Skocz do zawartości

Hot Hatch Hysteria


BartZ

Rekomendowane odpowiedzi

3 minuty temu, Kukson napisał:

To już kolejny co myślał, że po wciśnięciu jednego przycisku będzie latał bokami jak Gigi Galli czy Paweł Trela :D

 

Generalnie i tak wygląda to dziwnie... auto wyleciało z drogi jakby z niczego :huh:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To znowu ja :yahoo:

W RSie tryb Drift Mode może funkcjonować w 2 podtrybach. 

 

Z włączonym całkowicie lub lekko uśpionym ESP - to tryb dla niedzielnych kierowców. Jak robi się gorąco to taka osoba puszcza gaz - wtedy komp prostuje auto i automatycznie je ratuje. W tym trybie próba wyciągania auta gazem i kontrą kończy się jak na wyżej wklejonym filmiku, ewentualnie rybką.

 

Z całkowicie wyłączonym ESP (10 sek trzeba przytrzymać przycisk) - wtedy jest tak jak powinno być, czyli np. tak:

 

https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=1691706044196627&id=227932120574034

 

 

Edytowane przez Tomek Tomko
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Macie rację. STI powinien zrobić jednak pewne postępy. Ale to straszne narzekanie to chyba przesada. W ciężkich warunkach drogowych ma swoje zalety. Ja się nie pozbędę. i, bez obrazy, jeżeli chcecie się ścigać spod świateł, to pamiętajcie, że jedynka służy praktycznie tylko do ruszania - za szybko się kończy. Ponadto, trzeba pamiętać o włączeniu sport sharp i wyłączeniu kontroli trakcji (lepiej krótko, to i subarowskie ESP się wyłączy). Dyfer w manual, spiąć na sztywno i jazda. Wtedy stanowczo mniej konkurentów spod innych znaków podskakuje. To był żart, ale i mnie się zdarzyło spiąć z jakimś E36. STI nie idzie !!! I tu sobie przypomniałem, że po rozgrzaniu silnika zapomniałem wyłączyć "intelligent". Z reguły tak powożę - jak mam temperaturę, przełączam na sport sharp.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, carfit napisał:

Zrobię trochę prywatę ;) jakby ktoś potrzebował fajne Clio GT to zapraszam :)

 

BTW Mam niedzieje że wiesz że zaraz chodzi nowy model wiec musisz liczyc sie z dosc spora utrata wartosci tego Merca.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, elmo napisał:

 Kurcze, w tej podstawowej wersji na prawdę fajna opcja dla "szybkiego tatusia" na szkolną taksóweczkę do odwożenia pociech :)

 Ładny, cena dosyć atrakcyjna. Jeśli nie będzie miał jakichś poważniejszych problemów na początku, to myślę, że może namieszać trochę w tym segmencie. 

 Podoba mi się ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

42 minuty temu, turdziGT napisał:

I jak ? Fajnie wiedzieć jak inni to widzą.

Lubisz jak Ci ludzie zazdroszczą? ;) RS3 urywa dupę, ale cena niestety dla mnie nie do przeskoczenia :(

 

10 godzin temu, turdziGT napisał:

musisz liczyc sie z dosc spora utrata wartosci tego Merca

a gdzie tam, w ogłoszeniu po prostu napisze: Driven by @carfit ;)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, turdziGT napisał:

I jak ? Fajnie wiedzieć jak inni to widzą.

 

Auto stało cały dzień wiec po odpaleniu pogadaliśmy ze sprzedawcą chwilę o tym co jest na wyposażeniu zanim ruszyliśmy w drogę. Na początku spokojna przejażdżka a trybie auto żeby pozwolić oliwie złapać temperaturę. Pierwsze wrażenia już są niesamowite, auto jest bardzo zwarte, sztywne idealnie reaguje na ruchy kierownicą. Bardzo dobra jak dla mnie pozycja za kierownicą, ergonomia bez zastrzeżeń, od razu wiesz co i jak.

Prosta droga z dosyć nierównym asfaltem ale zawieszenie doskonale daje sobie radę. Jak już się auto zagrzało zjechaliśmy na drogę krętą o także nie pierwszej klasy nawierzchni i przełączyłem auto w tryb dynamic. Szok, po prostu jak to się zbiera i hamuje, jak przewidywalnie się prowadzi i jaką daje frajdę z jazdy.

Jeździłem 45 minut i to wystarczyło by się przekonać do tego auta. W salonie mieli też testowe S3 którym chciałem również jeździć ale uznałem że to nie ma sensu po RS.

Cóż, dla mnie ideał.

Dla formalności będę jeszcze jeździł AMG ale z pewnych względów MB nie wchodzi u mnie w grę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, Sikor44 napisał:

jeśli chodzi o RS3 to ciekawszą opcją w MB może być chyba dopiero C43/C63 AMG, bo przecież nie CLA :)

Możliwe ale ja się o tym nie przekonam i wiesz dlaczego :)

Co do ceny wiem tylko, że RS3 MY17 można mieć w wersji dobrze wyposażonej (bez ceramiki, asystentów ale za to z navi i led matrix + kilka innych opcji) za 270 k PLN brutto co przy cenie za A45 AMG Yellow na poziomie 220 k PLN nie wygląda ta różnica jakoś straszenie. Jeszcze przy założeniu że jednak RS3 czy AMG to auto na 5 lat i leasing.

Edytowane przez Ayu
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, Ayu napisał:

 

Auto stało cały dzień wiec po odpaleniu pogadaliśmy ze sprzedawcą chwilę o tym co jest na wyposażeniu zanim ruszyliśmy w drogę. Na początku spokojna przejażdżka a trybie auto żeby pozwolić oliwie złapać temperaturę. Pierwsze wrażenia już są niesamowite, auto jest bardzo zwarte, sztywne idealnie reaguje na ruchy kierownicą. Bardzo dobra jak dla mnie pozycja za kierownicą, ergonomia bez zastrzeżeń, od razu wiesz co i jak.

Prosta droga z dosyć nierównym asfaltem ale zawieszenie doskonale daje sobie radę. Jak już się auto zagrzało zjechaliśmy na drogę krętą o także nie pierwszej klasy nawierzchni i przełączyłem auto w tryb dynamic. Szok, po prostu jak to się zbiera i hamuje, jak przewidywalnie się prowadzi i jaką daje frajdę z jazdy.

Jeździłem 45 minut i to wystarczyło by się przekonać do tego auta. W salonie mieli też testowe S3 którym chciałem również jeździć ale uznałem że to nie ma sensu po RS.

Cóż, dla mnie ideał.

Dla formalności będę jeszcze jeździł AMG ale z pewnych względów MB nie wchodzi u mnie w grę.

Miło usłyszeć opinie kogoś kto uważa podobnie jak ja inaczej można by pomyśleć że jestem tendencyjny :)

1 godzinę temu, Ayu napisał:

Możliwe ale ja się o tym nie przekonam i wiesz dlaczego :)

Co do ceny wiem tylko, że RS3 MY17 można mieć w wersji dobrze wyposażonej (bez ceramiki, asystentów ale za to z navi i led matrix + kilka innych opcji) za 270 k PLN brutto co przy cenie za A45 AMG Yellow na poziomie 220 k PLN nie wygląda ta różnica jakoś straszenie. Jeszcze przy założeniu że jednak RS3 czy AMG to auto na 5 lat i leasing.

Dokładnie jeżeli tak się na to patrzy to różnica w miesięcznym koszcie jest dość mała.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Żebyście za bardzo nie uwierzyli, że RS3 super skręca i  hamuje  lepiej niż F1

"Zawsze" na The Forum było pisane, że to przecież Subaru zostawia w tyle każdą konkurencję w zakrętach.

Tutaj przykład, driver uwierzył że RS'a prawa fizyki nie obowiązują :

 

 

Edytowane przez rombu
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...