grin Opublikowano 4 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2018 Jak mówił mój handlowiec mocowo ma być lekko powyżej 400, bliżej 410 co i tak jest kosmos. Auto ma mieć nadal 2l, ale z jakimiś cudami z KERS z f1. Wysłane z mojego SM-N910C przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Houdini Opublikowano 4 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2018 10 godzin temu, Paweł_P napisał: Z tego co wiem to ma być zupełnie nowy silnik, nie wiem czy szkoda czy nie ale dla mnie to trochę dziwne, że po kilku latach rezygnują z tego silnika... Stwierdzili, że dotychczasowa konstrukcja nie jest już rozwojowa, żeby przebić Audi musieli opracować nową Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wujek19922 Opublikowano 5 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2018 (edytowane) tylko że by nie poszaleli z tym silnikiem jak w nowej Foce RS 5k przebiegu i UPG Edytowane 5 Stycznia 2018 przez wujek19922 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paweł_P Opublikowano 5 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2018 Czas pokaże Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Xawery1939 Opublikowano 5 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2018 (edytowane) 12 godzin temu, Houdini napisał: konstrukcja nie jest już rozwojowa, żeby przebić Audi musieli opracować nową nową....nie....tacy producenci jak Mercedes czy VW mają całe spektrum rozwiązań odłożonych na "półki"....wszystko zależy od wyniku analiz popytu i podaży, modelów finansowych czy taki"pułkownik" -projekt sprzed blisko dekady ujrzy światło dzienne.....a nam pozostaje tylko się ekscytować "nowościami" i czekać odpowiedzi, czy analitycy i księgowi w analizie ryzyk nie założyli wystąpienie UPG na etapie operacyjnym produktu Edytowane 5 Stycznia 2018 przez Xawery1939 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 5 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2018 5 minut temu, Xawery1939 napisał: nową....nie....tacy producenci jak Mercedes czy VW mają całe spektrum rozwiązań odłożonych na "półki"....wszystko zależy od wyniku analiz popytu i podaży, modelów finansowych czy taki"pułkownik" -projekt z przed blisko dekady ujrzy światło dzienne.....a nam pozostaje tylko się ekscytować "nowościami" i czekać odpowiedzi, czy analitycy i księgowi w analizie ryzyk nie założyli wystąpienie UPG na etapie operacyjnym produktu Jeżeli jest tak, jak piszesz, to może i Subaru ma gdzieś na półce następcę sławnego 2.5 turbo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wujek19922 Opublikowano 5 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2018 to ładnie ta półka musi kurz zbierać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eddie_gt4 Opublikowano 5 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2018 ciekawe, na ile rozwojowa konstrukcja jest 2.0 DiT Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kokos Opublikowano 5 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2018 Subaru ma nowy silnik 2.4 DIT Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Xawery1939 Opublikowano 5 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2018 2 minuty temu, sluf napisał: to może i Subaru ma gdzieś na półce następcę sławnego 2.5 turbo miało i ma.....tylko nadeszła moda na "zrównoważony rozwój" elektryki czy zasilanie wodorem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 5 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2018 4 minuty temu, kokos napisał: Subaru ma nowy silnik 2.4 DIT Idealny do OBK Ehhh, pomarzyć dobra rzecz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Xawery1939 Opublikowano 5 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2018 26 minut temu, wujek19922 napisał: to ładnie ta półka musi kurz zbierać Wystarczy, że zajrzysz to swojego laptopa ......a wracając do serwerów producentów motoryzacyjnych..... czasem przecieram oczy ze zdumienia w jak synchroniczny, symultaniczny i komplementarny sposób część producentów wprowadza na rynek swe "nowinki" w technologii czy wzornictwie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Guliwer Opublikowano 5 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2018 37 minut temu, kokos napisał: Subaru ma nowy silnik 2.4 DIT Ja słyszałem, że 1.2 DITT Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 5 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2018 3 minuty temu, Guliwer napisał: Ja słyszałem, że 1.2 DITT 2.4DIT jest w Subaru Ascent - a o 1.2DITT pierwsze słyszę - jakieś źródło tej okropnej wiadomości? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Guliwer Opublikowano 5 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2018 32 minuty temu, sluf napisał: 2.4DIT jest w Subaru Ascent - a o 1.2DITT pierwsze słyszę - jakieś źródło tej okropnej wiadomości? Dwa x turbo w miejskim samochodzie, może chodzi tylko o Japonię? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Xawery1939 Opublikowano 5 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2018 25 minut temu, sluf napisał: 2.4DIT jest w Subaru Ascent - a o 1.2DITT pierwsze słyszę - jakieś źródło tej okropnej wiadomości? nie skupiłabym się na pojemności skokowej....będzie hybryda plug-in ....z silnikiem elektrycznym tylnej osi i 2,0-2.4-litrowego turbodoładowanego silnika jako napędu przednich kół.....ciekawe tylko czym przebije konkurencję nowe WRX STI na 2020 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubanow Opublikowano 5 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2018 chyba już za chwilkę będzie można zobaczyć tego hultaja na drogach - zapowiada się nieźle Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kukson Opublikowano 5 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2018 Uff udało się obejrzeć ale te 16 minut ciągnie się jak jedyne widoki jakie mam to pana gadającego w aucie zamiast pokazać jak to jeździ nie licząc startów Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paweł_P Opublikowano 5 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2018 Godzinę temu, Kukson napisał: Uff udało się obejrzeć ale te 16 minut ciągnie się jak jedyne widoki jakie mam to pana gadającego w aucie zamiast pokazać jak to jeździ nie licząc startów No właśnie, nie dość że gość ględzi przez kilkanaście minut to jeszcze nie widać auta, nie słychać z zewnątrz itd Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomek Tomko Opublikowano 6 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2018 (edytowane) Focus RS mk3 Popełniłem tutaj małą recenzję po najechaniu 10 000 km więc idąc za ciosem chciałbym podzielić się moimi wrażeniami po 30 000 km. Zacznijmy od sprawy najbardziej wrażliwej i chyba „wizytówki” tego auta - silnika. Jako, że auto zamówiłem jak tylko pojawiła się taka możliwość to w konsekwencji otrzymałem jeden z pierwszych egzemplarzy, której trafiły do Polski, oczywiście z pierwszą rewizją silnika o kodzie 679 (numer znajduje się na naklejce w okolicach rozrządu). Niestety ta rewizja jest wadliwa. Po netcie lata wiele teorii dlaczego, a w momencie kiedy piszę te słowa najbardziej prawdopodobną jest najbardziej nieprawdopodobna - przez wadliwe oznaczenie przez podwykonawcę partii uszczelek pod głowicę do RSowego Ecoboosta trafiły uszczelki od Mustangowego Ecoboosta. Silniki praktycznie takie same, ale z ciut inaczej rozwiązanymi pasażami dla płynu chłodniczego na górze silnika, przez co mają inaczej „pokrojone” uszczelki. Finał jest taki, że rewizja 679 „klęka” - w skrócie - zaczynają przeciekać uszczelki i płyn chłodniczy wlewa się do cylindra(ów). Jako, że siedzę w temacie to znam przypadki, w których problem pojawił się po paru tysiącach jak i „rekordzistę”, u którego usterka pojawiła się po 50 000 km. U mnie średnia krajowa czyli niecałe 30 000 km. Epopei nie chcę tu pisać więc zamykając wątek silnikowy jeszcze parę najważniejszych informacji w telegraficznym skrócie: - wszystkie 679 są wadliwe, - Ford bez problemów wymienia silniki na nowe w ramach gwarancji, - od kwietnia 2017 produkowana jest trzecia rewizja 836, wsadzana do aut od lipca, - rewizja 836 jest wolna od wad, - pomiędzy pierwszą rewizją 679 i trzecią 836 była jeszcze druga (niestety numeru nie pamiętam), - druga rewizja to zagadka - w sensie nie klęka tak jak pierwsza, ale raczej coś z nią jest nie tak skoro wyszła trzecia 836, - Ford przyznał się do wady produkcyjnej i na przełomie I/II kwartału ogłosi akcję serwisową. Jako, że auto to nie tylko silnik to teraz parę słów o innych podzespołach. Sprzęgło wraz z dwumasą w zależności od użytkowania starcza na +/- 30 000 km. Moim zdaniem jest za słabe i na pewno nie pomogą mu modyfikacje zwiększające moment obrotowy silnika. Tu mała ciekawostka. Podczas wymiany silnika próbowano mi założyć konwersję na jednomas firmy Xtreme Cloutch. Mimo gorącej linii z producentem, a nawet wizyty przedstawiciela tej firmy w serwisie nie udało się poprawnie zamontować tego sprzęgła. Przy wyciśniętym sprzęgle non stop był generowany nieakceptowalny dźwięk. Na szczęście producent zachował się mega pro i oddał mi kasę jak i pokrył koszty ASO. Finalnie producent przyznał, że musi to być jakaś wada produkcyjna, bo byłem 2gim przypadkiem. Kolejny punkt programu czyli sławny już napęd. W moim odczuciu, a paroma autami jeździłem w życiu jest spoko i na prawdę powoduje, że RS bardzo fajnie skręca. Nie jest to tylko moja opinia, więc proszę ją potraktować ciut mocniej niż subiektywną, ale RS na takich próbach jak SuperOES w Kielcach, czy PowerStage w Bednarach skręca lepiej od EVO X i A45 AMG i daje więcej jak to mówią egipscy górale „fun factor”. Oczywiście trudno wymagać od napędu pracy na poziomie kultowych rozwiązań z EVO czy Subaru, ale patrząc na jego prostotę konstrukcji jak i fakt, iż udzielana jest na niego 3 letnia gwarancja, uznałbym go za mocny punkt tego auta. Spokojnie, tematu przegrzewania się napędu nie pominę. Tak, przegrzewa się lub inaczej, są zapięte na nim limitery, które go rozłączają po osiągnięciu „niebezpiecznej” temperatury. Idę o zakład, że niebezpieczna temperatura jest w rzeczywistości wyższa, ale skoro producent daje gwarancję to ustawił limity tak, aby przypadkiem coś się nie popsuło = nie ponosił kosztów. Jak to wygląda w praktyce. Z jednej strony 2 bączki na suchym asfalcie i do widzenia napędzie na tył, a z drugiej nie słyszałem, aby komuś przegrzał się napęd podczas wymagającej +/- 6 km próby na Bednarach. I tu mała uszczypliwość, ale to fakt - nie znam nikogo komu w A45 AMG udało się na slickach przejechać bednarową próbę bez rozłączania napędu. Dla osób, którzy wymagają więcej od napędu jest zielone światło w tunelu. Mishimoto po roku prac nad układem chłodzenia ma gotowy zestaw i według nich, wcześniej zagotują się hamulce lub skończy się paliwo niż przegrzeje się napęd. Pożyjemy, zobaczymy - premiera lato 2018. Na koniec parę innych informacji jakimi chciałbym się podzielić po przejechaniu 30 000. Średnie spalanie 14,5 litra, ale używam auta tak jak Bozia przykazała. Lista usterek pomijając wymianę silnika i sprzęgła: - brak głosu w tylnich głośnikach, - wyrobiona półeczka w podłokietniku. Klocki starczyły na 30 000 co jest sporym zaskoczeniem in plus. Aktualnie wymieniłem na DS2500 i jest spora różnica w jakości hamowania. Problem wysokiej pozycji kubłów wyeliminowany poprzez montaż kitu obniżającego. Gorąco zachęcam do tej modyfikacji. Przy okazji zachęcania - również bardzo fajnym modem było założenie żółtych sprężyn Mountune. Obniżają auto symbolicznie 1 cm przód / 1.5 cm tył w zamian w znacznym stopniu redukują efekt żabkowania (pogo). Plany na najbliższą przyszłość: - montaż sterownika zamieniającego zawieszenie na permanentnie aktywne, - sztywniejsza łapa silnika, - lepsza podpórka PTU (Power Transfer Unit), - wydajniejszy Intercooler, - szerszy downpipe bez katalizatora, - strojenie na bezpieczne na tor 390/550 (*) - przejechanie minimum 8 rund w Bednarach. (*) przy tych gratach wyciąga się 420/650. To tyle. Tym, którzy dotrwali do końca serdeczne dzięki za lekturę. Następna recka po 50 000 km. Edytowane 6 Stycznia 2018 przez Tomek Tomko 9 1 8 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 6 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2018 Fajna recenzja. Jezdzilem zarówno RSem jak i A45 i absolutnie sie zgadzam.Mimo iż A45 jest szybsze RS daje wiecej frajdy z jazdy. Odnosnie samego silnika to uwazam ze kazdy popełnia błędy i jezeli Ford ogłosi akcje i wymieni wadliwe silniki w jej ramach bez znaczenia czy w aucie pojawiła sie usterka czy nie to nie widze problemu i w sumie naleza sie czapki z głów ze nie chowaja głowy w piasek bo jak wiemy takie zachowanie to absolutnie nie jest norma w branży. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kukson Opublikowano 6 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2018 Na yt lata film z Foką RS z maja 2017 i problem też występuje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomek Tomko Opublikowano 6 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2018 25 minut temu, Kukson napisał: Na yt lata film z Foką RS z maja 2017 i problem też występuje. Wolny od wad silnik 836 jest produkowanay od kwietnia, ale tak jak napisałem wsadzany do aut od lipca. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pyzo Opublikowano 8 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2018 Akcja serwisowa bedzie ogloszona lada chwila W dniu 6.1.2018 o 11:23, Tomek Tomko napisał: szerszy downpipe bez katalizatora, Badz eko... zaloz z katem 200cpi... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gazik Opublikowano 8 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2018 Fajna konkretna opinia bez słyszałem, że..... kolega mówił.... podobno..... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się