Jump to content

klev

Użytkownik
  • Content Count

    972
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

222 Wspaniały

About klev

  • Rank
    ..:: Profi ::..
  • Birthday 04/30/1980

Profile Information

  • Gender
    mężczyzna
  • Skąd
    Ostróda Warmia-Mazury
  • Auto
    Forester I lift 177KM (obecnie 250KM)

Contact Methods

  • Skype
    ostgraf

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Dzięki wielkie - w takim razie --> kierunek Radzikowski
  2. @skwaro a czy odelżeniu 25% masy jest konieczny remap ?
  3. Czy odelżone koło zamachowe, ale tylko toczeniem (bez żadnego wiercenia) trzeba wyważać ??
  4. Siemanderko. Poszukuję sprawdzonej firmy która obije mi moją tarczę sprzęgła w kevlarze. Oczywiście "wysyłkowo". Dzięki
  5. o kurna ale BIDA ! nie widzialem jeszcze tak biednej wersji....
  6. dawaj fotke przycisków po lewej stronie kierownicy
  7. Mój silnik ma 240k przebiegu i jeszcze nie był "otwierany", więc wole nie przeginać z wyciskaniem tej mocy na maxa... mimo że potencjał jest na więcej Po remoncie (mam nadzieje ze za jakieś 3 lata) pomyślę nad hybrydą i większym wyciskaniem.
  8. reasumując do do mojego Forka który ma odcinkę 6,5k (mniej więcej, nie pamiętam dokładnie, rzadko odcinam) i 250KM instalacja hybrydy nie ma sensu - zostaje przy TD04L 13g Wykres doładowania na 4 biegu (jak zawsze nie do odcinki hehehe) Zobaczcie jak pięknie wstaje na 2,5k
  9. i mam jasność - dzięki Panowie !
  10. Czyli w miarę dobrze kombinowałem poza tym że G nie znaczy gramy A taka hybryda na 16g będzie wstawała tak samo czy to już lag rośnie ? Dzięki skwaro
  11. Szybkie pytanie - Oznaczenie turbin..... TD04L 13g, 16g itp - to G to jest ilość tłoczonego powietrza ? (w gramach?) Czym większe G tym większe ciśnienie turbina uzyskuje? Czy standardowe TD04L ma 13g? Bo spotkałem opis "hybryda TD04L 16g"... Czyli na te same obroty itp ale turbina tłoczy więcej powietrza ? Czy dobrze rozumuję ? @skwaro Ty zawsze mi tak logicznie na chłopski rozum potrafisz wyjaśnić
  12. czyli temat prosty - wystarczy obić tarcze kevlarem (bo sprzęgło ma nie całe 2 lata) Dzięki chłopaki, myślałem że ślizganie się sprzęgła to wina docisku, a tu wychodzi ze obicia tarczy
  13. no u mnie problemem jest zamiennik LUK'a.... to juz nie ori. Co do startu to robie tak - but w podłoge - przy 4,5 - 5k obrotów całkowicie puszczam sprzęgło (żadnych pół sprzegieł) i własnie mi śmierdzi i startuje bez zerwania przyczepności (słychać i czuć ze te pierwsze 2sek od puszczenia pedału sprzęgła się ślizga - ale i tak rwie do przodu jak opętany... tyle że śmierdzi i nie zrywa przyczepności) Mówię tu o czystym asfalcie rozgrzanym na słońcu, dobrych oponkach nexen. Wiem że mała łyżeczka piasku załatwiła by sprawę zerwania przyczepnosci.
  14. a kwestia tego jakby za słabego docisku ?
×
×
  • Create New...