Jump to content

dr.elich

Użytkownik
  • Content Count

    2266
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

300 Wspaniały

About dr.elich

  • Rank
    ..:: Jego Forumowatość ::..

Profile Information

  • Gender
    mężczyzna
  • Skąd
    Gdańsk
  • Auto
    Legacy 3.0 Spec B 2004
    Forester SG 2.0XT 2004

Recent Profile Visitors

2067 profile views
  1. A widzisz nie wiedziałem. Do Legacy to fabryczna szerokość nie jest. Powiem Ci tak - kupiłem auto z oponami 225 Barum Bravuris, zimówki mam 215 Goodyear. Różnica w kolejnach jest bardzo duża.
  2. Myślę, że 235 to przesada. Na 225 już ciąga samochodem.
  3. Ja zawsze myję po zimie. Ściągam też gumowe nakładki na rantach, wszystko czyszczę i składam na wazelinę techniczną
  4. Tak, demontowali bo celem operacji było udrożnienie przewodu odpływowego. Oni znają te auta, robią tylko Subaru. Myślę więc, że diagnoza jest poprawna. Nie mają doświadczenia z regeneracją tego mechanizmu - ustaliłem więc czyszczenie prowadnic, bez demontażu podsufitki.
  5. Skoro serwis nie poradził to może być krucho. Mówili, że prowadnice są połamane a to źle wróży.
  6. Jak jest na ten moment nie powiem - wóz jest w serwisie. Mechanicy mówią, że prowadnice są "połamane" i dach ani drgnie. Latem chodził opornie - zamykał się tylko do pewnego momentu, później trzeba mu było pomagać. Wyczyściłem prowadnice z grubsza i nasmarowałem, dachu nie otwierałem. Plan był kupić cały mechanizm.
  7. Zaglądałem tam ja latem, teraz mój mechanik przy okazji udrażniania odpływu bo woda pojawiła się na podsufitce. Jego zdaniem ślizgi są połamane.
  8. Czy ktoś z Was zna serwis w Trójmieście specjalizujący się w szyberdachach i wart polecenia? W Foresterze SG niestety zużyły mi się prowadnice, mój mechanik nie zdołał uruchomić mechanizmu. Same prowadnice nie są dostępne niestety. Pozostaje albo jakiś magik od tych tematów, albo cały nowy mechanizm i prucie tapicerki.
  9. Mam problem z szyberdachem w Foresterze SG. Wcześniej chodził opornie, teraz stoi. Zaglądał dziś do niego mój serwis specjalizujący się w Subaru - stwierdzili uszkodzenie ślizgów. Z tego co kiedyś ustalałem - dostępny jest tylko cały mechanizm. Czy ktoś z Was przerobił to z sukcesem - mam na myśli dorobienie ślizgów/regeneracja? Wolałbym uniknąć kosztu wymiany całego mechanizmu i prucia całej podsufitki.
  10. dr.elich

    LPG w Subaru

    Wtyczek nie trzeba zmieniać do BFC, do Barracudy chyba też nie. Pamiętaj, że Twoje auto to nie wolnossak a w Turbo Subaru mieszanka pod obciążeniem jest bardzo bogata. To co producent deklaruje może być mało w tym konkretnym wypadku. Nie mam jednak praktycznych doświadczeń w tym temacie, poszukaj może więcej info o ich wydajności na LPG Forum.
  11. dr.elich

    LPG w Subaru

    Koniecznie chcesz Hany? Nie dopuszczasz innego producenta ?
  12. dr.elich

    LPG w Subaru

    Moim zdaniem bez dysz. Nie wiem jednak jednak czy te wtryski będą wystarczająco wydajne.
  13. Blisko jest, pytanie czy dobrze
×
×
  • Create New...