Jump to content

Tommo

Użytkownik
  • Content Count

    932
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

Tommo last won the day on March 13 2015

Tommo had the most liked content!

Community Reputation

212 Wspaniały

About Tommo

  • Rank
    ..:: Profi ::..

Profile Information

  • Gender
    nie powiem :-P
  • Skąd
    NMNP
  • Auto
    Audi TTRS (438/619)

Recent Profile Visitors

857 profile views
  1. Czy ja wiem czy to dobrze. Atmosfera lęku i obawy, sytuacja mocno niecodzienna, wyludnione kurorty...wszystko to nie sprzyja poczuciu luzu i relaksu, o jaki tak mocno zabiegamy będąc na wakacjach. Nie wydaje mi się żeby ta garstka zapaleńców miło wspominała nietypowy urlop.
  2. To może ustalmy podstawowe fakty: - 1KM=1KM - uwzględnienie tylko jedego parametru silnika, czyli moc maksymalną, do oceny jego wydajności, ma się nijak do rzeczywistych osiągów samochodu, który owy silnik posiada. Jest jeszcze jedna stara zasada, często przytaczana, że nic nie zastąpi pojemności. Czy w obecnych czasach ta zasada dalej jest aktualna? Można dyskutować ale moim mniemaniu nadal tak.
  3. Ale krzywe momentu i mocy pokazują tylko część prawdy. Chociażby z tego powodu, że odzwierciedlają parametry przy stanie WOT. Czyli w jednym, skrajnym przypadku ustawień pracy silnika. Nie mówią o reakcji na gaz, bezwładności turbosprężarki w pośrednich stanach otwarcia przepustnicy czy bezwładności układu korbowo-tłokowego. Stąd często znamy przypadki, kiedy zmodyfikowany/poprawiony silnik, mino minimalnie większych wartości mocy i momentu, w realu okazuje się nie do poznania.
  4. Pójdę w obronę turdziGT bo chłop ma rację z tymi wysilonymi końmi, tylko trzeba to doprecyzować. Silniki mocno wysilone i o względnie małej pojemności mają problem z tym, że generują wysoką moc w wąskim zakresie użytkowych obrotów i drugi nie mniej ważny czynnik, to spóźniona reakcja na gaz wynikająca z dużej turbosprężarki i wysokiego doładowania, jakie ta musi wygenerować. Wszystko to, włączając niższy moment obrotowy zależny od wykorbienia, ma wpływ na osiągi samochodu.
  5. Tommo

    E-Boxer

    Toyoty hybrydy mają już po naście i więcej lat. Nadal jeżdżą bez problemu. Mój RX450h 9lat pęka w tym roku. Stan baterii idealny. Myślę że do 15 lat eksploatacji elektryka to żaden problem.
  6. Na jakiej podstawie tak twierdzisz?
  7. W tym przypadku kamerkowicz skupił uwagę na tym, żeby zdarzenie nie wypadło z kadru. Też nie dokońca bezpieczne zachowanie.
  8. Developer mógł nie przewidzieć, że klientami będą bezdomni
  9. Ale tym długim klaksonem i podjechaniem na centymetry, na pewno mu w tym nie pomogłeś. Ja nie bardzo rozumiem w czym jest problem, że to Audi zmieniło pas ruchu? Co byś stracił wpuszczając go przed siebie, bez niepotrzebnego trąbienia i hamowania na centymetry? 5 metrów do świateł które i tak wymuszały stanie? Nie lepiej sobie pomagać na drodze zamiast egzekwować winy?
  10. Mailem jechać ale zbyt chłodno jak dla mnie.
  11. Mnie zadziwiła determinacja i zawziętość tamtejszej Policji. Pewnie się narażę i dostanę minusa od jakiegoś policjanta-usera ale większość naszych mundurowych dawno by odpuściła a złodziej odjechał w siną dal. Łatwiej wyrobić normę na kierowcach
  12. "Nasza Policja nie kopie leżącego " a czym to jest, jak nie generalizowaniem?
×
×
  • Create New...