Jump to content

ewemarkam

Użytkownik
  • Content Count

    1853
  • Joined

  • Last visited

About ewemarkam

  • Rank
    ..:: Subarofanatoholik ::..
  • Birthday 04/03/1986

Profile Information

  • Gender
    mężczyzna
  • Skąd
    Bielsko-Biała
  • Auto
    Forester '98 2.0 122 km 4eat

Recent Profile Visitors

747 profile views
  1. Teraz nie powiem Ci dokładnie który. Bo brałem od kolegi i mam go w osobnym słoiku bez etykiety. A heble to stare Avid'y elixir, tarcza z przodu 203 z tyłu 180. Rower też nie młody bo reign z 2011 roku. W każdym razie od 4 lat jak go mam co sezon zmieniam płyn. Za pierwszym razem dot 4 a później przelałem już za każdym razem ta 5. Jak teraz czytam o tych płynach to na pewno 5.1 swoją drogą 5 by nie kupił w rowerowym.
  2. Na przykładzie rowerów. Heble w rowerze mam zalane dot 5. Powinien mieć 4 ale na tym się też z nimi nic nie dzieje z uszczelnieniami. A przynajmniej przy zjeździe nie puchną. Zmiana dużo na plus. Przy DOT 4 w połowie zjazdu czułem że miękną.
  3. Czyściłam ostatnio przy okazji UPG miskę. Miałem takie cuda. Nie było ich dużo ale wyglądały jak resztki po odlewaniu bloku. Takie małe kawałki łusek aluminium. Które nie zostały doczyszczone po odlewaniu. Stwierdziłem że to nic groźnego, podobne resztki zostają faktycznie przy odelawniu bloku silnika (pracuje w odlewni aluminium).
  4. Ja dorwałem tu na forum. Po założeniu wyszło parę drobnych dziurek, na kolankach przy głowicach. A katalizator wyglądał na cały Taki potrzebujesz: https://www.google.com/imgres?imgurl=https%3A%2F%2Fthumbs.img-sprzedajemy.pl%2F1000x901c%2F00%2Fcc%2F4b%2Fkolektor-roznoodleglosciowy-subaru-legacy-22-rok-produkcji-1990-uklad-wydechowy-drogomysl-523329130.jpg&imgrefurl=https%3A%2F%2Fsprzedajemy.pl%2Fkolektor-roznoodleglosciowy-subaru-legacy-2-2-impreza-drogomysl-2-6bea9f-nr60738848&docid=Xbbxgx4ta8TY3M&tbnid=uXfnuzyIx9GklM%3A&vet=1&source=sh%2Fx%2Fim
  5. To tak samo brzydkie jak Golf z przodem od Bory
  6. Aha. Szczerze to byłem pewien że mam zacisk z jednym tłoczkiem.... Nie popatrzyłem nawet. Przepraszam za zamieszanie.
  7. @Dzixd ponoć jest inny rozstaw śrub mocujących zacisk do jarzma. @skwaro @koziolek Taki zacisk mi podejrze plug&play? Podaje przykład, pierwszy lepszy z alledrogo. https://allegro.pl/oferta/subaru-forester-ii-lift-02-08-zacisk-prawy-przod-8852281955
  8. A zaciski z SG będą pasowały pod tarcze 277? Po katalogach z cześciami widać że SG polift z ssakiem ma tarcze 277. Największy problem to taki że nie chce zmieniać kół. Więc zacisk musi pasować pod fabryczne stalówki 15 Pytanie czy ten z SG też będzie pasował pod 15".
  9. Odświeżę kotleta. Co podejdzie plug&play do Forka SF ssaka. Chodzi mi o przód. W wątku o imprezie już sie dowiedziałem od @mirasek że z SBD nie. Jestem w stanie dorobić nowe jarzmo. Mam dostęp do lasera oraz do lepszej gatunkowo stali, Tylko rysunek by się przydał. Pewnie podejdą bez rzeźby z s-turbo. Heble z SG z silnikiem DOHC też widzę po ogłoszeniach że mają dwa tłoczki, ale będą pasowały? Można kupić zacisk za przysłowiowe gosze. Wypiaskować, pomalować, wymienić wszelkie uszczelniacze prowadnice itd.
  10. Ok. czaje:) Czyli kupuje zaciski SBD i pasuje Jakbym chciał wiekszą tarcze to już jarzmo muszę wymienić. Zastanawiam sie na wiosne bo Tarcze już są troche zjechane i klocki też.
  11. Ale zacisk jest wiekszy tzn bardziej wystaje niz tarcza dlatego pytam. Ale rozumiem ze nie pasuje.
  12. Jak już tak piszemy o heblach. Czy na zacisk z SBD, wejdzie felga z forka stalowa 15"?
  13. Odciąć i przyspawać kawałek dalej
  14. Wreszcie założyłem. Za samochodem egipskie ciemności. Zdjęcie telefonem, bo nie wiem jak zrobić zrzut ekranu.
  15. No to się pochwal co zrobiłeś.
×
×
  • Create New...