Jump to content

Jacocz

Użytkownik
  • Content Count

    178
  • Joined

  • Last visited

About Jacocz

  • Rank
    ..:: Bywalec :..

Profile Information

  • Gender
    mężczyzna
  • Skąd
    Śląsk
  • Auto
    Forester XT 2015

Recent Profile Visitors

333 profile views
  1. Patrząc na osiągi nowego Forka i cenę myślę że klientów będzie niestety coraz mniej . Konkurencja nie śpi a co ważne oferuje przyzwoite osiągi których kiedyś nie było np CRV ( lepsze z 1.5 ) nowa RAVka , Lexux , VW , Mazda itd . Mam XT i dopóki nie ma innego silnika to nawet nie myślę o zamianie a później niestety chyba inna marka . Większa moc do masy i osiągi to płynna jazda , komfort wyprzedzania i ruszania .
  2. Fajnie tylko nie produkują w wersji do Forka
  3. U mnie temat załatwiony . ASO Mikołów i sama wymiana 15 minut roboty . Zero problemów
  4. Jacocz

    CVT - awarie

    Tak jest w oprogramowaniu fabrycznym silnika . U mnie podczas mapowania wyeliminowali tą przypadłość
  5. Jaki rocznik , jakie światła ? Jeżeli rocznik z xenonami to można poprosić o lekkie podniesienie świateł w serwisie . Co do samych żarnikow to też kicha bo mamy mało popularne D4R . Wyboru brak
  6. Warto też się zastanowić którędy wyjść przy wypadku .
  7. Mam to samo ale ostatnio wymieniłem wydech . To by usprawiedliwiało brak stopu bo i po co go mieć Alleluja i do przodu
  8. Czy ktoś z użytkowników Forestera umawiał się już na akcję serwisową świateł stop ? Jak długo trwa czynność w serwisie ?
  9. Szkoda czasu na doktoryzacje . Akumulator fabryczny jest kiepski i tyle . Po roku w Forku XT zgłaszałem że przy tygodniowym postoju akumulator jest znacznie wyczerpany . W ASO mierzyli , kombinowali i twierdzili ze jest Ok a winny ISR . Po trzech latach nie wytrzymałem i wsadziłem Vartę . To samo auto , ISR działa , miejsce postojowe to samo . Auto stoi dwa tygodnie i nic się nie dzieje . Akumulator trzyma , parametry o niebo lepsze . Koszt aku 268zł . Nie warto kombinować tylko wymienić i spokój
  10. Też dostałem list o światłach stop i najnowszej akcji serwisowej . Dziwne bo mam Forestera a w komunikatach o tym modelu ani słowa tylko są inne
  11. Koszty całości od 3,5 w górę - zależy od końcówek i trzeba rozmawiać z właścicielem . Mam wersję cichszą . Generalnie w aucie od czasu do czasu lekkie niskie tony ale trzeba wiedzieć że coś jest zmienione . Na zewnątrz na zimnym wyraźnie głośniej po rozgrzaniu elegancki basik . Co dziwne wszyscy postronni stwierdzają że teraz buczy w końcu na konie które ma i słychać boxera . Dla zainteresowanych mogę wysłać jak nagram krótkie filmiki na maila I jeszcze o jakości - mega robota , bardzo solidnie , super przygotowane wcześniej . Wszystko ma 50mm regulacji wiec końcówki mogą być bardziej schowane lub wysunięte . Ja mam bardziej schowane ale nie do końca . Stary układ po montażu elegancko zastreczowany i spakowany . Obsługa przez MG Motorsport pierwsza klasa . Szacunek dla Pana Michała
  12. Ostatnia rzecz z zaplanowanych catback Mgmotorsport końcówki carbon
  13. Nie ma zalecane . Producenci podają jaka ma być najniższa . W Hondzie Civic miałem 91 to co mialem jeździć do Niemiec bo u nas jest 95? A różnice między stacjami są
  14. Ja mam XT dlatego pytam . Jeżeli nie jest to dla ciebie duża różnica zalej 98 ze dwa lub trzy baki i zobacz czy jest różnica . U mnie na pewno na 98 chodził równiej . Teraz leje tylko 98 lub 100 ale to z innego powodu
×
×
  • Create New...