Skocz do zawartości

Co zamiast XV???


PRIMAR

Rekomendowane odpowiedzi

11 godzin temu, Tsunetomo napisał:

No i w aucie za 200k brak pamięci ustawień foteli to dramat - jak ma się różnicę 25 cm i 40 kg z Żoną a zamienia się autami, to opcja pamięci foteli to minimum, lusterka i kierownica też pożądane :) W NX brak. XV chyba ma? 

Niestety, też nie ma i się męczę ;)  W moim przypadku różnica wynosi aż 1 cm, ale za każdym razem muszę przestawiać „chińskie” ustawienia fotela, kierownicy i lusterek.

Wydawałoby się, że to prosta funkcja, a wielu autach jest w ogóle niedostępna, nawet za dopłatą np. Audi Q3

 

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 14.12.2019 o 18:36, Blixten napisał:

- zbyt twarde zawieszenie - auto nieźle się trzyma w zakrętach, ale bardziej czuć nierówności. Momentami wydawało mi się nawet jakbym czuł wibracje na kierownicy. 

Te wibracje na kierownicy to patent Lexusa na asystenta pasa ruchu. Zamiast piszczeć jak w innych markach, w Lexie wibruje kierownica jak system wykryje że na linię wjeżdżasz. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, PRIMAR napisał:

Nie tylko Lexusa. W infiniti mam to samo - bardzo użyteczne. :)

Znaczy auta premium tak mają, żeby piski pasażerów nie budziły. Jak jeździłem NX to myślałem że zepsuty zanim się nie zorientowałem że to asystent. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 13.12.2019 o 17:26, BiP napisał:

 

Jakby robili dustera z sensownym silnikiem +/-150KM, automatem i 4wd, od razu bym się zapisał. 

 

Jest wersja 2,0 benz. 143 KM, automat, 4wd, jakieś 150 km od Gdańska w Kaliningradzie, za około 70 tys. zł. I nawet znaczek Renault dorzucają :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 godzin temu, PRIMAR napisał:

Nie tylko Lexusa. W infiniti mam to samo - bardzo użyteczne. :)


Fakt. Opcja bardziej dyskretna niż piszczyk i w mojej ocenie bardziej działająca na kierowcę, który może być znieczulony na bodźce dźwiękowe. Wibrowanie kierownicy może obejmować więcej systemów - np dozorcę martwego pola jako uzupełnienie lampki na lusterku. Można to dezaktywować albo ustawić jeden z trzech stopni siły wibracji. Można też ustawić czułość działania czujników.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

14 godzin temu, Jaca68 napisał:

Jak jeździłem NX to myślałem że zepsuty zanim się nie zorientowałem że to asystent. 

 

I ja również tak pomyślałem :biglol:

Ciekawe tylko dlaczego handlowiec z którym jechałem nie zareagował i nie sprostował mojej uwagi. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

14 godzin temu, Kristofor napisał:

 

Jest wersja 2,0 benz. 143 KM, automat, 4wd, jakieś 150 km od Gdańska w Kaliningradzie, za około 70 tys. zł. I nawet znaczek Renault dorzucają :)

Wiem o tym. Drążyłem temat w czasie wojny w Donbasie. Było jeszcze taniej, tylko samochodów oficjalnie nie było. Do ceny dolicz cło 10%, akcyza 3,1% vat 23%. Stówka z transportem. 

Jakoś brokerzy samochodowi nie zapuszczają się tam na zakupy. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

13 godzin temu, aflinta napisał:

Dowalą cło, akcyzę, VAT i nie będzie tak różowo :(

Z obwodu jeszcze nałog eksportowy mają, bo samochody są tam ponoć preferencyjnie opodatkowane, tak mi mówiono jak badałem temat wynajmu forka 2.5 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

23 godziny temu, Blixten napisał:

Gdybyście rozpatrywali Seata Ateca, szczerze odradzam. Trochę mu zajęło żeby wjechać na zwykły krawężnik jn. 

 

20191219_095753.jpg

20191219_095811.jpg

No na takie przeszkody tylko legendarne sAWD Subaru poradzi...zaraz sie okaże, ze bez tego w mieście ani rusz. Jak zle staniesz pod samym krawężnikiem i zaczniesz ruszać to i subarka potrafi się pomęczyć. Świadomość jak jeździć  ważniejsze niż awd 

Edytowane przez Tsunetomo
  • Super! 1
  • Haha 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

23 godziny temu, Blixten napisał:

Gdybyście rozpatrywali Seata Ateca, szczerze odradzam.

a ja szczerze polecam.  Świetne auto w dobrej $$ do miasta i nie tylko.  Ale jak się jeździć nie potrafi to później się nie poleca;) 

bez AWD lepiej w ogóle nie wyjeżdżać na drogę bo zaraz gdzieś utkniesz, wpadniesz w dziurę, nie podjedziesz na krawężnik i pozostaje tylko laweta , a co jak laweta też będzie miała napęd na przednią oś to zostaje Ci chyba tylko helikopter  :biglol:

 

  • Lajk 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, Karas napisał:

Ale jak się jeździć nie potrafi to później się nie poleca;) 

Znam swoją wartość, a poza tym ostatnio mocno pracuję nad dystansem do siebie, więc nie licz, że zrewanżuję się choćby najmniejszą złośliwością :D

Ale... nawet gdybym był słabym kierowcą, to XV musi być świetnym autem skoro dzisiaj znalazłem się na tym samym parkingu, i z ciekawości zaparkowałem dokładnie w tym samym miejscu co Arona wczoraj, z tą różnicą, że XV wjechał jak czołg bez żadnego poślizgu, buksowania kół. 

 

3 godziny temu, Karas napisał:

Świetne auto w dobrej $$ do miasta i nie tylko

Nie wiem ile to auto kosztuje, pierwszy raz na oczy widziałem i nie spodobało mi się. 

Przykro było patrzeć jak kierowca walczył żeby pokonać zwykły krawężnik, więc na tej podstawie twierdzę, że Arona nie nadaje się ani "do miasta", ani tymbardziej do "i nie tylko" - cokolwiek to dla Ciebie oznacza.   

Dla mnie Arona to zabawka, ale oczywiście szanuję odmienne opinie. :drinks:

 

 

 

Edytowane przez Blixten
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...