Jump to content

elmot

Użytkownik
  • Posts

    401
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Gender
    mężczyzna
  • Skąd
    KR/KN
  • Auto
    SG 2.5 XT MY 05
    OBK H6 3.0 MY 09
    FXT SJ MY 16

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

elmot's Achievements

..:: Bywalec :..

..:: Bywalec :.. (3/13)

262

Reputation

  1. Przeprowadzka… ciężki temat, może pomocników potrzebujesz? Subaru ze złożonymi fotelami ma dość pojemny bagażnik
  2. Spoko, to z drugiej strony. Ja tu chodzę Pinezka https://goo.gl/maps/pfRYDTqUZFsSFM4z6
  3. Parę fotek z kalkulatora Dzięki za kolejne spotkanie
  4. Ja się już tak przestawiłem, że choćby był cukierek na kółkach, to nie, AT musi być. Ale fakt, jeszcze parę lat temu wołami nie zaciągnęliby mnie do wozu z automatem
  5. ładny, ale jednej rzeczy bym nie odpuścił obecnie, a mianowicie automatu Co do rozważań turbo, czy bez, to z mojej perspektywy i skromnego doświadczenia z Subaru, to zdecydowanie najfajniejszą jednostką jest wolnossące H6. Idzie jak turbo a kultura pracy wolnossaka. Jak dla mnie, to taka kwintesencja Subaru i szkoda, że na EU OBK jest tylko H4 2,5.
  6. elmot

    CVT - awarie

    Dzięki, lekko się niepokoiłem, ale pomału się oswajam z tematem i samochodem.
  7. elmot

    CVT - awarie

    Nie bardzo mam koncepcję gdzie, więc spróbuję tutaj. Stałem się świeżym posiadaczem FXT SJ z CVT i kilka rzeczy mnie zastanawia w pracy skrzyni. 1) na zimnym silniku lubi sobie delikatnie poszarpywać (tryb I i okolice 60 km/h). Po przejechaniu kilku km tematu nie ma. W trybie S jest jakby mniej odczuwalne. Wrażenie, jakby komputer nie wiedział czy zmienić bieg, czy nie. 2) na jeszcze zimnym silniku na postoju (wrzucone D) czuję lekkie wibracje. Po kilku km znikają (po wrzuceniu na P znikają). Bardzo lekkie i delikatne, ale w starszym OBK i Forku tego nie ma. 3) pojawiło się 60 kkm na liczniku, a co za tym idzie wymiana oleum w skrzyni. Przebrnąłem cały ten wątek i sam nie wiem, ASO i dynamiczna, ASO i statyczna, czy u swojego (po gwarancji) mechanika statyczna? 4)i na koniec... był taki wątek chyba w XV odnośnie pracy CVT w mieście, powiem szczerze, że w trybie I jest jakby dość narowisty i przy niskich prędkościach jakoś to szału nie robi. Różnica pomiędzy trybami jest stosunkowo niewielka. Nie wiem, może TTTM, ale kurczę w OBK z klasycznym automatem jest dużo większa różnica w trybach pracy skrzyni i silnika. Tam I, rzeczywiście jest gumowe, miękkie i łagodne, ale S sharp to ogień. W Forku jakoś wszystkie te tryby dość podobne się wydają. Dzięki za ew. sugestie i rady
  8. W euroglass na łokietka. Oczywiście zamiennik. Grzanie jest, a jedyna różnica, to ciut jaśniejszy zielony pasek u góry. Zrobili nieźle, choć dwie spinki osłony słupka musiałem wymienić. krokodyl zawsze mi się marzył. Jeden z ładniejszych samochodów jakie powstały. Jakbym miał duży, bardzo duży garaż, dużo gotówki i bardzo dużo czasu, to na stówę szukałbym takiego.
  9. Stare volvo i aktualnie dogrywam temat Forka XT SJ
  10. Nie, nie zakładałem. W skrócie 2.5 xt 2005 wersja US. Plus tej wersji, to większe lusterka i zajebiste tylne światła (dwa paski się świecą). Przedlift, czyli 211 km. Zrobione: regulacja zaworów z pełną inspekcją silnika. Wymienione UPG, szpilki (ARP), komplet uszczelnień, pompa oleju (12mm obecnie), profilaktycznie pasek rozrządu (do wymiany kompletu zostało około 60kkm). Zregenerowana maglownica, wymienione oleje w skrzyni i dyfrze. Chłodnica mishimoto plus dołożona chłodnica oleju skrzyni. Wymienione oba trójkąty szyby i szyba czołowa z uszczelką. Dołożony Kenwood 2 din z kamerą, BT i CarPlay/android auto i mikrofonem. Zrobiona blacharka z zewnątrz plus progi. Nowy reduktor LPG (Magic). Dołożona płyta Alu pod silnikiem. jeszcze pare pierdół było ogarniętych. Do zrobienia:gazownik (po regulacji zaworów cisnę na PB i jeszcze nie byłem ogarnąć LPG), naprawa tylnej podłużnicy (brak zaślepki zrobił swoje), siłownik centralnego w tylnich drzwiach (mam części, ale za zimno było na dłubanie ze spinkami), wymiana listwy mocującej lampki oświetlenia tablicy z tylu( jest, ale skorodowana, więc kupiłem fajną używkę z klamką klapy). Podpięcie sterowania radiem z kiery i ogólne ogarnięcie (konserwacja) podwozia i mocowania foteli. Do weryfikacji stan kielichów (jak kupowałem były spoko, ale ruda bardzo szybko się panoszy w Subaru z tych lat. Przebieg około 250 kkm (licznik był wymieniany i w milach i musiałbym policzyć dokładnie. Nad ceną jeszcze nie myślałem, ale to też zależy od tego co zdążę ogarnąć. Cały czas się waham, bo miałem go nie sprzedawać, ale dziecko zweryfikowało trochę plany. Jest trochę za ciasny, za głośny i jak każdemu starszemu pojazdowi trzeba poświęcić trochę czasu (którego ostatnio nie mam). Ufff.... się człowiek rozpisał
  11. Smutna i szkoda mi go, ale finalizuję temat kolejnego Subaru i po prostu nie mam możliwości trzymania (i utrzymywania) czterech samochodów. Co do ilości biletów, to jeszcze nie wiem. Do zrobienia zostało jeszcze parę rzeczy i myślę, że wtedy rzucę konkretem.
  12. Mój będzie szedł na wymianę za bilety NBP
  13. Też jej używam i w niej jest info o umieszczeniu karteczki, ale dobrze wiedzieć, że nie robią z tego problemu. Karteczki czasem lubią ginąć i jest kombinowanie
  14. Nie trzeba już karteczki mobiparking za szybą?
×
×
  • Create New...