Jump to content

Karenz

Użytkownik
  • Content Count

    1159
  • Joined

  • Last visited

About Karenz

  • Rank
    ..:: Uzależniony(a) od Subaru ::..

Profile Information

  • Gender
    mężczyzna
  • Skąd
    wwa
  • Auto
    forester MY16 2.0i

Recent Profile Visitors

1192 profile views
  1. Ja miałem nie groźne otarcie po całej stronie samochodu , naprawa na nowych elementach 60 tyś w garażu na używkach spokojnie 10 razy mniej. więc te 22 $ nie szokuje U nas maska kosztuje 3-4 tyś dodaje malowanie i się robią kwoty
  2. cortanina nadaje się również do pokrywania elementów już to przerabiałem , informacja o pokrywaniu tylko korazji jest we względu na lepkość i brak możliwości malowania
  3. Ja jestem już z młodszego pokolenia i nigdy akrobacji robić nie musiałem ani nie widziałem.O tym w sumie nie myślałem tylko zacząłem kombinować kogoś z podnośnikiem 2 kolumnowym. Mam 2 żaby i 2 koziołki więc powinno udać cała jedną stronę za mocowanie wahaczy podnieść . Nikt nie napisał czym zabezpieczyć taki odwierty , będą to otwory fi 10 starczy cortanin f + tecyl valvolina ?
  4. Mnie frapuje co innego jak ja to nawiercę , mam kanał ale od progu do betonu jest może 15 cm wiertarką nie podejdę
  5. Kupiłem forestera SG ze świeżo zrobionymi progami. Sprawdziłem dziś jak to wygląda i niestety klasycznie brak jakiekolwiek zabezpieczenia antykorozyjnego. Nie chciało im się wiercić od dołu otworów na klipsy więc na hama dali blachowkręty. Wszystko już zabezpieczyłem woskiem i corizorem teraz pytanie o mocowanie nakładki progu . Wiercić bardzo duże otwory coś koło 15 mm na drogie ori kołki czy zrobić mniejsze i otwory 8mm do zamocowania zwykłego klipsu (akurat takich mam dużo) . Czym te otwory potem zabezpieczyć starczy może sam wosk do profili zamkniętych ?
  6. gdyby nie chcieli naprawić zapytaj jak to się stało że przeoczyli to w trakcie przeglądu .... A serio to naprawić się tego nie da tylko wymiana śruby zdjąć kolumnę mcparcsona , czyszczenie blachy inhibitor i malowanie przecież ci nie będę przespawać kielicha
  7. Nie warto , taki samochód będzie praktycznie niezdolny do jazdy , jedyna twoja nadzieja to wymienić zębatki 5/6 biegu jaki tam masz , to operacja dość prosta ale w subaru pracochłonna normalnie w jakimś vagu to 5 bieg jest pod pokrywką i z kanału taka operacje można zrobić w godzinę. Robiłem coś takiego kupiłem zepsutą skrzynie z diesla i zamieniłem moje 32 na 35 zębów uzyskałem spadek obr o ok 15-20 % ale nie było to w subaru.
  8. czy ja wiem czy taka symboliczna renault-nissan do flagowego 1.33 dolicza 3 tyś pln
  9. Ja w forku go raz na rok przeleje jakimś wd albo smarem silikonowym dla ochrony przed korozją i zapieczeniem.
  10. bo to właśnie przez kapturek jest korozja , normalnie woda by odparowała i nie było by problemu
  11. http://www.catcar.info/subaru/?lang=en
  12. Jak pytałem o forga sg to bez łatania zaproponowali chyba 1200 za blacharkę miało być nie więcej niż 800 zł A nowego forestera robili taniej
  13. To jest oczywiście cena za nowe auto czym starze tym drożej a ponieważ to forum SIP to w google trzeba wpisać "wyszyński antykorozja"
  14. Idź do zakładu który tylko robi takie usługi bo jakość wykonania ma tutaj decydujące znaczenie , w szopie pomalują ci bitexem i wyglądać będzie ładnie tylko szybciej skoroduje. To ma być lux umyte i wysuszone do suchej nitki (więc serwis bez suszarni odpadają ) a następnie zapieczone np tecylem dodatkowo jeszcze profile zamknięte kosz w warszawie w dobrym serwisie to 1200-1500 zł czas usługi w lato to min 3 dni. teraz pewnie z 5
  15. Olej do 2t może być maksymalnie zmieszany z benzyną 30 dni potem traci właściwości smarne.
×
×
  • Create New...