Jump to content

ewemarkam

Użytkownik
  • Content Count

    1544
  • Joined

  • Last visited

About ewemarkam

Profile Information

  • Gender
    mężczyzna
  • Skąd
    Bielsko-Biała
  • Auto
    Forester '98 2.0 122 km 4eat

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Winny korek. Tym razem nowy;)
  2. Można w domu:) Akcja od 18:00
  3. Chyba co tyle samo jakbyś jeździł na PB. Pompa pracuje cały czas, tłoczy paliwo przez magistralę i wraca do baku.
  4. Kupiłem na wiosnę toyotę Yaris z klekotem. Pod obciążeniem coś dzwoniło w silniku. Tankowanie lepszego paliwa trochę poprawiło sytuację, dodatek np.castrola nic nie pomagał. Natomiast zalałem 500 ml oleju do dwusuwów, i zatankowalem cały bak. Problem zniknął jak ręką odjął. Tylko że ja nie mam DPF tylko zwykły katalizator. Wlałem to jednorazowo. I pomogło na tyle że teraz po prostu tankuje dobre paliwo. Nie wiem gdzie tankował poprzedni właściciel. Zgaduje że były to jakieś lokalne stacje na wiosce. Kiedyś miałem mazdę z dieslem na tzw zwykłej pompie. Tam co tankowanie wlewałem 200ml. Silnik pracował miekko i ciszej.
  5. A nie lepiej tankować po prostu dobre paliwo. Na markowej stacji, jakieś premium na przemian ze zwykłą ropą.
  6. Tylko że gdy naciskam pilot to zamki nie reagują. Nawet nie drgną. Czasem pomaga odczekanie 5-10 sekund i zamek otwiera/zamyka się z pilota. Czasem pomoże otwarcie i zamknięcie drzwi. Sprawdzałem krańcówki na słupkach, są ok. Światło w środku też gaśnie. Dlatego winie pilota albo sama centralkę.
  7. Ile ludzi tyle opinii. Generalnie tutaj chodzi o to aby ona zmniejszyła obroty. Abyś nie zgasił gdy jest rozpędzona. Jedni czekają faktycznie. Inna gaszą i mają to gdzieś. Gdy miałem diesla, starałem się jechać ostatnie 300-400 metrów spokojnie a jeśli goniłem wcześniej to już wolałem odczekać. A jeszcze możesz zamontować turbo timer i nie będziesz musiał czekać.
  8. Często się da odciągnąć przez filtr paliwa. Z tym że w SH on jest chyba w baku, razem z pompą. Najskuteczniejszą metodą jest po prostu wyjęcie pompy i odciągnięcie przez ten otwór w którym ta pompa siedzi. Możesz jeszcze podpiąć się jednego z przewodów w komorze silnika, bo jest zasilanie i powrót. Tylko nie wiem czy do ściągnięcia złączek nie potrzeba jakiegoś specjalnego patentowego kluczyka tak jak do pompy.
  9. Nie. Szukałem kiedyś też. Bądź świadomy tego że to musi być dobrze spasowane. Inaczej będzie Ci błoto zalegało w innych miejscach niż dotychczas.
  10. WItam Mam problem, od dłuższego czasu próbuje skomunikować się z ECU przez arduino, kabel VAG itp. Dziś wreszcie zernąłem na OBD u mnie. Otóż nie mam lini K. Pin jest pusty. Jedyne przewody które mam są w pinach 4,5 czerwony/szary 12 biało/czerwony 13 brązowo biały 16 zółto/zielony ECU zamocowane na silniku z dwoma wtyczkami kwadratowymi. Wobec tego da się jakoś podłączyć do ECU. Dodam że chodzi mi o podłączenie w domowych warunkach. Znalazłem: https://pinoutguide.com/CarElectronics/subaru_obd2_diagnostic_pinout.shtml Czyli zostaje mi mruganie lampką albo ASO? :/
  11. To zakreć butle z tyłu, wyjeździj LPG. I zobacz co się dzieje wtedy na PB.
  12. Zostaje CI ropa i mechaniczne czyszczenie. Kiedyś w innym klekocie czyściłem też dolot. Kolektor odmoczyłem pół dnia w ropie, później szczotka druciana mosiężna do wiertarki z przyspawaną przedłużką (gruby drut z czyścika do butelek). A kanały w głowicy, podobnie. Tylko upewniałem się że zawory są zamknięte. Najpierw gruby nalot śrubowkrętem, a reszte mniejszą szczotką. A na koniec odkurzyłem starym odkurzaczem i wydmuchałem.
  13. Szukałeś pod hasłem "subaru chłodnica oleju"
  14. ewemarkam

    ile wam pali ?

    To samo czytałem zanim napisałem
  15. ewemarkam

    ile wam pali ?

    Generalnie przepisy mówią że należy jechać z taką prędkością która nie utrudnia ruchu innym pojazdom. Nie ma minimalnej.
×
×
  • Create New...