Jump to content

ewemarkam

Użytkownik
  • Content Count

    2279
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

262 Wspaniały

About ewemarkam

  • Rank
    ..:: Jego Forumowatość ::..
  • Birthday 04/03/1986

Profile Information

  • Gender
    mężczyzna
  • Skąd
    Bielsko-Biała
  • Auto
    Forester '98 2.0 122 km 4eat

Recent Profile Visitors

911 profile views
  1. W EJ204 usuwał @Bartolini. Wysłał ECU do Sashy i dostał "poprawione". Ale teraz nie jestem pewien czy chodziło o mulenie czy o to ustrojstwo.
  2. W innych samochodach jest po prostu EGR. Zawór między kolektorem, czy po prostu układem wydechowym a kolektorem dolotowym. Otwiera się na wolnych obrotach i podczas jazdy ze stałą prędkością. Przy przyspieszaniu już się zamyka. A tutaj ta pompa z tego co piszesz działa tylko na zimnym silniku, powoduje chyba lepsze dopalenie bogatej mieszanki. Taka ekologia aby wyjechać. Z garażu podziemnego aby nie zadziałały czujniki spalin Tylko tutaj w opisie coś nie pasuje. Mianowicie podłączasz się tylko do pompy i czujnika. Załączenie pompy jest kontrolowane tylko przez czujnik? Ten układ nie emuluje wskazań sondy. Tylko imituje pracę pompy. Być może ten układ oszukuje tylko UCU podając mu rzekome ciśnienie zależne od temperatury silnika, czy otoczenia. Ciekawe to jest. Pewnie jakbym miał silnik z tym ustrojstwem to bym wywalił zanim zaczęły by się problemy. Dzięki za wyjaśnienie
  3. Czyli podłączasz go tylko do pompy? I jest jeszcze mowa o białym kableku. Jeśli w tym ustrojstwie jest to o myślę to facet niezłą kasę na tym "trzepie". Z drugiej strony musiał mieć sprawny samochód żeby to zbudować. Poświęcił czas itd. Żeby nie było, jeśli to działa, a działa. To facet odwalił kawał dobrej roboty. I ma pełne prawo do tego aby ustalać cenę tego urządzenia. Ale skoro on zrobił tzn że się da i można we własnym zakresie też to zrobić u Nas.
  4. To tak jakbyś Toyote sprzedał po tej historii z dywanikami Brawo za decyzję
  5. http://opposedforces.com/parts/forester/en_s11/type_4/cooling_system/
  6. Pospinać możesz opaskami stalowymi, albo po prostu skręć w paru miejscach drutem miedzianym. Swego czasu miałem owinięty, zdjąłem to jak zauważyłem że mi kapie olej po nim.... Nie kup tylko najtańszego bandaża, po 3 miesiącach ten mój był cienki jak papier, jak odwijałem to w się rwał. Zostawiłem tylko ten odcinek pod skrzynią biegów. Ale sam się teraz zastanawiam nad owinięciem gdy już mam silnik suchy.
  7. Pewnie jakbym miał taki problem to bym kombinował nad emulatorem. Zrób zdjęcie i jak możesz też to gdzie to jest podłączone.
  8. Kompletnie zapomiałem o tym temacie. Do sprawdzenia jest jeszcze wyłącznik termiczny kompresora. Jeśli kompresor będzie się przegrzewał to tak się to będzie objawiało. Klima będzie chłodzić ale do momentu jak kompresor się zagrzeje. Można go zmostkować ale na chwilę i tylko w razie ewentualnych problemów, tylko dla celów diagnostyki. Bo po coś on jest. Można zmierzyć pirometrem też jego temperaturę. Pamiętam że u mnie nie była ona wyższa niż 40-45 stopni.
  9. Owszem, niby stacja znajoma. Zawsze tam jeżdżę. Ale jak przyjechałem pierwszy raz to pytał dlaczego mam inny kolektor i czy katalizatory są
  10. ewemarkam

    Wysokie obroty

    Jeśli masz przepustnicę elektroniczną, a zapewne masz to ona reguluje obroty. Podejrzyj temperaturę silnika może wali w pręta czujnik.
  11. Nie. Bo montujesz ją na opuszczonym samochodzie. tak jak robisz geometrie.
  12. Cały układ jest zbudowany z pompy, dwóch zaworów i jakiegoś czujnika? Intryguje mnie to. Bo będzie to coś prostego w działaniu.
  13. Ciekawi mnie co jest w środku tego ustrojstwa.
  14. Ale to nie rozwiąże Ci problemu tego że nie załączają się wtedy kiedy muszą. Jeśli spiąłes te wtyczki to ECU wchodzi w jakiś tryb serwisowy i właśnie tak się wtedy zachowują wentylatory. Włączają i wyłączają cyklicznie. Najlepiej było by podłączyć się kablem od LPG pod "OBD" i podejrzeć temperaturę. U ewentualnie wymienić czujnik wtedy jakby coś nie grało faktycznie ze wskazem. Teraz masz wentylatory podłączone?
×
×
  • Create New...