klev Opublikowano 1 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2019 (edytowane) ale to "panelowy" to ten co się nasącza ? czy normalny ? edyta aa już doczytałem że to są nasączane. Ja takiego nie chcę bo te "olejki" często gęsto skracają żywotność przepływomierza zaklejając go drobinkami tego płynu itp. Edytowane 1 Marca 2019 przez klev Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Artur Wróbel Opublikowano 1 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2019 5 minut temu, klev napisał: ale to "panelowy" to ten co się nasącza ? czy normalny ? edyta aa już doczytałem że to są nasączane. Ja takiego nie chcę bo te "olejki" często gęsto skracają żywotność przepływomierza zaklejając go drobinkami tego płynu itp. niczym go nie nasączałem i chyba nie ma potrzeby. Jest suchy - załozyłem i tyle. Można go prać w wodze z mydłem lub płynem do garów. to jest gąbkowy ... dokładnie ten kupiłem https://www.oilparts.pl/3238,filtr-powietrza-pipercross-subaru-forester-sf-sg-pp1128 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
klev Opublikowano 1 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2019 https://allegro.pl/oferta/pipercross-filtr-powietrza-subaru-forester-sf-6879909509 a tu piszą ze są "mokre" i że trzeba nasączać...... a filtr ten sam. Może ktoś obeznany wyjaśni? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dr.elich Opublikowano 1 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2019 32 minuty temu, Artur Wróbel napisał: jezdzilem na kneht-ach, tydzien temu zalozylem panelowego Pipercros i rewelka! zywiutko sie wkreca i swista. Jest różnica akustyczna? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Artur Wróbel Opublikowano 1 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2019 rzy dodawaniu gazu taki właśnie przyjemny odgłoś "swistu" a podczas jazdy jak sie depcze po gazie to jak przycisze radio słychac jak zaciaga powietrze. z efektow dzwiekowych to tyle. Mocy nie odczuwam, spalanie dopiero badam ale napewno czuc ze lep[iej wkreca sioe w obroty Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
klev Opublikowano 1 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2019 Godzinę temu, Artur Wróbel napisał: niczym go nie nasączałem i chyba nie ma potrzeby. Jest suchy - załozyłem i tyle. Można go prać w wodze z mydłem lub płynem do garów. to jest gąbkowy ... dokładnie ten kupiłem https://www.oilparts.pl/3238,filtr-powietrza-pipercross-subaru-forester-sf-sg-pp1128 http://www.pipercross.net/pipercross-rectangle-performance-panel-filter-length-284mm-x-width-172mm-pp1128_p24037897.htm jednak jest suchy zakupuje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Artur Wróbel Opublikowano 1 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2019 25 minut temu, klev napisał: jednak jest suchy zakupuje kasa nieduzutka w porównaniu do k&n mysle, ze bedzie Pan zdowolony tak jak ja :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
klev Opublikowano 1 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2019 a jednak pupa. Napisałem do oilparts (z twojego linku): "Witam Jestem zainteresowany tym filtrem ale mam pytanie: Czy jest on nasączany specjalnym "olejkiem" czy działa na "sucho" jak zwykły filtr papierowy ? Jeśli jest to którym płynem się go nasącza? https://www.oilparts.pl/3238,filtr-powietrza-pipercross-subaru-forester-sf-sg-pp1128 Pozdrawiam i czekam na odpowiedź" a oto co mi odpowiedzieli: "Witam filtr przed montażem trzeba lekko nasączyć olejkiem link do olejku pipercross https://www.oilparts.pl/1503,pipercross-olejek-do-nawilzania-filtrow-powietrza-c9001" Chyba ze naprawde sa tak zamotani i nie doczytali ze strony pipercross'a że " Special dry foam - designed to protect your air flow meter " Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Artur Wróbel Opublikowano 1 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2019 18 minut temu, klev napisał: Chyba ze naprawde sa tak zamotani i nie doczytali ze strony pipercross'a że " Special dry foam - designed to protect your air flow meter " no raczej... zamotamni są :) na yt sa filmiki, myja sie i zaklada od nowa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HopeUknow Opublikowano 3 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2019 (edytowane) Jakieś szybki poradnik jak wyjąć seryjne radio ? Forek sf 2002 turbo automat Edytowane 3 Marca 2019 przez HopeUknow Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
klev Opublikowano 3 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2019 2 godziny temu, HopeUknow napisał: Jakieś szybki poradnik jak wyjąć seryjne radio ? Forek sf 2002 turbo automat Moje bylo przykrecone z bokow srubkami. Trzeba rozebrac slupek. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tedimy99 Opublikowano 3 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2019 Pytanko. Czy filtr oleju do silnika FB20 to ten co na zdjęciu? Brat kupił forka z tym silnikiem i filtr ten ze zdjęcia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ewemarkam Opublikowano 3 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2019 (edytowane) Panowie czy do SF przed liftem podejdą zegary z polifta? Jest tam termometr m.in co trzeba zrobić aby to działało? EDIT: Nie podejdą już wiem że to rzeźba. Edytowane 3 Marca 2019 przez ewemarkam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kambol Opublikowano 3 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2019 3 godziny temu, tedimy99 napisał: Czy filtr oleju do silnika FB20 to ten co na zdjęciu? Tak. 15208AA160 jest właściwy. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yaroz Opublikowano 4 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2019 Mam tak z rana, że słychać takie tykanie z przodu podczas obrotu kół im szybciej jadę tym szybciej tyka, ustępuje po naciśnięciu pedału hamulca, po kilku hamowania ustępuje całkowicie. Co to ? Klocki, tarcze? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arkitekt Opublikowano 4 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2019 Witam, wyskoczył mi dziś po raz pierwszy w nowym forku 2.0XT MY14 check engine błąd P0018. Torque nie umiał go zidentyfikować. CZY TO COŚ POWAŻNEGO ??? Tomasz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
klev Opublikowano 4 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2019 wujek google pisze: Crankshaft Position - Camshaft Position Correlation (Bank 2 Sensor A) Położenie wału korbowego - korelacja położenia wałka rozrządu (Bank 2 Sensor A) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arkitekt Opublikowano 4 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2019 Tylko co to po Polsku znaczy ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
subarutux Opublikowano 4 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2019 (edytowane) To znaczy, że położenie wałka rozrządu nie zgadza się z położeniem wymaganym przez wał korbowy. Może to być coś poważnego, ale i nie musi → warsztat. Edytowane 4 Marca 2019 przez subarutux Poprawka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elmot Opublikowano 4 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2019 W dniu 1.03.2019 o 13:22, klev napisał: a jednak pupa. Napisałem do oilparts (z twojego linku): "Witam Jestem zainteresowany tym filtrem ale mam pytanie: Czy jest on nasączany specjalnym "olejkiem" czy działa na "sucho" jak zwykły filtr papierowy ? Jeśli jest to którym płynem się go nasącza? https://www.oilparts.pl/3238,filtr-powietrza-pipercross-subaru-forester-sf-sg-pp1128 Pozdrawiam i czekam na odpowiedź" a oto co mi odpowiedzieli: "Witam filtr przed montażem trzeba lekko nasączyć olejkiem link do olejku pipercross https://www.oilparts.pl/1503,pipercross-olejek-do-nawilzania-filtrow-powietrza-c9001" Chyba ze naprawde sa tak zamotani i nie doczytali ze strony pipercross'a że " Special dry foam - designed to protect your air flow meter " Rozważam ten filterek, ale informacje w temacie olejowania go po wyczyszczeniu są mocno rozbieżne. Niektórzy tylko myją, inni myją i przecierają olejkiem od „brudnej” strony, a na filmiku od Pipercross typ wpsikuje w niego pół opakowania olejku w sprayu i to z obu stron (co moim zdaniem, nie jest rozsądne). Ktoś go dłużej używał i może podzielić się wiedzą? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
klev Opublikowano 4 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2019 (edytowane) 23 minuty temu, elmot napisał: Rozważam ten filterek, ale informacje w temacie olejowania go po wyczyszczeniu są mocno rozbieżne. Niektórzy tylko myją, inni myją i przecierają olejkiem od „brudnej” strony, a na filmiku od Pipercross typ wpsikuje w niego pół opakowania olejku w sprayu i to z obu stron (co moim zdaniem, nie jest rozsądne). Ktoś go dłużej używał i może podzielić się http://www.pipercross.net/pipercross-rectangle-performance-panel-filter-length-284mm-x-width-172mm-pp1128_p24037897.htm Tu jest napisane wyraznie ze model pp1128 jest specjalnie suchy ze wzgledu na przeplywomierz. (Opis ze strony pipercross). Inne modele do 2.0na maja chyba inny numer i sa mokre bo tam nie wystepuje przeplywka. A na polskich stronach i aukcyjnych nikt nic nie wie i kazdy co innego pisze. Ja swoj odbieram jutro i wsadzam go na sucho tak jak jest w instrukcji i mam nadzieje bedzie tez napisane na kartonie. Edytowane 4 Marca 2019 przez klev 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elmot Opublikowano 4 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2019 4 minuty temu, klev napisał: http://www.pipercross.net/pipercross-rectangle-performance-panel-filter-length-284mm-x-width-172mm-pp1128_p24037897.htm Tu jest napisane wyraznie ze model pp1128 jest specjalnie suchy ze wzgledu na przeplywomierz. (Opis ze strony pipercross). Inne modele do 2.0na maja chyba inny numer i sa mokre bo tam nie wystepuje przeplywka. A na polskich stronach i aukcyjnych nikt nic nie wie i kazdy co innego pisze. Ja swoj odbieram jutro i wsadzam go na sucho tak jak jest w instrukcji i mam nadzieje bedzie tez napisane na kartonie. Dzięki, w końcu konkretna informacja. Myślałem o tym przepływomierzu i oleju i jakoś do głowy mi nie przyszło, że mogą być wersje suche i mokre Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Artur Wróbel Opublikowano 5 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2019 11 godzin temu, elmot napisał: Dzięki, w końcu konkretna informacja. Myślałem o tym przepływomierzu i oleju i jakoś do głowy mi nie przyszło, że mogą być wersje suche i mokre ja zrobilem dopiero narazie tylko jedno tankowanie bede mogl cos wiecej powiedziec za jakies 2 miesiace jak przyjdzie lato kurz, slonce i goraco. Narazie wszystko ok i silnik ma jakby lzej... 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mad_Gda Opublikowano 6 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2019 Pytanie: coś mi stuka w przednim zawieszeniu, najczęściej jest to pojedynczy stuk w momencie gdy zaczynam skręt jadąc. Stuka także na niektórych dziurach. Ktoś podpowie jak to szybko zdiagnozować? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pan Dziedzic Opublikowano 7 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2019 (edytowane) Przegub, łącznik stabilizatora, lub telepiący sie klocek ham. Pytanie. Czy przednie półosie z Forka sg są dłuższe jak w sf ? Edytowane 7 Marca 2019 przez Pan Dziedzic Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się