Jump to content
Haze

Forester - SZYBKIE PYTANIE

Recommended Posts

No i w końcu nam przelali. Mierzone po dwóch dniach postoju. Jakieś 0,5 cm po stronie z wyższym poziomem. Olać, czy odlać?

Share this post


Link to post
Share on other sites
W dniu 22.02.2019 o 21:23, Siodemka napisał:

Forester Sg. Jakie zarowki (chodzi o te duze) powiny byc w liczniku w5w ale jakiej mocy 3w czy mniej ?
 

 

Te większe to w3w, te mniejsze w1,2w.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Panowie czy do Forka 2.5 Xt 2007 wejdzie felunek Felgi OZ Titan 18" 5x100 ET35 na oponach Continental ContiSportContact 3 225/35  ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

2.0 xt w automacie miasto około 14, autostrada 14, spokojna trasa to i poniżej 10 litrow

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Koledzy, jak sprawdzić czy katalizator w Forku nie jest przytkany / zatkany ? 

Share this post


Link to post
Share on other sites
15 godzin temu, Bednarcm napisał:

 

Te większe to w3w, te mniejsze w1,2w.

 

Kupilem W5W o mocy 3W czy mozliwe ze to W3W a sprzedawca i tak na nie mowi W5W :) ?

 

P.S Gdzie kupie oprawki do tych mniejszych W1,2W ?

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
15 minut temu, Pan Dziedzic napisał:

Koledzy, jak sprawdzić czy katalizator w Forku nie jest przytkany / zatkany ? 

Zamiast sondy przed katem wsadzić ciśnieniomierz do mierzenia kompresji.

Share this post


Link to post
Share on other sites
17 minut temu, Siodemka napisał:

 

Kupilem W5W o mocy 3W czy mozliwe ze to W3W a sprzedawca i tak na nie mowi W5W :) ?

 

P.S Gdzie kupie oprawki do tych mniejszych W1,2W ?

 

 

W3W mają takie same oprawki jak W5W, tylko mniejsza moc i żarówka nieco krótsza. Oprawki do W1,2W można kupić na znanym portalu aukcyjnym, możesz szukać również pod nazwą T5 R5 ;) Zresztą jeżeli tylko wymieniasz, to powinieneś mieć te oprawki, wystarczy przełożyć żarówkę.

  • Thanks 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

No wlasnie nie bylo kilku zarowke, puste miejsca w liczniku.

Dzieki poszukam w takim razie oprawek.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Jak prawidłowo sprawdzić poziom oleju w automatycznej skrzyni ? Trzeba to robić na odpalonym  silniku ? Forek sf 2.0 turbo 
Na zagrzanym płynie i zawsze na odpalonym silniku. Ciężko dokładnie poziom sprawdzić, zwłaszcza jak masz nowy płyn. Jest za czysty żeby dobrze był widoczny na bagnecie.

Share this post


Link to post
Share on other sites
3 godziny temu, koziolek napisał:

Zamiast sondy przed katem wsadzić ciśnieniomierz do mierzenia kompresji.

Byłem na SKP.

Badanie spalin - książkowe.

Badanie dotykowe/stukowe - żadnych niepokojących objawów.

Natomiast przy raptownym przygazowaniu, diagnosta stwierdził że nie odepchło mu ręki jak powinno, czyli przytkany.

 

Na dniach umawiam tłumikowca na wyminę kata i zobaczymy.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Nie wiem czy już o to pytałem, bo za każdym razem jak się zbieram się do ogarnięcia tematu to mi po chwili przechodzi  
 
Pacjent: Forester SG 2006 2.0x
 
Dwa "problemy"
- umarła pompa wtórnego obiegu powietrza
- umarła druga sonda lambda
 
Zna ktoś warsztat - najlepiej w Łodzi lub centralnej Polsce - który może wywalić i wyłączyć pompę? Czy odżałować te kilka złotych, kupić nową i ratować pingwiny na końcu świata?
Oryginalna sonda jest jakoś głupio droga, można zastosować jakiś zamiennik albo ją zwyczajnie wyłączyć?
@Sasha_A80 może Ci to załatwić na odległość.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oblicz sobie 60% z 215mm i 55% z 215mm i będziesz miał różnicę.

Share this post


Link to post
Share on other sites
3 minuty temu, Artur Wróbel napisał:

do forka 2,5xt opony zamiast 215/60/16 215/55/16 beda ok?

duzo sie obnizy auto?

moim zdaniem będzie za nisko, na profil 55 już 17 cali można śmiało zakładać jeśli zależy ci na niskim profilu :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
12 minut temu, markos007 napisał:

moim zdaniem będzie za nisko, na profil 55 już 17 cali można śmiało zakładać jeśli zależy ci na niskim profilu :)

 no wlasnie o taka opinie mi chodzilo... poprostu mam okazje kupic opony 55 zamiast 60 :/

Share this post


Link to post
Share on other sites
20 godzin temu, Siodemka napisał:

No wlasnie nie bylo kilku zarowke, puste miejsca w liczniku.

 

Nie będę się przy tym upierał, ale wydaje mi się, że to jest normalne, że są puste miejsca tam, gdzie dana kontrolka nie jest wykorzystywana.

  • Thanks 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
15 minut temu, Artur Wróbel napisał:

do forka 2,5xt opony zamiast 215/60/16 215/55/16 beda ok?

duzo sie obnizy auto?

Polecam pójść w drugą stronę: 215/65/16, chyba, że zależy Ci na niskim profilu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ rydzada czyli zwiekszy sie komfort jazdy?

glownie latam po asfalcie. Myslaem o felgach 17 - wyglad, estetyka, ae juz wyroslem z tego... zastanawiam sie tylko czy 65 nie bedzie zbyt "kapiszonowato" ? :P :biglol: mam 2 kpl felg lato-zima 16" i niech tak juz zostanie

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
5 minut temu, Artur Wróbel napisał:

no wlasnie o taka opinie mi chodzilo... poprostu mam okazje kupic opony 55 zamiast 60 :/

kupuj profil 55 + fabryczne 17 do Forestera i "będzie Pan zadowolony" :)

1 minutę temu, Artur Wróbel napisał:

mam 2 kpl felg lato-zima 16" i niech tak juz zostanie

tzn. profil 55 w żadnym wypadku nie radzę zakładać na 16 cali bo efekt może być słaby ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 minutę temu, markos007 napisał:
7 minut temu, Artur Wróbel napisał:

no wlasnie o taka opinie mi chodzilo... poprostu mam okazje kupic opony 55 zamiast 60 :/

kupuj profil 55 + fabryczne 17 do Forestera i "będzie Pan zadowolony" :)


ja jeżdżę na 55 na 17 i jakiegoś dyskomfortu nie odczuwam - bardzo dobra i wygodna opona jak do tego auta :-)

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 minutę temu, markos007 napisał:

kupuj profil 55 + fabryczne 17 do Forestera i "będzie Pan zadowolony" :)

 

no jesli znajdzie sie ktos chetny na zamiane moich ladnych 16 z moja doplatna to chetnie :) :biglol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Taka sprawa. Forek SG 2.0 N/A nie trzyma temperatury wody, wskazówka nie jest poziomo na rozgrzanym silniku. Wymieniłem termostat + czujnik temperatury wody (3 pin) i dalej nic. WTF? ;/

Share this post


Link to post
Share on other sites
27 minut temu, proca napisał:

Taka sprawa. Forek SG 2.0 N/A nie trzyma temperatury wody, wskazówka nie jest poziomo na rozgrzanym silniku. Wymieniłem termostat + czujnik temperatury wody (3 pin) i dalej nic. WTF? ;/

Wepnij czytnik w port OSB, pojeździj i sprawdź, jaką temperaturę pokazuje komputer i czy jest to mniej więcej zgodne ze wskazówką. Jak na czytniku będzie około 90 stopni to znaczy, że jest OK, a uwalony jest wskaźnik. Jak nie masz czytnika, warto taki kupić (zaczynają się od 15 zł na Allegro) albo pożycz od kogoś lub podjedź do pierwszego lepszego warsztatu, niech Ci odczytają.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...