Skocz do zawartości

Forester - SZYBKIE PYTANIE


Haze

Rekomendowane odpowiedzi

5 minut temu, aplam13 napisał:

Cześć, z tego co pamiętam to jest na trzech spinkach przymocowany, ciągnąć do środka deski, nie w stronę fotel (16 i 19)i:

 

Dzięki, schemat znam ale totalnie mi nie wychodzi z tym ciągnięciem... może za delikatnie to robię - nie chcę nic złamać...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, LosioDriver napisał:

 

Dzięki, schemat znam ale totalnie mi nie wychodzi z tym ciągnięciem... może za delikatnie to robię - nie chcę nic złamać...

Postaw na dłuższą chwilę do słońca, dla bezpieczeństwa żeby nie pękły zaczepy, zdecydowanie trzeba szarpnąć, ja tak samo na początku się kokpit bałem ruszyć a potem się nauczyłem że nie ma co delikatnie tylko stanowczo;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minuty temu, aplam13 napisał:

Postaw na dłuższą chwilę do słońca, dla bezpieczeństwa żeby nie pękły zaczepy, zdecydowanie trzeba szarpnąć, ja tak samo na początku się kokpit bałem ruszyć a potem się nauczyłem że nie ma co delikatnie tylko stanowczo;)

 

Przedwczoraj rozebrałem cały kokpit, ale do boczków brakło mi odwagi :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

E no nie ma co być takim pesymistą:D Spróbuj od góry jak ten gość, warto ustawić do słońca od czoła coby się zagrzał plastik;) kiedyś widziałem do 50 ziko, teraz nie widze chyba żadnej;(
Ok poddaję się.

Z tego co widzę zaczepy są jednak inaczej zbudowane.
Podważanie jak ten gość nie przyniosło skutku, nawet rwanie bardzo mocno powodowało jedynie powstawaniem wgłębienia w miejscach gdzie jest zaczep.

Zostaje podjechać do mechanika ogarniającego Subaru :D
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, LosioDriver napisał:

Ok poddaję się.

Z tego co widzę zaczepy są jednak inaczej zbudowane.
Podważanie jak ten gość nie przyniosło skutku, nawet rwanie bardzo mocno powodowało jedynie powstawaniem wgłębienia w miejscach gdzie jest zaczep.

Zostaje podjechać do mechanika ogarniającego Subaru :D

Zobacz jeszcze tutaj:https://www.subaruforester.org/vbulletin/f77/clips-pillar-2006-forester-67188/

jest zdjęcie i widzę że inni też mają problem żeby tego nie pourywać:(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panie i Panowie, mam problem ze światłami.
Mój Prosiaczek ma światła w takiej konfiguracji:
ffcpdw.jpg

Do tej pory było tak: manetka cały czas ustawiona na światła mijania - po odpaleniu włączały się światła mijania i tak sobie jeździłem. Jak włączałem drogowe (długie), to włączały się drogowe w reflektorach i dodatkowe lampy.

Dzisiaj - w jakiej pozycji nie byłaby manetka nie palą się światła mijania, przełączenie na długie powoduje włączenie długich w lampach, dodatkowe lampy martwe. Tył pali się normalnie. Myślałem, że może bezpiecznik (szczerze - nie sprawdzałem!) ale wtedy nie działały by długie w reflektorach - tak na logikę.

Macie pomysł gdzie szukać problemu?
ZDJĘCIE POGLĄDOWE - reflektory ogarniałem na jesień!

Edytowane przez Zodiak
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panie i Panowie, mam problem ze światłami.
Mój Prosiaczek ma światła w takiej konfiguracji:
ffcpdw.jpg&key=765e829868d422b78b342e223f7007cf61c0b5829d528cc48ff85916ed3f06af

Do tej pory było tak: manetka cały czas ustawiona na światła mijania - po odpaleniu włączały się światła mijania i tak sobie jeździłem. Jak włączałem drogowe (długie), to włączały się drogowe w reflektorach i dodatkowe lampy.

Dzisiaj - w jakiej pozycji nie byłaby manetka nie palą się światła mijania, przełączenie na długie powoduje włączenie długich w lampach, dodatkowe lampy martwe. Tył pali się normalnie. Myślałem, że może bezpiecznik (szczerze - nie sprawdzałem!) ale wtedy nie działały by długie w reflektorach - tak na logikę.

Macie pomysł gdzie szukać problemu?
ZDJĘCIE POGLĄDOWE - reflektory ogarniałem na jesień!

Sprawdź wtyczkę która wchodzi do manetki u mnie miałem upalony jeden pin i tez mi robił psikusa ze światłami. Pozdrawiam


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po lewej stronie, tzn strona kierowcy. Tam przynajmniej słyszałem że coś klika jak załączałem manetkę. Powinien być opisany, a jak nie to serwisówka jest na kresce kompletna. Tam na pewno znajdziesz który to dokładnie przekaźnik. Ale wydaje mi się że są one opisane tak samo jak bezpieczniki.

  • Super! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

[mention=32384]ewemarkam[/mention] - dzięki, jutro zajrzę, przekaźników gdzie dokładnie szukać?

Przekaźniki od świateł masz pod maska po lewej stronie. Do manetki dostaniesz się tak jak pisze kolega. Pozdrawiam i sorrki ze dopiero teraz pisze.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  • Super! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

[mention=19767]Rafaelo[/mention] - sprawdziłem manetkę, dla pewności bezpieczniki, styki modułu przekaźnika włączającego światła (zaśniedziałe) i... kicha. Nie mam pomysłu co dalej. Jadę do mechanika, dzięki za podpowiedzi!

A przekaźniki pod maska ci pykają jak włączasz światła?
To możesz sprawdzić jeszcze wiązkę która idzie pod lewym błotnikiem czytałem gdzieś ze nieraz lubi się przetrzeć na przejściu z komory silnika pod błotnik. Jak nie to dobry elektryk cię czeka :(


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Felgi 17" 7j 55ET na oponie 205/50/17 nie będą komplikowały w forku sturbo 2002rok?

Za nisko i za wąsko bo seria w s turbo masz 215/60/16 ja mam u siebie 215/55/17 i dobrze to wyglada nawet przy podniesionym Forku.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...