Skocz do zawartości

Tommo

Użytkownik
  • Zawartość

    837
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O Tommo

  • Tytuł
    ..:: Profi ::..

Profile Information

  • Płeć
    nie powiem :-P
  • Skąd
    NMNP
  • Auto
    OBK , Audi TTRS
  1. Szczerze o 2,5T STI

    Bazowo cena startuje od 312 tyś. za już naprawdę fajnie skonfigurowany samochód. 400 tyś to już full wypas z ceramiką, carbonem, skórami na indywidualne życzenie, magnetycznym zawieszeniem itp. To musi kosztować a samochód jest przekozak jeśli chodzi o osiągi.
  2. Subarowicze na "2 kółkach"

    Panowie nie rozumiem Waszych utyskiwań. Motocykl projektowany na tor wyścigowy nie sprawdza się na ulicy. To przecież oczywiste. Chyba najbardziej frustruje fakt, że na ulicy wykorzystujesz jakiś ułamek możliwości motocykla. Dochodzą jeszcze umiejętności lub ich brak i człowiek zaczyna zdawać sobie sprawę, że ma świetną maszynę, której nigdy w pełni nie okiełzna. Ja każdemu adeptowi motocyklizmu powtarzam, lepiej mieć motocykl, który zaczyna dawać niedosyt kierowcy w jeździe, niż jak jest odwrotnie.
  3. Subarowicze na "2 kółkach"

    To jest bardzo indywidualna sprawa. Jeden się szybko odnajdzie i poczuje fun, drugi będzie się męczył, bo strach zabija radość z jazdy. Zanim coś kupisz, koniecznie się przejedź. Im dłużej tym lepiej. Sam będziesz wiedział czy to jest dobry pomysł.
  4. Hot Hatch Hysteria

    Będzie tego na drogach coraz więcej niestety. Bardzo szybkie samochody są coraz łatwiej dostępne. Dosiadają je coraz młodsi i niedoświadczeni kierowcy. Samochody tak izolują kierowce, że ten traci poczucie rzeczywistości. A fizyka została ta sama, nieugięta.
  5. Szczerze o 2,5T STI

    Ale znacznie droższy w eksploatacji. Przekonasz się niebawem jak będzie trzeba zmienić wydech.
  6. Hot Hatch Hysteria

    Dostał drugie życie dzięki tej stercie opon.
  7. Szczerze o 2,5T STI

    Szczególnie jak zobaczy rachunek za przegląd z regulacją zaworów
  8. Hot Hatch Hysteria

    Nie doceniasz możliwości ambitnych amatorów rajdowej jazdy
  9. Szczerze o 2,5T STI

    Być może tak. Natomiast wątpię, żeby jako właściciele nowego pojazdu, godzili się na utratę gwarancji producenta.
  10. Szczerze o 2,5T STI

    Chyba nie do końca. Kiedy umowa tego nie określa, leasingobiorca musi jej używać w sposób odpowiadający właściwościom i przeznaczeniu rzeczy. Bez zgody finansującego korzystający nie może czynić w rzeczy zmian, chyba że wynikają one z przeznaczenia rzeczy.
  11. Szczerze o 2,5T STI

    A jak mam sranie po tańszej polopirynie to też powinienem ją łykać, żeby zaoszczędzić? Jeśli polegałoby to tylko na podstawieniu samochodu pod inny dystrybutor, to Twój przykład z polopiryną miałby jakiś sens. Niestety nie jest to takie proste w tym przypadku. Są ludzie, do których między innymi ja się zaliczam, którzy cenią sobie komfort i spokój wewnętrzny ponad chęć oszczędzania na czym się da. W domu też mogłem zamontować piec na drewno zamiast na olej, trzy razy na dobę schodzić do kotłowni i zaoszczędzić sporo pieniędzy. Tak samo nie lubię ograniczeń związanych z posiadania samochodu LPG a że bez problemu stać mnie na benzynę, to nie widzę sensownego powodu dlaczego mam z niej rezygnować.
  12. Szczerze o 2,5T STI

    Sugerujesz że ci co jeżdżą na benzynie nie widzą na banerze ceny LPG
  13. Szczerze o 2,5T STI

    Piszesz o jakiś stereotypach, które jasne nadal w większym lub mniejszym stopniu funkcjonują. Ale jest jeszcze mnóstwo innych czynników, decydujących o wyborze rodzaju zasilania. O jakich nie będę się rozpisywał, bo to subiektywne odczucia i indywidualne decyzje, które powinno się uszanować.
  14. Szczerze o 2,5T STI

    A dla mnie takie bezkrytyczne i zaślepione opinie świadczą o całkowitym braku wyobraźni. W Polsce aktualnie jeździ ok 15 mln samochodów osobowych, z czego 2,9 mln są zasilane LPG. Nadal więc, ten typ zasilania jest ostatnim w liczbach po ON i PB. Czy to wynika z ludzkiej głupoty? Pozostawiam to do własnej oceny.
  15. Hot Hatch Hysteria

    No to obalamy dalej mity. http://moto.pl/MotoPL/1,88571,9697475,Najpopularniejsze_auto_wsrod_fryzjerow_to___.html
×