Skocz do zawartości

klev

Nowy
  • Zawartość

    30
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O klev

  • Tytuł
    ..:: Świeżynka ::..
  • Urodziny 30.04.1980

Profile Information

  • Płeć
    mężczyzna
  • Skąd
    Ostróda Warmia-Mazury
  • Auto
    Forester I lift 177KM

Contact Methods

  • Skype
    ostgraf
  1. Jakie największe Opony do sf

    tył to tył, największym problemem przy 215/65/16 jest ocieranie przednich opon o nadkola przy maksymalnym skręcie. Ale i z tym można sobie poradzić. ps. faktycznie dziwnie to Ci wygląda.....
  2. Subaru Forester XT 2015 - Padł silnik przy 36780 km...

    ja mam 2005r ostatni wypust II gen po lifcie - ze stałym napędem 50/50, od III wychodziły już dołączane napędy i cała elektronika. Moja jest wąska, krótka i ma większy prześwit niż forester s-turbo.
  3. Subaru Forester XT 2015 - Padł silnik przy 36780 km...

    ja opisałem tylko moją sytuację - nikomu nie każe robić tak samo Co do ravki w terenie - wydaje się być wyższa i krótsza (ma większe koła) a co za tym idzie lepiej radzi sobie w terenie i głębokich koleinach. Do tego to automat więc baaaardzo pasuje mojej żonie do miasta. Siedzi wysoko, wszystko widzi, auta z przeciwka nie oślepiają, lusterka wielkie jak uszy słonia itp. Żona bardzo zadowolona. Jedyny minus to taki, że na trasie powyżej 120km/h zaczyna mocno gwizdać.... no i ta moc..... W mieście jest spoko, ale na trasie jak mam coś wyprzedzić to trzeba się "rozbujać". Automat też ma w tym swój udział hehe. Jeździła też moją turbolodówką i stwierdziła, że prowadzi się jak "normalny samochód" więc tragedii nie ma.
  4. Subaru Forester XT 2015 - Padł silnik przy 36780 km...

    Dodam swoje 3 grosze Chciałem zawsze subaru..... ale zrobiłem sprytniej - Auto na trasy, dla żony na miasto kupiłem Toyote RAV4 benzynę w automacie (łańcuch rozrządu, silniki nie do zniszczenia) a sobie jako drugie auto na dojazdy do pracy i zabawy w weekend kupiłem STAREGO forka s-turbo ! Toyota jest wygodna, pewna, bezawaryjna i trzyma standardy. Forester ma 16 lat i sprawdził się już na łamach tych lat. Wszelkie typowe usterki są przewidywalne, rozwiązania też już omówione na forum i o 100 x tańsze niż nowych forków. A ILE FRAJDY Wszyscy są zadowoleni proponuję podobne rozwiązanie. ps. w życiu nie kupię nowego Forestera.... Wydaje mi się, że nowe auta produkuje się z myślą o zarobku na serwisie od razu po upływie gwarancji - tak jak nowoczesne pralki itp. Jak się zdarzy przypadek jak z tematu i trzeba naprawiać na gwarancji na koszt firmy to od ręki pojawiają się problemy.
  5. ciemna ramka/grill do Forester 2.0XT

    pracuję w agencji reklamy. nie okleja się takich elementów folią (bo się praktycznie nie da, jak okleisz plaster miodu od wewnętrznych ścianek?) ale "maluje" się je tak zwaną "gumą w sprayu" Efekt piękny ale krótkotrwały. Rok, max dwa. Potem zaczyna się podrywać. Polecam kupić ze dwa takie spraye i samemu spróbować (koszt kolo 30zł puszka) http://allegro.pl/sprayplast-guma-folia-w-sprayu-czarny-mat-400ml-i6638232764.html Nie wymaga matowania tego co malujesz. Jak się nie spodoba można to od ręki zerwać A zobaczysz przynajmniej jak auto bezie wyglądało. Hydrografika to oczywiście najlepsze wyjście ale to już inna bajka tak samo jak lakiernik......
  6. Jakie największe Opony do sf

    ja właśnie przeszedłem z letnich 215/60/16 na zimowe 215/65/16 i robią robotę !
  7. Chlapacze forester

    osobiście polecam do forka 1 chlapacze rajdowe.... sam mam założone na 3 śruby (zeby nie robić nowych dziur) i pięknie grodzą środek tylnbego zderzaka i belke - zero śmieci które trzeba wyciągać. Do tego ten wygląd (Tylko koniecznie te w prostokącie a nie wycięte w "L'ke".
  8. Forester - SZYBKIE PYTANIE

    Powrócę do szorowania opon - po problemie Okazało się, że mam braki w spinkach nadkol. (fotki po podniesieniu ręką plastiku, inaczej otwór w metalu zasłaniał opadnięty plastik) i jak je zamontowałem to obcierał tylko 1 wystający element z jednej strony, po nagrzaniu farelką dał się elegancko "wypłaszczyć" i już nic nie obciera Panowie (i Panie) - mam kolejne szybkie pytanie: Czy forester 1 N/A który ma reduktor ma też blokadę mostów (sam mam s-turbo i nie mam reduktora) Dzieki
  9. Regulacja zaworów w s-turbo 130kw/177km

    Shell Helix ultra - taki lał poprzedni właściciel. Ale zaznaczam ze 4l starcza tylko do minimalnej kropki.... i tak musiałem dokupić dodatkowy litr.
  10. Czujniki w Foresterze SF5 turbo - jakie i gdzie?

    Witam. Odgrzeję trochę temat. Mam podobny problem. Auto jak turbo zaczyna doładowywać faluje mocą, nie oddaje jednostajnie mocy, tak jak by turbina co chwile odpuszczała (ciągnie, jedzie, ciągnie, jedzie itd) Przy okazji zmiany rozrządu i regulacji zaworów był silnik wyciągnięty i mechanik przejrzał wszystkie rury IC i ciśnieniową i co tam był w stanie - nie ma żadnych pęknięć czy nieszczelności (bo stawiałem na fizyczne uszkodzenie jako pierwsze) Jak to zdiagnozować? Czyżby mój ECU tez się nabawił jakichś samo korekt? Od stycznia mam instalacje gazową, poza tym zero zmian. Czy taki twardy restart ECU nie pomiesza mi map gazu i ogólnie nic nie popsuje? (mam dojście do interfejsu diagnostycznego z warsztatu) Może to tylko złudzenie, ale jak stał u mechanika 5 dni bez akumulatora to po odpaleniu jakby wszystko działało OK, ale po około 20km falowanie wróciło Dzięki za pomoc
  11. Luzy zaworowe Forester 2009

    Prawda jest taka, że można próbować bez wyciągania. Ale nie każdy w ogóle się chce podjąć. Mojemu koledze tak robili UPG i teraz robi drugie podejście z wyciąganiem. Mechanik tez powiedział, że takiej rzeźby nie będzie powtarzał, miejsca tyle co kot napłakał, dojście tragedia, ciemno, nic nie widać itp. Lepiej dopłacić tą różnice między wyciągnięciem/kombinacją alpejską bez i mieć pewniaka niż potem pluć sobie w brodę i robić jeszcze raz z wyciąganiem.
  12. Forester - SZYBKIE PYTANIE

    hm. tak teraz wyszedłem przed dom i patrzyłem, to et nie mogło by być szersze bo tylna opona obcierała by o zewnętrzny rant nadkola. No nic, jutro farelka i jazda Mi się wydaje ze kwadratowe ranty opon |__| i bieżniku grubości 12mm to problem. Skoro większości nie obcierają widać moja opona jest "niecywilizowana". (pomijając że to nalewka) na przykładowej fotce pokazuje wzór bierznika Ale fakt jest taki, że w tą zimę szanse na zakopanie się spadają praktycznie do zera
  13. Forester - SZYBKIE PYTANIE

    A to nie są fabryczne alufelgi ? O tym nie pomyślałem.....
  14. Forester - SZYBKIE PYTANIE

    mi wadzi tylko przy maksymalnym skręcie w połowie wysokości opony, z przodu auta o nadkole - taki element jakby wypukły..... na wysokość mimo duposiadu nic nigdzie nie ociera. a opony nie są zaokrąglone tylko kształtem jak kwadrat na głowie rutkowskiego.
  15. Forester - SZYBKIE PYTANIE

    hmmm może coś w tym jest bo mam oponę EXTREME/NORDIC - ta najbardziej hardcorowa zimówka, hardcorowsze są już tylko opony terenowe. Mój plan jest taki ze jutro podniosę na żabie auto ze skręconym kołem żebym miał dojście i tą wypukłość plastikową nadkola (o którą wadzi opona) nagrzeję nagrzewnicą (farelką taką specjalną) i wyprofiluje ją ze zamiast wypukła będzie wklęsła. Mam nadzieje ze jest to termoplastyczne...... trzymajcie kciuki. Tak wygląda na tych oponach - teraz w planie dystanse tył 3cm żeby zniwelować "duposiad" Sprężyny wymienione były na KYB 10.000 km temu ale nic to nie dało. (długie na 390mm)
×