-
Content Count
967 -
Joined
-
Last visited
Community Reputation
220 WspaniałyAbout klev
-
Rank
..:: Profi ::..
- Birthday 04/30/1980
Profile Information
-
Gender
mężczyzna
-
Skąd
Ostróda Warmia-Mazury
-
Auto
Forester I lift 177KM (obecnie 250KM)
Contact Methods
-
Skype
ostgraf
Recent Profile Visitors
The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.
-
o kurna ale BIDA ! nie widzialem jeszcze tak biednej wersji....
-
dawaj fotke przycisków po lewej stronie kierownicy
-
Mój silnik ma 240k przebiegu i jeszcze nie był "otwierany", więc wole nie przeginać z wyciskaniem tej mocy na maxa... mimo że potencjał jest na więcej Po remoncie (mam nadzieje ze za jakieś 3 lata) pomyślę nad hybrydą i większym wyciskaniem.
-
reasumując do do mojego Forka który ma odcinkę 6,5k (mniej więcej, nie pamiętam dokładnie, rzadko odcinam) i 250KM instalacja hybrydy nie ma sensu - zostaje przy TD04L 13g Wykres doładowania na 4 biegu (jak zawsze nie do odcinki hehehe) Zobaczcie jak pięknie wstaje na 2,5k
-
i mam jasność - dzięki Panowie !
-
Czyli w miarę dobrze kombinowałem poza tym że G nie znaczy gramy A taka hybryda na 16g będzie wstawała tak samo czy to już lag rośnie ? Dzięki skwaro
-
Szybkie pytanie - Oznaczenie turbin..... TD04L 13g, 16g itp - to G to jest ilość tłoczonego powietrza ? (w gramach?) Czym większe G tym większe ciśnienie turbina uzyskuje? Czy standardowe TD04L ma 13g? Bo spotkałem opis "hybryda TD04L 16g"... Czyli na te same obroty itp ale turbina tłoczy więcej powietrza ? Czy dobrze rozumuję ? @skwaro Ty zawsze mi tak logicznie na chłopski rozum potrafisz wyjaśnić
-
czyli temat prosty - wystarczy obić tarcze kevlarem (bo sprzęgło ma nie całe 2 lata) Dzięki chłopaki, myślałem że ślizganie się sprzęgła to wina docisku, a tu wychodzi ze obicia tarczy
-
no u mnie problemem jest zamiennik LUK'a.... to juz nie ori. Co do startu to robie tak - but w podłoge - przy 4,5 - 5k obrotów całkowicie puszczam sprzęgło (żadnych pół sprzegieł) i własnie mi śmierdzi i startuje bez zerwania przyczepności (słychać i czuć ze te pierwsze 2sek od puszczenia pedału sprzęgła się ślizga - ale i tak rwie do przodu jak opętany... tyle że śmierdzi i nie zrywa przyczepności) Mówię tu o czystym asfalcie rozgrzanym na słońcu, dobrych oponkach nexen. Wiem że mała łyżeczka piasku załatwiła by sprawę zerwania przyczepnosci.
-
a kwestia tego jakby za słabego docisku ?
-
Czyli wychodzi ze ten mój LUK to taki nieudany zamiennik.... też bym się skłaniał chyba za tym kevlarem (kto wie czy 250KM sie skończy) Chyba że ktoś jeszcze coś podpowie
-
żeby polecieć forkiem bokiem na rozgrzanym asfalcie, albo wystartować konkretnie w pojedynku muszę konkretnie dać po sprzęgle.... myślisz podoła i nie będzie śmierdziała organiczna tarcza ? Obciach zamiast pisku opon zostawić po sobie smród palonego sprzęgła...... (kevlar podobno nie śmierdzi) Nowe sprzegło EXEDY to chyba 1200zł zamiennik LUK 900 a widziałem EXEDY po regeneracji i obiciu kevlarem za 800zł..... (pomijam te fioletowe za prawie 3k bo na takie sie nie szaprne)
-
Siemanko Jako że mój s-turbo dostał od jakiegoś roku więcej mocy (okolice 250KM) od razu skończyło mi się sprzęgło (zaczęło się ślizgać). Kupiłem nowy zamiennik LUK i chodzi "łagodniej" niż ORI... pedał chodzi lżej, łapie w połowie zakresu i ogólnie się przyjemniej jeździ. Niestety jak to zwykle w życiu bywa są tez i minusy - jak w lato wystartuje z 5k obrotów to zamiast zerwać 4 kola z asfaltu pali mi sprzęgło.... smród wiadomo jaki. Jako laik i nie znający się na mechanice podejrzewam, że to docisk może być za słaby (no ale to tylko moje domysły) Teraz kombinuję co by z tym zrobić
-
najpierw spróbuj wstawić do ciepłego garażu może przymarzła a nie się zerwała.....
-
Jak z F to 100k albo więcej, jak bez F to 60k raczej lepiej nie przekraczać (poza tym raczej bedziesz słyszał rano że trzeba regulować) ot cala różnica. Nie zapominaj że są jeszcze silniki 2.0 turbo (najbardziej znany to chyba ej205)