Jump to content

Karenz

Użytkownik
  • Content Count

    1174
  • Joined

  • Last visited

About Karenz

  • Rank
    ..:: Uzależniony(a) od Subaru ::..

Profile Information

  • Gender
    mężczyzna
  • Skąd
    wwa
  • Auto
    forester MY16 2.0i

Recent Profile Visitors

1227 profile views
  1. taki kluczyk nic nie będzie warty bo tam jest jeszcze immobilizer
  2. bo nie ma szpery Podział momentu sterowany jest dynamicznie i jak widać bez zasilania nie działa (czyt. jest rozłączony) Ja mam napęd tradycyjny (skrzynia rozdzielcza) i tył lubi być odcinany przez esp żeby się nie ślizgać
  3. Obejrzałem dużo tych sg i po pierwsze korozja ,trzeba nadgiąć nakładki progów no i kielichy (pod mocowaniem tylnej kanapy ) Cieżko wymagać od sprzedawcy aby dał rozebrać cały bagażnik ale można próbować kamerą endoskopową.
  4. nie da to żadnego efektu to jest guzik stykowy musi wysłać sygnał do komputera celem dezaktywacji , na elektrodzie latał gdzie model takiego cuda z gotowym oprogramowaniem.
  5. po co tak kombinować odłączenie stycznika maski silnika da taki sam efekt.
  6. foldery są prezentowane dokładnie tak jak na komputerze (to jest tylko zależe od softu stacji , ja mam wgrany Malaysk ROM i na starcie jest kilka programów do wyboru) to jest android pliki można przeglądać choćby total comanderem albo dziesiątkami innych dostępnymi w markecie z odtwarzaczem/radiem jest dokładnie tak samo jak się uprzesz to winapem odpalisz
  7. a który rok tego XV bo problem z guzikami z kiery nastąpił dopiero po lifcie w forku
  8. Przerabiałem temat i rozwiązania nie znalazłem. Zauważyłem że czym więcej klawiszy się zaprogramuje tym szybciej stacja gubi sygnał. Dlatego mam zaprogramowane 6 klawiszy i tak działa bez żadnego problemu.
  9. Opis jest zły na bt można zapisać z 10 telefonów ale sparować w jednym czasie można 1 , jest to o tyle ważne że lepsze radyjka łączą się z 2-3 telefonami na raz i podają sygnał zależnie od nadawania.
  10. beznadziejna ta stacja mam taką tylko kupiłem ją 3 lata temu i już powili zaczyna przycinać więcej ramu potrzba
  11. jeżeli droga jest tylko szutrowa to wysokie samochody odpadają one analogicznie mają w takich warunkach twardsze zawieszanie ze względu na duży skoki zawiasu. Już nie pisząc o starej vitarze która jest na ramie więc to samochód całkowicie z innej bajki (na gorsze) Zorganizuj sobie jazdę np.nowym golfem po takiej nawierzchni zobaczysz jak fajnie wybiera drobne nierówności. Auto wysokie lepiej wybiera duże różnice np górki spowalniające ale na płytach betonowych czy szutrze lepiej zachowywał się coś świeżego nawet fabia czy clio.
  12. Ja miałem nie groźne otarcie po całej stronie samochodu , naprawa na nowych elementach 60 tyś w garażu na używkach spokojnie 10 razy mniej. więc te 22 $ nie szokuje U nas maska kosztuje 3-4 tyś dodaje malowanie i się robią kwoty
×
×
  • Create New...