Skocz do zawartości

tomekw_76

Użytkownik
  • Postów

    72
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O tomekw_76

  • Urodziny 09.06.1976

Contact Methods

  • Skype
    tomasz.wisniewski

Profile Information

  • Płeć
    mężczyzna
  • Skąd
    ŁUGWAŁD
  • Auto
    Subaru Forester XT
    Jeep Wrangler JL Rubicon
    Suzuki Jimny
  • Zainteresowania
    Podróże, motoryzacja, elektronika, informatyka, kosmos

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia tomekw_76

..:: Swojak ::..

..:: Swojak ::.. (2/13)

2

Reputacja

  1. tomekw_76

    Piknik Plejad

    Uczestnictwo opłacone, hotel (Royal od piątku) zarezerwowany, do zobaczenia :-)
  2. tomekw_76

    Piknik Plejad

    Może nie za późno ;-) ... poszło :-)
  3. tomekw_76

    Piknik Plejad

    Może nie za późno ;-)
  4. Hejka Ktoś, coś... na temat Zlotu 2023 ? Na zlot.subaru.pl nadal odliczania nie widać :-(
  5. A już miałem nadzieję, że pojadę i na JEEP Camp i na Plejady (w tym roku były by tydzień w tydzień) Trudno, może za rok...
  6. Jakieś postępy ? Ja od wczoraj jestem szczęśliwym posiadaczem działającej skrzyni :-)
  7. Nie prosił. Ja poleciłem. U mnie: P2762 Lock-Up Duty Solenoid Malfunction
  8. A jaka jest problemem (wyrażona wartością liczbową określającą temperaturę, najchętniej w °C) ? Gdyby ASO naprawiało samochody (posiadając dokumentację i jak mniemam szkolenia i wewnętrzne wsparcie), nie pytał bym DT o informacje dla "niezależnych" mechaników. PS. Od 24 kwietnia 2018, przez 1,5 miesiąca ASO nie dało rady CVT w moim FXT YM13. Nawet jej nie rozkręcili... To próbuję gdzie się da... (bo używanych i regenerowanych skrzyń nie znalazłem a nowa kosztuje prawie tyle co wartość rynkowa auta)
  9. Mam problem ze skrzynią w moim forku. Po dwóch miesiącach batalii z ASO problem nie zniknął i zdecydowałem się na "niezależnych" mechaników (rozwiązywanie problemu przez ASO polegało na statycznej wymianie oleju i resetowaniu błędów). Niestety dokumentacja do XT nie jest powszechnie dostępna i mamy problem z ostateczną diagnozą. Jednym z objawów jest szybko rosnąca temperatura oleju w skrzyni, która czasami przekracza 90°C (według komputera, nieco mniej zmierzona alternatywnie). Kontrolka AT OIL TEMP zapala się "jak chce". Nie zauważyłem korelacji z temperaturą - nie mniej chciał bym to wykluczyć. W praktyce w rejestrze błędów mam: P2762 Lock-Up Duty Solenoid Malfunction Jedna ze znanych przyczyn tego błędu (moduł elektrozaworów / moduł sterujący) wstępnie (ale nie ostatecznie) została wyeliminowana jako przyczyna. Równie prawdopodobny jest konwerter momentu (TC) ale zanim kupię nowy (bo na regenerację ciężko liczyć) chciał bym wyeliminować wszelkie możliwości. Dzięki :-) może aktywność w wątku spowoduje, że ktoś coś podpowie :-)
  10. Dziękuję za wyczerpujący brak odpowiedzi :-D Jako, że instrukcja nie podaje tej wartości, dalsza dyskusja nie ma większego sensu. Nie mniej jednak, co wydaje się oczywiste, moje pytanie należało rozumieć: Jaka jest dopuszczalna temperatura oleju w skrzyni CVT (rozumiana jako najwyższa, niższa od ustawionego przez producenta progu alarmowego) wyrażona wartością liczbową określającą temperaturę, najchętniej w °C ?
  11. Dzień dobry Pacjent: Forster XT MY13 Jaka jest dopuszczalna temperatura oleju w skrzyni CVT ?
  12. Dzięki za odpowiedź @KaEnWu Niestety, u mnie po sprawdzeniu wtyczek (też mechanicy w ASO na to wpadli), wymianie oleju, itp: a w diagnostyce: Czyli lipa
  13. @KaEnWu wyjaśniło się coś z Twoją usterką ? Ja mam ten problem od ponad miesiąca w Forku XT MY13 i też ASO nie może postawić diagnozy ? (Chyba już po plejadach w tym roku )
×
×
  • Dodaj nową pozycję...