Skocz do zawartości

klev

Użytkownik
  • Zawartość

    170
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O klev

  • Tytuł
    ..:: Bywalec :..
  • Urodziny 30.04.1980

Profile Information

  • Płeć
    mężczyzna
  • Skąd
    Ostróda Warmia-Mazury
  • Auto
    Forester I lift 177KM

Contact Methods

  • Skype
    ostgraf

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. klev

    Wypadanie zapłonu s-turbo

    Przeplywka dawala odczyty ponad max norme. Wykrecilismy, pomacalismy, wkrecilismy i odczyty w granicach +- 3 wiec mozliwe ze przewod gdzies pekniety od ruszania ciaglego. Mysle ze to dobry kierunek..... od poczatku mam akcje z falowaniem doladowania mino ze mam juz dwie przeplywki i cale sterowanie turbo na nowych silikonach i nowa rure dolotowa do turbo.... obczaje temat w weekend
  2. Witam. Zrobiłem traskę 520km (Mazury-Wrocław) i wszystko było ok. Wracając trafiłem na deszcz i jadąc na tempomacie 120km/h przy wyprzedzaniu wcisnąłem pedał gazu na maxa a forek zaczął poszarpywać i nie miał swojej mocy. Do tego zamrygał mi kilkukrotnie check engin. No nic - do domu jeszcze 300km to jadę dalej spokojnie, (kojarzę, że mryganie i takie zachowanie auta to wypadanie zapłonów.....) znów wyprzedzanie i check pomrygał z 10x i został zapalony...... podłączyłem EML BT na szybkości i wywaliło mi błędy jak w załączniku. P0301 ..02 ..03 ..04. Czyli wypadanie zapłonów na wszystkich świecach..... Mam silnik na cewkach (nie na jednej kopułce), a świece zmienione 25k temu na NGK PFR6B 3500. Zawory regulowanie 8.000km temu. Miesiąc temu wystroiłem autko na około 0,9bar (ok 200-205KM) Może to ma wpływ na coś ? Jeżdżę na gazie od około 20.000km. Od czego zacząć ? Przewody? Cewki? Świece? (mnie dziwi że wszystkie na raz wywaliło na "mokrym") Pozdrawiam i dziękuję za wszelkie sugestie.
  3. klev

    Forester I czy II

    Ja za sf 2001 s-turbo w super stanie i przebiegu 200k dalem 14500zl
  4. klev

    ksenon forester II

    Eeee zle doczytalem. Zrozumialem "jakie xenony kupic" Ze zwyklych h4 czy h7 lepiej i prosciej i taniej przejsc na led zamiast na xenon. Ale jak sa fabryczne xenony to bez sensu zmieniac na co innego. Mea culpa.
  5. klev

    ksenon forester II

    Zainteresuj sie tematen swiatel LED. Tylko nie tymi najtanszymi z all... firmowe dobre ledy to polowa ceny i montaz jak zwykla wymiana zarowki. Nie znam ani jednej osoby ktora kupila i nie jest zadowolona (nawet z chinczykow)
  6. klev

    Automat w SG 2.0 - warto?

    Mi ostatnio ktos madry ostatnio tak powiedzial "kazdy silnik sie w koncu konczy. W subaru zalezy od dwoch rzeczy - od szczescia i od uzytkownika. Jak szczesliwie kupiles dobra sztuke i bedziesz sprawdzal stan i dbal to bedzie sluzyl latami" i moim zdaniem racja Ps. Podobno najlepszym zestawieniem jest xt 2.0 + AT. Spotkalem sie z tym stwierdzeniem juz kilkukrotnie
  7. klev

    Automat w SG 2.0 - warto?

    Do codziennej jazdy, ciagania przyczep, w zime i korki na miescie automat o niebo lepszy ale do zabawy lepszy manual.... mozna strzelic ze sprzegla a co za tym idzie zerwac przyczepnosc itp itd automatem nie "poszalejesz" ale tak jak pisalem.... wszystko inne wygrywa at (mam auto i mt i at - oba stale 4x4 i 50/50)
  8. klev

    blow off

    Moze nagram filmik po powrocie z urlopu. Obecnie forek czeka na lotnisku we wrocku a ja grzeje dupke na sycylii. A co bych cicial wiecej wiedziec niz to co napisalem hehe ? Wymiana plug and play. Nic sie nie zmienilo po za PTSSS teraz na trase z mazur do wrocka (550km) zmienilem sprezyne na twardsza to troche bardziej turbo musi cisnienia napompowac zeby syczal i troche ciszej to robi przy okazji przeczyscilem i przemarowalem. Na miekszej to przy zwyklej jezdzie i zmianie biegow posykiwal a teraz trzeba troche go przydeptac
  9. klev

    blow off

    Polecam pro perfekt z budgoszczy. Polska firma i znana z dobrej roboty. Ja jezdze na takim pasuje plug and play bez zadnych przerobek czy kombinacji. Do stajesz tez do niego druga sprezyne (twardsza) i ja dokupilem smar za 5zl osobiscie polecam. Nie ma marchewek ani nie gasnie. Ogolnie zero zmian w pracy silnika. http://allegro.pl/blow-off-bov-subaru-impreza-wrx-sti-gt-forester-i7304614386.html?reco_id=30cbd6fd-5d97-11e8-b1da-246e9677f348&ars_rule_id=201
  10. klev

    Forester - SZYBKIE PYTANIE

    Staly naped 4x4 tak ma. To samo z bujaniem gora dol. Trzeba sie przyzwyczaic ze forki tak maja
  11. klev

    Lift kit do Forestera SF

    diabeł - moje nie obcierają - wieksze niż mój wymiar by obcierały.....
  12. klev

    Lift kit do Forestera SF

    ja mam s-turbo na ori feldze i max co wejdzie to 215/65/16 - większe obcierają przy skręcie
  13. klev

    Forester 122 KM 98r diagnostyka

    poszukaj na forum jak się diagnozuje łącząc styki kolo gniazda OBD i czytając ilości mrygnięć check engine. Było wałkowane 1000ce razy na forum.
  14. klev

    Folia czy ceeramika

    porszak fabrycznie był srebrny - najpierw gość chciał pomarańcz matowy (3M 1080) a potem stwierdził ze za mało "oczojebne" i zmienił na kanarkowy żółty (nie pamietam jaka folia ale błysk) - koszt całego porszaka to około 5000zł i dwa dni pracy.
  15. klev

    Folia czy ceeramika

    dlatego mam starego s-turbo a jak sie skończy to kupie starego XT - i mam takie problemy z głowy
×