Skocz do zawartości

Forester - SZYBKIE PYTANIE


Haze

Rekomendowane odpowiedzi

Panowie da się jakoś fajnie bez problemowo przejść kablem z podwozia do kabiny w okolicy "wybieraka"/"lewarka" biegów w automacie? 

 

 

 

36 minut temu, LukaszRzyy napisał:

Witam. Dziś na apk Torque pojawiły się kody błędów.

P0103 P03EA P33F1 U2A87 U3101.

Ktoś może to rozkodować i co czynić dalej ? :huh:

Pierwszy jest od przepływomierz, na nim się skup. 

Edytowane przez ewemarkam
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do LPG najlepsze są najprostsze świece, jednoelektrodowe. Ale o ciepłocie dobranej do silnika. I takie kup. Wymień je po 25 tys i znów jeździj. Kupisz jedną platynową albo irydową w cenie kompletu zwykłych. Jak nie chcesz NGK to kup Bosch albo Denso.

Edytowane przez ewemarkam
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja z kolei wziąłem świece z katalogu po numerze oem - zdecydowałem się na NGK platynowe - na razie jest ok. Świece dobrane pod "lpg" też irydowe ngk poddały się po ok 20tys wydaje mi się, kapkę za szybko

Edytowane przez Łukasz Zioła
Pomyłka
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 godzin temu, klev napisał:

Ja mam lpg ngk irydowe i nie narzekam

Na fotce masz platynowe które idą w standardzie do Twojego silnika ;) aczkolwiek jak masz polifta z cewkami na świecach to powinieneś wrzucić mu PRF6G, chyba że to przejściówka to PRF6B będą ok.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Katalog NGK niestety wrzuca wszystkie EJ205 do jednego worka i ktoś mógł się tym zasugerować, ale service manuale mówią co innego. Możliwe że można zamiennie stosować oba typy, nie wiem, nie próbowałem ale zasada jest prosta, G jest do wersji z cewkami na świecach, B do starszych. Powinny polatać 40-60 tys.km, deklarowane 100 tys.km interwału to tylko pobożne życzenie ;) 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

11 godzin temu, ewemarkam napisał:

Do LPG najlepsze są najprostsze świece, jednoelektrodowe. Ale o ciepłocie dobranej do silnika. I takie kup. Wymień je po 25 tys i znów jeździj. Kupisz jedną platynową albo irydową w cenie kompletu zwykłych. Jak nie chcesz NGK to kup Bosch albo Denso.

Tutaj zgadzam się w 100 % i najlepiej wymieniać je co 2 wymianę oleju...stosunkowo małe koszta a komfort z jazdy bezcenny...
Przetestowałem to doświadczalnie na silniku 1.6 od Mitsubishi - jak chciałem wytrzymać interwał normalny do wymiany świec szybko gubił iskrę na LPG -> częstsza wymiana zmniejszyła mi wizyty w serwisie LPG jak i u mechanika (jeden i drugi powiedział mi to samo, masz LPG częściej zmieniaj świece i nie przepłacaj :-) )

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, mirasek napisał:

Katalog NGK niestety wrzuca wszystkie EJ205 do jednego worka i ktoś mógł się tym zasugerować, ale service manuale mówią co innego. Możliwe że można zamiennie stosować oba typy, nie wiem, nie próbowałem ale zasada jest prosta, G jest do wersji z cewkami na świecach, B do starszych. Powinny polatać 40-60 tys.km, deklarowane 100 tys.km interwału to tylko pobożne życzenie ;) 

 

czyli XT katalogowo mają G ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...