Jump to content

klev

Użytkownik 500
  • Posts

    1025
  • Joined

  • Last visited

2 Followers

About klev

  • Birthday 04/30/1980

Contact Methods

  • Skype
    ostgraf

Profile Information

  • Gender
    mężczyzna
  • Skąd
    Ostróda Warmia-Mazury
  • Auto
    Forester I lift 177KM (obecnie okolice 250KM)

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

klev's Achievements

..:: Uzależniony(a) od Subaru ::..

..:: Uzależniony(a) od Subaru ::.. (5/13)

235

Reputation

  1. jak już wjechałem w "miedzę miedzy polami" która była wgłębieniem w stosunku do pól to juz nie było opcji zawrócenia...... tylko but i liczyć na łut szczęścia to fotki z najgorszego miejsca gdzie forek "utknął" na podwoziu i trzeba go było odszuflowywać ale cała wycieczka miałą z 8km (z czego 1km masakrujący hehe)
  2. Bo to nie mój forek (ja mam turbo). Osobiście jestem z Ostródy (czyli mazury) a to wyprawa forkiem kolegi z Lubawy (20km obok Ostródy, Lubawa leży na "Ziemiach Lubawskich")
  3. https://www.olx.pl/d/oferta/wynajme-apartament-z-dzialka-na-doby-mazury-ostroda-reggae-CID-CID1816-IDKpuG4.html polecam, mieszkam na "parterze" tego domu. Góra do wynajęcia
  4. cały zacisk TOKICO jest duzo większy niż AKEBONO (seryjne na 277), dłużej działa zanim się zagotuje w porównaniu do serii. Cena była tak smieszna że nie wiem czy same jarzma bym miał niższą cenę pomijając szukanie itp Przysznam się, że za ten zestaw ze screena dałem 300zł a tarcze praktycznie nówka i klocki to samo - założyłem i mam mega róznice za 300zł - a zostały mi jeszcze seryjne zaciski, tarcze i klocki...
  5. Od 3 lat nie spotkałem sf'a w którym by jeszcze były sls.... ich żywotność się skończyła ładnych parę lat temu porównując n/a i turbo to jest przepaść. Jeśli planujesz teren to lepiej wolnossak (ma reduktor). Na trasie wyprzedzanie trwa 3x dłużej ale wnterenie to bez różnicy. Turbinowe nie maja reduktora i w terenie sa mega "niewygodne". Sprzęglo spalisz praktycznie od ręki, ruszanie czy cofanie pod duzym przechyłem to tragedia. Podwyższa się oba tak samo. Albo amorki ze sprężynami od sg - dają ok. 3cm. Albo zestaw podkładek (od 0,5cm do max 5cm) ważne żeby kupić zestaw który ustawia tylne koło na "właściwym miejscu". Zmiana seryjnych opon z 215/60/16 na 215/65/16 tez powiększy prześwit o 1cm i nie wymaga żadnych przeróbek.
  6. Polecam podmiankę na 294... tanio jak barszcz a różnica w hamowaniu od serii ogromna. Nowe tarcze i klocki i tak kupujesz takie "większe dwutłoki" (nie mylić z "dużymi dwutłokami ze spec b) wystepowaly w 2.5xt
  7. siema - mam bliźniaczy model 1 - racja. stroi się na PB. LPG jedziesz do innego serwisu i oni dostosowują mapę LPG pod mapę PB. Czyli MUSISZ stroić na PB (najlepiej zalewaj 98, nie występują wtedy spalania stukowe, na 95 mi występowały) 2 - nie możesz (patrz pkt. 1) 3 - Poznań SUPER ! Lepiej nie trafisz..... Kolega "Pierre" jest super znany i zjadł zęby na strojeniu subarynek 4 - nie musisz, ale po zmianie uppipe na przelotowy i wywaleniu sondy która tams iedzi i tak konieczne bedzie ponowne strojenie. (lepiej kupić uppipe przelot od imprezy GT - jest bez precata i bez dziury na sonde i pasuje P&P) Nie katalizator się rozpada tylko sonda kruszy i to ona wlasnie leci na turbinę najczęściej. 5 - jeśli stroisz to pompa jest wręcz "wymagana" wyobraź sobie, że wystroisz firke na wieksze moce (co za tym idzie wieksze zapotrzebowanie na PB) i nagle ona nie wydoli...... i masz zatarty silnik......... Polecam DW200 (pasuje P&P i kosztuje ok. 350zł) Wtryski starczą Ci spokojnie do 240KM..... (osobiście mam 550cc z STI lub 2.4 XT (jasnobłękitne)) 6 - dolot jak i sam filtr i jego puszka jest w subarakach OK - na ogół modyfikacje w stylu filtra stożkowego itp tylko pogarszają "sprawę" Osobiście polecam bąbkowy Pipercross (30% więcej przepustowości i mozna go prać (myć w wannie), kartonowe po dwuch bączkach na piasku od razu mi się zatykają) Odradzam mokre filtry w stylu K&N bo olejek leci z niego na przepływomierz i szybciej przepływka się pasuję. 7 - tu nie wiem, mam tylko silikon na łaczeniu przepsutnicy z IC... no i cienkie ciśnieniowe. Co do falowania obrotów mój forek tak mnie męczył (chyba z rok) i za kazdym razem wyjeżdzałem ze strojenia bez falowania a jak sie zmieniła pogoda to znów zaczynał falować, raz na półgazie, raz na pedale wcisniętym do podłogi i tak w gółko..... też mam MBC od roku i jest malina Obecnie ładuję solidnego 1bara (z TD04L) w peaku 1.2b. Jak byś miał jeszcze jakieś pytania to wal śmiało. Pewnie przeniosą Ci ten temat to wątku "Jadę nielegala"
  8. ujdzie (to chyba ori rozmiar imprezy) ale będzie dziwnie wyglądał z takim małym kółeczkiem, do tego licznik będzie przekłamywał i będzie się lepiej trzymał drogi w zakrętach, ale za to na dziurach będzie mniej "luksusowo". reasumując - można, ale wiadomo że ori rozmiar jest lepszy
  9. Dzięki za rade. Nie będę codziennie używał LC Ale jak któryś z moich szalonych kolegów rzuci mi wyzwanie (oczywiście nie na publicznej drodze) to chce idealnie wystartować.... jako amatorowi mega mi to pomoże, bo ciężko trafić ze sprzęgłem w odpowiednie obroty w odpowiedniej chwili.... subaru dzięki tym wszystkim stałym napędom daje mi niesamowitą przewagę na starcie Reasumując raczej bedę tego używał okazjonalnie. Szanuję mojego forka
  10. W pn odstawiam forka na wymianę poduszek pod silnikiem, świec na ngk irydowe i przy okazji sprawdzą mi kompresję. (Kompresja prawdę powie hehe)
  11. Dzięki wszystkim za podpowiedzi Plan na chwilę obecną jest następujący: - kupić wałki z wrx'a - przy następnej regulacji zaworów wymiana wałków - kupić lub zregenerować obecną TD04L na hybrydę - wszystko wystroić na ~1,2bara i wgrać procedurę startu. - hamownia jako wisienka na torcie Jestem otwarty na wszelkie sugestie
  12. 300km to daleeeeeeka przyszłość, na razie starczają elegancko hehe. Nie o hamulcach miał być ten wątek a o różnicach w silniku ej205 w różnych subarakach
  13. Hmm to o tłoki się nie martwię w takim razie czyli zakupie ostre wałki i pozbieram na hybrydę td04l i kolejne strojonko Heble wstawione 294 z wiekszymi 2tlokami z 2,5xt (lepiej hamuje niż seria i dłużej mu trzeba żeby się zagotować), poliuretany w zawiasie przednim, grubszy stab od gt na tyle. Odpowiednia geometria kół wedle podpowiedzi skwara. No i oczywiście dobre opony. Wiem, że to tylko forek nie rajduje nim raczej... co innego na prostej albo pojedynki z miejsca na daną odległość stąd też plan LC przy następnym strojonku.
  14. słyszę to od 3 lat.... a zobacz ile porobiłem w tym czasie i nie ma problemów...... jest tylko kombinacja na "wincyj" czekam i czekam kiedy w końcu wybuchnie ale nie idzie go "zajeździć" mimo czarnych scenariuszy (pali oliwy tyle samo od 3 lat, z tyłu nie dymi i nie śmierdzi - śmierdziało to organiczne sprzęgło, ale juz jest kewlar i nie ma tego problemu)
×
×
  • Create New...