Jump to content

bmbm

Użytkownik
  • Content Count

    282
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

205 Wspaniały

About bmbm

  • Rank
    ..:: Bywalec :..

Profile Information

  • Gender
    mężczyzna
  • Skąd
    Gdańsk
  • Auto
    Subaru XV 2018 2.0

Recent Profile Visitors

651 profile views
  1. Nie, nie robię. Napisałem jak było Dopiero po dłuuugiej wymianie zdań, Pan z ASO przyjął zgłoszenie. Bo przecież wszystko, ale to wszystko jest ok i w normie : ) : )
  2. Kolejna wspaniała historia z ASO. Dzień przed końcem trzy letniej gwarancji (mam wykupione dodatkowe dwa lata) postanowiłem zgłosić problem z lusterkiem od strony kierowcy. Przy składaniu działał baaardzo głośno, jakby silniczek był pod jakimś obciążeniem dodatkowym (filmik). Postanowiłem zgłosić problem, bo nie chciałem, żeby np mi za tydzień mechanizm padł. Wizyta w ASO, najpierw pytanie o kompresor "no kiedyś będzie, jeszcze dwa tygodnie, czekamy" - spoko, jasne. Chciałem zgłosić problem z mechanizmem składania lusterek: - ale tu nie ma żadnego problemu, przecież się składają.
  3. No a może właśnie ta marginalna sprzedaż jest efektem nie tylko dość "ubogiej" oferty, ale tego co się dzieje, jak już kupisz auto? Wpadki zdarzają się każdej marce, ale z czymś takim co się odwala w ASO Subaru to mam pierwszy raz. Bardzo to zniechęca do dalszego obcowania z marką i brania pod uwagę kolejne auta. A szkoda, bo same auta są świetne.
  4. @aflinta napisał, że na kable czekać będzie dwa miesiące, a na rower to już w ogóle się naczekał, więc proszę Cię @Karas nie siej herezji, że można w tydzień coś z innego kontynentu ogarnąć. To, że ASO ma pewne kwestie gdzieś tam, to już się przyzwyczaiłem. Ale to, że SiP nie ma nad tym kontroli (oczywiście mogę się mylić, chętnie przeczytam sprostowanie) to już dla mnie nie pojęte.
  5. Nadal, było pełno czasu żeby mieć minimalny magazyn części, które będą potrzebne. Naprawdę. I mam tu na myśli zakichany kompresor, na jaki czekam i na te części teraz z akcji serwisowej. Magazyn w Europie, cokolwiek, gdzie dostawa będzie odpowiednio szybciej. Naprawdę nie trafiają do mnie żadne tłumaczenia covidowe. Już za dużo. Edit: Uściślając, mi głównie chodzi o sytuacje, że jedziesz do ASO, badają auto i jak coś musisz dymać jeszcze raz, bo będa zamawiali wymagane części - a powinni mieć zapas na jedno, dwa auta.
  6. Spoko, spoko. Ale ta cała akcja COVIDowa nie trwa tydzień. Było full czasu na odpowiednie przygotowanie się, zmianę procedur i innych takich, żeby do sytuacji się przygotować i zapobiegać. Tłumaczenie się "abocovid" już nie jest na miejscu.
  7. Cyrk. To nie mogą mieć w ASO jakieś tam ilości tych cewek i jeśli się okazuje, że trzeba wymieniać, to po prostu wymieniają? Niesamowite, jak bardzo ta marka zniechęca do siebie. PS. Mija prawie trzeci tydzień czekania na kompresor klimatyzacji, jeszcze tydzień.
  8. Wtedy była taka akcja: Przeprogramowanie sterowników - zabezpieczenie cewki zapłonowej Numer akcji: SRT284 A teraz wymiana
  9. Myk, kolejna akcja serwisowa - [Subaru] Kampania przywoławcza SRT308: To moje auto już wskakuje na dwie na raz.
  10. Krótki raport - jeszcze dwa tygodnie czekania na kompresor. A dziś minęły dwa tygodnie. Ależ mam deja vu z zamknięciem gastronomii na dwa tygodnie. Które ostatecznie trwało ciut dłużej. Fantastycznie się korzysta z auta bez klimatyzacji w obecną pogodę. Polecam! @Dyrekcja serio w całej Europie nie ma kompresorów? One są aż tak unikatowe? Czy Subaru nie ma żadnych magazynów z częściami? Może warto z człowiekiem odpowiedzialnym za utrzymanie stocków magazynowych porozmawiać? Mamy prawie lato do cholery. Dodatkowo wyszła jeszcze jedna śmieszna sytuacja, ale poczek
  11. Offtop, ale trudno. To koniecznie trzeba się wybrać do lasu wspólnie Mój posokowiec chętnie się wybiega
  12. Mały apdejcik - dwa tygodnie czekania na kompresor klimatyzacji. Nigdzie nie ma, może SIP coś wymyśli, gdzieś poszuka w Europie czy coś.
  13. No ja mam ponad 72000, zróżnicowane tereny, auto wykorzystywane zgodnie z założeniem i sama wymiana tulei wystarczyła
  14. Mi wymienili same tuleje.
×
×
  • Create New...