Jump to content

Tommo

Użytkownik
  • Content Count

    988
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

Tommo last won the day on March 13 2015

Tommo had the most liked content!

Community Reputation

276 Wspaniały

About Tommo

  • Rank
    ..:: Profi ::..

Profile Information

  • Gender
    nie powiem :-P
  • Skąd
    NMNP
  • Auto
    Audi TTRS (438/619)

Recent Profile Visitors

1060 profile views
  1. Ani dobre w teren ani na asfalcie wygodne. Zgniły kompromis.
  2. Trochę na wesoło ale coraz więcej testów potwierdza że nowy Def nie jest SUV'em a zaryzykuje stwierdzeniem: obecnie najlepszą cywilizowana terenówką na Świecie.
  3. Oczywiście tak. Ale fakt, że te nieco gorsze na torze samochody sprzedają się równie dobrze, świadczy o zdroworozsądkowym podejściu wielu klientów. A ta rywalizacja torowa HH niecch trwa i napędza rozwijanie konstrukcji.
  4. A ja uważam,że takie testy są potrzebne i wskazane. Po pierwsze zawsze lepiej jest wiedzieć jak dany samochód sprawuje sie w ekstremalnych sytuacjach, niż nie wiedzieć Co właściciel zrobi z tą wiedzą, to już jego sprawa. Po drugie, producenci wiedząc, że ich produkt będzie wielokrotnie testowany i porównywany z konkurencją,nie mogą pozwolić sobie na blamaż, który może skutkować słabą sprzedażą. Skupiają więc środki i czas na dobre własności jezdne a nie jedynie gadżeciarskie wodotryski (wielokrotnie tańsze i łatwiejsze w realizacji), co tylko dobrze służy nam konsumentom skierowanym na przyje
  5. Pewnie tak jest. Z drugiej strony co miał napisać pracownik Toyoty o tak wyczekiwanej premierze.
  6. Głównie waga, potem ekonomia. Trzy cylindry bardziej przeszkadzają mentalnie niż realnie.
  7. Czyli marketingowo BMW trafiło w dychę z modelem.
  8. Nie do końca. Rebellion był drugi więc był konkurencyjny skoro wygrał z toyotowską siódemką.
  9. Królewską klasę? Szkoda by było. LMP1 to pole bitwy największych. Fajnie oglądać walki wielkich koncernów których stać na wielkie rzeczy. Promotor LM powinien wyjść z jakąś inicjatywą zachęcającą do zwiększenia konkurencji tej klasy.
  10. Warto zaznaczyć, że Porsche poniosło dotkliwą porażkę i to w 50tą rocznicę pierwszego zwycięstwa w LM. Astony rewelacja wyścigu.
  11. Byłem pierwszy raz na takiej imprezie i powiem szczerze zabawa niesamowita ale wyczerpującą. Trochę za dużo załóg bo miejscami zatory się robiły i dodatkowe utrudnienia związane z omijaniem innych załóg. Co do samochodu to spisał się dzielnie. Nic się nie popsuło. Z mojej winy zgiąłem rurę wydechową, która mi potem krwi napsuła i jedna wgniotka na błotniku, nie wiem nawet kiedy się zrobiła. Sporo się nauczyłem, pilot też, fajnie, bakcyl połknięty.
  12. Kompilację pkt 3 i 4 lepiej na drodze omijać szerokim łukiem
  13. Jeździłem, a jakże. Na razie testuję, sprawdzam. Pierwsze odczucia są takie że auto przejeżdża wszystko . W sobotę rajd Terenwizji. Będzie więcej co opowiadać.
  14. Ja byłem świadkiem jak kobieta na krawężniku spaliła sprzęgło w Matizie. Mogę podać wiele przykładów, po których Twoja teoria bez mrugnięcia okiem wpada do kibla i spuszczana jest woda. Cayenne Turbo na 35 M/T upalany cały dzień w terenwizji. Nic się nie urwało, nie zmieliło i o dziwo nie było tam mostów Patrola. Clou programu jest w tym, że trzeba wiedzieć w każdym przypadku na ile można sobie pozwolić, ile fabryka dała zapasu i jak każde auto reaguje na dane zmiany. Dochodzi jeszcze zmęczenie materiału i los szczęścia lub pecha. Ale na tym polega ta zabawa. Znaleźć tą cienką lin
×
×
  • Create New...