Jump to content

dr.elich

Użytkownik
  • Content Count

    1935
  • Joined

  • Last visited

About dr.elich

  • Rank
    ..:: Subarofanatoholik ::..

Profile Information

  • Gender
    mężczyzna
  • Skąd
    Gdańsk
  • Auto
    Legacy 3.0 Spec B 2004
    Forester SG 2.0XT 2004

Recent Profile Visitors

1432 profile views
  1. No dobrze, ale ten problem wystąpi zarówno na zacisku Brembo jak i seryjnym.
  2. Wpisz w google Sawka mechanika pojazdowa.
  3. Słownik zmienił - pan Przemysław Sawka
  4. Robiłem konserwację u pana Przemysława Dawki w Gdyni. Namiar znajdziesz w internecie.
  5. Kojarzę tą Imprezę. Niedaleko mojej chałupy stacjonujesz .
  6. Tak, Sasha odradzał rozwiązanie EZ30 + LPG, ale takie auto już kupiłem, zresztą jest po swapie na silnik importowany z Japonii z tego co mi wiadomo (w starym panewka się obróciła). Generalnie Sasha powiedział, że warto, więc zrobiliśmy mapę. Pewnie sam lepiej to wyjaśni jeśli jesteś zainteresowany.
  7. Jak to Sasha określił, przystosować mapę do wschodnioeuropejskiego paliwa. Oraz uwzględnić LPG.
  8. dr.elich

    LPG w Subaru

    Wrzuć fotki instalacji i napisz jakie masz komponenty. 6mm to za mało ale to nie wyklucza też innych problemów
  9. Dziedzic napisz do Sashy zapytanie i się dowiesz. On robi różne rzeczy na odległość - stroi doładowane Subaru, mi modyfikował mapę w Spec B. Ma olbrzymią wiedzę, doświadczenie i bardzo szczegółowo tłumaczy co i jak. Po długiej wymianie maili jestem przekonany, że ryzyka uszkodzenia silnika większego niż przy modyfikacjach na miejscu nie ma.
  10. dr.elich

    LPG w Subaru

    Wygląda, jak byś miał jakąś małą nieszczelność w dolocie ale ktos zrobił ciut bogatszą mieszankę na LPG na wolnych i stąd korekty w normie. Może też być to wynikiem wieku wtryskiwaczy czy innego podzespołu - widziałem takie zjawisko na jałowych w kilku Subaru NA - zarówno z mniejszym jak i większym przebiegiem. Szczelność dolotu spróbowałbym sprawdzić damodzielnie. Przy instalacji miejsca ponadstandardowe które warto obadać to okolice wkrętek wtryskiwaczy w kolektor.
  11. Ja znalazłem wreszcie fachowca w Trójmieście który zrobił konserwację tak jak chciałem . Zajęło to 3 tygodnie i swoje kosztowało ale efekt chyba będzie dobry -zobaczymy za rok. Namiar mogę podać na PW chyba, że@Aga pozwoli.
  12. I jak - nikt z Łodzi się nie wybiera? Sprzedający nie chce wysłać felg niestety.
  13. Potrzebuję przewozu 4 felg 16 z Łodzi do Trójmiasta . Czy ktoś może pomóc ?
  14. dr.elich

    LPG w Subaru

    Dlatego pod pełnym obciążeniem i na dużych obrotach dałem dużo benzyny. Masz może źródło tych testów ? Nasuwa się pytanie czy można to w prosty sposób przełożyć - gniazda nawet w bardzo dobrze zestrojonej instalacji padają szybciej .
×
×
  • Create New...