Skocz do zawartości

elmot

Nowy
  • Zawartość

    56
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O elmot

Profile Information

  • Płeć
    mężczyzna
  • Skąd
    KR/KN
  • Auto
    SG 2.5 XT US MY 05

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. elmot

    Subaru z USA vs Europejczyk

    Ze zderzakami to raczej normalne, od czasów wprowadzenia normy "pięciomilowej" wszystkie musiały ją spełniać, co zresztą było widać po europejskich samochodach przeznaczonych na eksport do USA (paskudne grube zderzaki). Co do reszty, to pomimo bardziej restrykcyjnego podejścia IIHS (vs NCAP) raczej nie spodziewałbym się różnic.
  2. elmot

    Forester - SZYBKIE PYTANIE

    Kurnik za dobrze wygląda, żeby go usuwać poza tym z przodu mam upchaną dodatkową chłodnicę do AT, więc raczej słabo z miejscem.
  3. Do Sącza masz bliżej.
  4. elmot

    Jakie auto kupić?

    Ja mogę napisać jak moje poszukiwania wyglądały. Oczywiście po kilkutygodniowej (w kilka dni tego forum nie da się ogarnąć) lekturze i kilkumiesięcznych poszukiwaniach. 1) trochę mocy, oznacza dla mnie XT, rozum podpowiadał wolnossaka, ale przejażdżka XT wyjaśniła rozumowi, że się myli. 2) powiedziałbym, że tak, choć to też kwestia tego, co wcześniej się z samochodem działo (wymiany olejów, filtrów etc) 3) najlepiej znosi wolnossąca z wzmocnionymi gniazdami, ale wertując forum, raczej nie trafiłem na temat, w którym winne było LPG, jeśli już, to raczej błędy w montażu instalacji i zaniedbania w okresowych przeglądach. 4) dla mnie zajebiś**e. Gdyby nie fakt posiadania 3 pojazdów, to już bym szukał kolejnego FXT. 5) różnie z tym bywa, acz czasem kupuję w ASO, bo wychodzi najtaniej. Ogólnie jednak tanio nie jest, acz porównuję do cen bardziej popularnych marek. 6) mi się najbardziej podoba SG przedlift, ale nie ma co się czarować, jeśli trafi się dobra opcja na SF, albo SG polift, to też bym rozważał. 7) forum i ogłoszenia, ale kurcze nie jest łatwo. Na koniec moje przemyślenia przed zakupowe. Sporo egzemplarzy z ogłoszeń jest zajechanych, albo z nieznaną historią, ja skoncentrowałem się na zdrowej budzie i pewnej historii. Np wcześniejszy remont silnika w moim egzemplarzu mnie ucieszył, bo przynajmniej wiedziałem gdzie i co było robione. Pomimo tego zachowałem rozsądny budżet na ew naprawy, które i w przypadku silnika i w przypadku blacharki mogą stanowić połowę wartości samochodu. Stanem licznika, krajem pochodzenia, wgniotkami, rysami, etc się nie przejmowałem. Co ciekawe samochód miał być na weekendowe wyjazdy w góry i czasem do miasta, ale obecnie nie wysiadam z niego i z niechęcią wsiadam do czegokolwiek innego. Tyle z mojej strony, doświadczenia większego może jeszcze nie mam jako posiadacz, acz forum przewertowane (polecam) i wiedzy trochę łyknięte
  5. elmot

    Forester - SZYBKIE PYTANIE

    U mnie z zamkiem wszystko ok, nic nie puściło, jedynie ta drgająca/łopotająca (przy większych prędkościach, to określenie wydaje się trafniejsze) maska mnie niepokoiła. Ale jak widać, to norma, więc będę udawał ze nie widzę
  6. elmot

    Forester - SZYBKIE PYTANIE

    Czyli można założyć, że ten typ tak ma. Najlepiej nie patrzeć na maskę
  7. elmot

    Forester - SZYBKIE PYTANIE

    @ech tam jest ciasno, a ostatnio bardzo ciasno, bo jeszcze wjechała owiewka (w drganiach maski nic się nie zmieniło). @Rafaelo zamek sprawdzony w pierwszej kolejności i jest ok. Jeszcze co mi chodzi po głowie, to gumowy fartuch wokół dolotu do IC, który jest lekko zdeformowany, przez co powietrze w dużej ilości trafia nie do IC, a pod maskę, ale ciężko będzie to zweryfikować.
  8. elmot

    Forester - SZYBKIE PYTANIE

    Szybkie i chyba dziwne pytanie do właścicieli forków z kurnikiem (najlepiej SG). Otóż trochę niepokoi mnie zachowanie maski przy prędkościach tak mniej więcej od 120 km/h, maska chwilami drga, jakby była nie domknięta. Jakoś ostatnio zwróciłem na to uwagę i aż zatrzymałem się żeby sprawdzić, czy aby jest domknięta (oczywiście była). Czy to zjawisko normalne, czy powinienem przyjrzeć się jednak mocowaniu maski ? Nigdy się nie wypięła (nawet przy sprawdzaniu Vmax Forka), ale trochę mnie temat niepokoi.
  9. elmot

    Pozdrawiamy sie :)

    Dobry sztosik się szykuje, już jest moim zdaniem bardzo ładnie
  10. elmot

    Pozdrawiamy sie :)

    Pozdrawiam wzajemnie, odmrugane było, acz krótko, więc nie wiem czy dotarło BTW te czerwone dodatki robią robotę, zwłaszcza plejady
  11. elmot

    Przebieg Forester XT 2.0 DIT

    A tak z ciekawości, to jaka jest definicja dynamicznej jazdy i to w kontekście Forestera, który powiedzmy sobie szczerze, nie jest tak do końca predestynowany do szeroko rozumianej sportowej jazdy? Popadać w paranoje nie chcę, ale lubię „depnąć”, tudzież czasem sprawdzić jego Vmax i leję to co na korku stoi, czyli 5W30.
  12. A jak z dopasowaniem? Jest ok?
  13. I ja, szukam welurowych do forka SG. Znajomy kupował ostatnio na alledrogo i jakość była ok, ale spasowanie bardzo słabe. Gdyby ktos miał namiar na sprawdzone welury, to poproszę o PW.
  14. elmot

    Forester - SZYBKIE PYTANIE

    Dzięki, w końcu konkretna informacja. Myślałem o tym przepływomierzu i oleju i jakoś do głowy mi nie przyszło, że mogą być wersje suche i mokre
  15. elmot

    Forester - SZYBKIE PYTANIE

    Rozważam ten filterek, ale informacje w temacie olejowania go po wyczyszczeniu są mocno rozbieżne. Niektórzy tylko myją, inni myją i przecierają olejkiem od „brudnej” strony, a na filmiku od Pipercross typ wpsikuje w niego pół opakowania olejku w sprayu i to z obu stron (co moim zdaniem, nie jest rozsądne). Ktoś go dłużej używał i może podzielić się wiedzą?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...