Skocz do zawartości

ewemarkam

Użytkownik
  • Zawartość

    605
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O ewemarkam

  • Tytuł
    ..:: Profi ::..
  • Urodziny 03.04.1986

Profile Information

  • Płeć
    mężczyzna
  • Skąd
    Bielsko-Biała
  • Auto
    Forester '98 2.0 122 km 4eat

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Ja chciałem u Siebie ruszyć prawy bo się poci bardziej niż powinien. Odpuściłem, kontroluje poziom w dyfrze nie zauważyłem żeby coś go ubywało.
  2. Widziałem kiedyś jak facet to próbował ruszyć. Kasuje się tam jakiś luz dyfra czy coś takiego. No i bez klucza nie zrobisz tego, jak będziesz bił pobijakiem po żeberkach to je połamiesz. No chyba że faktycznie płaskownik dobrze dopasowany, jakiś taki zmyślny co by łapał w dwóch miejscach.
  3. Jak dobrze poszukasz w internetach to znajdziesz domowe maszyny. A nawet chyba takowa potrzebna nie jest. W USA są od tego specjaliści, poszukaj a YouTube.
  4. Zgodzę się z tym. Tylko że nie z każdą drobnostka trzeba lecieć od razu do ASO. Carfit też wymieni olej. Jak każdy inny zakład.
  5. ewemarkam

    LPG w Subaru

    Przy LPG wymienia się to 2 razy częściej. Nawet czasem co 15-20 tys km. Mi tak poszarpywalo, okazało się że przerwa na świecach ma już przeszło 2mm. Wymieniłem i jak ręką odjął.
  6. Subaru, marka jak każda inna. Tylko w Polsce jest postrzegana jak by była niewiadomo jaka, wręcz egzotyczna. Wszystko musi być droższe o tak zwane subarowe coś. Olej w dzisiejszych czasach wymieni Ci każdy ogarnięty serwis. A większość skrzyń automatycznych w razie usterki ASO wysyła i tak na zewnątrz. Albo wymienia cała skrzynie. Ale jak się ma dwie lewe ręce to szuka się jedynie pomocy w ASO.
  7. Masz zdjecia? Wczoraj wpadł kolektor z legacy.
  8. Nikt nie pisze o płukaniu skrzyni. Natomiast nigdzie też niema napisane że musi być to olej OEM.
  9. Daj znać czy będzie efekt. Tzn czy się coś poprawi.
  10. ewemarkam

    awaria kierunkowskazów

    Uniwersalny, pewnie z opla czy malucha nawet zadziała.
  11. Skoro wiesz lepiej, to się nie będę spierał. Ale co powiesz autorowi tematu jeśli przyjedzie do Ciebie olej wymienić. I już nie odjedzie bo skrzynia mu siądzie? Oderwą się złogi i coś zatkają. Jak to czasem bywa przy dynamicznej wymianie w skrzyni bez historii. To jest dobre pytanie, co zrobisz jak facet przyjeżdża na dynamiczną wymianie a po operacji okazuje się że skrzynia do rozebrania i czyszczenia? Może to są legendy, ale sam wiesz że w każdej jest ziarnko prawdy. Nie mówię że dynamiczną jest zła,ale niesie ryzyko, przy skrzyni jak wspomniałem bez znanej historii. W niektórych samochodach nie wymienisz inaczej. Bo z miski zlewa się parę litrów nic więcej. Wiem jak skrzynia działa. Mam do czynienia z bardziej skomplikowanym układami hydrauliki niż jest ten w skrzyni. Może nie naprawiłem żadnego automatu, ale czytając forum i dopytując prywatnie innych użytkowników swoje się dowiedziałem. W nowym samochodzie tylko dynamicznie bym olej wymieniał. Swoją drogą jak lej bardzo stary, przepalony to i statyczna wymiana niesie ryzyko. Najgorszy jest pył z tarczek sprzęgłowych skrzyni, on blokuje zawory.
  12. ewemarkam

    Forester - SZYBKIE PYTANIE

    Lub rozpiłować otwory mocujące zamek maski, tak aby go obniżyć. Wystarczy nawet o 1-2mm rozpiłować w górę. Tak zrobiłem i maska już nie faluje. Wspiera się na gumach przy rogach. Myślałem że tylko u mnie tak jest, albo że był mocno bity. Ale teraz widzę że problem jest dość powszechny.
  13. Jedyna znana tutaj recepta to że mają mieć inne długości. Ja swój przerobiłem dodałem ok 20cm z lewej głowicy. Jest bulgot ale nie aż tak spektakularny jak w turbo. W turbo długość z lewej głowicy jest większa 2.5 raza od prawej. Temat jest obszerny, ciężko cały przewertować. Ale może wystarczy przenieść wejście spalin w prawej głowicy, tak aby było bliżej katalizatora.
  14. ewemarkam

    Jakie auto kupić?

    Śmiej się, jak swojego kupiłem to był FWD. Musiałem naprawić dopiero. A na poważnie. Silniki SOHC mają śrubki więc regulacja luzu kończy się na godzince może dwóch i jest zrobiona. Przedlift s- turbo ma płytki, da się zrobić regulację bez rozpinania rozrządu, ale silnik najlepiej wyjąć. Po lift i SG już szklanki, do regulacji trzeba silnik wyjąć, i rozpiąć rozrząd i wyjąć wałki. Koszt z tego co się czyta tutaj i gdzie indziej to 2500-4000 PLN. Weź to pod uwagę że co 20 tys trzeba te luzy sprawdzić (zdjąć czapki i pomierzyć) i zazwyczaj po 60 tyś już regulacja. S DOHC 2.0 158km czasem można trafić z literką F w onaczeniu silnika, znaczy to utwardzone gniazda zaworowe. Natomiast jak szukałem SF to taki egzemplarz to biały kruk. Szukałem sobie swego czasu XT SG przed lift. Był jeden, ale facet pisze że dzwonią już zawory, na gazie ok 50 tys zrobione. Nie chciał regulować bo koszta duże. A chciał sprzedać żeby w koszta nie wchodzić. Pewnie myślał że zdąży, zanim się zawory odezwą. A tu zonk. Poszedł poniżej 10 tyś PLN a startowała cena z 15 tyś. A strzelił sobie jeszcze w kolano bo pokazał zdjęcie z terenwizji, jak go upalał w błocie.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...