Jump to content

yarthecat

Użytkownik
  • Content Count

    156
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

95 Wspaniały

About yarthecat

  • Rank
    ..:: Bywalec :..

Profile Information

  • Gender
    mężczyzna
  • Skąd
    Wrocław
  • Auto
    Subaru XV 2.0 MY18

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Tak, tak można zatrzasnąć drzwi - ale jak zamknąć bagażnik, nie znalazłem stosownego wihajstra
  2. No nie działa - nie udało mi się auta powtornie zamknąć bez używania kluczyka.
  3. Masz to co fabryka dała, a nie to co "musiała" dać, jak dasz mi działający przepis jak zamknąć auto po odblokowaniu pinem (kluczyk nieaktywny: lock + dwa razy subaru) to będę bił brawo.
  4. To wiem, otworzyć otworzysz, ale zamknąć bez kluczyka mi się nie udało i jest to dla mnie niedoróba, bo nie wyśle dziecka do auta, gdy coś zapomniało... Z bagażnika
  5. Jesteś pewien, że kodem można zamknąć, a nie tylko otworzyć?
  6. Przez przypadek dowiedziałem się o bardzo użytecznej funkcji, zostawiłem kluczyk w kurtce w aucie i próbowałem zaryglować drzwi przyciskiem klapy bagażnika. Na moje durne szczęście nie da sie, auto ostrzega, że kluczyk w środku i nie rygluje - yesss "opatrzność czuwa itd"
  7. Fizyki nie oszukasz, na kursie fundowanym przez Subaru doświadczalnie wychodziło, że na płycie poślizgowej (tej do jazdy z góry), przekraczając 40 traci się możliwość sensownej kontroli - każdym samochodem...
  8. yarthecat

    Co zamiast XV???

    Wzrost ceny pokrył spadek wartości
  9. Oczywiście, że statycznie wiecej, po prostu w czasie jazdy ciężar na dachu nie powinien przekroczyć tych 70-80 kilo
  10. Na moje szczęście nie choć kusiło...
  11. Limitem jest nośność dynamiczna, musiałbyś na prawdę wielki dachowiec wrzucić by ją przekroczył. Problemem jest jakość dachowców, by nie żałować zakupu rozważać należy opcje od 8k PLN w górę. Limitem jest też długość podłogi, która zmiesci się na dach XV i pozwoli na otwarcie klapy i nie będzie gryzła się z eyesight. Skłaniałbym się jednak na namiot ze sztywną skorupą w stylu i-kamper (opory powietrza) By całkiem nie na temat było - wyciszyłem auto w uznanym warsztacie (brak zdolności manualnych). Zrobiłem wszystko oprócz grodzi silnika i poprawa jest zasadnicza, zwłaszcza w temacie głośności boksa na dachu. Wciąż szumią lusterka i podwozie, ale halas spadl o prawie 3db i jest to szczególnie odczuwalne na autostradzie. Poprawił się zdecydowanie odbiór audio. To są bardzo subiektywne odczucia, obecnie poziom hałasu na autostradzie porównywalny jest do superba, w ruchu miejskim jest nawet ciszej, choć szum, chyba lusterek, cały czas słychać. Każdemu, kto chciałby wyciszyć auto, polecam wpierw przejechać się wyciszonym, by ocenił czy robi różnicę i czy warto wydać kilka tysięcy na subiektywne wrażenia. Żona nie zauważyła różnicy, dopóki nie przejechała się corollą, która przed operacją była cichsza, a już nie jest.
  12. yarthecat

    Co zamiast XV???

    Inne ma tylko STI
  13. yarthecat

    Co zamiast XV???

    Wciąż mi się gęba cieszy gdy nim jeżdżę, pomimo jego ograniczeń. Przewiduję długie życie w rodzinie - "póki koła nie odpadną"
  14. yarthecat

    Co zamiast XV???

    Wierzę, że jak wykonczę XV, to w użyciu będzie hybryda Toyoty zestawiona z napędem Subaru i/ub przynajmniej 1.8t jako standard i tego sobie i marce życzę
  15. Mam belki aguri i jednak ich nie polecam, są głośne, nie przylegają łapami do relingów idealnie, co powoduje że są głośne, bo dziury działają ja gwizdek. Wyciszenie dachu pomaga, ale Thule które testowo założyłem - te z niskim profilem, są duzo cichsze. Yakuma pewnie też.
×
×
  • Create New...