Jump to content

klev

Użytkownik
  • Content Count

    631
  • Joined

  • Last visited

About klev

  • Rank
    ..:: Profi ::..
  • Birthday 04/30/1980

Profile Information

  • Gender
    mężczyzna
  • Skąd
    Ostróda Warmia-Mazury
  • Auto
    Forester I lift 177KM

Contact Methods

  • Skype
    ostgraf

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. czy świece irydowe NGK PFR6B 3500 będą odpowiednie do forka s-turbo ? czy kupiłem nieodpowiednie ?
  2. Masz tez wybity na tabliczce znamionowej
  3. a temat polecam założyć w "jade nielegala"
  4. wszystko Ci ustali tuner który będzie stroił - ciężko tak zgadywać przez neta.... każde auto jest jednak trochę inne
  5. tak to u mnie wyglądało - uciekało "do zera" i nie sądzę żeby ta rękawiczka trzymała duże bary powietrze uciekało gdzieś do silnika, nieszczelności nie znalazłem a z logów wyszło ze turbina ładowała założone ciśnienie...... tylko zepsułem regulator ciśnienia paliwa hehe
  6. 20190411_185454.mp4 20190411_182440.mp4 20190411_182440.mp4 20190411_182440.mp4 20190411_182440.mp4
  7. Nie polecam dmuchania kompresorem w uklad.... ja w ten sposob zalatwilem regulator cisnienia paliwa, a powietrze z ukladu dolotowego i tak uciekalo "przez silnik" zaworami czy jakostakos.
  8. w skrzyni AT nie występuje reduktor - tak żebyś się nie zdziwił A o skrzyniach 4AT jest opinia "pancernych"
  9. Sam sobie odpowiedziales. Po wywaleniu precata I nowej mapie, instalacja lpg "zostala z tylu". Ja zeby swoja dograc do benzyny musialem ostatnio wymienic wszystkie weze gazu z 6mm na faro 8, reduktor na wiekszy i oba elektrozawory + dodatkowy (drugi) filtr fazy lotnej. Teraz dopiero uciaga te moje nieszczesne 250KM. Wczesniej mialem podobne objawy jak Ty tylko w granicach 4,5 k obrotow.
  10. No to cos slaby byl ten "przeglad".
  11. Strojenie lpg.... jak nie szarpie na pb, a na lpg tak, to mapa gazu do poprawy. Ewentualnie "gazownik" znajdzie ci szwankujacy element instalacji (moze wtrysk, moze reduktor, moze co innego) Skonsultuj na forum kto z Twojej okolicy ogarnia dobrze lpg i heja. Samemu jak sie nie znasz i nie masz interfejsu to raczej nic nie wskorasz. Pozdro
  12. klev

    Listwa

    Regulamin się kłania.... "inny sklep" to nie na tym forum
  13. A no i dodam, że na duże trasy i lawety to osobiście wybrał bym automat.
  14. Tak jak pisze Pan dziedzic - szukaj nie zgniłego egzemplarza reszta to tak jak w imprezie lub każdym innym aucie Nawet jak ci padnie coś dużego w silniku to za 2k masz drugi i po problemie. Ja za swojego dałem 14,500 (stan blacharski trafił się naprawdę piękny) i włożyłem w niego już ponad 16.000. (łącznie auto wyniosło mnie ponad 30k, a to tylko SF rocznik 2001 hehe) ale mam to co chciałem i jak chciałem (250 koni, przelot, większe turbo itp. - tak zwany tunning) U mnie ma dożywocie.
  15. Nie śmiem się upierać, (sam tez bym szukał 2,5) ale czy to nie było tak, że najpierw wychodziły silniki ej205 które miały 2 litry pojemności (w pierwszych forkach z turbiną nie było pojemności 2,5, dopiero zaczęły wychodzić od SG) a potem zaczęli wypuszczać ej255, które różniły się tylko większymi cylindrami i tłokami o pojemności 2,5 litra - a cały silnik i wszystkie normy itp itd pozostało od silnika 2 litrowego ? Na zdrowy rozsądek to by znaczyło że ej205 był przewidziany na taką a nie inną moc i moment a rozwiercając cylindry i robiąc z niego 2,5 litra, ta powiększona moc i moment mogły być powodem częstych usterek ? tak jak pękające głowice w 2,5 (czego nie było w 2.0) lub UPG (co tez się rzadko spotyka w 2.0). W 2.0 T najczęstszą usterką są niestety panewki..... to fakt. Finansowo są one o niebo gorsze od UPG (śnią mi się po nocach te panewki hehe) Chyba taka legenda obiła mi się o uszy..... oczywiście zaznaczam że to tylko legenda i może mieć ZERO potwierdzenia Dodam ponownie, że osobiście też bym szukał 2,5l.
×
×
  • Create New...