Jump to content

yak

Użytkownik
  • Content Count

    119
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

46 Dobry

About yak

  • Rank
    ..:: Bywalec :..

Profile Information

  • Gender
    mężczyzna
  • Skąd
    Kraków
  • Auto
    Był 07/08 Lanos STi US Spec, jest Infiniti Q50S Hybrid '16 i Renault Clio Trophy '18

Recent Profile Visitors

465 profile views
  1. Akrap jest fajny (mówię z własnego doświadczenia), ale jego obecność i tak w żadnym stopniu nie usprawiedliwia tego, z jakich materiałów wykonany jest środek. Autko samo w sobie naprawdę fajne, ale...bez jaj
  2. Siedziałeś może w środku? Obrzydliwy, okropny, plastik fantastik. Ja wiem, że to nie materiały jeżdżą, ale to jest absolutne przegięcie pały.
  3. yak

    E-Boxer

    Trochę promocji własnego auta, ale mam nadzieję, że nie zabrzmię jak nadęty bufon Takim czymś była/jest właśnie hybryda od Infiniti. Masz spory silnik benzynowy i elektryk, który faktycznie działa, na którym auto może normalnie przejechać parę kilometrów lub poruszać się w korku, a jak się wyczerpie, to w ciągu minuty/dwóch się samo naładuje. Zdecydowanym plusem tego rozwiązania jest to, że może być naprawdę oszczędnie biorąc pod uwagę wielkość/masę/osiągi samochodu albo może być całkiem dynamicznie (okolice 5 sek do 100 km/h) ale wtedy oczywiście kosztem spalania N
  4. Szacuneczek, naprawdę! Apropos ceny, to z jednej strony 250 tysięcy to naprawdę dużo, ale z drugiej, bezpośredni konkurent(ci) kosztują więcej. Rozumiałbym kogoś, kto wybrałby Alpine, jak i tego, który zdecydowałby się na Porsche A Renówkę spod znaku RS (czy to Clio czy Megane) naprawdę można polecić z czystym sumieniem, oczywiście jeśli komuś nie przeszkadza FWD
  5. Dokładnie, dlatego nie rozumiem kompletnie narzekania na kilka rzeczy z Clio/Megane'a.
  6. Zdecydowanie przesadzacie. Ok, jest tam kilka przycisków z Clio ale kto teraz tego nie robi? Może Porsche, ale pewnie też by się okazało, że są jakieś rzeczy ze Skody. Nie bez kozery Alpine zbiera bardzo dobre opinie, nawet pomimo swej ceny. Poza tym, czy np: Lotusy miały przyciski wysokiej jakości, super tapicerkę?
  7. Oj, wszystko o tym automacie można powiedzieć, tylko nie to, że chodzi jak burza Nota bene, to nie tyle 7G-Tronic co konstrukcja Jatco Wydaje mi się, że ona jest zbliżona do Mercedesowej, ale jednak to inna skrzynia
  8. Ja jeżdżę raczej dziadkowo, więc trochę ciężej mi się wypowiadać na temat potencjału samochodu, natomiast: 1. Jeździ to podobnie jak każde Clio, przy odpuszczeniu gazu potrafi ładnie tyłkiem zarzucić 2. Chłopaki, które te auta upalają naprawdę konkretnie, są zachwyceni bezawaryjnością. Nic się nie chce zepsuć, skrzynia, silnik etc. 3. Jedynie oliwa się grzeje dość mocno (ale to chyba przypadłość każdego, stockowego, uturbionego auta). Są oczywiście chłodnice oleju, które rozwiązują problem. 4. Generalnie samochód jest bezawaryjny również w codziennym użytku (Ciebie pewnie
  9. @Tsunetomo Z wymienionej przez Ciebie paczki Megane będzie najszybszy, chyba że tor bardzo wolny i kręty to wtedy pewnie Clio III byłoby ciut lepsze. @matros1, nie miałeś przypadkiem RSa 3ciej generacji żeby odpowiedzieć konkretniej?
  10. Przecież tam jest mokra/wilgotna nawierzchnia a ani Golf ani RS3 nie chcą lecieć. Oba płużą i płużą. Ja pamiętam u mnie w Forku (10 lat temu) jak popadało, to latał bokami jak głupi
  11. To wygląda iście żenująco Czy naprawdę (oprócz ręcznego lub jakiejś mocnej kontry na wejściu) nie da się tam zrobić nic żeby to zaczęło iść bokiem? Szczególnie, że tam jest mokro...
  12. Nie Subaru, a Renault ale może pomogę. Ja swojego kupiłem właśnie jako ex-demówkę. Jedyne na czym mi zależało, to przedłużona gwarancja (5 lat), gdyby coś miało niespodziewanie klęknąć. Nic takiego się do tej pory nie stało (odpukać), ale wolałem dmuchać na zimne. Gdybym miał się cofnąć w czasie to na pewno bym podjął taką samą decyzję ponownie.
  13. Ciekawy temat, niestety nie znam odpowiedzi i nawet nie chcę się podjąć próby odpowiedzi Jeszcze ciekawsze jest to, że dotyczyło to akurat VAGów, które są znane ze sporych bonusów względem serii.
  14. Tyle, że te Meganki mocy niestety nie trzymają. Co prawda nie wiem jak Trophy, ale "zwykłe" RSy mają te 265-270 zamiast 280. Wiem, nic wielkiego ale jednak
×
×
  • Create New...