek z turbiną, bo coś mi świszczy za mocno wraz z obrotami. Jeżeli faktycznie występuje to zjawisko, o którym piszesz, to ten kod błędu ma w ogóle jakiś związek?
  14. a czy te szarpnięcie mocy, może być z tym związane? Wystepuje na każdym biegu na coraz niższych obrotach - 2. 5-6000rpm, 3. 4-5000rpm, 4 juz przy 3- 4000rpm
  15. Witam. ECU pokazało mi kod błędu 11. Wymieniłem czujnik położenia wału, kod pozostał, forek dalej ma szarpnięcie mocy pod obciążeniem przy różnych obrotach na różnych biegach. Gdzie dalej szukać??
×
×
  • Create New...