Jump to content

ewemarkam

Użytkownik
  • Content Count

    4397
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

1061 Wspaniały

1 Follower

About ewemarkam

  • Rank
    ..:: Forumus maximus ::..
  • Birthday 04/03/1986

Profile Information

  • Gender
    mężczyzna
  • Skąd
    Bielsko-Biała
  • Auto
    Forester '98 2.0 122 km 4eat

Recent Profile Visitors

1945 profile views
  1. Rozbierałeś zacisk? Wyjmowałeś tłoczki? W tych rowkach pod tą okrągłą uszczelką o przekroju kwadratu zbiera się rdza, czyści się to jakimś drapakiem.
  2. Rozebrać zaciski, wyczyścić, bo pewnie delikatnie podeszły rdzą i stąd taka sytuacja. Klocki były równo zużyte? Chodzi mi o to czy jeden klocek był tej samej grubości po obu końcach? Przy zaciskach płyn najszybciej się degraduje, chłonie wodę z powietrza stąd rdza głównie w zaciskach.
  3. Dałęm się mu wybiegać. Trasa dziś 240km po ostatnich chyba 1000 w mieście....
  4. Od momentu wyrzucenia koła zapasowego na dach, przy prędkościach 100-120 pali litra więcej LPG. Czyli zamiast 10-10,5 to 11-11.5. A w mieście ciągle 13-15.
  5. Porozpinaj kostki, psiknij czymś do styków i parę razy rozłącz i złącz. Może pomoże. A jak uderzasz w lampę to jest ok?
  6. Wali błędami jak jest bardzo przekroczona korekta, nie wiem czy limit to 20%. A jak Ci jeden wtrysk będzie łał to silnik będzie kuleć.
  7. Przyszło na dniach, dzięki wielkie. Ale temat trudny, oznaczeń na układach nie ma. Pinout sterownika to biały kruk w internecie. Zobaczymy czy coś z tego będzie.
  8. Taśmę tą która pasuje do kolumny. Kierunkowskazy pewnie nie odbijają bo ząbek który to robi jest w innym miejscu. Porównaj dobrze obie kierownice będziesz widział o czym pisze. Niech Ci nie przyjdzie do głowy lutować przewód od poduszki lutowanica transformatorowa. Skręć, zepnij kostka, albo polutuj kolbowa. Wiem że wtyczka ma balszki które mostkuja zapłonnik poduszki ale lepiej dmuchać na zimne. I nie przykładać tam żadnego napięcia. Serwisowka zabrania pomiarów poduszki nawet miernikiem uniwersalnym.
  9. Jest lepiej, bo masz też kontrolę trakcji, współgra to ze skrzynią biegów. Generalnie napęd szybciej reaguje na warunki drogowe. Samochód lepiej jest prostowany. Generalnie same plusy.
  10. A może jest już taki luz na przekładni tego siłownika, i to powoduje ruch dopiero przy 1 stopniu
  11. @SubaruLPG nie ma za co, od tego jest forum.
  12. Skrzynia z OBK 2002, ma vdc z vtd. Tylko coś w niego huczy. A jak wiemy znalezienie takie sprawnej to graniczy z cudem. Chodzi mi to czy jedyne różnice to w tym że jest VTD zamiast MPT. Według ssrwisówki z tego rocznika to jedyne różnice.
  13. A kiedy płyn wymieniałeś? Nie pieni się? Pracuje cicho?
  14. Jeśli dobrze wszystko zrozumiałem. To jeśli mam skrzynię z VTD która się kończy, mogę kupić TZ1A przełożyć do niej dupkę. I wszystko będzie działać normalnie. TCU oczywiście z tej VTD uszkodzonej. Pod warunkiem oczywiście takich samych przełożeń dyfra. Dobrze myślę?
×
×
  • Create New...