Jump to content

pininfarin01

Użytkownik
  • Content Count

    225
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

14 Dobry

About pininfarin01

  • Rank
    ..:: Bywalec :..

Profile Information

  • Gender
    mężczyzna
  • Skąd
    Słopnice woj.małopolskie
  • Auto
    impreza gf 1998r,outback 2,5 2006
  • Zainteresowania
    wyścigi górskie,rajdy

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Ale po co aż tak ingerować, ja jak kupiłem 2,5xt to o dziwo nie świeciła żadna kontrolka, pojechałem z ciekawości podpiąć komputer i pokazało błąd pompy powierza. Szukając przyczyn braku święcenia kontrolki rozebrałem licznik i pod tarcza było napchane materiału który skutecznie zakrywał świecącą się kontrolkę. Materiał wyjąłem , kontrolka świeci, można powiedzieć że naprawiłem usterkę :p
  2. Chcesz czarną skórę? Jeśli tak, to zastanów się 4 razy. Parzy latem w dupsko jakbys na patelni usiadł. Jasna jest zdecydowanie lepsza. Mam w drugim Subaru i w lecie gorące w zimie zimne, ale jeśli o utrzymanie czystości nie ma co dyskutować.
  3. Jak bym robił to wykorzystał bym mocowania z oryginalnych foteli. A myślę nad zmianą bo mam jasną tapicerkę, więc gdybym zmienił na czarną to by było zdecydowanie na plus jeśli chodzi o utrzymanie czystości.
  4. Dziś porównałem mocowania i nie siądzie P&P , więc przez święta pomyśle czy przerobić mocowania czy zostać przy oryginalnych.
  5. Część, przerabiał kto temat wymiany foteli ? Myślę nad włożeniem do SFa foteli z Legacy 2004r, bez przeróbek (kable) się nie obejdzie bo to jest pewne. Ale ciekawi mnie czy reszta będzie pasowała czy również trzeba będzie przerabiać.
  6. Podniosłem przód na tyle by skrzynia się zmieściła, ogólnie robotą prosta, trochę gimnastyki było, pamiętaj przy wyjmowaniu o wyjęciu wałka/tulejki łapy sprzęgła. Ja już obmyślam plan jak ją znowu zamontować, bo to będzie trudniejsze jak wyjmowanie. Więc chyba trzeba będzie w dwie osoby to robić.
  7. Nakrętka 50tka odkręcona, koło na razie nie chce zejść, trzeba grzać czy próbować dalej.
  8. To jest przełożenie główne? Chciałem to zamienić bo lepiej wygląda w drugiej skrzyni ale skoro ma inne przełożenie to zostaje jak jest. A przełożenie główne to chyba jest w drugiej części skrzyni.
  9. Trzy posty wyżej napisałem o dzieleniu
  10. Ja myślałem że skoro mają takie same średnicę i różnica zębów wynosi w obu przypadkach 3 (40-37 i 33-30) to byłem pewny że takie samo przełożenie będzie. Ale jak podzieliłem to wychodzi że jest inne , 1,1 vs 1,08 lub 0,909 vs 0,925 ( bo nie wiem które przez które się dzieli)
  11. Która opcja lepsza , grubsze czy cieńsze zęby? W remontowanej skrzyni były cieńsze, ale rozebrałem dziś drugą skrzynie i tam są grube zęby (wyglądają lepiej )
  12. Sporo czytałem na temat naprawy/remontu skrzyni biegów i pisało że najgorsze jest wyjęcie jej z auta. Temat wyjęcia mam już za sobą, i skoro przy jej wyjęciu nie było najgorzej to podjąłem decyzję że naprawię ją sam a w sumie przy pomocy forumowiczów. Powód naprawy to 5ty bieg i wiskoza. Po zdjęciu obudowy widać że 5tka w kiepskim stanie.
×
×
  • Create New...