Jump to content

ewemarkam

Użytkownik
  • Content Count

    807
  • Joined

  • Last visited

About ewemarkam

  • Rank
    ..:: Profi ::..
  • Birthday 04/03/1986

Profile Information

  • Gender
    mężczyzna
  • Skąd
    Bielsko-Biała
  • Auto
    Forester '98 2.0 122 km 4eat

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Do wózków widłowych montujemy takie szyby. Tzn nie ja ale u mnie w pracy. Wszystko fajnie ale to się rysuje łatwo. Jest mega wytrzymałe, możesz to bez obaw giąć na gientarce bez podgrzewania. Plusem jest to że nie rozbije się.
  2. Rację ma klev. Wspomniałem o tym dlatego że nie mam LSD, samochód mi nie zjedzie z podnośnika gdy lewa bądź prawa strona będzie w górze (oba koła). Natomiast przy LSD auto w tej sytuacji zjedzie z podnośnika. Pisałem kiedyś o tym jak jeden forumowicz chciał sprawdzić napęd w Forku s-turbo automacie. Ja swojego kupiłem z uszkodzonym napędem. I nie byłem wtedy tego świadomy że w turbo były LSD. Dlatego mu tak doradziłem, spotkało się to że słuszna krytyką. Bo jakby mnie facet posłuchał to mógłby uszkodzić samochód. Ale nie o to się teraz spierać.
  3. Dziś rano przeglądałem temat i sobie to uświadomiłem;) ale nie chciałem się odzywać [emoji14]
  4. Zależy gdzie się przebije. Na sucho ze świecą, bez mieszanki paliwo- powietrznej zobaczysz iskrę. Wydawać się może że działa. A podczas pracy silnika już może kuleć, iskra będzie słaba. Dlatego cewki się podmienia. Ale trzeba mieć pewność że jest sprawna ta zapasowa. Spryskaj woda cewki podczas pracy silnika. Np ze zrasacza do kwiatków. Ale pojedynczo, tak abyś mógł zobaczyć która jest uszkodzona. Może silnik zacznie kuleć Druga sprawa jakie świece kupiłeś? Zwykle jednoelektrodowe czy wydumki platynki, irydki?
  5. Musiałbyś robić pomiar testerem izolacji, popularnie zwanym indykatorem. Podaje on na zacisk pomiarowe nawet 1000V DC. I mierzy wtedy rezystancję. Wiem że cewka ma większe napięcie po stronie wtórnej ale innego pomysłu nie mam. Zapytaj jakiegoś znajomego elektryka może ktoś będzie miał. Sprawdza się tym silniki elektryczne. Ale cewkę może by wyłapał czy jest ok czy nie.
  6. Był temat, chyba się o nazywało "tablet w Foresterze". Poszukaj
  7. Przecież masz link post wyżej.
  8. Chodzi o dogięcie żeby szczelinę zmniejszyć, czy np część lusterka dogiąć do środka. Bo jak teraz piszecie że ciągliscie za lusterko.
  9. Panowie, jeśli chodzi o podginanie trójkąta to mowa o tej metodzie? https://www.youtube.com/watch?v=hLZCdmqsSgM
  10. No to pewnie w SG, w swoim mam w/w akcesoria a LSD nie mam (mój mi z podnośników nie zjechał ). Mam wersje wyposażenia GX.
  11. Pamiętam, kiedyś napisałem że najłatwiej sprawdzić napęd czy działa (przód i tył) to podnieść samochód z jednej strony, odpalić silnik i wrzucić bieg. Ochrzaniono mnie w gory na dół że spadłby z podnośnika. A tu się okazuje że jednak by nie zjechał. Bo wiskoza jest za słaba. A może jest rozbieralna tak jak w skrzyni i da się ją mocniej spiąć? Swoją droga, miałem kiedyś Audi 80 2.6 quattro. Była tam blokada tylnego dyfra, załączana silnikiem podciśnieniowym z przycisku. Rozłączala się powyżej 20km/h,
  12. AD 2, najprościej adapter pod filtr AD 3, zgadza się najlepiej zaraz przed turbo, po turbo spaliny mają już chyba 200-300 stopni mniej.
  13. A tego nie napisałeś, masz manual czy automat?
×
×
  • Create New...