Jump to content

Rafaelo

Użytkownik
  • Posts

    1312
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    4

Rafaelo last won the day on March 24 2019

Rafaelo had the most liked content!

1 Follower

About Rafaelo

  • Birthday 10/30/1983

Profile Information

  • Gender
    mężczyzna
  • Skąd
    Leszno
  • Auto
    Forester S-turbo;
  • Zainteresowania
    Lotnictwo, sporty zimowe , wędrówki po górach oraz motoryzacja, mechanika

Recent Profile Visitors

1580 profile views

Rafaelo's Achievements

..:: Uzależniony(a) od Subaru ::..

..:: Uzależniony(a) od Subaru ::.. (5/13)

731

Reputation

  1. Ciekawe jak zrobisz regulacje zaworów jak w tym silniku jest regulacja na szklankach i trzeba ściągać walki aby się do nich dostać [emoji848]Lepiej i łatwiej wyciągnąć silnik i zrobić to porządnie niż męczyć się na założonym silniku. [emoji3577] Sent from my iPhone using Tapatalk
  2. Witam serdecznie. Dlaczego w sklepiku nie ma dostępnego znaczka małego sporty lotnicze ?? Czy jest opcja zamówienia tego znaczka ?? pozdrawiam
  3. Już odpisane . Inna geometria będzie zapewne przy zmianie kielicha wiec nie będzie pasować , a ja u siebie miałem od Sf wstawiane [emoji4]Pozdro Sent from my iPhone using Tapatalk
  4. Podniesiony a prześwit i tak słaby i Drabinka do wsiadania potrzebna
  5. Ja to w pełni rozumiem , ze środek ciężkości idzie do góry a amortyzatory i sprężyny seria to ciężko będzie tym się poruszać na trasie a w terenie tez niezbyt bezpiecznie. Ale jak kto lubi Wyglada fajnie ale jak dla mnie w Forku to już za wysoko i mija się z celem. Sent from my iPhone using Tapatalk
  6. A ja jestem Ciekaw jak przy tym lifcie będzie sie Forester prowadził. Ciekawa propozycja nie powiem
  7. Pozdrowienia dla czarnej imprezy Wrx sti na katowickich blachach widzianej wczoraj na s5 koło godziny 13 w okolicach Leszna było machane i mrugane. [emoji113] Sent from my iPhone using Tapatalk
  8. Jak tak czytam i patrzę co wymyślacie to jestem pełen podziwu ze chcecie takie coś montować do samochodu i na tym jeździć. Co do podkładek z poliuretanu to musi być bardzo twardy poliuretan bo przy skręcaniu się deformuje chyba ze w miejscu gdzie przychodzi śruba będzie wstawiona tulejka to po problemie. Jak podkładki przelotowe to najlepiej zrobić z aluminium i sprawa załatwiona. Pozdrawiam Sent from my iPhone using Tapatalk
  9. Bardzo fajna wersja I odpowiedni silnik pod maska a nie jakieś 1,2 [emoji6] Sent from my iPhone using Tapatalk
  10. Jak nie zaglądałeś to możesz się zdziwić za jakiś czas Sent from my iPhone using Tapatalk
  11. Jeśli chodzi o montaż to każdy ogarnięty mechanik ogarnie montaż lifta. Co do wykonania to zależy do którego modelu Forestera chcesz. Jeśli Sf lub sg to zapraszam na PW. Pozdrawiam Sent from my iPhone using Tapatalk
  12. Bawcie się dobrze [emoji4] Ja do 2 kwietnia nie mogę się ruszyć z domu [emoji20] Także czekam na foto relacje. Pozdrawiam Sent from my iPhone using Tapatalk
  13. Siema To dajcie znać czy coś ogarniamy bo jednak będę miał wolna niedziele i będę w Poznaniu. Wiec możemy się gdzieś spotkać. Sent from my iPhone using Tapatalk
  14. No i lipa totalna Ech pieruński wirus a tak bym się z wami zobaczył a tak znów zostają plejady w mniejszych grupach Pozdrawiam i zdrowia wszystkim życzę [emoji482] Sent from my iPhone using Tapatalk
  15. Dobrze ze piszesz to będę dawał znać jak coś [emoji4] Sent from my iPhone using Tapatalk
×
×
  • Create New...