Jump to content

Adi660r

Użytkownik
  • Content Count

    231
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

62 Wspaniały

About Adi660r

  • Rank
    ..:: Bywalec :..

Profile Information

  • Gender
    mężczyzna
  • Skąd
    Warmia
  • Auto
    Forek STurbo

Recent Profile Visitors

558 profile views
  1. Widzę Oktan, że masz podobną obawę,co ja, jeśli chodzi o używanie sturbo w terenie. Reduktor meeega by się przydał, w miejscach gdzie normalnie trzeba by było jechać na polsprzegle i je palić, z reduktorem nie byłoby tego problemu. Sam mam taką rozkminkę,co robić. Chyba poczekam aż sprzęgło/skrzynia padnie tzn "się zweryfikuje w terenie" trafiłem gdzieś na info że najlepiej jest wrzucić skrzynie manualna 5tke z reduktorem z legacy 2,5
  2. @BladyFranek Dobre Miasto, warmińsko mazurskie
  3. Te co mam na.moim forku to Braid Winrace TA 15" et15 Drugi komplet, jaki będę chciał komuś oddać to Braid Winrace T Acropolis 15" /Chciałem wrzucić foto.ale nie przechodzi/
  4. Takiego dziadka wczoraj namierzyłem. Raz na jakiś czas przejezdzam obok i w końcu miałem.czas żeby na chwilę się zatrzymać i przejść się po placu. Maska wypłowiała.ale.ladna.zadnego wgniota, wnętrze nienajgorsze, chociaż przez.drzwi kierowcy do środka się leje. Ale nawet roletę bagażnika ma. Jakby ktoś coś potrzebowal, piszcie. Może w przyszłym tygodniu zajadę bo jeden drobiazg z laguny będę chciał wykręcić.
  5. Ja dodam od siebie że blacha łączona w Subaru jest o tyle magiczna, zęba przykładzie forka, którego rozbierałem na części: Pas tylny wyglądał na oko pięknie, zero rdzy.zadnego śladu, po uderzeniu młotem i rozcięciu zobaczyłem że zewnętrzne 2 blachy na prawdę ladne, a ta wewnetrzna w środku rdzawy proch tak na prawdę... :/
  6. Na zdjęciach zawias jest zupełnie seryjny. Części do liftu leżą na półce i czekają na wolny czas;) Oktan, to tak na prawdę przewidywany finalny rezultat będziesz miał.podobny do mojego bo kolumny z SG=praktycznie to samo co zwykły.amor.z.sf.plus sprężyna ironmana. Jestem w takim razie mega ciekawy Twojego rozwiązania. I wierzę, że z moim tempem pracy przy forku (czyli prawie żadnym:/ ), zanim ją cokolwiek zrobie, to Ty już zmajstrujesz, przetestujesz, poprawisz i pochwalisz się efektami;)
  7. Tak jak napisałem ~8cm +35mm ironmany na przód i tył- już mam +50mm dystanse na kolumny McPhersona przód i tyl+też już mam +Opony 215/75r15-mam co daje +2cm -czeka mnie jeszcze zakup/zrobienie dystansu +40-50mm na mocowanie wzdłużnego wahacza z tyłu Ale ze mam pewne obawy o półosie to myślę też żeby dać z 1-2cm dystansów pod naped, stąd te moje pytania o krzyżak kolumny kierowniczej
  8. Nie.nie z forum. Można powiedzieć dobra rodzinne. Odkupilem od wujasa,który zakończył zabawę z Subaru. Ale żeby nie robić zbędnego offtopu. To czy ktoś z Was mógłby odpowiedzieć na moje wcześniejsze pytania dotyczące zestawu do.liftu ,który wklejał. Fala? Podkładka pod każdy możliwy punkt mocowania zawiasu.to kumam,.ale co z przekładnia.kierownicza. jakiś dłuższy krzyżak? Od.czego?
  9. Kocham je;) i nie zmienię na inne;) Btw. jeden komplet mogę mieć na sell;)
  10. 215/75r15 et15 plus dystanse 25mm założone do przymiarki, zawias pójdzie ~8cm w górę (+35mm Ironman i + 50mm dystans)
  11. Nie mogę się z Tobą @Vercy zgodzic. Podniesienie forka na dystansach na McPhersony, lub samych dłuższych sprężynach zmienia również kąt pracy półosi napędowych, zbyt ostry kąt pracy może powodować ich szybsze zużycie. Jakie? Nikt tego w laboratoryjnych warunkach nie sprawdził. Co więcej jeszcze większe liftowanie może powodować konieczność montażu dłuższych półosi. Wszystko kwestia tego co kto chce osiągnąć i na jakim poziomie. Jednym ze sposobów jest obniżenie punktów mocowań zespołu przeniesienia napędu i zawiasu względem nadwozia.do tego służą lifty takie jakie wkleił Fala. Sam swojego forka będę podnosił 35mm na ironmanach +50mm na podkładkach na McPhersony i poważnie myślę żeby dać z 1cm dystansu pod wózek zawieszenia itd
  12. @Miałki Strasznie mi przykro:(, powinno się złodziejom łapska odcinać:/ Marne to pocieszenie ale dobrze że chociaż cegły podłożyli i nie powstały szkody na elementach podwozia
  13. Wracając do tematu @wujaszek_misza Szerokość felgi a szerokość opony ma względem siebie pewna tolerancję. Poniższy link to fajnie wyjaśnia i jest tabela z tolerancjami. https://wulkanista.pl/dobor-felg-do-opon/ oczywiście niektóre trendy w tuningu tj "cultstyle" promują maksymalnie wąskie opony na maksymalnie szerokie felgi, dzięki czemu ranty felg wystają dużo szerzej niż sama opona, ale nie ma to zbyt wiele wspólnego z codzienną jazda po naszych drogach;) Gdyby speedliny nie przypadły Tobie do gustu, mogę zaproponować zwykle seryjne subarakowe stalówki 16" z forka XT, które z opona typu at bardzo fajnie będą wyglądały. idą do piaskowania, na dniach mogą być pomalowane proszkowo w dowolny praktycznie kolor https://photos.app.goo.gl/zfrxJ9M5Cu4p3ECJ9 Lub jeśli chciałbyś osiągnąć rally look będę miał na dniach do zaoferowania 16"alu Compomotive po piaskowaniu i malowaniu proszkowym https://photos.app.goo.gl/Scp77jSr6TSDZ74P6
  14. @Miałki brawo Ty chciałeś błysnąć, ale nie tędy droga. Fronty felg położone są na nowym białym kartonie bez grama kurzu aby się nie zarysowały. A na zdjęciu gdzie leżą na kostce zostały przeze mnie turbo delikatnie położone, bez nawet mm przesunięcia. Także nie ma tam nawet rysy. Jeśli nie wierzysz, zapraszam do zakupu, przekonasz sie;):);) A w ramach promocji obnize cenę na pastę polerską gdybyś jednak się obawiał;)
×
×
  • Create New...