Jump to content

klev

Użytkownik
  • Content Count

    710
  • Joined

  • Last visited

About klev

  • Rank
    ..:: Profi ::..
  • Birthday 04/30/1980

Profile Information

  • Gender
    mężczyzna
  • Skąd
    Ostróda Warmia-Mazury
  • Auto
    Forester I lift 177KM (obecnie 250KM)

Contact Methods

  • Skype
    ostgraf

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Ja osobiscie polecam tez polska produkcje rmmotors. Mam taki i jest meega. https://rm-motors.pl/index.php?id_product=191&controller=product&id_lang=7
  2. po 1 - WITAJ ! (regulamin) po 2 - sam sobie odpowiedziałeś - czujnik od drzwi kierowcy do wymiany.
  3. Moim zdaniem WSZYSTKO zależy od montażu instalacji i jej "jakości". Jak zakłada ci "paprun" to w każdym aucie będziesz miał problemy z LPG. Jak Ci założy specjalista i na dobrych komponentach to każde auto będzie śmigać pięknie Zawory kontroluje się (lub jeśli jest konieczność "ustawia") co 50-60 tyś przebiegu. Nadgorliwi robią co 40 a olewający co 80 albo dopiero jak pojawiają się niepokojące dźwięki. Nie ma co się bać gazu - osobiście wszystkie auta mam z gazem i nie narzekam, a nie wyobrażam sobie teraz tankować mojego forka-potforka benzyną bo można zbankrutować
  4. Jeden wezyk to cisnienie z kolektora dolotowego a drugi wychodzi z lornetek z systemem tgv. Jak wymienilem ori dv z dwoma kruccami na blowoffa z jednym to nie mogli gojsc z tymi wezykami. Zmienilem lornetki na takie bez tgv i tego wezyka i blowoff chodzi idealnie a ori dv kupilem sobie z 1 kruccem i mam teraz plig and play albo cichego ori dv albo syczacego blowoffa na zloty itp. Dwie srobki tylko i podmienione
  5. Moze warto sie zastanowic nad forkiem po remoncie (najlepiej u carfita hehe) i wtedy to jakiegokolwiek kazdy bedzie bezawaryjny i pewny. Jesli celujesz w spelnianie mazen to moze pomysl o starszej imprezie po remoncie. Idzie jak zla, studentki same wala drzwiami i okanami (forek nie robi takiego wow na laski) hehe Blob 2.0 turbo po remoncie to PIEKNA sprawa. W seriima 218KM. A troche to podniesc to zaden problem (oczywiscie po tym wspomnianym remoncie) Mazenia wazna sprawa a subaru z turbina zawsze bedzie MEGA. Sam osobiscie kupilem sobie sf s-turbo za 14,5tysia i przez dwa lata wsadzilem w niego wiecej niz drugie tyle. Wiec mam najstarszego forka 1 w super stanie i porobionego na 250KM. Sleeper jak sie patrzy i to jest spelnione mazenie Pozdrawiam.
  6. panowie (i panie oczywiście) powiem wam jak było (niestety nadal jest) u mnie. Otóż mam silnik na cewkach. i przewody do tych cewek są podłączane na zatrzaski..... w 1 cewce miałem ułamany ten zatrzask i jak zaczął mi chodzić nagle na 3 gary zrobiłem to na patent, czyli na trytytke..... puki co działa. Ostatnio znów mi po przełączeniu biegu poszarpywał i okazało się ze druga wtyczka się "wypięła" .... musiałem ją dopchnąć i przywalić tej wtyczce z boku żeby zatrzask załapał. przy zmianie biegu jak szarpało silnikiem (może mam poduchy już zjechane) następowało chwilowe przerwanie obwodu i uciekała jedna iskra...... i stąd te poszarpywanie przy dodaniu gazu. do tego cieknie mi niestety troszkę spod dekla i akurat na ta nieszczęsną cewkę (pewnie dlatego się "wypina") Jak już będę coś rozbierał i dojdę to wszystkie zrobię na te trytytki...... bo wymiana cewek nic nie da, bo ten zatrzask co się ułamuje/zatrzaskuje jest niestety od strony wiązki. Więc meritum - zanim zaczniecie grubsze diagnozy i naprawy, polecam obadać wszystkie cewki i te nieszczęsne wtyczki czy wszystko jest z nimi OK pozdrawiam
  7. mierzysz teraz - masz odstęp opony powiedzmy 5,5cm. Chciałbyś mieć odstęp opony od nadkola tak z 2cm (lub jak sobie tam chcesz, to tylko przykład) więc 5,5 - 3,5 = 2cm ---> więc szukasz sprężyn lub amorów ze sprężynami na -3,5cm BRAWO
  8. skoro nie masz linijki ani żadnego centymetra.......
  9. kolego, to idź na logikę....... zmierz ile masz teraz odstępu od opony do rantu nadkola i odejmij sobie tyle ile uważasz za "odpowiednie" obniżenie budy i tyle na "minus" sobie szukaj sprężyn czy amorów w odniesieniu do serii. A moim zdaniem 1) nie jest seryjna bo wygląda na podniesione ze 2cm (lub jest wsadzona mniejsza guma lub całe koło) Oczywiście mogę się mylić ale na oko seria tak nie wygląda.
  10. To jest caly opis z butelki
  11. Avery surface cleaner - trzeba popsikać, odczekać aż klej sie rozpuści i zetrzeć. przydatne przy wszelkich klejach z naklejek. nie uszkadza plastików ani tapicerki. https://allegro.pl/oferta/plyn-do-czyszczenia-avery-dennison-surface-cleaner-7677699131
  12. seryjnie sa niebieskie topfeed 440cc. mam takie na sprzedanie jak potrzebujesy bo wzmienialem na blekitne od STI (550cc)
  13. nie miałem SG to nie wiem, wiem że w moim SF po lifcie były SLS i wiem, że wstawiając amory ze sprężynami z SG zyskuje się 3cm w górę. Tyle wiem. Pozdrawiam
  14. opcją jest tez kupno amorów ze sprezynami of forka SG - pasuja plug and play a forek dostanie dodatkowe 3 cm przeswitu
×
×
  • Create New...