Wiem ze to zabrzmi mocno po Polsku, czyli chwale co mam ;) ale ja jestem zachwycony tym samochodem, moja zona rowniez. Przy konfigurowaniu nie kombinowalem i nie wybieralem koloru nitki, kolorow tapiecerki tylko dodalem regulowany zawias, matrycowe reflektory i przyciski amg na kierownice, reszta jest seryjne. To dla mnie tyowy daily driver, sporo jezdzenia po miescie i od czasu do czasu trasa. w trybie komfort jest cicho, zawias miekki, delikatnie zmienia biegi bez szarpniec, jezdzi sie jak normalna A klasa. JEst dosc male turbo na twin scrollu (nomen omen Borg Warner) i spool up porownlbym do spec C. Skrzynia nie mysli dziala bdb w kazdym trybie, od kilku lat jezdze tylko samochodami z dwusprzeglowymi skrzyniami (Evo SST, Seat Leon) i uwazam ze pracuje bdb. W trybie S+ mocno "kopie" po plecach wrecz samochod podskakuje, ale o to chodzi :) wydech w S+ glosny ze strzelaniem, ale raczej mile dla ucha niz uciazliwe. Co jest najfajniesze to ten samochod moze naprawde malo palic, autostardowe 130-140 to 7,6L (!) (jezeli nie ma miejsca na lewym pasie) a jak jest miejsce to do limitera predkosci (250) uzywa max 6 biegu, z 7 nie korzysta, chyba ze odpuszczasz gaz to wtedy wbije 7. na 7 biegu przy 3000obr jest 165km/h spalanie na poziomie 8L, u mnie srednio z 7000km jest 10,8, gdzie 70% to "dynamiczne" niejednokrotniez procedura startu :) a piszemy to o 300km samochodzie. W evo nigdy pozniej 16L nie mialem LOL
NA pewno jak bedzies kupowal a35 to koniecznie wez regulowany zawias, bez tego a35 jest "betonem" podskakuje po drodze, cos jak poziom miedzy S a S+ w regulowanym czyli dosc twardo :)