Jump to content

dr.elich

Użytkownik
  • Content Count

    2187
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

244 Wspaniały

About dr.elich

  • Rank
    ..:: Jego Forumowatość ::..

Profile Information

  • Gender
    mężczyzna
  • Skąd
    Gdańsk
  • Auto
    Legacy 3.0 Spec B 2004
    Forester SG 2.0XT 2004

Recent Profile Visitors

1905 profile views
  1. Warto zaznaczyć czy mowa o daszku w którym siedziała nawigacja czy akcesoryjnym
  2. Rozwiązałem używanym czujnikiem w bdb stanie. Jeśli sama mechaniczna cześć jest ok to czujnik Halla możesz przełożyć z części z innego japońskiego auta . Widziałem też na Aliexpress swego czasu.
  3. Po co Ci boost controller skoro masz mapowalne ECU?
  4. Zapytaj@Herostrates - robił SWAP na taką kanapę .
  5. To bardzo ciekawe co piszesz. Byłbyś w stanie nagrać taki test?
  6. Jeśli masz więcej fotek poproszę na PW. Potwierdziły się jednak moje podejrzenia - źle mi tylny zderzak poskładali. nadkole u Ciebie wywija się spod zderzaka na jego powierzchnię z tego co widzę.
  7. Bardzo dziękuję. Potrzebowałbym dokładniejsze foty styku plastikowego nadkola z tylnym zderzakiem
  8. Przejedziałem 2 sezony czyli jakieś 35 kkm, bieżnika jeszcze sporo ale nie mierzyłem dokładnie.
  9. A myślałeś o Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3? Mam na Forester że, możesz się przejechać. Mam też używki (Asymmetric 2) w rozmiarze 215/45/17 chyba 6 letnie - jeśli rozmiar Ci pasuje to mogę Ci je odstąpić za bardzo symboliczną cenę - zalegają mi od 3 lat w piwnicy.
  10. Jakoś tak wyszło - wciągnęły mnie te aucje z Japonii
  11. Dokładnie - seria do centera, center z nierdzewki Polomstrów, końcowe które miałem wcześniej .
  12. Końcowe już wcześniej sprowadziłem z Japonii, środkowy został wymieniony teraz. Konserwację robiłem u sprawdzonego już fachmana w Gdyni. Po poprzedniej w innym warsztacie bardzo szybko wyszedł purchel na nadkolu. Tym razem jest to zrobione bardziej kompleksowo a nadkole na nowo i lepiejwyspawane. Zakres prac miał być rozsądny - zrzucone tylko tylne sanki, bez baku a z przodu tylko kolumny zawieszenia. Wyszło jednak z częściami jakieś 10-11 tys. Prośbę mam przy okazji - czy ktoś mógłby zrobić mi zdjęcie styku nadkola i tylnego zderzaka w sedanie?
  13. Konserwację robię. Niestety wyszła wymiana 4 łożysk, tarcz kotwicznych , centera, do tego przebijanie szpilek plus dystanse żeby Brembo się mieściły, blacharka nadkola. Cena za całą zabawę niestety ok 1/3 wartości auta. No i ten center proszę ja Ciebie podobnie jak paru kolegów z forum zamówiłem przetartym szlakiem z firmy Polmostrów . Szczęśliwie udało się spasować.
×
×
  • Create New...