carfit Opublikowano 6 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2017 (edytowane) Dziś w ramach wymiany oleju w A45 , obejrzałem dokładnie od strony technicznej ( od spodu ) jak to jest wykonane i muszę powiedzieć ze jestem mocno zdumiony na plus. !!!! Półosie , przeguby , są grubsze i większe jak pancerne z STI z lat 2001-2003 ( czyli najmocniejsze ) . Seryjny wydech 3 cale , DP 3,5 cala , wygląda jakby wyszedł prosto z fabryki firmy tuningowej typu Acrapovic, Cobb . Szacun naprawde , ale to co mnie mega zaskoczyło , gdzie nawet nie wiedziałem że takie systemy nawet ktoś wymyślił to ................................................... automatyczny system gaśniczy komory silnika Jest przy podszybiu niewielka gaśnica , z elektronicznym pirotechnicznym wyzwalaczem proszku i system rozprowadzania i dysz w okolicach turbo , kolektora wydechowego . Opadła mi szczęka dosłownie , muszę gdzieś poczytać o tym kiedy i w jakich warunkach to się odpala , ale czuje że może to być z inteegrowane z poduszkami kierowcy i pasażera , ze względu na to że turbo i rurki olejowe są zaraz za chłodnicą więc narażone przy wypadku na rozszczelnienie w momencie uderzenia , mega ciekawe rozwiązanie . Druga myśl to środek chłodniczy 1234-ryf , który jest łatwopalny , ale z drugiej strony nie widziałem tego systemu w innych modelach MB . Może ktoś z Was coś wie ? bardzo jestem ciekawy Edytowane 6 Grudnia 2017 przez carfit Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 6 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2017 Edwin pomysł sobie ze 10 lat temu zeby mieć pod 400 km to musiałes solidnie dłubać EVO lub kupic jakies FQ400 ktore ze seryjnym samochodem miało nie wiele wspolnego jak i z seryjna produkcja. W tej ten Merc to całkowicie seryjnie produkowane auto w którym inżynierowie na pewno widzieli potencljal na ponad 400KM ale pewnie zajęli z górzyste 10% -15% bo jak kupi to jakiś rzeźnik to musiprzeciez utrzymać te 3 lata i 100 tys.To mowi troche o użytej technologi a i tak mówimy juz o aucie ktore ma pare lat. A teraz jak ktos w tym kontekście mowi o MY15 i nieśmiertelnym 2.5T to mogę powiedzieć tylko ze w dniu prezentacji ten samochod mozna było postawić w muzeum. 1 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paweł_P Opublikowano 6 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2017 Ty Carfit uważaj, bo jeszcze się zakochasz w MB P.S. szacun, że tak dopracowali konstrukcję no i jeszcze te kute tłoki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 6 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2017 38 minut temu, Paweł_P napisał: Ty Carfit uważaj, bo jeszcze się zakochasz w MB absolutnie mi to nie grozi , dalej te auta mnie nie zakochały w sobie , wręcz przeciwnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Luke Skywalker Opublikowano 7 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2017 Ja do dziś nie mogę przeboleć, że Mistrz Carfit przesiadł się do Ałdi. Ja wiem: szybsze, mocniejsze i parę innych. Ale brak najważniejszego elementu, który każdy STi ma w standardzie: duszy (czyli życia). Bokser w Subaru przy całym ładunku emocjonalnym niesionym przez markę powoduje, że to inny samochód. Inny niż zdecydowana większość na drodze. A uturbionych rzędówek, V-ek... - ile chcesz. Niepoprawny romantyzm wyszedł z mody, ja wiem. Przepraszam za ekshibicjonizm emocjonalny. To tylko moje subiektywne odczucia. Zdrówka! Luke 5 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Elvisiak Opublikowano 7 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2017 Cytat Ale brak najważniejszego elementu, który każdy STi ma w standardzie: duszy (czyli życia). @Luke Skywalker 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Luke Skywalker Opublikowano 7 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2017 @Elvisiak: tak jest! Będę na niego głosował!!! Zdrówka! Ł. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Korton Opublikowano 7 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2017 21 godzin temu, carfit napisał: absolutnie mi to nie grozi , dalej te auta mnie nie zakochały w sobie , wręcz przeciwnie Co ci przeszkadza, ze nie ma chemii? O osiagi raczej nie chodzi, moze o wyglad chodzi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 7 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2017 (edytowane) 23 godziny temu, carfit napisał: absolutnie mi to nie grozi , dalej te auta mnie nie zakochały w sobie , wręcz przeciwnie No co ty wywaliles 180K i ci sie juz nie podoba ??? Edytowane 7 Grudnia 2017 przez turdziGT Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 8 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2017 11 godzin temu, turdziGT napisał: No co ty wywaliles 180K i ci sie juz nie podoba ??? Bardzo mi sie podoba , moja odpowiedź dotyczyła ogólnie marki MB za którą nie przepadam i raczej sie nie przekonam na przyszłość , mimo że A45 jest super . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eddie_gt4 Opublikowano 8 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2017 15 godzin temu, Luke Skywalker napisał: Ja do dziś nie mogę przeboleć, że Mistrz Carfit przesiadł się do Ałdi. Ja wiem: szybsze, mocniejsze i parę innych. Ale brak najważniejszego elementu, który każdy STi ma w standardzie: duszy (czyli życia). Bokser w Subaru przy całym ładunku emocjonalnym niesionym przez markę powoduje, że to inny samochód. Inny niż zdecydowana większość na drodze. A uturbionych rzędówek, V-ek... - ile chcesz. Niepoprawny romantyzm wyszedł z mody, ja wiem. Przepraszam za ekshibicjonizm emocjonalny. To tylko moje subiektywne odczucia. Zdrówka! Luke bez przesady... dusze i ladunek emocjonalny to ma bokser w Porsche... badzmy biedni, ale szczerzy - Subaru (podobnie jak i Tojota), ten "ladunek emocjonalny" mialo, ale roztrwonilo - najlepszy przyklad to udzial Subaru w WRC/rajdach najwyzszej polki i los WRX STI - model umarl naturalna smiercia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Luke Skywalker Opublikowano 8 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2017 @eddie_gt4: kto co lubi, lub inaczej: oczywiście o gustach się nie dyskutuje. Porsche nie mówi do mnie za grosz. A wymysły typu Cayenne czy Panamera wręcz niosą ujemny w moim odbiorze przekaz (nie jestem w grupie docelowej tych produktów...) Ale zgadzam się, że ładunek emocjonalny Subaru osłabł. Takie czasy... Marki niszowe nie mają racji bytu i już. Było o tym parę razy na Forum. Zaznaczyłem w swoim ckliwym poście, że to moje subiektywne odczucia. Zwyczajnie każdorazowo wsiadając za kierownicę dalej mam uśmiech na mordzie - nawet ze świadomością, że A-Klasa (z tajemniczo padającymi silnikami przy przebiegach rzędu 20 kkm) jest spod świateł szybsza. So what?! Decydując się na Subaru nie kupiłem WYŁĄCZNIE maszyny. Zdrówka! Luke 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radekk Opublikowano 8 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2017 W dniu 6.12.2017 o 20:06, carfit napisał: Dziś w ramach wymiany oleju w A45 , obejrzałem dokładnie od strony technicznej ( od spodu ) jak to jest wykonane i muszę powiedzieć ze jestem mocno zdumiony na plus. !!!! Półosie , przeguby , są grubsze i większe jak pancerne z STI z lat 2001-2003 ( czyli najmocniejsze ) . Seryjny wydech 3 cale , DP 3,5 cala , wygląda jakby wyszedł prosto z fabryki firmy tuningowej typu Acrapovic, Cobb . Szacun naprawde , ale to co mnie mega zaskoczyło , gdzie nawet nie wiedziałem że takie systemy nawet ktoś wymyślił to ................................................... automatyczny system gaśniczy komory silnika Jest przy podszybiu niewielka gaśnica , z elektronicznym pirotechnicznym wyzwalaczem proszku i system rozprowadzania i dysz w okolicach turbo , kolektora wydechowego . Opadła mi szczęka dosłownie , muszę gdzieś poczytać o tym kiedy i w jakich warunkach to się odpala , ale czuje że może to być z inteegrowane z poduszkami kierowcy i pasażera , ze względu na to że turbo i rurki olejowe są zaraz za chłodnicą więc narażone przy wypadku na rozszczelnienie w momencie uderzenia , mega ciekawe rozwiązanie . Druga myśl to środek chłodniczy 1234-ryf , który jest łatwopalny , ale z drugiej strony nie widziałem tego systemu w innych modelach MB . Może ktoś z Was coś wie ? bardzo jestem ciekawy Edwin czemu komora jest czerwona? Przyznaj się, kupiłeś bitą Skodę i wyklepałeś na A45 żeby ludzi zazdrość nie brała Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 8 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2017 1 minutę temu, radekk napisał: Edwin czemu komora jest czerwona? Zdjęcie z netu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eddie_gt4 Opublikowano 8 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2017 (edytowane) Luke, ja obecnego FXT tez kupilem troszke z sentymentu... choc w porownaniu do poprzednich Subarakow (GT MY'00, FXT MY'04 i Tribeki B9 MY'07), obecby FXT jest o wiele bardziej jakby bez-plciowy i nie daruje juz takich emocji... choc auto ogolnie bardzo fajne - ale to juz nie to, co wczesniej (imho, oczywiscie) Edytowane 8 Grudnia 2017 przez eddie_gt4 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Luke Skywalker Opublikowano 8 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2017 7 minut temu, eddie_gt4 napisał: Luke, ja obecnego FXT tez kupilem troszke z sentymentu... choc w porownaniu do poprzednich Subarakow (GT MY'00, FXT MY'04 i Tribeki B9 MY'07), obecby FXT jest o wiele bardziej jakby bez-plciowy i nie daruje juz takich emocji... choc auto ogolnie bardzo fajne - ale to juz nie to, co wczesniej (imho, oczywiscie) Słusznie Waść prawisz. Ł. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciek323 Opublikowano 8 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2017 W dniu 2017-10-12 o 17:32, Bosman napisał: Jak żyć? Chciałbym zmienić LGT na coś ciut mniejszego, ale nadal ok 300KM z 4x4, a z BMW, Audi, MB mi jakoś nie po drodze, a z marek, które lubię: - myślę o STi: awaryjność 2,5T, której sam doświadczyłem w LGT; - myślę o Focusie RS: wystarczy przeczytać kilka postów powyżej; - myślę o Giulii Veloce: ponoć znowu jakościowa kicha, np takie przyjemności jak brak reakcji na gaz od czasu do czasu... Czy naprawdę zostają tylko do bólu banalne GolfR/Leon Cupra/Octavia RS???? HELP!!! A na poważnie to chyba jednak znowu padnie (nomen omen) na Subaru.... Ponoć lepszy wróg znany niż nieznany... Osobiście polecam BMW m5 e39, lub M3 e36/e46 jeśli chcesz cos mniejszego. Równolegle z Legacy GT przez kilka lat miałem "eMke" - daj sobie spokój z jakimiś focusami, alfą czy vagiem.... Albo STI albo "eM" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wujek19922 Opublikowano 8 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2017 3 minuty temu, maciek323 napisał: Osobiście polecam BMW m5 e39, lub M3 e36/e46 jeśli chcesz cos mniejszego. Równolegle z Legacy GT przez kilka lat miałem "eMke" - daj sobie spokój z jakimiś focusami, alfą czy vagiem.... Albo STI albo "eM" a Volvo S60 Polestar? lub S60 T6 AWD? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Boryster Opublikowano 8 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2017 (edytowane) Wiem,że ta marka nie jest tutaj zbyt lubiana ale pojawił się nowy hot haczyk.Czyli polo gti.Konkurent dla clio rs czy też fiesty st . 200KM przy wadze ok 1200kg. Edytowane 8 Grudnia 2017 przez Boryster Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
burton Opublikowano 8 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2017 ja się szykuje na te polo gti.... na razie mój nr 1, zobaczymy jak na żywo, pierwsze dostawy dopiero w maju.... silnik z golfa gti wykastrowany do 200 km i dsg w cenie 90 tys....auto urosło do rozmiarów golfa V, może być ciekawie.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciek323 Opublikowano 8 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2017 Zalezy co kto lubi, na papierze rzeczywiście takie polo gti wygląda ciekawie. Ja wole stare auta "z dusza" z czasów e36/e39. Dodatkowo one nie tracą na wartości a zyskują Zdam relację z jazdy polo gti, o ile znajomy dostanie je do testów przed premierą. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kukson Opublikowano 8 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2017 A Polo będzie też w manualu czy tylko uszczęśliwią nas DSG jak w Clio EDC ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eddie_gt4 Opublikowano 8 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2017 (edytowane) 27 minut temu, Kukson napisał: A Polo będzie też w manualu czy tylko uszczęśliwią nas DSG jak w Clio EDC ? pisza w internetach, ze wystartuje jako DSG-6, ale potem bedzie dostepny tez jako i MT At launch, the 2018 Polo GTI will be available only with a six-speed dual-clutch transmission, but later on, a six-speed manual will also be included (...) https://drivemag.com/news/2018-vw-polo-gti-starts-making-sense-as-a-golf-gti-alternative 2 godziny temu, burton napisał: ja się szykuje na te polo gti.... na razie mój nr 1, zobaczymy jak na żywo, pierwsze dostawy dopiero w maju.... silnik z golfa gti wykastrowany do 200 km i dsg w cenie 90 tys....auto urosło do rozmiarów golfa V, może być ciekawie.... osobiscie trudno uwierzyc mi w taka cene za VW, ale pozyjemy zobaczymy Edytowane 8 Grudnia 2017 przez eddie_gt4 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
burton Opublikowano 8 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2017 Cytat osobiscie trudno uwierzyc mi w taka cene za VW, ale pozyjemy zobaczymy przecież od miesiąca jest już cennik;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kukson Opublikowano 8 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2017 Właśnie sobie wszedłem na stronę VW i faktycznie można za 90 tysi mieć GTI z DSG więc mam nadzieje, że w manualu będzie jeszcze lepsza cena no i pewnie w łatwy sposób będzie można dołożyć trochę mocy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się