Jump to content

elmot

Użytkownik
  • Content Count

    158
  • Joined

  • Last visited

About elmot

  • Rank
    ..:: Bywalec :..

Profile Information

  • Gender
    mężczyzna
  • Skąd
    KR/KN
  • Auto
    SG 2.5 XT US MY 05

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. A proszę BTW sam się pomału rozglądam, acz nie wiem czy nie skończy sie na czymś większym (OBK, XC 70, etc).
  2. Nie da się nowego z salonu, z używanymi nie ma problemu.
  3. Z kwadratowymi szału nie ma, że tak to ujmę, większość, to prostokąt. No i kwestia umiejscowienia, u mnie raczej ciężko znaleźć inne niż obecne miejsce. BTW w oryginale obie są zespolone (czy tam jedna w drugiej).
  4. Ja wstawiałem Mishimoto plus dodatkowa (też Mishimoto) do oleju ze skrzyni. P&P na pewno to to nie jest, bo gdzieś musisz wstawić dodatkową chłodnicę do skrzyni. U mnie jest tuż za grillem (jako pierwsza).
  5. Miałeś OBK 2.5 wolnossące? Rozważam go, ale osiągi na papierze nie prezentują się zbyt oszałamiająco
  6. Jeśli już, to unijne, a nie przypominam sobie, żeby Norwegia należała do UE.
  7. Sorry, ale jaki ma sens pisanie o norweskich przepisach, skoro temat dotyczy polskiego prawa? Rękojmia w PL - 2 lata AC nie obejmuje części eksploatacyjnych. Co najwyżej holowanie, auto zastępcze, hotel (jeśli w czasie podróży), etc. Do sądu, to trzeba mieć konkretną ekspertyzę potwierdzającą zaniedbanie producenta, bez której nawet nie ma sensu wydawać złotówki na prawnika. Przy wspomnianych kosztach naprawy silnika nawet bym się nie zastanawiał, tylko szukał używki.
  8. Nie wiem czy zdążę wrócić do tego czasu, ale jakby co , to chyba bym sie pisał.
  9. godzina upalania po A4 w deszczu trochę zmęczyła, no ale jak stroić to stroić przy pełnym obciążeniu
  10. Tym razem szybka odpowiedź w temacie poszarpywania na LPG. Po wymianie świec (jeszcze raz dzięki za info) i cewek, dzisiaj udałem się do stroiciela i okazało się, że winny jest mały błąd w mapie, który w pewnych określonych warunkach i w pewnym zakresie obrotów powodował skokowy wzrost dawki paliwa, co skutkowało wspomnianymi szarpnięciami. Nowa mapa i problem znikł.
  11. Pozdrawiam kierownictwo czarnego OBK (czerwone świnki) na warszawskiej blaszce, a spotkanego w Chatce pod Niemcową.
  12. @radek311989 jeszcze nie wiem Wszystko zależy gdzie mnie poniesie w niedzielę, ale jak z domu to od Zielonek
  13. Trochę nie moje rejony, ale jakby co, to podjadę
×
×
  • Create New...