Skocz do zawartości

mmarc1n

Nowy
  • Postów

    23
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Profile Information

  • Płeć
    mężczyzna

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia mmarc1n

..:: Świeżynka ::..

..:: Świeżynka ::.. (1/13)

0

Reputacja

  1. Tam są tylko przewody od światła cofania. Światła sa dwa lewa i prawa. Nie są mi potrzebne oba więc spokojnie mogę jedno zastąpić . Tak czy inaczej będę musiał przeciągnąć nowe przewody.
  2. Przeglądem bym się nie przejmował. Nie lubię tandety i jeśli mogę próbuje zrobić „ładnie”. Ostatecznie zaprowadzę do jakiegoś zakładu co się tym zajmuje. Podpowiedz mi kable od światła trzeba przeciągnąć aż do skrzynki bezpieczników pod maską czy w kabinie ?
  3. Dobrze mówisz, zafiksowałem się na wymianie całego światła. Zostaje jeszcze wymiana dźwigni i programowanie „licznika” z tego co wyczytałem na forum .
  4. To światło powinno być przeciwmgielnym. W modelach europejskich na standardzie lub za dopłat USA/can. Biały to zdjęcie przykładowe z ogłoszenia.
  5. Liftback czy bardziej hatchback. 2018 GT
  6. Wiatam, nie mozgę znaleść w internecie światła przeciwnego tylnego do imprezy 2018. Mam wersję kanadyjską więc muszę to światło dołożyć. Problem w tym że tego światło to jakiś zasrany jednorożec! Niech ktoś mi podpowie co źle robię .
  7. mmarc1n

    Rzadkie wyposażenie

    Autoryzowany serwis twierdził co innego. Miało być VF 53 czy 54. (Już nie pamietam) A jest VF57 i właśnie była remontowana bo VGT był uszkodzony. Nie sama turbina.
  8. mmarc1n

    Rzadkie wyposażenie

    Chyba tak, możliwe ze 2011. Tam była jakaś mieszanina części nawet turbina była inna niż miał być. Już nie pamietam a forestera juz z nami niema wiec nie sprawdzę. Ok wychodzi na to ze patrzyłem na złe roczniki. Dzięki i pozdrawiam
  9. mmarc1n

    Rzadkie wyposażenie

    Witam, miałem swojego czasu forestera rocznik 2008 diesel, krajowy. Z tego co pamietam był to model przejściowy czy po-lift. Szukam dziś podobnego i trafiłem na szczegół, wszystkie forestery z tego rocznika maja inne zegary niż mój miał. Ktoś wie dlaczego ?
  10. mmarc1n

    Dziura w gazie DIESEL

    Witam, czytałem posty o braku mocy/ przyspieszenia i "dziurze w gazie" ale wszystkie podobne posty dotyczą benzyny a ja mam problem z dieslem. Samochód przyspiesza ale bardzo opornie, przyspieszenie czuć dopiero po przekroczeniu 3 tys obrotów do 5!. Czasami pojawia sie wcześniej. Nie pali się checkengine ani nic podobnego. Na serwis umówiony jestem dopiero na piątek. p.s: wymieniony był sterownik VGT turbiny na "uniwersalny" (jest trochę mniejszy w obwodzie) i uszczelniony silikonem - przez ASO :) (oryginału nie da sie dostać bez całej turbiny za 10 tys.) Ignorujac sterownik VGT i silikon jakieś inne pomysły?
  11. mmarc1n

    Czujnik VGT

    Witam, szukam czujnika VGT który występuje przy / wraz z turbiną (Forester Diesel, produkcja 2011), jeśli ktoś ma namiar na sklep/szrot/ inne proszę o info. Pytanie mam jeszcze jedno kto jest producentem samej turbiny? Wiec tak producent turbiny to IHI, a sam elektrozawór VGT czy overboost, jest rzadszy niż jednorożce. Tak więc rozważam wymianę całej turbiny (zanim krew mnie zaleje). Jeśli juz mam wymienić to może nie na oryginalna a na coś większego czy ktoś juz przeprowadzał taki tuning? Wie jaka turbinę można wsadzić bez potrzeby większych modyfikacji reszty silnika?
  12. mmarc1n

    Hill Holder - usterka

    Komputer żadnych błędów nigdy nie pokazywał. Edit: ASO stwierdziło: Przepalony bezpiecznik... (Dam sobie rękę uciąć że sprawdzałem!) Skalibrowało komputer do nowego czujka. i to by było tyle. Gdyby nie to ze tempomat przestał dziłać i nie wiedza dalczego....
  13. mmarc1n

    Hill Holder - usterka

    Komputer żadnych błędów nigdy nie pokazywał.
  14. mmarc1n

    Hill Holder - usterka

    Wracając do tematu. Kupiłem czujnik, wymieniłem. Dalej nie działa i dodatkowo przestał działać tempomat... Tak więc, wydaje mi się ze czujnik był dobry, a awaria jest gdzieś indziej. Koniec - końców skończę w aso zanim coś jeszcze popsuje...
  15. mmarc1n

    Hill Holder - usterka

    Czujnik jest za wtyczka? Żeby do wtyczki się dostać musiałem intercooler wymontować.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...