Jump to content

Karenz

Użytkownik
  • Content Count

    1213
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

118 Wspaniały

About Karenz

  • Rank
    ..:: Uzależniony(a) od Subaru ::..

Profile Information

  • Gender
    mężczyzna
  • Skąd
    wwa
  • Auto
    forester MY16 2.0i

Recent Profile Visitors

1295 profile views
  1. Nie mam pojęcia czy weszły bo szkolenie miałem 3-4 lata temu , jeżeli nie jest jedna norma dla silników ZI i ZS
  2. Naprawdę litości w polsce są tylko 2 normy dla aut przed 2011 i po. https://www.cargonews.pl/nowe-normy-dot-emisji-spalin-wiele-aut-nie-przejdzie-badania-technicznego/
  3. nadgorliwiec ? normy w Polsce są tak luźne że 20 letni złom bez katalizatora zalany benzyną na miskalu go przechodził Wiem bo mam taką maszynę w pracy i trzeba się postarać żeby tego nie przejść
  4. Katalizator pewnie dawno już się skończył.
  5. Każdy duży producent targetuje swoje samochody mogą występować różnicę np. termostat czy mapy paliwa dla hiszpani czy Norwegii będą inne. Renault Polska to własność koncernu z Francji dlatego specyfikacje i oferta mieliśmy idetyczną. Natomiast czesi/słowacy podpadali pod niemców którzy byli niezależnie od francuzów. W subaru zresztą włosi np mieli fabryczne lpg a my mamy pewnie mamy samochody strojone na rynek szwajcarski .
  6. Do chińczyka obowiązkowo takie oprogramowanie , niebo a ziemia w działaniu i ma roota więc blokuje reklamy / można ustawić gps https://forum.xda-developers.com/android-auto/mtcd-software-development/rom-malaysk-roms-px5-2-4-gb-8-0-android-t3762724
  7. coś tam te listwy dają bo dolny próg zgarnia tylko pionowe przeszkody
  8. osłonami nadkola= nakładki na błotniki
  9. Mowa o tym http://sklep.subaru.pl/pl/p/Nakladki-na-blotnik-14-/839
  10. Miałem te z allego i musiałem kupić oryginały. Niestety te podróby nie pasują razem z osłonami nadkola (nachodzą na siebie )
  11. Karenz

    Co to jest

    Te orurowanie żeby było bezpieczne dla pieszych jest na zawiasach albo filigranowym mocowaniu tak by przy wypadku przytulić się do maski. Więc nie spełnia swojego podstawowego założenia ochrony auta.
  12. bałeś sie o awaryjność fa20 która jest można powiedzieć szczątkowa a teraz chcesz kupować ej25 w którym remont główny jest standardem chyba każdy posiadacz 2.5 turbo dzieli okresy na przed remontem i po remoncie mój już z sukcesem 130 tyś po remoncie
  13. nie rozumiem dlaczego napisał na forum zamiast zadzwonić do aso ? zresztą aso dobrze zrobiło zimy już praktycznie nie ma po co lać 0w20 żeby zatarł się silnik w korku jak zrobi się cieplej ?
  14. niestety po zalaniu 5w30 silnik został bezpowrotnie stracony trzeba go wymienić
×
×
  • Create New...