Skocz do zawartości

Krzysiek444

Nowy
  • Zawartość

    51
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O Krzysiek444

  • Tytuł
    ..:: Swojak ::..

Profile Information

  • Płeć
    mężczyzna
  • Skąd
    okolice Brzeska
  • Auto
    Forester 2.0 XT MY03

Ostatnie wizyty

204 wyświetleń profilu
  1. Korozja w Foresterze

    Niestety te nadkola to są bardzo wrażliwe miejsca jeśli chodzi o korozję. Od strony koła nie widać za wiele. Trzeba zdemontować tapicerkę w bagażniku i dopiero wtedy się okaże w jakim stanie jest blacha. U mnie od strony koła wyglądało dobrze a po zdjęciu tapicerki okazało się, że potrzebna jest interwencja blacharza. Operacja polegała na wycinaniu mocno skorodowanej części blachy i wstawianiu nowej. Wszystko następnie zabezpieczone podkładem antykorozyjnym i barankiem od strony koła oraz lakierem od środka.
  2. Zastąpienie samopoziomujących amortyzatorów Forester 03-08

    Też mam u siebie ponad 1,5 roku i zero problemów, prowadzi się bardzo dobrze.
  3. Forester 2.5 Turbo alibo 2.0 turbo

    Tak czytam i się zastanawiam kiedy do mnie zapuka panEwka z drugiej strony myślę sobie, że pewnie jest sporo użytkowników, których problem nie dotyczy i może nawet nie wiedzą o istnieniu Forum. Nie bez znaczenie jest zapewne sposób użytkowania. Na chwilę obecną śmigam forkiem 2 lata, jest to moje pierwsze subaru i na nic innego bym go nie zamienił. W tym czasie miałem dwie niespodzianki: wymiana chłodnicy (standardowy problem) oraz wymiana alternatora. Poza tym z kosztowniejszych świadome wymiany rozrządu, zawieszenia z tyłu oraz pozbycie się rudej z tylnych nadkoli. Tak na koniec, przed zakupem miałem okazję przejechać się forkiem z gazem od nowości, którego handlarz z Brzeska (którego nawiasem mówiąc nie pozdrawiam) przytachał z Niemiec i od 2 do 3 tys. obrotów to on się w ogóle nie zbierał. Podejrzewam, że był tam problem z zamuleniem, o którym jest wątek albo kto wie jakie inne niespodzianki.
  4. Impreza 2,5t wciąga olej

    Z ciekawości, jak się temat zakończył?
  5. Wydech do Forestera

    Sporo głośniej jest w stosunku do takiego samego tłumika końcowego dedykowanego do forka? U mnie po wymianie jest delikatnie podkreślony dźwięk ale nie powiedziałbym że jest głośno. Żonie w trasie kompletnie nie przeszkadza Przyglądałem sie też lakierowi na zderzaku bo mnie zastanowiło co napisałeś i nie zauważyłem przebarwień ale ja w sumie takie rozwiązanie mam dopiero rok.
  6. Wydech do Forestera

    Przerabiałem temat u siebie. Założyłem końcowy H&S dedykowany do imprezy. Trzeba było jedynie wieszaki trochę "poustawiać" pod forka, mam kanał więc nie było problemu. Końcówka się fajnie schowała, ze zderzakiem nie ma problemu. Zrobię zdjęcie i wrzucę jak to wygląda.
  7. Wydech do GD

    Pozwólcie, że się podepnę. Znajomy poszukuje do Imprezy GX 2.0 125KM 2004R kompletny wydech. Gdzie w Krakowie lub okolicy można pytać?
  8. Cena Ubezpiecznenia OC Forester SG

    Jaka ubezpieczalnia? HDI Warta. Z tego co wiem, jako jeden z nielicznych ubezpieczycieli daje zniżkę na dziecko.
  9. Cena Ubezpiecznenia OC Forester SG

    OC oraz NNW - 510 zł.
  10. Cena Ubezpiecznenia OC Forester SG

    Rok temu zapłaciłem 518 zł i w tym mam nadzieję, że wyjdzie niewiele więcej. Na wysokość składki oprócz ubezpieczyciela ma wpływ niestety tablica rejestracyjna.
  11. Pozdrawiamy sie :)

    Pozdrowienia dla kierownika Imprezy WRX STI z wczoraj ok godz. 20, obwodnica Wojnicza
  12. Audio w subaru

    Poradźcie mi czy smartfon na Windows phone 8.1 (Lumia 532 - wiem zabytek ale darowanemu koniowi ... ) będzie współpracował z jakimś radyjkiem przez bluetooth? Konkretnie zależy mi na możliwości odpalenia aplikacji spotify na telefonie i poprzez bluetooth puszczenie strumienia na radyjko i głośniki. Wiem, że ze smartfonami na androidzie i iOS'sie nie ma problemu ale nigdzie nie mogę znaleźć info dotyczące mojego systemu.
  13. Wymiana radia Forester II

    Pozwólcie, że się podepnę, czy radyjko PIONEER MVH-AV290BT 2DIN podejdzie do forka SG?
  14. Blacharz,lakiernik w Krakowie

    Szukam blacharza w małopolskim. Najlepiej w okolicach Brzeska, Tarnowa. Proszę o info na priv.
  15. Wypatruj rudej w nadkolach i progach, odpal na zimnym i posłuchaj jak bardzo słychać piston slap i czy znika jak się rozgrzeje oraz czy nie słychać panewki na ciepłym. Poszukaj czy nie jest po jakimś dużym dzwonie, (zmierz całego czujnikiem lakieru aczkolwiek taki rocznik pewnie miał już coś malowane) oraz co gorsza czy nie składany z dwóch połówek. Dużo tego jest do weryfikacji, powodzenia. Poszukaj egzemplarza z prywatnych rąk, jak będzie uczciwy właściciel to coś powie o historii.
×