Jump to content

yarthecat

Użytkownik
  • Content Count

    115
  • Joined

  • Last visited

About yarthecat

  • Rank
    ..:: Bywalec :..

Profile Information

  • Gender
    mężczyzna
  • Skąd
    Wrocław
  • Auto
    Subaru XV 2.0 MY18

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. yarthecat

    Spalanie XV II

    No właśnie nie - możesz ustawić by trzymał żądaną prędkość i trzyma, ale jak są potykacze na drodze w formie słupków do wymijania, to hamujesz i go wyłączasz i nie działa. Mam problem wówczas by nie wyskoczyć poza ograniczenie z sensowną deltą i czasem jeb - fotoradar błyśnie. W sumie problem pierwszego świata....
  2. yarthecat

    Spalanie XV II

    To prawda, ale jak mi fotoradar błysnął na 30 w Niemczech a miałem pod 40 to zdębiałem i dla niskich ograniczeń prędkości by się przydał taki ficzer
  3. yarthecat

    Spalanie XV II

    A wystarczyłoby by na tempomacie można było własnoręcznie ustawić ograniczenie prędkości, poza które, bez względu na dodany gaz, samochodzik nie wyskoczy - brakuje mi tego. W oplach widziałem...
  4. yarthecat

    Spalanie XV II

    Czyta to z nawigacji wbudowanej, więc czasami kłamie.
  5. yarthecat

    Spalanie XV II

    Podsumowanie nordyckiego testu długodystansowego: Przejechanie 3839 z czego około 1000 na 98 reszta na 95 Średnia prędkość z komputera 68 km/h Średnie spalanie też z komputera 8.1 Jeździłem wszelkimi możliwymi drogami, ekspresowymi, szutrowymi, wliczając ekstra płatną górską z bramką (choć jak się okazało nie warta wrażeń) Najs, jestem bardzo zadowolony
  6. yarthecat

    Spalanie XV II

    Różnicy między 95 a 98 w spalaniu nie zauważyłem, 98 leje dla dodatków wierząc, że osad na wytryskach będzie mniejszy. Sam namiot, który zabrałem, waży 20 kilo i jest wielki + wyposażenie + wyprawka trzech dorosłych kobiet i zdziwiłem się mocno, że wszystko upchalem. Niestety takie obciążenie czuć w dynamice i pewnie stąd to spalanie
  7. yarthecat

    Spalanie XV II

    Z komputera, ale wierz mi auto mocno dociążone, dzisiaj z Ystad do Hoysand, jadąc zgodnie z ograniczeniami, spadło do 8.7 - tankowałem 98 w Świnoujściu. licząc więc, że komputer podaje zaniżone wyniki pali sporo.
  8. yarthecat

    Spalanie XV II

    XV 2.0 Dojazd z Wrocławia do Świnoujścia, auto zapakowane po korek z boksem na grzbiecie, w 4 dorosłe osoby, nie przekraczałem 120-125 średnie wyskoczyło 9,5... Nie sądziłem że tyle gratów ze sobą zmieszczę - zdjęcia jak dotrę na północ wrzucę.
  9. Niestety, po odblokowaniu, gdy kluczyk dalej jest nieaktywny, nawet jak ręcznie zamkniesz drzwi to przycisk nie reaguje już na pin - przynajmniej u mnie. Muszę bagażnik zamknąć z pilota.
  10. Jest jeszcze jedna fajna funkcja odblokowania pinem bez pilota - ale też z wadą, po odblokowaniu auta nie potrafię zablokować bez kluczyka z powrotem
  11. To ustawienie działa tak, że jeśli pilotem lub podejściem do auta odblokujesz zamek, ale nie otworzysz drzwi, bo rozmyslisz sie, zagapisz na coś ładnego - to auto po ustawionym czasie zarygluje zamek z powrotem. Jeśli jednak drzwi otworzysz i zamkniesz - to zamek sam się nie zarygluje.
  12. Dla mnie xv to prawdziwy bulterier. Wydaje się, że to ryczące, krwiożercze bestie a faktycznie to leniwe ciapki są, z charakterem ;-)
  13. Ostatni tydzień, gorrraco, trasa Wrocław - WAWA i zobaczyłem 119 przy "prędkości przelotowej" i nie było to 180 - hmm, ktoś coś wie przy jakiej temp powinniśmy się martwić?
  14. I podstawowe pytanie - po ilu km skończy się skrzynia... Wydaje mi się, że to jest podstawowe ograniczenie - dlatego dmc jest tak niskie. Czujniki na przód kosztowały około 1400 z montażem
×
×
  • Create New...