Jump to content

komancz

Użytkownik
  • Posts

    1,959
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    5

komancz last won the day on December 19 2014

komancz had the most liked content!

About komancz

  • Birthday 06/30/1978

Contact Methods

  • Website URL
    http://www.xxlrally.pl/

Profile Information

  • Gender
    nie powiem :-P
  • Skąd
    Katowice CL Brakes
  • Auto
    Było WRX RA STI,
    jest Evo X

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

komancz's Achievements

..:: Subarofanatoholik ::..

..:: Subarofanatoholik ::.. (6/13)

54

Reputation

  1. Zgadza sie. Dodatkowo tak jak teraz wyglada to jest mega sleeper to wg mnie idealny samochod jako pochlaniacz kilometrow, wygodny, jedzie od samego dolu, brakuje mu troche gory ale cos za cos, jak ktos chce mocniejsza gore to lepiej a45/45s ale znowu kosztem dlabszego dolu, co kto lubi
  2. Braida troche bardziej odsadzilem niz seryjna (o 5mm na strone) i to sa letni ekola, a seryjne zostaly na zime. Aero - za duza kasa, ja go zamawialem jak nie wszystkie konfiguracje byly dostepne i pakiet areo byl albo w wersji limited (30k) albo w pakiecie amg performance (z fotelami, minimum 26k) teraz widze ze za 11k mozna tez zamowic sam pakiet aero.
  3. Zdecydiwanie tak, ale komfortu jest juz zdecydowanie mniej, felgi tez bardziej podatne na uszkodzenia. Oczywiscie nie ma mowy zeby wjezdzac na kazdy kraweznik tak jak to robilem w Evo czy Sti bo Merc jest po prostu nisko zawieszony. Jeszcze slowo o hamulcach, bo nie mozna kolo nich przejsc obojetnie hamuja naprawde rewelacyjnie i to na seryjnych klockach (nie wiem z Mercedes tam zaklada na 1 montaz) zacisk jest bardzo duzy i mimo ze tarcza przod ma 350mm (czyli jak w evo X) to nie ma szans zalozyc felgi 17ki, co w Evo X na zime bylo mozliwe. na bialym Braidzie wyglada tak
  4. Z plaketki :) Przy 3os i malym bagazu dmocham 3,2 i 2,4. Przy obladowanym 3,2 i 2,8. Oczywiscie mowa o zimowce
  5. Tak, szczerze to nie ma tragedii, opona profil 45, miekka guma, zawias w tryb comfort. Powiedzialbym ze jest normalnie
  6. Napedy dolaczane dzialaja zupelnie inaczej niz jeszcze pare lat temu, dzieje sie to blyskawicznie i plynnie, bardzo ciezko wyczuc ten moment i faktycznie to co jest w wielu testach w sieci bdb sie prowadzi. Jeszcze taka ciekawostka, mercedes zaleca cisnienie w ogumieniu w oponach zimowych na 3,2bar przod i 2,4 tyl i faktycznie jak jest mniej to samochod dziwnie sie prowadzi, jest taki mniej pewny w zakrecie przy wiekszych predkosciach
  7. tylko gdzie niby jest ten glosnik? W Golfie jest a tu nie ma
  8. Poczekajmy, az ktos tyle zrobi, ale nie sadze zeby to byl problem. A45s to zupelnie inny silnik niz w a35. A35 ma tylko glowice poprawiona wzgledem zwyklej a250, dol jest ten sam. A45s ma caly silnik skladany przez amg, turbo jest przy scianie grodziowej/za silnikiem, a35 ma z przodu silnika/dluzszy uklad wydechowy) turbo sporo wieksze w a45s.
  9. Mialem CLA45 amg na 2 dni, bardzo mi sie podobal i nie pamietam zeby mi cos przeszkadzalo, skrzynia w a35 na pewno szybsza i te samochody niewiele rozni w osiagach mimo ze a45 ma 80km wiecej. Robote w a35 robi skrzynia i silnik z malym turbo.
  10. Wiem ze to zabrzmi mocno po Polsku, czyli chwale co mam ;) ale ja jestem zachwycony tym samochodem, moja zona rowniez. Przy konfigurowaniu nie kombinowalem i nie wybieralem koloru nitki, kolorow tapiecerki tylko dodalem regulowany zawias, matrycowe reflektory i przyciski amg na kierownice, reszta jest seryjne. To dla mnie tyowy daily driver, sporo jezdzenia po miescie i od czasu do czasu trasa. w trybie komfort jest cicho, zawias miekki, delikatnie zmienia biegi bez szarpniec, jezdzi sie jak normalna A klasa. JEst dosc male turbo na twin scrollu (nomen omen Borg Warner) i spool up porownlbym do spec C. Skrzynia nie mysli dziala bdb w kazdym trybie, od kilku lat jezdze tylko samochodami z dwusprzeglowymi skrzyniami (Evo SST, Seat Leon) i uwazam ze pracuje bdb. W trybie S+ mocno "kopie" po plecach wrecz samochod podskakuje, ale o to chodzi :) wydech w S+ glosny ze strzelaniem, ale raczej mile dla ucha niz uciazliwe. Co jest najfajniesze to ten samochod moze naprawde malo palic, autostardowe 130-140 to 7,6L (!) (jezeli nie ma miejsca na lewym pasie) a jak jest miejsce to do limitera predkosci (250) uzywa max 6 biegu, z 7 nie korzysta, chyba ze odpuszczasz gaz to wtedy wbije 7. na 7 biegu przy 3000obr jest 165km/h spalanie na poziomie 8L, u mnie srednio z 7000km jest 10,8, gdzie 70% to "dynamiczne" niejednokrotniez procedura startu :) a piszemy to o 300km samochodzie. W evo nigdy pozniej 16L nie mialem LOL NA pewno jak bedzies kupowal a35 to koniecznie wez regulowany zawias, bez tego a35 jest "betonem" podskakuje po drodze, cos jak poziom miedzy S a S+ w regulowanym czyli dosc twardo :)
  11. jezdze a35 od sierpnia, wszystko sie zgadza oprocz dzwieku podbitego z glosnika. W A35 wydech jest z klapą, nie z glosnika
  12. This post cannot be displayed because it is in a password protected forum. Enter Password
  13. 4,7 - 0,9 Volt czy Ohm ? Ja mierzyłem opór elektryczny i takie miałem właśnie wartości w Ohm Volt
  14. No to czekamy na taki ruch ze strony SIP. Będzie miodzio. Wysłane z mojego D6603 przy użyciu Tapatalka Podaj źródło. Ogłoszeń jest troche, pierwsze z brzegu: http://www.autoscout24.ch/de/d/subaru-levorg-kombi-2015-occasion?vehid=3405626 Kolega z forum, który mieszka w CH potwierdza, że tak rzeczywiście jest. sama mapa? czy w parze z jakims wydeszkiem, etc.? sama mapa
×
×
  • Create New...