Jump to content

Karenz

Użytkownik
  • Content Count

    1147
  • Joined

  • Last visited

About Karenz

  • Rank
    ..:: Uzależniony(a) od Subaru ::..

Profile Information

  • Gender
    mężczyzna
  • Skąd
    wwa
  • Auto
    forester MY16 2.0i

Recent Profile Visitors

1136 profile views
  1. Jak pytałem o forga sg to bez łatania zaproponowali chyba 1200 za blacharkę miało być nie więcej niż 800 zł A nowego forestera robili taniej
  2. To jest oczywiście cena za nowe auto czym starze tym drożej a ponieważ to forum SIP to w google trzeba wpisać "wyszyński antykorozja"
  3. Idź do zakładu który tylko robi takie usługi bo jakość wykonania ma tutaj decydujące znaczenie , w szopie pomalują ci bitexem i wyglądać będzie ładnie tylko szybciej skoroduje. To ma być lux umyte i wysuszone do suchej nitki (więc serwis bez suszarni odpadają ) a następnie zapieczone np tecylem dodatkowo jeszcze profile zamknięte kosz w warszawie w dobrym serwisie to 1200-1500 zł czas usługi w lato to min 3 dni. teraz pewnie z 5
  4. koszta mnie nie za bardzo interesują bo to idzie z AC
  5. Oczywiście robi to blacharz nawet z autoryzacją SIP ale dziwi mnie że proponowano mi spawanie po słupkach a nie końca panelu. Pytam ponieważ jakość napraw w tym feralnym miejscu będzie decydować o długości życia całego pojazdu.
  6. Olej do 2t może być maksymalnie zmieszany z benzyną 30 dni potem traci właściwości smarne.
  7. Jak wygląda wymiana nadkola tylnego po uszkodzeniu według technologi naprawy producenta w foresterze SJ. Mam dylemat bo oryginalna część przychodzi z kawałkiem poszycia dachu. Wynikało by z tego że wymaga to wspawanie dachu dlatego podobno łączy się w połowie słupka. Również słyszałem że nadkole (metalowe) z poszyciem błotnika łączy się klejem. Skoro łączyć należy na słupkach po co część w orignale występuje w z kawałkiem dachu ? Gdzie i w jakiej technologi występuje łączenie blach. Z tego co się orientuje rant pod uszczelkami jest zgrzewany , próg to migomat i szpachla czy coś bardziej wysublimowanego ? w katalogu wygląta to tak
  8. Karenz

    CVT - awarie

    Jak nic się nie zmieniło to raczej już lepiej nię będzie , zwykle pomaga od razu albo w ogóle.
  9. Karenz

    CVT - awarie

    Efektu tego xado nie będzie , to jest za mała dawka, w cvt jest 8-10 l oleju czyli to będą 2 opakowania xado 1 stage gdzie każdy ma 27ml , a twój 9 Ja już jedną skrzynie w SG tym uratowałem , na razie ma 500 km i łożyska sie nie odzywają.
  10. szkoda że Orlen sprzedaje w Niemczech swoje paliwo ....
  11. Ja mam taką samą stacje z 2gb ram i powoli robi się tłoczno , fakt że mam ją już 3 lata więc niedługo trzeba się rozejrzeć za czymś nowym. Tylko dolicz że trzeba do tego dołożyć stały dostęp do internetu a dobry modem to ok 400 zł.
  12. Gwarancją u importera zajmują się pewnie garstka osób a 99% spraw jest powtarzalnych stąd aso działa na ślepo przy bardziej skomplikowanych tematach robi się fotki i czeka na decyzje ale to się tyczy jakiś pękniętych głowic itp. Temat z pękającą skórą jest oklepany do bólu więc trzeba by bardzo dużo uporu żeby importer coś uznał. Więc twierdzenie że aso nie chce czegoś zrobić bo nie to czysta głupota , dla nich to są duże pieniądze i najchętniej to by cały samochód na gwarancji odrestaurowywali.
  13. Dla aso każda naprawa gwarancyjna to zarobek więc po co mieli by się przed tym uchylać ? gwarant daje takie warunki i tyle
  14. Bo na lewarku ręki się nie trzyma bo wyrabiają się wodziki.
  15. Przed lift silnik 310 tyś przebiegu przy 130 robiony robiony remont tłoki oem nowy smok panewki. Silnik niby dmuchany i chuchany założony turbo timer i kontrola doładowania. Rdza na razie opanowana nadkola tył rozebrałem , wszystko pomalowane hameraidem od wew. Od zewnątrz robiła firma całą podłogę barankiem . Silnik oleju nie bierze (przynajmniej na razie nie odnotowałem) spalanie na razie mam ok 16l w warszawie.
×
×
  • Create New...