Jump to content

klev

Użytkownik
  • Content Count

    967
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

220 Wspaniały

About klev

  • Rank
    ..:: Profi ::..
  • Birthday 04/30/1980

Profile Information

  • Gender
    mężczyzna
  • Skąd
    Ostróda Warmia-Mazury
  • Auto
    Forester I lift 177KM (obecnie 250KM)

Contact Methods

  • Skype
    ostgraf

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. o kurna ale BIDA ! nie widzialem jeszcze tak biednej wersji....
  2. dawaj fotke przycisków po lewej stronie kierownicy
  3. Mój silnik ma 240k przebiegu i jeszcze nie był "otwierany", więc wole nie przeginać z wyciskaniem tej mocy na maxa... mimo że potencjał jest na więcej Po remoncie (mam nadzieje ze za jakieś 3 lata) pomyślę nad hybrydą i większym wyciskaniem.
  4. reasumując do do mojego Forka który ma odcinkę 6,5k (mniej więcej, nie pamiętam dokładnie, rzadko odcinam) i 250KM instalacja hybrydy nie ma sensu - zostaje przy TD04L 13g Wykres doładowania na 4 biegu (jak zawsze nie do odcinki hehehe) Zobaczcie jak pięknie wstaje na 2,5k
  5. i mam jasność - dzięki Panowie !
  6. Czyli w miarę dobrze kombinowałem poza tym że G nie znaczy gramy A taka hybryda na 16g będzie wstawała tak samo czy to już lag rośnie ? Dzięki skwaro
  7. Szybkie pytanie - Oznaczenie turbin..... TD04L 13g, 16g itp - to G to jest ilość tłoczonego powietrza ? (w gramach?) Czym większe G tym większe ciśnienie turbina uzyskuje? Czy standardowe TD04L ma 13g? Bo spotkałem opis "hybryda TD04L 16g"... Czyli na te same obroty itp ale turbina tłoczy więcej powietrza ? Czy dobrze rozumuję ? @skwaro Ty zawsze mi tak logicznie na chłopski rozum potrafisz wyjaśnić
  8. czyli temat prosty - wystarczy obić tarcze kevlarem (bo sprzęgło ma nie całe 2 lata) Dzięki chłopaki, myślałem że ślizganie się sprzęgła to wina docisku, a tu wychodzi ze obicia tarczy
  9. no u mnie problemem jest zamiennik LUK'a.... to juz nie ori. Co do startu to robie tak - but w podłoge - przy 4,5 - 5k obrotów całkowicie puszczam sprzęgło (żadnych pół sprzegieł) i własnie mi śmierdzi i startuje bez zerwania przyczepności (słychać i czuć ze te pierwsze 2sek od puszczenia pedału sprzęgła się ślizga - ale i tak rwie do przodu jak opętany... tyle że śmierdzi i nie zrywa przyczepności) Mówię tu o czystym asfalcie rozgrzanym na słońcu, dobrych oponkach nexen. Wiem że mała łyżeczka piasku załatwiła by sprawę zerwania przyczepnosci.
  10. a kwestia tego jakby za słabego docisku ?
  11. Czyli wychodzi ze ten mój LUK to taki nieudany zamiennik.... też bym się skłaniał chyba za tym kevlarem (kto wie czy 250KM sie skończy) Chyba że ktoś jeszcze coś podpowie
  12. żeby polecieć forkiem bokiem na rozgrzanym asfalcie, albo wystartować konkretnie w pojedynku muszę konkretnie dać po sprzęgle.... myślisz podoła i nie będzie śmierdziała organiczna tarcza ? Obciach zamiast pisku opon zostawić po sobie smród palonego sprzęgła...... (kevlar podobno nie śmierdzi) Nowe sprzegło EXEDY to chyba 1200zł zamiennik LUK 900 a widziałem EXEDY po regeneracji i obiciu kevlarem za 800zł..... (pomijam te fioletowe za prawie 3k bo na takie sie nie szaprne)
  13. Siemanko Jako że mój s-turbo dostał od jakiegoś roku więcej mocy (okolice 250KM) od razu skończyło mi się sprzęgło (zaczęło się ślizgać). Kupiłem nowy zamiennik LUK i chodzi "łagodniej" niż ORI... pedał chodzi lżej, łapie w połowie zakresu i ogólnie się przyjemniej jeździ. Niestety jak to zwykle w życiu bywa są tez i minusy - jak w lato wystartuje z 5k obrotów to zamiast zerwać 4 kola z asfaltu pali mi sprzęgło.... smród wiadomo jaki. Jako laik i nie znający się na mechanice podejrzewam, że to docisk może być za słaby (no ale to tylko moje domysły) Teraz kombinuję co by z tym zrobić
  14. najpierw spróbuj wstawić do ciepłego garażu może przymarzła a nie się zerwała.....
  15. Jak z F to 100k albo więcej, jak bez F to 60k raczej lepiej nie przekraczać (poza tym raczej bedziesz słyszał rano że trzeba regulować) ot cala różnica. Nie zapominaj że są jeszcze silniki 2.0 turbo (najbardziej znany to chyba ej205)
×
×
  • Create New...