Jump to content

yarthecat

Użytkownik
  • Content Count

    138
  • Joined

  • Last visited

About yarthecat

  • Rank
    ..:: Bywalec :..

Profile Information

  • Gender
    mężczyzna
  • Skąd
    Wrocław
  • Auto
    Subaru XV 2.0 MY18

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Przypadku konkretnego nie, ale przy ubezpieczycielach działa twór o nazwie Biuro Przeciwdziałaniu Wyłudzeniom i w "ryzykach" mają czeklistę i pozycja taka na niej występuje. źródła informacji nie podam i nie jestem z branży
  2. W moim zaczynały (przeszło - obserwuje) piszczeć dopiero po godzinie jazdy i nie zawsze. Piszczały tak, że dostawczak jadący przede mną zjechał na parking sprawdzić koła. Pompowanie hamulcem pomagało na chwilę, (do wykonania na postoju). Wq#wa miałem okrutnego. Coś się jednak ułożyło bo problem magicznie zamilkł, serwis starał się ale nic nie znalazł. Identyczny problem miałem w zupełnie nowym XV - ustąpił kolo 3kkm po rozebraniu i powtórnym zlozeniu zacisków.
  3. Hmm - mnie nie dotyczy.. choć mam problem z piszczącym i klockami po wymianie...
  4. Felgi 16 nie są homologowane do XV 2018, co będzie jak przedstawisz płot i np kurnik - ubezpieczyciel Ciebie zadziobie....
  5. W zeszłym roku kupiłem takie łańcuchy, do Austrii z TUV, nie po zakładać ale by nikt się nie czepił i nie czepił ceny nie pamiętam ale przyzwoita
  6. yarthecat

    Co zamiast XV???

    Nie wiem, ale nie sadze, zanim doszedłem do kwestii technicznych odpadł z listy
  7. yarthecat

    Co zamiast XV???

    Tak, przymierzałem się do niego zanim wybrałem XV, ma mniej miejsca z tyłu i dość nisko prowadzony dach, moje córki pasażerki mają około 180 wzrostu +- i dla nich SX4 był nie do przyjęcia. Hałas w środku porównywalny jak nie większy. SX4 to dzielne auto, ale wykończenie w XV wydaje się lepsze i jest też bardziej przestronny. Mam około 183 cm wzrostu i nie znalazłem tam tak wygodnej pozycji za kółkiem jak w subaraku.
  8. W filmie poniżej autor nagrania stara się wyjaśnić, skąd wziął się w ogóle problem - wymienić olej czy nie ruszać w ogóle skrzyni do końca gwarancji...czyli u ich - do 120kmil
  9. W ASO powiedzieli mi, że sytuacja w innych nowych modelach subaru jest podobna, średnia żywotność klocków też 30-40kkm. Szybsze zużycie powodują nowe ficzery jak adaptacyjny tempomat, gdy używany i zwlaszcza Vectoring Control czy jak mu tam. Martwi brak zamienników...a co za wielką kałużą mówią?
  10. Ja się poddałem i wymieniłem w ASO, też po 30kkm...
  11. Do naszych XV ponoć można dostać z drugiego obiegu stalowe, 17 calowe 5X100 o kodzie 28111SG000. Obrazki z aukcji pokrywają się z tym, co widziałem na zdjęciach w serwisie, pytanko - jakie ateki można założyć na 17, by problemów nie było, samodzielnie nie potrafię nic pasującego znaleźć.
  12. A nazwa apki? "Najpierw pytaj tego, który wie"
  13. Więc wystarczająco daleko by szacunek i uznanie, kurcze nie mam traktora, a kusi mnie ogromnie.
×
×
  • Create New...