Jump to content

elmot

Użytkownik
  • Content Count

    127
  • Joined

  • Last visited

About elmot

  • Rank
    ..:: Bywalec :..

Profile Information

  • Gender
    mężczyzna
  • Skąd
    KR/KN
  • Auto
    SG 2.5 XT US MY 05

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. elmot

    Renowacja skóry

    Sugerują wycięcie kawałka (1x1 cm) skóry spod siedzenia (oczywiście kwestia jak jest fotel wykończony i czy jest nadmiar z którego można taki kawałek pozyskać), a potem pewnie spektrofotometrem dobierają odpowiedni kolor. BTW takim sprzętem dysponują sklepy z farbami, więc może Ci dopasować kolor np wg RAL.
  2. elmot

    Renowacja skóry

    Tez rozkminiam ten problem, z tym, że ja mam jedno przytarcie i czarną skórę. Do przytarcia będę brał płynną skórę (coś jak szpachla) z Colourlock. Zamawiam z Lederzentrum i z tego co kojarzę, są w stanie dobrać farbę pod kolor tapicerki (mieszają).
  3. Tak czułem, ze to nie to. Bez grubszego rozbebeszania jednak się nie obejdzie. U mnie jest to wszystko spięte w jedną wiązkę, a ona idzie gdzieś głębiej i tam się rozdziela. W weekend spróbuję się dobrać do tego.
  4. Rozebrałem, ale u mnie kabli a kabli, do tego te z kiery spięte są w jedną wiązkę. Natomiast pyknąlem zdjęcie dwóch końcówek nigdzie nie podpiętych (szczerze nie mam 100% pewnosci czy to te, ale kurcze nic innego nie wypatrzyłem.
  5. Na szybkości ściągnąłem osłonę, ale chyba muszę sciągnąć jeszcze ten plastik pod kierownicą, bo mam kable tak poupychane i pospinane, że nie jestem w stanie zobaczyć co wyłazi z kostki.
  6. Ściągasz plastiki pod kierownicą, potem śledzisz przewody idące od kierownicy. W okolicy nóg bedzie kostka na przewodach, 8 pinowa z tego co pamiętam. Pytanie ile kabli u Ciebie wchodzi, a ile wychodzi. Aaa... ok, sprawdzę temat i dam znać. Chwilowo wóz pod sufitem (łożyska :()
  7. 2005, w okolicach nóg chyba jest tego trochę z tego co pamiętam O ile mechanikę kumam i lubię dłubać, o tyle elektryka, to dla mnie czarna magia
  8. Jeżeli chodzi o sterowanie z kiery radiem, to u mnie na razie porażka. Próby były podejmowane, ale póki co bez sukcesów. Kiera polift, zwijak podobno też (nie ja podejmowałem próbę podpięcia), a wóz przedlift (2.5 XT) tak zwana "przejściówka". Nie mam koncepcji co teraz, czy szukać starej kiery (kupiłem z nową), czy jeszcze jest jakaś szansa na ogarnięcie tego.
  9. Było o tym temacie sporo pisane. Jak masz opcję dynamicznej wymiany, to nie zastanawiałbym się, tylko taka opcję wybrał, jeśli nie, to statyczna, ale na pewno wymieniłbym olej + filtr.
  10. Dzieki w sumie, to chyba podobnej kwoty się spodziewam, bo trochę tego było. BTW jeżdżąc tam bardzo zgodnie z przepisami uzyskałem spalanie na poziomie jakiego nigdy nie widziałem, bo mniej więcej w okolicach 3.8 l/100 km, a były dni, że schodziło do 3.4 (Golf kombi 1.6 TDI dość mocno dopakowany).
  11. W końcu ogarnąłem na stronie Europarku. Z tej wyżej mnie w pewnym momencie wywalało i z angielskiego przechodziło na norweski. Teraz czekam na rachunek, sam ciekaw jestem ile natłukłem
  12. Trudno powiedzieć ile po płatnych, ale trochę tego było. Norwegów obsługują angole, Euro Park się to chyba zowie i tak, to oni wysyłaja wezwania do zapłaty. Zarejestrować sie i opłacić na autopass można do dwóch tygodni po powrocie i to próbuję bezskutecznie ogarnąć
  13. Właśnie wróciłem z Norwegii i z tego co ogarnąłem, rachunek za płatne drogi przychodzi pocztą do właściciela. Byłem samochodem, który aktualnie jest w leasingu, więc pewnie rachunek pójdzie do firmy leasingowej. Ci, wiadomo, doliczą sobie za obsługę tej płatności. Próbowałem się rejestrować na autopass.no, ale w pewnym momencie wywalało mnie z angielskiej do norweskiej wersji i nie mogłem dokończyć rejestracji. Ktoś przerabiał może temat?
×
×
  • Create New...