Skocz do zawartości

elmot

Nowy
  • Zawartość

    24
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O elmot

  • Tytuł
    ..:: Świeżynka ::..

Profile Information

  • Płeć
    mężczyzna
  • Skąd
    KR/KN
  • Auto
    SG 2.5 XT US MY 05

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. elmot

    Forester - SZYBKIE PYTANIE

    Bardzo podobne wyniki u siebie notuję. Najczęściej okolice 17 (miasto i trasa 150/160 km/h). Poniżej 15 chyba nie zszedłem.
  2. elmot

    Biale z nieba leci!

    Pięknie Ja tam nie narzekam, zimę, zwłaszcza taką bardzo lubię.
  3. elmot

    Biale z nieba leci!

    Piękna, a taki jest jej efekt w Krakowie
  4. elmot

    mułowate przyśpieszanie AT 2.0 dohc 2006

    Ktoś tutaj to wrzucał, generalnie import z US. W wolnej chwili przekopię forum Tak czy tak, ja bym zaczął od ogarnięcia silnika, a wtedy może się okazać, że będzie Pan zadowolony A co do pierwszej części Twojej wypowiedzi, to właśnie o to chodziło w jaki sposób mechanik „zgasił” kontrolki, bo wszystko wskazuje, że błąd dalej wywala, tylko nie świecą kontrolki.
  5. elmot

    mułowate przyśpieszanie AT 2.0 dohc 2006

    Jeśli to problem z pompą powietrza wtórnego, to z dużym prawdopodobieństwem powróci. Tak czy inaczej nie ma wpływu na pracę skrzyni. Co do samej skrzyni, to trudno coś więcej powiedzieć, moja też demonem prędkości nie jest, ale całą sytuację ratuje silnik (2.5 230 hp) więc ogólnie nie narzekam. Tak na marginesie, to nie skrzynia mułowato przyspiesza, a silnik. Skrzynia może szarpać, wolno zmieniać biegi, etc, ale po zmianie biegu za przyspieszenie odpowiada silnik. Są zestawy poprawiające jej pracę i nawet zastanawiałem się nad zakupem, ale póki co temat zostawiłem do wiosny. Na Twoim miejscu sprawdziłbym temat tego błędu, bo skoro Ci go wywala, a kontrolki się nie świecą, to coś jest nie halo.
  6. elmot

    mułowate przyśpieszanie AT 2.0 dohc 2006

    Jeśli pali się check engine, to z automatu jest wyłączany tempomat (świeci się cruise). Pytanie jak sprzedawca „zgasił” kontrolki? O błędzie p0410 jest sporo tematów na forum.
  7. elmot

    Forester - SZYBKIE PYTANIE

    Dzięki, pogrzebię za jakimś tutorialem, bo jak widzę „uwaga na tapicerkę” to w moim przypadku oznacza jej uszkodzenie
  8. elmot

    Forester - SZYBKIE PYTANIE

    Czyli dłubanina Dziękuję za info.
  9. elmot

    Forester - SZYBKIE PYTANIE

    Forester SG, czy w Waszych forkach włącznik świateł awaryjnych jest podświetlony, czy nie?
  10. elmot

    Pozdrawiamy sie :)

    Pozdro dla srebrnego SG w Wierchomli
  11. elmot

    LPG w Subaru

    Dzięki, ugadałem się już z wcześniej sugerowanym zakładem i zobaczymy co zdziała. Co do LPG, to był plan na kupno „czystego”, ale wyszło jak wyszło, więc jak już mam, to czemu nie korzystać, tym bardziej, że przy moim stylu jazdy wychodzi tego sporo. Na trasy teoretycznie miał być TDI, ale od kiedy jest Forek, to TDI stoi i się kurzy
  12. elmot

    LPG w Subaru

    Sprawdzę Temat LPG do tej pory był mi nieznany, ale trafił się zagazowany Forek, więc teraz trzeba nadrobić zaległości.
  13. elmot

    LPG w Subaru

    Dziękuję też nad nimi się zastanawiałem.
  14. elmot

    LPG w Subaru

    Mam mały problem z LPG w moim Forku i teraz pytanie, czy macie kogoś dobrze ogarniającego temat LPG w Subaru w Krakowie lub Nowym Sączu? Z góry dziękuję za sugestie.
  15. elmot

    Wymiana kierownicy XT 2004

    Mam ten sam problem, czyli chcę podpiąć sterowanie z wymienionej kierownicy do radia 2 DIN (Kenwood). Z tego co doczytałem, to potrzebuję zwijak (kierownica z przyciskami już jest) i wiązkę od kierownicy do radia. Teraz pytanie, czy zwijak w polifcie jest taki sam jak w przedlifcie i czy wie ktoś ile kostek ma zwijak z obsługą przycisków? Pytam, bo zwijaków jest trochę, ale opisy do nich tak słabe, że tylko po zdjęciach można coś wywnioskować.
×