Skocz do zawartości

Hot Hatch Hysteria


BartZ

Rekomendowane odpowiedzi

Teraz, Kukson napisał:

Właśnie sobie wszedłem na stronę VW i faktycznie można za 90 tysi mieć  GTI z DSG więc mam nadzieje, że w manualu będzie jeszcze lepsza cena no i pewnie w łatwy sposób będzie można dołożyć trochę mocy.

 

tez sprawdzilem cene - 89 690 zl za "golasa" GTI z DSG to bardzo cena, imho

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A miał ktoś okazje jeździć nowym Clio Trophy? bo auto mnie interesuje(brak demo w moim mieście) ale wszędzie w testach mówią że jest strasznie twardo w nim no i ciekaw jestem jak ten automat w tym się spisuje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

clio ma już swoje lata...i poniżej 100 chyba się raczej nie kupi...polo po doposażeniu wychodzi ok 103, po rabacie mam nadzieję 93.... fiesta st będzie tylko w manualu i 3 cylindry....

zauważyliście , że clio trophy kosztuje dokładnie tyle co megane gt? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

18 minut temu, Kukson napisał:

A miał ktoś okazje jeździć nowym Clio Trophy

Miałem okazję , i wcale nie jest mega twardy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

13 minut temu, carfit napisał:

Miałem okazję , i wcale nie jest mega twardy

A czy jeździłeś III RS z Cupem?

Pytam z czystej ciekawości jak się ma jedno do drugiego, bo biorę pod uwagę IV RS dla Żony ale obawiamy się twardości zawiasu właśnie, mając w pamięci jak to wyglądało w III.

III RS + Cup = Beton a jestem ciekaw jak to tutaj wygląda.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz, Kukson napisał:

A jak ma się Clio Trophy do GT? bo GT według mnie całkiem komfortowe było.

To powinno wyglądać tak:

GT ( a w zasadzie to chyba GT-Line) - ciut twardsza kanapa

RS - w miarę twardo

RS Trophy (czyli RS + Cup) - twardo

 

W III było to:

RS - twardo

RS + Cup - beton

 

Cup to zawieszenie, które można było kupić jako opcja (dostępne z automatu w wersji Trophy).

 

Powiem tak, w porównaniu do III RS + Cup, które wcześniej miałem, Lanos STi to totalna kanapa.

Nie zdarzyło mi się jeździć twardszym autem (Type R różnych generacji, Corsa OPC, Focus RS - 2 gen, EVO).

Oczywiście mowa o seryjnych zawiasach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, eddie_gt4 napisał:

 

 

osobiscie trudno uwierzyc mi w taka cene za VW, ale pozyjemy zobaczymy ;)

 W tym roku tak się porobiło dziwnie, że startowo seat experience z tym samym silnikiem i skrzynią  był droższy w cenniku od golfa alltracka.

Zresztą widzę,że nadal to jest aktualne : 1.8 TSI z DSG i 4drive u seata 124 000 a alltrack z tym samym silnikiem i skrzynią 123 390.

A kiedyś za sam znaczek 10 000 więcej było wyjściowo.

Przy silniku 2.0 TDI 184 KM różnica jeszcze większa bo ponad 7 tysięcy...na korzyść VW.

Ale już nie ciągnę wątku bo to trochę nie na temat choć o samochodach.

Edytowane przez Boryster
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeździłem z tydzień "zwykłym" Clio RS obecnej generacji i nie tyle zawieszenie było twarde, co absurdalnie niskie opcjonalne felgi/opony 205/40/18.

Każda dziura to było walenie felgą w coś twardego, aż zęby bolały...

Poza tym bardzo fajny HH.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moze ktos szuka fajnego hh z dawnych lat. https://www.otomoto.pl/oferta/ford-focus-rs-mk1-ID6z6XG0.html

Jest to troche moje byle auto :) Focus kupiony w pl zaraz po sprowadzeniu z CH. Stan tego auta jest swietny! Zero rdzy, podwozie nawet bez nalotu. Nigdy nie bity. Sprzedalismy je obecnemu wlascicielowi ktory z tego co slyszalem i widzialem dba o auta najlepiej jak soe da (basteg_pdg jesli ktos ogarnia instagram). Auto w serii jezdzilo genialnie (trackcja), ale brakowalo troszke dzwieku i mocy. Teraz po modach obecnego wlasciciela jest pewnie lepiej. Z czystym sercem polecam jezeli ktos szuka takiego lub tego typu auta, nie zawiedzie sie na przyjemnosci z jazdy jak i na danym egzemplarzu. Zeby byla jasnosc, nie mam nic ze sprzedazy tego auta, nawet wlasciciela dobrze nie znam, poprostu wiem jaki to okaz fajny jest :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

48 minut temu, burton napisał:

Te foki i następne rs mają jakieś chore ceny... 44 tys za 15 letnie auto....kosmos...i chyba rude lubi te

modele z ogłoszenia...

Ruda lubi je owszem ale ten konkretny egzemplarz jest bez grama nalotu a co dopiero rdzy, mam gdzies zdjecia podwozia z kwietnia zeszlego roku. Od tamtego czasu podejrzewam, ze niewiele sie zmienilo (patrz opis aukcji). Co do ceny to noe jest zla a idzie i bedzie szla tylko w gore. Nie bede pisal za ile poszlo to auto ale obecna cena biorac pod uwage stan samochodu jest bardzo dobra. 

 

DSC_0972.JPG

Edytowane przez wiechu100
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To powinno wyglądać tak:
GT ( a w zasadzie to chyba GT-Line) - ciut twardsza kanapa
RS - w miarę twardo
RS Trophy (czyli RS + Cup) - twardo
 
W III było to:
RS - twardo
RS + Cup - beton
 
Cup to zawieszenie, które można było kupić jako opcja (dostępne z automatu w wersji Trophy).
 
Powiem tak, w porównaniu do III RS + Cup, które wcześniej miałem, Lanos STi to totalna kanapa.
Nie zdarzyło mi się jeździć twardszym autem (Type R różnych generacji, Corsa OPC, Focus RS - 2 gen, EVO).
Oczywiście mowa o seryjnych zawiasach.


Mam III RS z Cup i jak dla mnie jest akurat, nie nazwałbym tego betonem. Jednak STi faktycznie przy tym to kanapa.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 godzin temu, yak napisał:

Z racji budżetu, biorę pod uwagę jedynie z drugiej ręki (rocznik 14-15).

Megane GT to bardzo sensowna, fajna propozycja tyle tylko, że one się pojawiły w 2016.

W przyszłym tygodniu wrzucam do działu sprzedam swojego Peugeota 308 GTI. W sumie to cesja leasingu. Auto z 2016, 40.000 przebiegu.

  • Haha 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

35 minut temu, matros1 napisał:

 


Mam III RS z Cup i jak dla mnie jest akurat, nie nazwałbym tego betonem. Jednak STi faktycznie przy tym to kanapa.

 

Cliówka (III) z CUPem jest twardsza od Megane'a (III) z tym samym zawiasem.

Szczególnie przy seryjnej 18'' z Red Bulla w Clio.

Nie tak dawno na spotkaniu w Krakowie miałem przyjemność jechać Meg RS RB8, który oczywiście ma CUPa + 19''.

Naprawdę było sporo miększe.

 

8 minut temu, Czarne_Koronkowe napisał:

W przyszłym tygodniu wrzucam do działu sprzedam swojego Peugeota 308 GTI. W sumie to cesja leasingu. Auto z 2016, 40.000 przebiegu.

Dziękuję za ofertę ale to zbyt mocne dla Żony.

Do tego 308 GTi były/są koszmarnie drogie, więc nie spodziewam się pasztetowej ceny :D

Chociaż nie ukrywam, że mi się sakramencko podoba, jest przepiękne jak dla mnie :)

Edytowane przez yak
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam w domu Clio III RS i Meg III RS i jak dla mnie Meg jest twardsza ale zawias wybiera lepiej. Clio wydaje mi się bardziej narwowe, szczególnie na poprzecznych nierównościach. Może wynika to z rozstawu osi obu samochodów.
Tak czy siak Clio III RS moim zdaniem na codzienny dupowóz średnio się nadaje. Do jazdy po bułki brałbym coś z turbo i w automacie.
Jak Renault to albo Megane IV GT lub tak jak piszesz Clio IV RS (ale zwykła wersja, nie Trophy czy Cup).


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 minut temu, matros1 napisał:

Mam w domu Clio III RS i Meg III RS i jak dla mnie Meg jest twardsza ale zawias wybiera lepiej. Clio wydaje mi się bardziej narwowe, szczególnie na poprzecznych nierównościach. Może wynika to z rozstawu osi obu samochodów.
Tak czy siak Clio III RS moim zdaniem na codzienny dupowóz średnio się nadaje. Do jazdy po bułki brałbym coś z turbo i w automacie.
Jak Renault to albo Megane IV GT lub tak jak piszesz Clio IV RS (ale zwykła wersja, nie Trophy czy Cup).


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Clio III też masz z CUPem?

Bo jak wiesz, to spora różnica :)

 

Ja miałem 1.5 roku Clio RB7 jako dupowóz i cóż - autko samo w sobie świetne ale po prostu zbyt twarde na dłuższą metę.

Super jako weekendówka czy na sporadyczne wypady na tor w celu nauki, ale na co dzień - bardzo średni pomysł.

Jazda nad morze (szczególnie odcinek Częstochowa - Łódź) to był momentami hardkor, zęby bolały :)

 

Wiesz, ja Lanosa teraz też używam jako samochód po bułki etc. i sprawdza się w tym zakresie bez porównania lepiej.

To po prostu normalne, troszkę szybsze auto :)

 

Właśnie Małżonce chcę kupić jedno z tych dwóch aut ale niestety nie mam nawet jak się przejechać "zwykłym" RSem (Clio IV).

2 osoby, które znam mają takie Cliówki ale z CUPem - to na pewno nie wchodzi w grę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moim zdaniem najciekawszy obecnie HH to Hyundai i30N. Ciekaw jeszcze jestem konkretów w sprawie nowego Megane RS.
(oczywiscie pomijam tu Hyper hatch jak rs3 czy A45)
A jeździ to już po drodze?

Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...