Jump to content

yarthecat

Nowy
  • Content Count

    90
  • Joined

  • Last visited

About yarthecat

  • Rank
    ..:: Swojak ::..

Profile Information

  • Gender
    mężczyzna
  • Skąd
    Wrocław
  • Auto
    Subaru XV 2.0 MY18

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. W XV kluczyk można "dezaktywować" przytrzymując przycisk z kłódką i dwa razy wciskając przycisk z gwiazdkami - do powtórnego obudzenia pilota naciśnięciem dowolnego przycisku - nic nie wysyła...
  2. W xv wystarczy musnąć pedał gazu i jedziesz dalej z włączonym tempomatem.
  3. Tempomat w korku jak najbardziej działa bardzo sprawnie i nie wyłącza się po zatrzymaniu - jest to jedyna sytuacja gdy włącza się autohold. Test hamowania przed korkiem z prędkości autostradowej również przerabiałem (Monachium) fakt, że wszystkie auta zwalniały agresywnie. Na tempomacie (nie awaryjnie) to po prostu działa dobrze bez względu co Skodziarz napisze. Te austriackie xv najwidoczniej z kontenera wypadły i po alpejskich szopach składane były do kupy, strach tym jeździć, sprzedałbym.
  4. Dokładnie - auto zastępcze etc
  5. yarthecat

    XV piszczące hamulce

    Miałem identyczna sytuację w moim nowym xv przy około 3k km - uważaj bo grzeją się wtedy tarcze mocno Na czas dojazdu do serwisu pomagało zatrzymanie się i pompowanie hamulcem do oporu przez chwilę (by zaciski odbijały). Po rozebraniu i złożeniu przez serwis problem zniknął i się nie pojawił wiecej. Tarcze nie zostaly przegrzane
  6. Haki do drugiej generacji xv - Westfalia, o ile pamiętam z poszukiwań po sieci, miały być dostępne w kwietniu - nie potrafię znaleźć teraz źródła.
  7. Nie ma takiej potrzeby, by otworzyć wlew i tak muszę wyjść zazwyczaj Wysłane z mojego Mi Note 2 przy użyciu Tapatalka
  8. Tak to wygląda z perspektywy w kierunku fotela kierowcy, boczki, ostatnie to tył wchodzący pod fotel kierowcy. Przy zamkniętych drzwiach nie uda się otworzyć wlewu paliwa. Wysłane z mojego Mi Note 2 przy użyciu Tapatalka
  9. Materiał dosyć gruby, element najbardziej narażony na wycieranie jest na nitach jako ekstra kawałek ochronny pod obcas buta wciskającego gaz. Przetłoczenia rzeczywiście są jakie są - szału nie ma. "Gumofilce nie powinny się ślizgać" Wkurzało mnie gdy po nartach podłoga była cały czas wilgotna, a syf zbierał się pod gumowym dywanikiem. W tych dywanikach nie pasować może czarny kolor i czerwona wszywka - ale XV i tak wołem roboczym dla mnie jest - użyteczność przede wszystkim, taki traktorek, który i na bulwar można zabrać Wysłane z mojego Mi Note 2 przy użyciu Tapatalka
  10. Rączka wlewu jest zakryta, to nie jest guma, to sprasowana fizelina/filc zawsze mam z tym problem jak tam o nazwać, od strony użytkowej napylony czarnyn plastikiem czy czymś podobnym lecz nie gumą. Na jednym zdjęciu specjalnie jest kuweta odwrócona do góry dnem.
  11. Briski przyszły i są więcej niż ok - przynajmniej na początku użycia. Pasują na wcisk, boczki są wysokie, kosztują 30% ceny wathertechow. Czy kupiłbym drugi raz? Tak. Po prawej i lewej stronie kierowcy i pasażera mają rzepy by przymocować do tunelu pośrodku, ale plastiku się nie złapią, raczej nie będę kombinował. Wysłane z mojego Mi Note 2 przy użyciu Tapatalka
  12. A, więc pasy się pokazują po naciśnięciu przycisku, więc nie przycisk... Wysłane z mojego Mi Note 2 przy użyciu Tapatalka
  13. A dobra - będę kaskaderem - zamówiłem i dostałem potwierdzenie że wysłali... Zdam relację jak przyjdą Wysłane z mojego Mi Note 2 przy użyciu Tapatalka
  14. A różnią się aż tak znacznie pomiędzy wersjami? Wysłane z mojego Mi Note 2 przy użyciu Tapatalka
×
×
  • Create New...