Jump to content

Lepszy

Nowy
  • Content Count

    6
  • Joined

  • Last visited

About Lepszy

  • Rank
    ..:: Świeżynka ::..

Profile Information

  • Gender
    mężczyzna
  • Auto
    Subaru Impreza GC GT
  1. Dynamometryczny właśnie był używany. Dokręcałem z siłą 39-42Nm. Mam podejrzenie że podczas poprzedniej wymiany komuś coś nie poszło. Na te chwile jest wymiar jakoś 10mm więc są szanse na wstawienie zestawu naprawczego
  2. zapasu gwintu już nie ma. Po konsultacjach z ślusarzem próbowałem zrobić M10 ale i to nie pomogło.
  3. no zastanawiam się właśnie nad zestawem, myślę też o szpilce M11 albo M12 z drugim końcem M10 (żeby nie rozwiercać rolki)
  4. Czołem !!! Dzisiaj postanowiłem wymienić sobie rozrząd w mojej Imprezie. Mam silnik EJ205. Przy dokręcaniu dolnej rolki prowadzącej zaczęły się schody. Na te chwile nie mam tam gwintu. Próbowałem nagwintować tam M10 ale nie dało to rezultatu. Ma ktoś jakiś pomysł jak to szybko ogarnąć ??? Z pozdrowieniami
  5. W swoim Subaru GC GT 2000r mam przycisk antykradzieżowy, który odłącza zapłon, zegary itp. Jest to fajne rozwiązanie tylko, że co odpalenie auta, to trzeba na nowo ustawiać radio. Próbowałem się podpiąć pod włącznik świateł awaryjnych, ale wiele to nie wniosło. Nawet gorzej, bo przy włączaniu lewego kierunkowskazu radio się wyłączało, a przy głośniejszej muzyce radio jakby pulsowało. Gdzie się najlepiej wpiąć pod jakieś stałe źródło prądu. Z tego co wybadałem, to prąd mam w oświetleniu kabiny.
  6. Witam. Ostatnio kupiłem Subaru Impreze GT z silnikiem EJ205. Szukałem informacji co do oleju i nie znalazłem nic co by rozwiało moje wątpliwości. Poprzedni właściciel lał do silnika olej o specyfikacji 5w30. Wg internetowych katalogów różnych firm i programu podobnego do Autodaty powinien być 10W40, a owy program informuje, że nie należy lać owego 5W40. Może ktoś podpowie. Aha... przeszukiwałem forum i nie znalazłem konkretnej odpowiedzi Pozdrawiam
×
×
  • Create New...