Jump to content

Snuff

Użytkownik
  • Content Count

    558
  • Joined

  • Last visited

About Snuff

Profile Information

  • Gender
    mężczyzna
  • Skąd
    Szczecin
  • Auto
    XV 2.0 MY'18

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Jak na następny kalendarz mój XV się załapie, to będę głosował za dużym, 50x70 wymiarem
  2. Przyszedł, już wisi. Dobra robota, dzięki chociaż...jakby był w większym formacie, to te foty jeszcze lepiej by się prezentowały jeszcze raz dzięki.
  3. Snuff

    Bieg "L"

    Jeżeli mówisz o nowym XV 1,6 to on chyba nie ma manetek. Co do Suzuki 1,6 SX4, tu wystarczy dać but w podłogę, redukcja sama nastąpi.
  4. Snuff

    Bieg "L"

    no nie wiem ... prócz zachowania ostrożności i dystansu, może trochę szczęścia, by ten jadący z naprzeciwka nie skręcił w nas ? -> wymijanie : przejeżdżanie (przechodzenie) obok pojazdu lub uczestnika ruchu poruszającego się w przeciwnym kierunku. -> wyprzedzanie : przejeżdżanie (przechodzenie) obok pojazdu lub uczestnika ruchu poruszającego się w tym samym kierunku -> omijanie : przejeżdżanie (przechodzenie) obok nieporuszającego się pojazdu, uczestnika ruchu lub przeszkody
  5. to nieźle musiałeś skakać swoim subaru by Ci kapturki pospadały sprawdź co jeszcze pogubiłeś
  6. Snuff

    Bieg "L"

    L ogranicza liczbę przełożeń skrzyni do niskich biegów, np. do max 3 biegu. Nie wiem jak jest w XV, ale w Suzuki SX4 z klasyczną automatyczną skrzynią L2, L3 (jak dobrze pamiętam) to nic innego jak ograniczenie do max 2 lub 3-go biegu, przydatne szczególnie przy pokonywaniu dużych wzniesień lub hamowaniem silnikiem przy zjazdach z takowych. Przy prędkości np. 100 km/h raczej bym się bał zredukować nagle do 2-ki
  7. A za zapro na flaszeczkę dzięki [emoji41][emoji485] [emoji1] Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  8. Sprawdzałem to trzymając wciśnięty przycisk (cały czas) przed odpaleniem auta, odpalałem zapłon, później wyłączyłem i odpaliłem znowu i tak parę razy (przycisk cały czas był przeze mnie wciśnięty ) Działa , więc patent z papierkiem musi działać też [emoji2] Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  9. Jest jeszcze prostsza metoda (jak ktoś się upiera i chce wyłączyć SS). Wystarczy między przycisk fizyczny, ten czarny a mikroswitch podłożyć jakiś dystans, np. papierek by switch był cały czas wciśnięty. Za każdym razem gdy odpalisz silnik będzie wyłączał SS. [emoji106][emoji3] Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  10. Pełna racja, mamy kontrolę nad SS i idzie nad tym zapanować. Co prawda czasami (szczególnie latem) potrafi się w(y)łączyć na 5 sek przed zmianą świateł, ale nie mogę powiedzieć by mnie to wnerwiało...tak jak w służbowym focusie, gdzie każdy stop to SS ! To dopiero jest irytujące delikatnie mówiąc Dzisiaj nawet się bawiłem SS, na tych światłach to załączę na tych może nie IMHO 5 stówek można wydać na inne pierdoły do samochodu, np. spryskiwacz kamerki, dobre dywaniki...albo na obejście SS jak kto woli.
  11. do mnie też przed chwilą, zaciągam
  12. jeszcze chwila i nakrętkę tylko rurhakiem lub żabą odkręcisz później to tylko cięcie...źle to wygląda
  13. Odebrany XV czy kapturek [emoji3] Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  14. Mój XV odbierany koniec kwietnia 2018, są duże gumowe dekielki i wyglada to tak (generalnie jest ok, na jednym lekka luźna rdza): Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  15. no to akurat, raz a porządnie
×
×
  • Create New...