Jump to content

subarutux

Użytkownik
  • Content Count

    1356
  • Joined

  • Last visited

About subarutux

  • Rank
    ..:: Uzależniony(a) od Subaru ::..
  • Birthday 03/25/1961

Profile Information

  • Gender
    mężczyzna
  • Skąd
    Prawie Bieszczady
  • Auto
    superturboautobus XT
  • Zainteresowania
    turystyka górska, Linux

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Oto zdjęcia. Przepraszam za ich nędzną jakość, ale mój aparat "wziął i się popsuł", więc wykonałem je trochę mizernym, do tego w garażu, więc było trochę ciemno. Fot. 1. Widok ogólny. Fot. 2. Element do dopasowywania kratki do wnętrza autka. Fot. 3. Element mocujący kratkę do prętów zagłówka. Fot. 4. Widok od drugiej strony. Uwagi eksploatacyjne: I. Kratkę można mocować także na przednich fotelach. II. Sposób mocowania i konstrukcja kratki wykluczają większe obciążenia. Kratkę przetestowałem na fotelach przednich i tylnych, w pierwszym przypadku były to typowe rupiecie z przeprowadzki: ciuchy, pudełka z papierami, butami i 1001 różnych przydasi, w drugim to A) górskie rupiecie turystyczne, z których najcięższe to kaski, raki i śpiwory, kartony z książkami i papierami (na górze były tylko lżejsze). III. Element mocujący teoretycznie powinien pasować do wszystkiego, w praktyce trzeba go czasem dopasować ręcznie. Np. do Forestera SG pasował bez żadnych poprawek, do SJ jest trochę za luźny i trzeba było go lekko przyciąć.
  2. Nie tak dawno temu jechałem do małej miejscowości w pobliżu Oleszyc k. Lubaczowa z tymi mapami i pani Nawigacja wmawiała mi, że jadę przez pole uprawne i mam zawrócić. A droga, owszem, wyglądała na nową, ale nie aż tak...
  3. Z 2018? No to w takim razie pewnie wszystko zostało już napisane, chyba że pojawią się nowe, jeszcze ciekawsze dodatki.
  4. A ja przeżyłem wczoraj chwilę grozy. Szkoda, że nie mam kamerki. Jedziemy sobie z Żoną rowerami i na skrzyżowaniu w mieście chcemy skręcić w lewo. Za nami zebrało się kilka aut. No więc, zgodnie ze sztuką, lusterko, oglądnięcie się, kierunkowskaz (czyli łapa) w lewo, zjazd do środka, i w momencie gdy już wjeżdżałem na skrzyżowanie, NA PASIE W PRZECIWNĄ STRONĘ obok nas śmignął do przodu Ford, bodajże, czerwony, z rowerem na dachu. Czyli: 1 - omijanie pojazdu skręcającego w lewo z lewej strony, 2 - przejechanie linii ciągłej podwójnej, 3 - wyprzedzanie na skrzyżowaniu i w bezpośredniej bliskości przed nim. Wygląda na to, że ów Ford wyprzedził także samochody za nami, bo nie widziałem takiego koloru z tyłu. Czegoś takiego nie widziałem jeszcze w życiu, a jeżdżę po polskich drogach już kilkadziesiąt lat. Co ciekawe, osoba ta chwali się rowerem na dachu, więc chyba powinna mieć trochę wyobraźni.
  5. Pięknie! Tak to powinno wyglądać.
  6. Można postawić wiatę, bez lub z uproszczonymi procedurami. Ale fajnie. Ja mam tylko 0,5 a + hałas i spaliny...
  7. Spróbuj domęczyć do 4 roku. Potem już idzie, nawet nie wiadomo kiedy.
  8. Ładnie brzmi. A wiesz, że ja też zaczynam odczuwać tę dolegliwość? Peselioza tak ma - ciągnie w góry. Witaj w klubie!
  9. Krótko i na temat → Ad. 1: Za wszystko W szczególności: cicho, szybko, miękko. Ad. 2: Nie dotyczy. (choć CVT w terenie czasem doprowadza do wścieklizny, bo trudno cofnąć po ludzku, a do szukania w nocy w bagażniku trzeba mieć czołówkę pod ręką). Ad. 3: Tak.
  10. FORESTER, oczywiście. Jakoś mi się samo tak napisało.
  11. Wyjaśniałem to paręnaście postów wyżej →
  12. Można też nabyć oryginalną grubą listwę z bajeranckim napisem SUBARU. Jest twarda i dodatkowo zabezpiecza zderzak mechanicznie. W poprzednim Foresterze mieliśmy stłuczkę - Audi miało za słabe hamulce - i zderzak się nie rozleciał właśnie dzięki tej listwie.
×
×
  • Create New...