Jump to content

yak

Użytkownik
  • Content Count

    106
  • Joined

  • Last visited

About yak

  • Rank
    ..:: Bywalec :..

Profile Information

  • Gender
    mężczyzna
  • Skąd
    Kraków
  • Auto
    Był 07/08 Lanos STi US Spec, jest Renault Clio Trophy '18

Recent Profile Visitors

277 profile views
  1. yak

    Hot Hatch Hysteria

    Ciekawy temat, niestety nie znam odpowiedzi i nawet nie chcę się podjąć próby odpowiedzi Jeszcze ciekawsze jest to, że dotyczyło to akurat VAGów, które są znane ze sporych bonusów względem serii.
  2. yak

    Hot Hatch Hysteria

    Tyle, że te Meganki mocy niestety nie trzymają. Co prawda nie wiem jak Trophy, ale "zwykłe" RSy mają te 265-270 zamiast 280. Wiem, nic wielkiego ale jednak
  3. yak

    Kubica w F1

    Jakby Ci to powiedzieć...nie do końca Primo, obstawiam, że chodzi Ci o Racing Incident, bo Racing Accident to po Polsku nic innego jak dzwon. Jako, że nie ma jego książkowej definicji sformułowania Racing Incident, można przyjąć mniej więcej coś takiego: https://www.f1technical.net/forum/viewtopic.php?t=10123 "an incident, involving contact between two cars, in which both drivers involved could have avoided contact by more careful postioning of their car" lub " When I say racing incident I mean an incident where there's some gray area and two drivers share portions of responsibility. Cases like this arise when both drivers have a reasonable claim to the same piece of track " Tutaj nie ma żadnego szarej strefy. Wypadnięcie z toru Vettela (więc jego błąd) i włączenie się do ruchu, które spowodowało nagłe hamowanie Hamiltona - poruszającego się po liniii wyścigowej - które było wymagane aby uniknąć pewnego dzwonu, nie ma żadnych znamion sytuacji opisanych powyżej. Do tego, po wypadnięciu z toru, zawodnik musi się upewnić, że powrót musi być bezpieczny. Co oczywiste tutaj nie był, bo niektórzy (nawet w tym wątku) przyznali że gdyby sytuacja dotyczyła innych kierowców, to nie zachowaliby się tak zdroworozsądkowo jak Lewis.
  4. yak

    Kubica w F1

    Uprzedziłeś mnie Panie, bo miałem coś identycznego napisać
  5. yak

    Hot Hatch Hysteria

    Dokładnie tak I w tej roli sprawdza się wyśmienicie, a że do tego Haldex to żyć nie umierać
  6. yak

    Hot Hatch Hysteria

    A przypadkiem nie jest tak, że o ile Civic jest traktowany/reklamowany jako "broń" na tor, to Golf to zupełnie inny target? Ja mam wrażenie, że VW nawet nie ukrywa tego, że Golf to po prostu szybszy...Golf i nie będzie bił żadnych rekordów na trasach. Czy to dobrze (postępowanie VW) to nie mi oceniać, ale faktycznie raczej taki jest ten samochód. P.S. Żeby nie było, absolutnie nie jestem fanboyem Volkswagena, wręcz przeciwnie
  7. yak

    Hot Hatch Hysteria

    Czy nie uważacie, że samochody typu Lambo, Porsche, Ferrari, Audi (inne niż S3, S1, RS3 etc.) tak średnio pasują do tego wątku ? Nie byłoby lepiej stworzyć osobny wątek dla całej reszty? Już nawet "Co po STI 15?" będzie lepiej pasować niż ten wątek
  8. yak

    Subaru Levorg

    A z kurnikiem to nie jest tak, że jest po prostu już zakazany w jakiejkolwiek formie (bezpieczeństwo pieszych)? Oczywiście mowa o nowych modelach (samochodach).
  9. Pozdrowienia dla pięknego, niebieskiego GC8 (z napisem WRX na klapie) widzianego wczoraj pod M1 w Krakowie. Cudo!
  10. Jednak jest różnica jak jedziesz do Pana Edka z Wypiździeszyna Dolnego i kupujesz od niego auto w stanie "Panie Igiełka jest hłe hłe", a zakupem samochodu od ASO (lub w transakcji gdzie ASO w jakimś sposób uczestniczy), które to twierdzi, że z samochodem wszystko w porządku. Jak rozumiem, autor wątku nie ma potwierdzenia na papierze z ASO, że z samochodem wszystko w porządku, jedynie ustne zapewnienia? P.S. Nawet nie wiedziałem, że tak auta potrafią być sprzedawane. Tzn ASO udostępnia plac i kosi za to srogą prowizję, przy okazji nie odpowiadając niczym. Żyć nie umierać!
  11. Moim zdaniem jeśli masz takie rzeczy na piśmie, to powinieneś być śmiało w stanie rozmawiać/ścigać ASO w tym temacie. I według mnie, to ASO powinno być stroną, bo sprzedający (czyt. poprzedni właściciel) zawsze może powiedzieć "Panie, masz Pan przecież czarno na białym, że wszystko gut". Szczególnie, jeśli samochód u nich stał. Sorry, ale jak ktoś robi (w sensie manualnie wykonuje) przegląd przedzakupowy czy też "pełen serwis" (nota bene, cokolwiek to znaczy), to jednak jego pieczątka powinna coś znaczyć. Taki zakład (ASO czy nie) powinien w związku z tym pokrywać dużą (jeśli nie całościową) kwotę powstałego problemu.
  12. Jak prawie zawsze, odpowiedź brzmi: to zależy Uważam, że bardzo wiele zależy od preferencji (oczekiwań) i sposobu użytkowania samochodu, gdzie się mieszka etc.
  13. Problem w tym, że kolega ma rację. Nikt nie neguje zachowania S-AWD w zimie, na mokrym etc. Natomiast na suchym, jest tak wiele różnych parametrów mających wpływ na prowadzenie samochodu, że 4x4 lub 4x2 jest tylko jednym z nich. Ważnym, ale nie decydującym we wszystkich przypadkach. \edit Nie wspominając już w ogóle o subiektywnych wrażeniach/preferencjach Czytaj: Jeden woli nadsterowność a inny auto jadące jak po sznurku
  14. yak

    Kubica w F1

    No ale to chyba nie jest jakas sensacja? Ledwo dojechali z bolidem na testy, mieli zdecydowanie najgorszy samochod w zeszlym roku, nikt nawet nie ukrywa, ze w zespole jest gnoj. Aktualne 1.18,348 Russella moim zdaniem wyglada bardzo dobrze, biorac pod uwage co tam sie dzialo/dzieje. Nawet patrzac, ze taki McLaren czy Toro Rosso jest w stanie pojechac ponizej 1.17.
  15. yak

    Kubica w F1

    Biorac pod uwage, ze Williams robi porownywalne czasy na C5 co reszta (srodek/dol) na C3, ja nie jestem takim optymista Zakladajac, ze dojada do konca w Melbourne, to jakiekolwiek miejsce inne niz dwa ostatnie beda sukcesem. \edit 1.19,232 Russella na C4. Moze jeszcze jest nadzieja
×
×
  • Create New...