Jump to content

Krzysiek444

Użytkownik
  • Content Count

    146
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

14 Dobry

About Krzysiek444

  • Rank
    ..:: Bywalec :..

Profile Information

  • Gender
    mężczyzna
  • Skąd
    Brzesko
  • Auto
    Forester 2.0 XT SG

Recent Profile Visitors

603 profile views
  1. Raczej marne szanse kupić same gumy. Też miałem zestaw bez gum, ostatecznie udało mi się kupić komplet za 150 zł
  2. Jak dobrze widzę to są dedykowane mocowania do Forestera SG. Posiadam takie i potwierdzam, w zestawie powinny być gumowe podkładki.
  3. Jak jest napięcie ok i styki są ok to raczej nie sterowanie pompą. Sama pompa może niedomagać. Jak masz możliwość to podmień pompę, sprawdź czy odpali albo spróbuj na obecnej pompie uruchomić. Jak się uda to zmierz ciśnienie za filtrem paliwa jakie masz na listwie. Jak nie uruchomisz to sprawdź w pierwszej kolejności czujnik położenia wału i czujnik wałka rozrządu.
  4. Miałem ostatnio też problem z układem paliwowym i tak samo mi raz wywalił p0230 podczas jazdy i zgasł. Wcześniej, analogicznie bez żadnych objawów pewnego razu nie odpalił ale po jakimś czasie zaczął odpalać tylko trzeba było dłużej kręcić. Sprawdzałeś na kostce czy jest napięcie po przekręceniu kluczyka oraz samą kostkę czy styki są ok?
  5. Kręci i nie odpala, czy łapie ale z opóźnieniem?
  6. Te nasze forki to w stosunku do innych marek trzymają się drogi niczym bolidy. Jeździłem ostatnio trochę passatem i nie ma porównania, bujało nim niesamowicie. Nie wiem czy jest sens wymieniać 16-ki na 17-ki argumentując szukaniem stabilności bardziej może wyglądem, na 17-kach prezentuje się sportowo, agresywniej. Sam się zastanawiałem nad 17-kami ale pozostałem na chwilę obecną przy 16.
  7. Również polecam, dobry stosunek ceny do jakości. Do tego cichy.
  8. Dzisiaj miałem podobną sytuację. Zaparkowałem na parkingu w mieście i zgasiłem silnik. Gdzieś po 30 minutach próbowałem odpalić tylko za krótko go potrzymałem kluczykiem i nie zapalił, czasami tak mam. Generalnie zawsze pali od strzała. Ale dzisiaj przy kolejnych próbach nie słyszę załączania się pompy paliwa. Nie wiem, który bezpiecznik/przekaźnik jest odpowiedzialny za pompę (z opisu bezpieczników tego nie wyczytałem) ale opukałem palcem przekaźniki, poruszałem wiązką elektryczną i odpalił. Ni huhu nie wiem co było przyczyną. Sprawdzę kable czy któryś nie jest przytarty jak kolega napisał powyżej ale obstawiam, że nie bo żadnego smrodu nie czułem. Jakieś pomysły co to może być? W garażu mi teraz łapie za każdym razem ale obawiam się powtórki z rozrywki? Objawy padającej pompy? Zawieszony przekaźnik? Czasami zdarza mi się, że jak odpalam na zimnym, obroty są lekko niższe jak być powinny, tuż po odpaleniu.
  9. Dzięki i pozdrawiam również w ostatniej chwili dojrzałem i już nie zdążyłem pozdrowić. Ja mam platformę na dwa rowery na hak, do tego pakuję dwie przyczepki rowerowe do bagażnika dla młodzieży. W tym roku zjeździliśmy na Słowacji Dolinę Cichą oraz Drogę Pienińską do Czerwonego Klasztoru oraz pieszo Dolinę Jaworową.
  10. Troszkę dupka siadła, 4 rowery na bagażniku?
  11. Identycznie kalkuluję i też bańkę oleju wożę ze sobą u mnie co prawda 2.0XT i ok 250 ml na 1 000 km.
  12. Haha śledzę z ciekawością, powodzenia.
×
×
  • Create New...