elmot Opublikowano 12 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2019 Teraz, Artur Wróbel napisał: mnie tez nie pokoi bo jest tak samo... ale i pociesza fakt, ze u Ciebie jest jak u mnie mysle, ze maski maja wlasnie takie drgania i tez czasami az malo serc e mi nie wyskoczylo jak patrzylam na to przez szybe podczas jazdy Czyli można założyć, że ten typ tak ma. Najlepiej nie patrzeć na maskę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Artur Wróbel Opublikowano 12 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2019 no latwo mowic, zeby nie patrzec. Myslalem zeby nawet cos pokombinowac z dodatkowym zamkniecie jakis patent na lepsze trzymanie bo szczerze mowiac to boje sie... raz mi sie wypiela ale na szczescie jechalem 50-60km/h Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
samedi Opublikowano 12 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2019 Mi też maska drga tak od 120 w górę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Guliwer Opublikowano 12 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2019 9 minut temu, samedi napisał: Mi też maska drga tak od 120 w górę. Takoż i nam w FXT MY18 - na początku była panika, a potem TTTM - cienka blacha + wlot powietrza pod maską dla turbo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yaroz Opublikowano 12 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2019 12 godzin temu, rydzada napisał: Zrób próbę testerem za ok.20 zł albo po prostu zapłać max. 50zł i niech Ci w warsztacie jakimś zrobią. 10 minut i po sprawie. Jak jest przedmuch to płyn zmieni kolor. Nie ma innej możliwości. Zwłaszcza tak duży przedmuch o jakim piszesz. Chcesz szczegóły to poczytaj nasze forum. Było w tym dziale i w dziale o Imprezie kilka tematów o upg, ale już dość dawno, min. pół roku-rok do tyłu. Nie rób już więcej mocno obciążających silnika prób, bo znów Ci cały płyn wywali, a to ostatecznie grozi pęknięciem głowic. Ja tak miałem. Obie poszły na śmietnik. Możliwe, że już Ci pękły, skoro taka wysoka temp była. Nie wlewaj też nowego płynu bezpośrednio do zbiornika wyrównawczego, póki silnik nie ostygnie chociaż z 15-30 minut. Zwłaszcza całkiem zimnego płynu o temp. np. zero stopni. Powodzenia w naprawie życzę. Tester już zamówiony, co przy okazji upg zrobić?, oprócz rozrządu, który i tak muszę wymienić. Silnik ma zrobione 360 tyś i bierze też olej. Jakie koszty maksymalne remontu (jeżdżącego jeszcze) silnika ej201 z robocizną? Czy szukać silnika używki, ale też nie wiadomo na co się trafi, a ceny tych silników w przedziale 1000 zł 1500 zł + wymiana. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzysiek444 Opublikowano 12 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2019 (edytowane) Miałem problem z zamkiem klapy i ciężko było ją zamknąć, czasami było to niemożliwe. Po wyczyszczeniu działa jak w zegarku ale przed czyszczeniem na autostradzie przy 130, zamek raz mi puścił na szczęście zadziałała blokada. Edytowane 12 Marca 2019 przez Krzysiek444 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elmot Opublikowano 12 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2019 U mnie z zamkiem wszystko ok, nic nie puściło, jedynie ta drgająca/łopotająca (przy większych prędkościach, to określenie wydaje się trafniejsze) maska mnie niepokoiła. Ale jak widać, to norma, więc będę udawał ze nie widzę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rafaelo Opublikowano 12 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2019 U mnie z zamkiem wszystko ok, nic nie puściło, jedynie ta drgająca/łopotająca (przy większych prędkościach, to określenie wydaje się trafniejsze) maska mnie niepokoiła. Ale jak widać, to norma, więc będę udawał ze nie widzę Zawsze można założyć ciemniejsze okulary Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pan Dziedzic Opublikowano 12 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2019 Lub zapinki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mirasek Opublikowano 12 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2019 W każdym turbionym maska furkocze jak ruski wentylator, kwestia przyzwyczajenia. Fajnie jest jak się trafia w fale uderzeniową mijając tira, niezwyczajnych pasażerów aż prostuje w fotelu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ewemarkam Opublikowano 12 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2019 Lub rozpiłować otwory mocujące zamek maski, tak aby go obniżyć. Wystarczy nawet o 1-2mm rozpiłować w górę. Tak zrobiłem i maska już nie faluje. Wspiera się na gumach przy rogach. Myślałem że tylko u mnie tak jest, albo że był mocno bity. Ale teraz widzę że problem jest dość powszechny. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mirasek Opublikowano 12 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2019 To jest opcja jeżeli maska ma luz na zamku, a samo wykręcanie odbojów powoduje podniesienie jej ponad linie błotników. W temacie aut z kurnikiem chodzi raczej o drgania połaci maski pod wpływem wtłaczanego powietrza na IC, które są widoczne przy dużej prędkości nawet przy idealnie spasowanym zamku i odbojach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdaSch Opublikowano 12 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2019 a trzeba powiedzieć, że raz już mi się raz maska lekko otworzyła ale na szczęście zatrzymała się na zabezpieczeniu...ufff... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Daniel Janus Opublikowano 13 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2019 Moja maska w XT jakaś popsuta- nie faluje i nie otwiera się i oby tak zostało Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skwaro Opublikowano 13 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2019 Podkręcenie odbojników powoduje że szpara robi się jescze większa i maska faluje jeszcze bardziej, Trzeba opuścić zamek, sam się muszę za to zabrać u siebie. Ale taki urok kurnika w aluminiowej masce. Dla pocieszenia powiem że carbonowe maski latają jeszcze bardziej :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pan Dziedzic Opublikowano 13 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2019 Zamienić TMIC na FMIC, założyć maskę stalową od N/A i problem znika. I żeby nie było, u mnie w Forku SF N/A maska nawet nie drgnie przy 160 km/h Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elmot Opublikowano 13 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2019 17 minut temu, Pan Dziedzic napisał: Zamienić TMIC na FMIC, założyć maskę stalową od N/A i problem znika. I żeby nie było, u mnie w Forku SF N/A maska nawet nie drgnie przy 160 km/h Kurnik za dobrze wygląda, żeby go usuwać poza tym z przodu mam upchaną dodatkową chłodnicę do AT, więc raczej słabo z miejscem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rafaelo Opublikowano 13 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2019 Zamienić TMIC na FMIC, założyć maskę stalową od N/A i problem znika. I żeby nie było, u mnie w Forku SF N/A maska nawet nie drgnie przy 160 km/h Gdzie ty takie prędkości swoim forkiem osiągasz ? To już pewnie 3 kosmiczna prędkość Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
klev Opublikowano 13 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2019 prędkość WARP a następna jest już tylko teleportacja Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adi660r Opublikowano 13 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2019 A mi się maska w sturbo otworzyła, a jakże. Jechałem z 90km/h , szyba oczywiście w mak...;/ Najgorsze że i sama maska się pozaginala na rogach przy zawiasach jak i przełamała na wyprofilowaniu:/ Wygląda słabo. Ratować ja będę prostując i malując raptorem. A zapinki aerocatch już czekają na montaż:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pan Dziedzic Opublikowano 13 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2019 22 minuty temu, Rafaelo napisał: Gdzie ty takie prędkości swoim forkiem osiągasz ? To już pewnie 3 kosmiczna prędkość Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk No jechał jechał, na ori kołach Kumpel swoim sf'em dwie paki leciał bez problemu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skwaro Opublikowano 13 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2019 (edytowane) Swojego starego SFa po modach do 230 rozpędziłem :p Edytowane 13 Marca 2019 przez skwaro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
klev Opublikowano 13 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2019 ja swojego seryjnego sf rozpędziłem do 220 i szybciej sie bałem hehe nie zamierzam tego powtarzać a dało by rade jeszcze troszke z niego wydusić..... teraz po modach nawet do 200 go nie rozpędzam hehe 120 tempomat i spoko ale za to pierwsze 3 biegi ogień lol Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jacocz Opublikowano 16 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2019 (edytowane) Forek XT MY15 . Jaka może być przyczyna uruchomienia obrazu z kamery przy włączeniu się świateł mijania . Czy ktoś może podpowiedzieć jaki impuls uruchamia fabryczną kamerę cofania ? Czy sygnał idzie z lampy cofania ? Wyglada tak jakby tylko z lewej . Może ktoś ma schemat jak to działa ? Edytowane 17 Marca 2019 przez Jacocz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dr.elich Opublikowano 19 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2019 Mam szybkie pytanie - Forester 2.0XT. Potrzebuję informacji jakie temperatury płynu chłodniczego widzicie przez złącze OBDII. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się