Skocz do zawartości

Karenz

Użytkownik
  • Zawartość

    762
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O Karenz

  • Tytuł
    ..:: Profi ::..

Profile Information

  • Płeć
    mężczyzna
  • Skąd
    wwa
  • Auto
    forester MY16 2.0i

Ostatnie wizyty

468 wyświetleń profilu
  1. Subaru Forester IV - czy zabezpieczać przed korozją ?

    nie jedynie z powodu że zrobię to sam natomiast gdybym nie miał takich możliwości oczywiści bym to zrobił sa nawet ważniejsze od warstwy na podwoziu.
  2. Subaru Forester IV - czy zabezpieczać przed korozją ?

    Ja to zrobiłem i jestem zadowolony , przy sezonie na śniegową breję lodowe odłamki odbijają się mocno od podwozia. Jak za pierwszym razem przejechałem przez coś takiego myślałem że coś urwałem. A to goła blacha zagrała jak bęben , ja kupiłem na lata do użytku w 90% poza miastem więc wybór był oczywisty . Każde nowe auto które kupowałem starałem się tak robić i mogę powiedzieć że to potem procentuje niestety żadne zabezpieczenie nie pomoże po partaczach co potrafią podnosić samochód za 2mm blachę podłogi
  3. Subaru Forester IV - czy zabezpieczać przed korozją ?

    wyprostujmy , to nie jest żadna konserwacja antykorozyjna a elastyczna warszawa chroniące przed uszkodzeniami mechanicznymi . Auta na rynek Polski są od 5-10 lat traktowana tak samo jak na zachód europy tzn brak zanieczyszczeń stałych w paliwie oraz czyste drogi. Specyfikacja wschodnia to zawsze dodatkowe filtry paliwa i solidne zabezpieczenia podwozia. Wszyscy europejscy producenci nas już traktują w specyfikacji pojazdów jak unie europejską. a serwis zerowy polega na zdjęciu folii, spuszczenia ciśnienia z opon i przymocowanie ramki.
  4. SKRADZIONE LEGACY DIESEL

    Części są drogie więc auta sa kradzione. Mam jeszcze 2 dacie z salonu i jak na razie przez 6 lat na forum ukradli 1 czy 2 i to raczej dla zawartości bagażnika gdzie jest to marka 15 razy popularniejsza od subaru. Dlaczego nie opłaca kraść się daci ? bo części w ASO są bardzo tanie a popyt na używane znikomy szczególnie że większość pasuje ze starych renówek i szroty spokojnie zaspokaja cały rynek , a do subaru mało co jest. Zwykle oryginał z aso ze zniżką wychodzi 10-20 % droższy od zmieniki z allegro więc wybór jest prosty.
  5. LPG w Subaru

    zakręć butle po jeździe i wypal gaz w układzie
  6. forester - hamowanie

    To nie jest hamowanie ale współczynnik przyczepności w porównaniu do opory wzorcowej.
  7. forester - hamowanie

    Powiedzmy że sama teoria o złożoności tego zagadnienia to jedna książka koszmarnie nudna. Hamulce wystarczają do agresywnej jazdy po mieście i to ci powinno wystarczyć. Wszystkie te testy są o kant ... zmiennych na drogę hamowania jest 4-5 , przy takich amatorskich pomiarach będzie to 10-13 Nikt tego nie unormował więc nikt takich pomiarów nie robi , zresztą po co pisać idź do salonu i sprawdź.
  8. Nowy Subaru Forester MY2013

    Mój tam dobrze kręci po parkingu , trzeba tylko dobrze się z gazem obchodzić na 1. Właściwie esp ingerowało tylko w przednie koła co jeszcze mocniej dominowało efekt.
  9. Nowy Subaru Forester MY2013

    Zresztą co tu dużo mówić: kupując w USA dostajesz: -tańsze auto -lepsze wyposażenie -lepsza obsługa po sprzedażowa (darmowy dostęp do instrukcji/schematów serwisowych ) do europejskich marek katalogi części , programy diagnostyczne czy akcesoria tunigowe można znaleźć w internecie a spróbuj znaleźć instrukcje obsługi do forestera po polsku nie mówiąc o serwisówce
  10. Nowy Subaru Forester MY2013

    ludzie chcą suvów a nie napędów subaru z taką cenna i serwisem nie ma czego szukać w europie
  11. Ranking ASO Subaru

    takiej która pasuje do tylnego złącza serwisowego do haka tyle wystarczy. szkoda tylko ze nie w moim przypadku skąd to wiem to bardzo proste Osłona z tyłu silnika jest przykręcona na takie blaszki przekładane przez ramę szczątkową , blaszki mają gwint . Blaszki obracają sie w czasie dokręcania więc nie da się ich ustawić identycznie przy ponownym montażu. Moje są dokładnie tak samo. Mechanik wiedział że osłona waży bagatela 10-15 kg i do tego ma cudaczny system montażu (wspomniane blaszki ) więc mu się nie chciało jej zdejmować a Pan zamiast posypać głowę popiłem dalej w to brnie. Ponieważ sam zakładałem ta osłonę mam świadomość że jest ona tragicznie zaprojektowana i do tego strasznie ciężka (ale za to naprawdę gruba). Pozycja nr 1 na obrazku Nawet w 2os założenie tego żelastwa to walka bo te blaszki non stop wypadają, w zimę w wolnej chwili je przyspawam i będzie spokój. (schemat pochodzi z innego rynku jak widać jest otwór spustowy a nawet dodatkowe otwory wentylacyjne lecz montaż jest taki sam)
  12. Biale z nieba leci!

    1 śnieg i 1 panda wyciągnięta z rowu , ekipa ratunkowa przybyła astrą 3 sama prawie nie wpadła do tego rowu.
  13. Ranking ASO Subaru

    Nagrywanie na własny użytek jest całkowicie legalne , jedynie przy wykorzystaniu zarobkowym trzeba o tym informować (stąd taka informacja na infoliniach) . Na większości nowoczesnych telefonów jest taka możliwość i jak widać warto bo potem nikt nie będzie wpierał że o czymś informował/ Wracając do tematu Oryginalny osłona E515ESG000 (którą posiadam ) nie występuje tu otwór spustowy. Śruby nie ruszone i ładny kurz od strony silnika ...
  14. Ranking ASO Subaru

    dobre może jeszcze materiał video z ukrytej kamery mam zapisana rozmowę (zresztą jak każdą )telefoniczną z serwisem gdzie osoba go reprezentująca zapomniała wspomnieć że element zamontowany w zamian będzie nie autoryzowany przez SIP (bo wtedy bym się nie zgodził) natomiast publikowanie takich nagrań jest w PL karalne więc skoro ja nie mam niczego do ugrania to po co miał by to robić ?
×