Jump to content

Karenz

Użytkownik
  • Content Count

    1264
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

136 Wspaniały

About Karenz

  • Rank
    ..:: Uzależniony(a) od Subaru ::..

Profile Information

  • Gender
    mężczyzna
  • Skąd
    wwa
  • Auto
    forester MY16 2.0i

Recent Profile Visitors

1653 profile views
  1. zauważyć pewnie tak ale przecież pisałeś o przeglądzie pod kontem gwarancji a tutaj niczego sprawdzić bez rozbierania się nie da, lepiej zrób pomiar na hamowni jak coś ma walnąć to walnie wtedy
  2. takie przeglądy to sciema co sprawdzą wycieki ? bez rozbierania nie sprawdza niczego istotnego może poza luzem na wirniku turbo-sprężarki Można się pokusić o ściągniecie miski i to wszystko co bez wyjmowania silnika można zrobić.
  3. Zgodnie z Szeregiem Napięciowym Metali potencjał standardowy cynku wynosi −0,76 V i jest prawie dwukrotnie bardziej elektroujemny niż potencjał żelaza wynoszący −0,45 V. Metale o niższych potencjałach mają zdolności redukujące względem metali o wyższych potencjałach. W obecności wilgoci (naturalnie obecnej w powietrzu) i różnicy potencjałów pomiędzy tymi metalami następuje samoistna reakcja chemiczna powodująca przepływ prądu, utlenianie (rdzewienie) cynku. Żelazo zawarte w stali przyjmuje elektrony z cynku, co skutecznie przeciwdziała korozji stalowego rdzenia elementu. Zjawisko to zacho
  4. To wszystko zależy od marki bo samochody z podobną mocą mają różne kalibracji pedału gazu, ja preferuje ta bardziej staroświeckie działające jak linka a subaru lekko naciskasz pedał a przepustnica już 30% i od połowy uskoku pedału to praktycznie masz full otwarcie.
  5. to szpachla koroduje nie 2 warstwa lakieru
  6. chcesz włożyć 10 tyś w auto warte 15 ? o ile to by było 2.5 t to jeszcze można zrozumieć że auto do zabawy ale do zwykłego ?
  7. Miałem w innej marce było wyżej ale jeździło się lepiej bo było też twardziej.
  8. natężenie cały czas oscyluje , wiadomo że po podniesieniu obrotów wzrośnie ale za chwile spadnie
  9. no ale da się wyrazić to w wartościach mam max 20 A bez względu na obciążenie
  10. Jakie powinno być natężenie prądu za alternatorem ?
  11. z tymi nokianami robionymi w rosji to była już tragedia 20 lat temu , co do Blizzaków kupiłem bez run flatu bo forester ma specjalnie opony z balonem aby amortyzowały część wymuszeń więc jaki sens by był aby rant były sztywniejsze.
  12. Chce kupić BRIDGESTONE BLIZZAK LM005 ze względu na A w teście hamowania na mokrym. Czy warto dopłacić 400 zł do runflata bo nigdy tego nie miałem ? Wcześniej miałem DUNLOP GRANDTREK SJ6 ale to dobry wybór na kopny śnieg którego ostatnio coraz mniej. Bieżnik w kostkę powyżej 10 mm skutecznie podnosił spalanie i hałas i czas na coś bardziej cywilnego.
  13. Przy takich kwotach kupno innego auta wyjdzie podobnie + wszystkie możliwe części zapasowe gratis. Jak masz gdzie trzymać to przy dłuższym użytkowaniu bardziej się opłaci.
  14. każdy tam mówi ale jakoś nie widziałem żeby ktoś tak robił nawet większe zakupy stają się problemem , już widze jak tłuczecie się w autobusie ze 2 zgrzewkami wody i 4 torbami
  15. Aktualnie do pracy mam 2 km ,galarie handlową 300 m od wyjścia z pracy gdybym nie jeździł na działkę w weekend to bym robił 200 km miesięcznie. Żeby było mało zakład gdzie pracuje jest przy samej stacji metra i pętli trawajo/autobusowej. na te 36 tyś km przebiegu trzeba doliczyć 7 tyś które zrobiłem w zeszłe wakacje. teraz przez tego koronoriwusa w ogóle nigdzie nie jeżdżę Przez ten przebieg nie mogłem sprzedać samochodu bo każdy kręcił nosem że kręcony, chciałem kupić hybrydę ale założenie lpg do forestera da taki sam efekt.
×
×
  • Create New...