Jump to content

elmot

Nowy
  • Content Count

    97
  • Joined

  • Last visited

About elmot

  • Rank
    ..:: Swojak ::..

Profile Information

  • Gender
    mężczyzna
  • Skąd
    KR/KN
  • Auto
    SG 2.5 XT US MY 05

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Też byłbym za kopcem przy dobrej pogodzie
  2. Dziękuję, było miło poznać Fota jedna, ale wóz absolutnie kosmiczny.
  3. Reasumując, leje - dolny parking, nie leje - górny?
  4. Jeśli jest opcja, to poproszę jednak tego po prawej, chętnie bym obejrzał
  5. Trochę tego nie kumam. Romuald napisał, że jazda bez większego upalania, full serwis ASO, czyli wszystko o czasie i zgodnie ze sztuką, a tu trochę dziwne komentarze, że byc może to wina jego stylu jazdy, być może za tani olej, itp. Moim zdaniem nie ma takiej możliwości, żeby samochód padł przy tym przebiegu przy normalnym użytkowaniu. Rozumiem permanentne pałowanie, olewanie jakikolwiek wymian płynów etc., ale nie, kiedy wszystko jest zgodne ze sztuką. Po fascynacji Forkiem SG, przymierzam się wymienić drugi wóz na nowszego FXT, ale kurde jak mam wozić nim tyłek jak emeryt, wymieniać oleum co 5 tysi i jeszcze rozkminiać JAKI olej mu zalać, to zaczynam się poważnie zastanawiać czy ma to jakikolwiek sens. I jeszcze tekst kolegi Kuksona o płaczu, że wóz padł po 71 kkm. Jeśli to jest takie fajne i zajebiście śmieszne, to może kolega wymieni się skrzynią z Romualdem?
  6. elmot

    Turbo timer hks

    Nie powinno być, tym bardziej, że z tego co pamiętam, nie jest to jakaś skomplikowana sprawa. U mnie działa bezproblemowo.
  7. elmot

    Turbo timer hks

    Ja korzystam i jest ok. Nie jest to rzecz niezbędna, ale oszczędza czas (na schłodzenie turbo) po ostrzejszej jeździe.
  8. Info trochę wcześniej i może oznaczanie w komentarzu potencjalnych chętnych. Można by zrobić małą listę, kto ew. byłby chętny. Wiadomo, ze nie zawsze każdy da radę, ale przynajmniej dostanie info
  9. Nie strzela, ani nie wydaje żadnych niepokojących dźwięków. To tak, jakby samochód musiał przez chwilę się namyślić i nie do końca dobrze skoordynował napędy kół. Sam nie wiem jak to opisać, a może po prostu jestem przewrażliwiony na reakcje zimnego samochodu. Jeszcze chodzi mi po głowie maglownica, bo przymierzam się do jej regeneracji (dramatu nie ma, ale idealnie też nie), ale nie mam pojęcia, czy może dawać takie objawy.
  10. Tak, i ciśnienie też sprawdzałem. Zbieżność też była robiona.
  11. Wpiąłem, napęd rozłącza, kontrolka się świeci (akurat u mnie żółte AWD). Rozumiem, że jest ok?
  12. Sprawdzę. Muszę tylko poszukać szutru
×
×
  • Create New...