Jump to content

klev

Użytkownik
  • Content Count

    928
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

213 Wspaniały

About klev

  • Rank
    ..:: Profi ::..
  • Birthday 04/30/1980

Profile Information

  • Gender
    mężczyzna
  • Skąd
    Ostróda Warmia-Mazury
  • Auto
    Forester I lift 177KM (obecnie 250KM)

Contact Methods

  • Skype
    ostgraf

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Filtr paliwa przy okazji.
  2. klev

    Obrotny max

    I nie wywala żadnego błędu? Może to być np. pompa paliwa. Jak przy tym przerywaniu dymi na czarno to może być uszkodzony regulator ciśnienia paliwa. No i jeszcze taki banał, że moze jest filtr powietrza zabity pylem na amen. Tez mi się raz zdarzyło.
  3. Precat jest w uppipe, w downpipe jest właściwy katalizator.
  4. Jeśli masz 177KM i fajkocewki to masz ej205 identyczny jak w xt. Jak uwolnisz wydech (przede wszystkim downpipe) i zrobisz strojenie na fabrycznych gratach to wycisniesz okolice 200-210KM. Powiem ci ze jest mega różnica w porównaniu do serii. Skrzynia bez problemu podola ale mulem pozostanie takim samym (za to pancernym). Żeby zrobić 230+ to co najmniej jeszcze turbine musisz zmienić na td04l.
  5. jak na wyprawy offroadowe i na 3 komplet to wal od razu MT coś takiego
  6. całe mcPersony sie podmienia (nie wiem czy same spręzyny z SG będą pasować do amorka z SF)
  7. przerywa w okolicach odcinki i wywala mi w tym momencie błąd P0340 Camshaft Position Sensor Circuit Malfunction - czyli czujnik położenia wałka rozrządu. Zgaduję że to nr 9.... ale ręki nie dam obciąć (a chciałem wykręcać nr 12 hehehe na szczęście zdązył mnie naprostować Rafaelo - dzięki)
  8. szukam rysunku z czujnikiem położenia wałka rozrządu w na silniku ej205 (s-turbo polift). Z góry dzięki bo sam znaleźć jakoś nie potrafię. a przed chwilą się dowiedziałem, że planowałem wykręcić zły czujnik.... hehe
  9. świece ok, w 2002r są fajkocewki, nie ma przewodów WN. jeśli był gaz a teraz go nie ma to może być nieszczelność w kolektorze dolotowym (po dyszach gazowych). Silniczek krokowy jak i przepustnica tez mogą być winne. Może być multum przyczyn, łącznie z zaworami do regulacji, filtrm powietrza brudnym itp itd.
  10. Mapa sama się nie zmienia auto lepiej idzie jesli w mieszance jest wiecej powietrza niz benzyny (turbo wiecej dmucha) bo taka mieszanka jest bardziej wybuchowa. (odwrotnie niz Ty piszesz) Ale to powoduje tez najwiekszy problem mianowicie wiekszą temperature i silnik robi kaboom. piszac mape podwyzszasz doladowanie (powietrze), ustawiasz do tego optymalna ilość paliwa, ustawiasz kąt zaplonu itp. Itd.... To nie jest takie hop siup byk na krowe i jest cielak hehehe Do tego nie ma czegos takiego jak "lekka ingerencja w soft", jakakolwiek ingerencja to jest juz nowa mapa i to jest o
  11. uwolnić wydech i mapa - to minimum.... powerbox to samo zło ! nie idź w tę stronę.
  12. uppipe przelotowy bym pominął, przy dole on nie ma takiego znaczenia.... co innego przy pałowaniu. Do tego przy wywaleniu czujnika z precata (wstawianie przelotowego i zostawienie czujnika mija się z celem, czesto od temp sie kruszy i leci na łopatki turbiny) dochodzi od razu wycinanie błędów z ECU. Ogólnie jeśli NIE planujesz wyciskać "dużo" koni to uppipe moze zostać. Jak planujesz wyciskać "dużo" mocy to uppipe przelot, lornetki bez TGV, pompa paliwa, turbina itp itd...... końca nie ma.
  13. Obawiam się że pasuje tylko z Forestera. nie prawda, ja do swojego SF wkładałem z outbacka 2,5 AT i pasowała P&P. Stawiam że wszystkie z tych lat są na jedno kopyto.
  14. też wymieniałem w SF turbo na LUK'a i mam regulację "samoregulującą" Na początku miałem problem ruszyć, tak łapało od samego dołu. Po dniu jazdy (myślę, że godzina miasta by wystarczyła) wszystko samo się ustawiło..... pompę sprzęgła też warto sprawdzić i najlepiej wymienić w niej DOT na świeży.... Wszyscy wymieniają sprzęgła a o płynie zapominają..... mój LUK za 900zł ogarnia 250KM więc daje rade, przy starcie na czas na rozgrzanym asfalcie potrafi zaśmierdzieć.... ale wiadomo, nie było przewidziane do takiej mocy tylko do 177KM. Od 1,5 roku jeżdżę i nie narzekam żeby coś było nie halo.
  15. podobno są dwa rodzaje zacisków dwu tłoczkowych - Tokito i jakieś drugie (było wcześniej) i one różnią się jarzmami.
×
×
  • Create New...