Jump to content

Krzysiek444

Użytkownik
  • Content Count

    139
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

14 Dobry

About Krzysiek444

  • Rank
    ..:: Bywalec :..

Profile Information

  • Gender
    mężczyzna
  • Skąd
    Brzesko
  • Auto
    Forester 2.0 XT SG

Recent Profile Visitors

535 profile views
  1. Te nasze forki to w stosunku do innych marek trzymają się drogi niczym bolidy. Jeździłem ostatnio trochę passatem i nie ma porównania, bujało nim niesamowicie. Nie wiem czy jest sens wymieniać 16-ki na 17-ki argumentując szukaniem stabilności bardziej może wyglądem, na 17-kach prezentuje się sportowo, agresywniej. Sam się zastanawiałem nad 17-kami ale pozostałem na chwilę obecną przy 16.
  2. Również polecam, dobry stosunek ceny do jakości. Do tego cichy.
  3. Dzisiaj miałem podobną sytuację. Zaparkowałem na parkingu w mieście i zgasiłem silnik. Gdzieś po 30 minutach próbowałem odpalić tylko za krótko go potrzymałem kluczykiem i nie zapalił, czasami tak mam. Generalnie zawsze pali od strzała. Ale dzisiaj przy kolejnych próbach nie słyszę załączania się pompy paliwa. Nie wiem, który bezpiecznik/przekaźnik jest odpowiedzialny za pompę (z opisu bezpieczników tego nie wyczytałem) ale opukałem palcem przekaźniki, poruszałem wiązką elektryczną i odpalił. Ni huhu nie wiem co było przyczyną. Sprawdzę kable czy któryś nie jest przytarty jak kolega napisał powyżej ale obstawiam, że nie bo żadnego smrodu nie czułem. Jakieś pomysły co to może być? W garażu mi teraz łapie za każdym razem ale obawiam się powtórki z rozrywki? Objawy padającej pompy? Zawieszony przekaźnik? Czasami zdarza mi się, że jak odpalam na zimnym, obroty są lekko niższe jak być powinny, tuż po odpaleniu.
  4. Dzięki i pozdrawiam również w ostatniej chwili dojrzałem i już nie zdążyłem pozdrowić. Ja mam platformę na dwa rowery na hak, do tego pakuję dwie przyczepki rowerowe do bagażnika dla młodzieży. W tym roku zjeździliśmy na Słowacji Dolinę Cichą oraz Drogę Pienińską do Czerwonego Klasztoru oraz pieszo Dolinę Jaworową.
  5. Troszkę dupka siadła, 4 rowery na bagażniku?
  6. Identycznie kalkuluję i też bańkę oleju wożę ze sobą u mnie co prawda 2.0XT i ok 250 ml na 1 000 km.
  7. Haha śledzę z ciekawością, powodzenia.
  8. Mierzysz w różnych warunkach (po nocy oraz po 3 godzinach od lekkiego nagrzania) to nie dziw się, że masz różne wyniki Po 3 godzinach postoju w lecie to silnik raczej nie jest całkowicie ostygnięty. Jak chcesz mieć pomiar powtarzalny, do którego możesz się odnieść, to mierz rano po nocy. Możesz jeszcze wyciągnąć bagnet na noc, wówczas przy pierwszym pomiarze nie będzie rozmazania.
  9. Jak już wyczyścimy parownik, to na przyszłość aby nie było czuć nieprzyjemnego zapachu przy włączaniu klimy, zalecane jest wyłączanie klimatyzacji 1 minutę lub 2 wcześniej przed zaparkowaniem samochodu po podróży. Chodzi o to aby parownik zdążył wyschnąć.
  10. Możesz jeszcze sprawdzić domowym sposobem sprawność klimy, grubsza rurka odchodząca od sprężarki powinna być mocno zimna. Przy wymianie czynnika duża była różnica pomiędzy tym ile go pobrano z układu a ile go weszło? Sprawdzana była szczelność układu?
  11. Masz na myśli link, który sam wstawiłem?
×
×
  • Create New...