Jump to content

ewemarkam

Użytkownik
  • Content Count

    2789
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

394 Wspaniały

About ewemarkam

  • Rank
    ..:: Forumus maximus ::..
  • Birthday 04/03/1986

Profile Information

  • Gender
    mężczyzna
  • Skąd
    Bielsko-Biała
  • Auto
    Forester '98 2.0 122 km 4eat

Recent Profile Visitors

1143 profile views
  1. Ok. Jest chłodniczka. Przynajmniej tak mi się wydaje. http://opposedforces.com/parts/legacy/en_b13/type_48/steering/power_steering_system/illustration_2/ Ta harmonijka u góry schematu. Ale jak widać nie występowała ona w każdym modelu.
  2. W zasadzie masz 4 i 5 biegowy automat w tym modelu. 4eat przy silnikach 2.0 i 2.5, tutaj nie zawsze był z VTD, trzeba by patrzeć na oznaczenia skrzyni. 5eat przy silniku 3.0. W tej skrzyni masz też centralny dyfrencjał z VTD. Niżej masz tabelke: https://ww2-secure.justanswer.com/uploads/tracker40/2012-01-29_224102_1.gif
  3. Zawsze, i głównie pompa. Każda ciecz i gaz gdy go sprężasz to nagrzewa się. Niektóre samochody mają chłodnicę wspomagania, w postaci rurki puszczonej z przodu przed chłodnicą silnika. Na zgaszonym i ciepłym silniku też jest ciężej?
  4. Kolega miał taki problem. Renault Clio, jak on jeździł i dziaskowal, to błędy były. Gdy jego małżonka, która kręciła nawet jak zimny... To problemów nie było
  5. Może miałeś za miękkie śruby. Poważnie, czasem lepiej do takich zabiegów udać się do metalowego i kupic twardsze.
  6. Najpierw to bym rozebrał elektronikę z tego topielca, dobrze wymył choćby w denaturacie, później to wydmuchał sprężonym powietrzem. Żeby usunąć wodę z niego. To że działa teraz nie znaczy że zadziała za tydzień gdy już woda spowoduje korozję na nóżkach scalakow.
  7. Tak, UPG zrobiłem w grudniu. A teraz chłodzi jak wściekła, w międzyczasie jeszcze chłodnicę wody wymieniałem (zawalona kamieniem), bo się znów przegrzewał. Ale problem był spowodowany przegrzewającym się silnikiem przez UPG. Moje ECU (montowane na bloku silnika) widocznie tak ma. Gdy tylko temperatura na wskaźniku wskoczyła parę kresek wyżej to już bez klimy jechałem. Sprawdzałem interfejsem gdy temp wzrosła powyżej 110 stopni, wyłączało klimę. Teraz się utrzymuje w granicach 85-95 nawet przy ostrzejszej jeździe.
  8. Wymienić fotel, albo dać do tapicera za parę stówek naprawi. W sensie 200-300. Może mniej jak zdejmiesz samemu poszycie. Pewnie fotel dużo taniej wyjdzie. Może znajdziesz w lepszym stanie.
  9. W sensie wyjeżdżałeś na jakiś mega wysoki krawężnik?
  10. Rzeźbie te klosze, jakoś z nich nie jestem zadowolony.... Spróbuje jeszcze odlać z żywicy epoksydowej. Wtedy będzie na kloszu oryginalna homologacja Na razie bez kosztów własnych. Wszystko udało się załatwić po znajomości.
  11. Zdejmij ramkę nawiewów i zobacz co się stało dokładnie. Bez demontażu bym tego nie ruszał. A jak później, są zestawy do naprawy deski do kupienia. Jest jakiś klej w zestawie wypełniacz i chyba pigmenty. itp.
  12. Dla mnie wszystko będzie szybsze od mojego samochodu. Jeśli zależy Ci na spokojnym daily to nawet 125km wystarczy. Tylko że jak to mówią, apetyt rośnie w miarę jedzenia. Jeśli ktoś się przesiądzie z wolnossaka do turbo to mu później zawsze będzie brakowało mocy. Ale koledze chodzi o różnice w samym przeniesieniu mocy na koła. Nie o silniki. Przełożenia, wiskoza, ewentualnie DCCD.
  13. Jeśli chodzi o grzanie w lecie. To zdecydowanie lepiej wybrać jasną. Czarna jak się rozgrzeje we wnętrzu na słońcu to usiąść nie idzie.
  14. Znam samochód, ale jak jeszcze jeździł u mnie w mieście. Miałem dla poprzedniego właściciela nalepki na bok, brakujące Ale sprzedał samochód. Nawiasem mówiąc siedzi tam silnik z GT'ka.
×
×
  • Create New...