Jump to content

rademenez

Nowy
  • Posts

    73
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Gender
    mężczyzna
  • Skąd
    Ostrów Mazowiecka
  • Auto
    S-turbo

Recent Profile Visitors

606 profile views

rademenez's Achievements

..:: Swojak ::..

..:: Swojak ::.. (2/13)

9

Reputation

  1. Podejrzewam, że największymi krytykami podnoszenia są Ci, którzy tego nie spróbowali. Podniosłem Forka SF o 4cm. Nie zauważyłem gorszego prowadzenia. W terenie o niebo lepiej, bo jest wyżej o te 4 cm plus balon większej opony. Dzięki poszerzeniu nie wygląda jak taczka i prowadzi się przyzwoicie. Co do terenu nie ma co oczekiwać tego czego oczekuje się po autach że sztywnymi mostami. Proste.
  2. we dwóch łatwiej, ale jak nie zapiął mi się za pierwszym razem docisk, to wyjąłem i włożyłem sam. Da radę ale trzeba trochę siły i sprytu.
  3. Ruscy bracia mają na to patent. Troszkę więcej pracy niż przy naszych podkładkowych liftach, ale zasada ta sama i półosie nie są wysilone. Wkładają 8cm pod poduszki amortyzatorów z odsadzeniem, dodatkowo pod sanki chyba 4cm, pod mocowanie skrzyni też coś dają, wzdłużne wahacze z jakiegoś nissana (dłuższe żeby kompensowały uciekanie tylnego koła do przodu). Fajne patenty w ogóle mają. Jak przywrócę Forka do żywych, to zajmę się chyba wymianą moich 4cm na ich 8 plus wypróbuję blokadę tylnego dyferencjału również od naszych ruskich braci (KMZ).
  4. zrób fotki i podeślij jak to wygląda. Nie chce mi się eksperymentować z dłuższymi łącznikami, ciężko będzie dobrać pasujące, a obniżanie mocowania może być fajna opcją.
  5. te cienkie wężyki co idą do sterowania turbiny. Jest tam mały trójnik plastikowy i u mnie był pęknięty. Nie było to widoczne. Dopiero jak potarmosiłem to okazało się
  6. skąd miałeś ten zestaw. Sam robiłeś czy zamawiales gotowy?
  7. 1. Raczej nie wystarczą, bo już przy 35-40 mm łączniki staba trzeba naciągnąć. 2. Dystanse i tak się przydadzą, bo rozstaw się zwęża po podniesieniu i żeby auto nie wygladalo jak taczka to trzeba założyć 20-30mm dystans. 3. Ja bym dał tył wyżej troszkę od przodu bo sprężyny lubią po jakimś czasie usiąść.
  8. u mnie w s turbo były nieszczelności w podciśnieniowych wężach. połamany trójnik przy rurce z restryktorem. Szarpał niemiłosiernie. Po wymianie za 3 złote jakby inne auto
  9. Widzę, że grubsza diagnostyka mnie czeka, rzeczywiście może być związek z turbiną, bo coś mi świszczy za mocno wraz z obrotami. Jeżeli faktycznie występuje to zjawisko, o którym piszesz, to ten kod błędu ma w ogóle jakiś związek?
  10. a czy te szarpnięcie mocy, może być z tym związane? Wystepuje na każdym biegu na coraz niższych obrotach - 2. 5-6000rpm, 3. 4-5000rpm, 4 juz przy 3- 4000rpm
  11. Witam. ECU pokazało mi kod błędu 11. Wymieniłem czujnik położenia wału, kod pozostał, forek dalej ma szarpnięcie mocy pod obciążeniem przy różnych obrotach na różnych biegach. Gdzie dalej szukać??
  12. witam. Nie mogę znaleźć sondy lambda do s-turbo z 99r.Jest na 3 przewody, a większość jest na 4. Mam numer tej co siedzi (234000-5530) u mnie ale nie mogę znaleźć w necie - chyba ktoś już kiedyś zamienił ją . Poratuje ktoś linkiem do właściwej sondy do tego modelu?
  13. chyba standard, wypada wsteczny, 2 razy naprawiana i cierpliwość straciłem. Dodatkowo jakieś łożysko sobie zaczęło huczeć, więc poszła decyzja o wymianie.
  14. Skrzynia z GTka już w Forku. Biegi chyba nieco dłuższe, a przynajmniej takie mam wrażenie. Przewody z chłodzeniem oleju zaślepiłem zgodnie z sugestią, tyle że na razie dość daleko od chłodnicy, docelowo zaślepię przy samej chłodnicy. Nowsza skrzynia i dyfer tak jak zapewniał poprzedni właściciel w stanie bardzo dobrym, w końcu wróciła przyjemność z jazdy. Do dokupienia jeszcze mam czujnik prędkości, bo w starej skrzyni nic się nie dało zrobić, żeby go wyciągnąć w całości, a w nowej nie było. Chociaż przebieg przynajmniej nie rośnie Nie wiem co robić ze starą schorowaną skrzynią i dyfrem, czy nadaje się jeszcze do reanimacji. Wyskakiwał wsteczny i huczało jakieś łożysko podczas jazdy. W dyfrze też jakieś kawałki zębów były na korku. Więc jakby komuś coś się przydało to się zgłaszać. TY754VN1AB jakby cuś.
  15. MDzięki za potwierdzenie. Nie zamierzałem dokładać do tej chłodzenia. Trzeba by było bebechy pewnie przekładać z jednej do drugiej. A to chyba ponad moje siły i chęci.
×
×
  • Create New...