Skocz do zawartości

Adi660r

Użytkownik
  • Postów

    232
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Profile Information

  • Płeć
    mężczyzna
  • Skąd
    Warmia
  • Auto
    Forek STurbo

Ostatnie wizyty

1712 wyświetleń profilu

Osiągnięcia Adi660r

..:: Bywalec :..

..:: Bywalec :.. (3/13)

62

Reputacja

  1. Adi660r

    Wolny bugeye

    Siemasz Grzechu! Ciesze się z powrotu:) Tym bardziej w fajnym stylu:) Gust każdy ma swój, dla mnie niebieski kolorki out.ale.chlapacze niech zostaną;) Ciągle.mam.Twoja zapasowke;)
  2. Panowie, gdyby ktoś posiadał w swojej kolekcji model Renault 19 16V to zdecydowanie kupię. Miałem kiedyś taki z Majorette,ale zgubiłem:(
  3. Widzę Oktan, że masz podobną obawę,co ja, jeśli chodzi o używanie sturbo w terenie. Reduktor meeega by się przydał, w miejscach gdzie normalnie trzeba by było jechać na polsprzegle i je palić, z reduktorem nie byłoby tego problemu. Sam mam taką rozkminkę,co robić. Chyba poczekam aż sprzęgło/skrzynia padnie tzn "się zweryfikuje w terenie" trafiłem gdzieś na info że najlepiej jest wrzucić skrzynie manualna 5tke z reduktorem z legacy 2,5
  4. Grzechu. Trzymam.kciuki żebys nie dalej jak za kwartał wrócił do plejad! Będzie dobrze, musi być:) A dojazdowke dla Ciebie będę trzymał:):):)
  5. @BladyFranek Dobre Miasto, warmińsko mazurskie
  6. Te co mam na.moim forku to Braid Winrace TA 15" et15 Drugi komplet, jaki będę chciał komuś oddać to Braid Winrace T Acropolis 15" /Chciałem wrzucić foto.ale nie przechodzi/
  7. Takiego dziadka wczoraj namierzyłem. Raz na jakiś czas przejezdzam obok i w końcu miałem.czas żeby na chwilę się zatrzymać i przejść się po placu. Maska wypłowiała.ale.ladna.zadnego wgniota, wnętrze nienajgorsze, chociaż przez.drzwi kierowcy do środka się leje. Ale nawet roletę bagażnika ma. Jakby ktoś coś potrzebowal, piszcie. Może w przyszłym tygodniu zajadę bo jeden drobiazg z laguny będę chciał wykręcić.
  8. Adi660r

    Korozja w Foresterze

    Ja dodam od siebie że blacha łączona w Subaru jest o tyle magiczna, zęba przykładzie forka, którego rozbierałem na części: Pas tylny wyglądał na oko pięknie, zero rdzy.zadnego śladu, po uderzeniu młotem i rozcięciu zobaczyłem że zewnętrzne 2 blachy na prawdę ladne, a ta wewnetrzna w środku rdzawy proch tak na prawdę... :/
  9. Na zdjęciach zawias jest zupełnie seryjny. Części do liftu leżą na półce i czekają na wolny czas;) Oktan, to tak na prawdę przewidywany finalny rezultat będziesz miał.podobny do mojego bo kolumny z SG=praktycznie to samo co zwykły.amor.z.sf.plus sprężyna ironmana. Jestem w takim razie mega ciekawy Twojego rozwiązania. I wierzę, że z moim tempem pracy przy forku (czyli prawie żadnym:/ ), zanim ją cokolwiek zrobie, to Ty już zmajstrujesz, przetestujesz, poprawisz i pochwalisz się efektami;)
  10. Tak jak napisałem ~8cm +35mm ironmany na przód i tył- już mam +50mm dystanse na kolumny McPhersona przód i tyl+też już mam +Opony 215/75r15-mam co daje +2cm -czeka mnie jeszcze zakup/zrobienie dystansu +40-50mm na mocowanie wzdłużnego wahacza z tyłu Ale ze mam pewne obawy o półosie to myślę też żeby dać z 1-2cm dystansów pod naped, stąd te moje pytania o krzyżak kolumny kierowniczej
  11. Nie.nie z forum. Można powiedzieć dobra rodzinne. Odkupilem od wujasa,który zakończył zabawę z Subaru. Ale żeby nie robić zbędnego offtopu. To czy ktoś z Was mógłby odpowiedzieć na moje wcześniejsze pytania dotyczące zestawu do.liftu ,który wklejał. Fala? Podkładka pod każdy możliwy punkt mocowania zawiasu.to kumam,.ale co z przekładnia.kierownicza. jakiś dłuższy krzyżak? Od.czego?
  12. Kocham je;) i nie zmienię na inne;) Btw. jeden komplet mogę mieć na sell;)
  13. 215/75r15 et15 plus dystanse 25mm założone do przymiarki, zawias pójdzie ~8cm w górę (+35mm Ironman i + 50mm dystans)
  14. Nie mogę się z Tobą @Vercy zgodzic. Podniesienie forka na dystansach na McPhersony, lub samych dłuższych sprężynach zmienia również kąt pracy półosi napędowych, zbyt ostry kąt pracy może powodować ich szybsze zużycie. Jakie? Nikt tego w laboratoryjnych warunkach nie sprawdził. Co więcej jeszcze większe liftowanie może powodować konieczność montażu dłuższych półosi. Wszystko kwestia tego co kto chce osiągnąć i na jakim poziomie. Jednym ze sposobów jest obniżenie punktów mocowań zespołu przeniesienia napędu i zawiasu względem nadwozia.do tego służą lifty takie jakie wkleił Fala. Sam swojego forka będę podnosił 35mm na ironmanach +50mm na podkładkach na McPhersony i poważnie myślę żeby dać z 1cm dystansu pod wózek zawieszenia itd
×
×
  • Dodaj nową pozycję...