Skocz do zawartości

ewemarkam

Użytkownik
  • Postów

    6422
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    1

Ostatnia wygrana ewemarkam w dniu 2 Sierpnia 2021

Użytkownicy przyznają ewemarkam punkty reputacji!

2 obserwujących

O ewemarkam

  • Urodziny 03.04.1986

Profile Information

  • Płeć
    mężczyzna
  • Skąd
    Bielsko-Biała
  • Auto
    Było Subaru
    Jest Volvo V50

Ostatnie wizyty

4716 wyświetleń profilu

Osiągnięcia ewemarkam

..:: Platinium Forumus ::..

..:: Platinium Forumus ::.. (9/13)

2,5 tys.

Reputacja

  1. Ja chyba na własne oczy nie widziałem jeszcze tego samochodu. Jedynie zdjęcia itp
  2. Jak na lekarstwo tych samochodów w Polsce, a tutaj w Gdańsku na jednym parkingu dwie sztuki i to jeszcze obok Siebie będą.
  3. Zapytaj na forum suzuki, Ignis to bliźniaczy model.
  4. ewemarkam

    Helpdesk komputerowy

    Może wy doradzcie. Komputer kolegi.. Objawy, wpada w bootloop. Płyta uruchamia się na pare sekund i restart, bez obrazu w tym czasie. Płyta Gigabyte GA-Z97X Gaming5, wymieniona na Gigabyte Z97 HD3, problem na obu płytach ten sam. Ram podmieniony, sprawdzany w każdym slocie, pojedynczo. Dałem też swój sprawny i to samo. Odpalany bez peryferiów, bez poprawy. Podmieniony zasilacz też bez zmian. Bez grafiki też bez zmian. Procek to i5 4690K. W pierwszej płycie udało sie zrobić updated BIOS z F5 do F7, bez zmian. Druga kupiona i można zwrócić więc nie robiłem nic. Ale na drugiej udało się system postawić bez grafiki wsadzonej. Obie płyty włącza się czasami po 20-30 restaratch. Próbowałem resetować bios, baterię wymieniałem.. Zostaje mi procek do wymiany.
  5. Dobry krok zwłaszcza że kluczyk taki a nie inny
  6. Jak miałem forka to nie czuć było nic w kabinie. Ale słychać było przelewanie płynu z okolicy nagrzewnicy. Płyn wyrzucało, ale nie dużo. To doprowadziło do UPG pewnie pośrednio, potem wine zwalałem na korek. Przelewanie w nagrzewnicy skończyło się po jej wymianie i mimo że nie było widać wycieku to problem ustąpił. W międzyczasie okazało się że chłodnica jest nie drożna i się przegrzewa, po wymianie było ok w trasie. Pamiętać trzeba żeby korek był OEM, nie z zamiennika.
  7. @Ajmodzik Problem z tym dieslem skończył się jak zaczeli do niego wkładać skrzynie CVT. Odpuść tego klekota. Był tu taki jeden, pytał bo Legaś się spodobał jego dziewczynie, mimo naszych porad żeby odpuścił. Jednak kupił, skończyło się tak jak ostrzegaliśmy że pół roku później założy temat co wsadzić zamiast diesla... Tematów o tym jest multum, można, da się, nawet ktoś wsadził 1.9TDi. Wszystko jest na forum. Nie łudź się że Twój egzemplarz faktycznie ma 80 tyś, bo może tak nie być, mimo że z Polskiego salonu, serwisowany. To zawsze można jechać skorygowac licznik przed przeglądem. Podobno wymiana dwumasy na czas zmniejsza ryzyko awarii. A też podobno poprawione roczniki to dopiero 2012+ Ale tam też zdarzała się awaria. W mojej ocenie ten silnik jest tak samo zły jak V10 VW/Audi. Stawiam go na 2 miejscu najgorszych diesli świata.
  8. Statycznie czy dynamicznie w skrzyni? Sprawdź ciśnienie na sprzęgło między osiami. Nie wiem jak będzie opisane, może coś z "transfer"
  9. No wieć dlaczego wywaliłeś?
  10. A tam nie było przypadkiem LPG?
  11. Myślałem że pierwszy skomentuje. No nie udało się. Jedno dodam od siebie, nareszcie go macie! Niech służy
  12. ewemarkam

    Legacy - szybkie pytania

    Moment obrotowy ma inaczej rozłożony dzięki właśnie AVCS stąd ta różnica.
  13. Zakładałem zamienniki do przedlifta i nic nie cieklo. Jak wolisz. Luzy na zimnym. Ale te 30s nie zrobi mi różnicy. Szczerze to nawet nie wiem ile luz się zmnieni robiąc pomiar na gorącym a zimnym silniku. Czy jest to 0.1 czy może 0.05 różnicy.
  14. Przede wszystkim sprawdź. Ale żeby nawet sprawdzić musisz kupić nowe uszczelki, nawet w zamkenniku. One są jednorazowe w zasadzie. Jak po pół roku odkrecisz je to będzie cieklo i tak. Więc każde zdjęcie jest równe z wymiana uszczelek, przynajmniej tej na pokrywie.
  15. Jak nie chcesz rozbierać to zmierz kompresję na gorącym silniku, wyjdzie pewnie ok to sprawdź luz. Z drugiej strony prezentujesz bez urazy postawę.... Nie wymieniałem oleju w skrzyni przez 200 tys km i nie wiesz czy jest sens. W mojej ocenie sprawdź ten luz, ewentualnie ustaw jak będzie trzeba. Kolega będzie miał to z głowy. Naprawdę w tym silniku to nie dużo pracy. Kanału nawet nie potrzebujesz bo jest na tyle wysoki że się położysz pod nim. Zdejmujesz pokrywy zaworów, i osłonę koła wałka rozrządu po stronie kierowcy. Tam masz strzalke która ułatwia całą robotę. Jeśli masz ręczna skrzynie to możesz sobie samochód na 5 biegu przepchać, a jak nie to klucz na koło wału i kręcisz.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...