Skocz do zawartości

Tommo

Użytkownik
  • Zawartość

    870
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O Tommo

  • Tytuł
    ..:: Profi ::..

Profile Information

  • Płeć
    nie powiem :-P
  • Skąd
    NMNP
  • Auto
    OBK , Audi TTRS

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Tommo

    Legacy IV - wybór silnika

    Diesel
  2. Tommo

    Dziadki i Turbodziadki łączcie się

    Zgadzam się. Tytuł tematu jak i potoczna nazwa Turbodziad (ciekawe kto ją wymyślił) jest mega krzywdząca dla tego zacnego auta.
  3. Tommo

    Przesiadka do STI

    Masz może wykres charakterystyki swojego silnika?
  4. Tommo

    Błąd homologacji w dowodzie rejestracyjnym

    Dokładnie tak powinno to wyglądać.
  5. Tommo

    Subarowicze na "2 kółkach"

    Na trasy słaba opcja.
  6. Tommo

    Jaki odsetek SBD padł? - Forumowa statystyka

    1. MY09; 175kkm; padł 2. MY09 154 tyś. żyje
  7. Tommo

    Zaciski 8 tloczkowe od Gc8 do GD

    Nie zapomnij klocków wyrzucić do kosza z tego zestawu.
  8. Tommo

    Szczerze o 2,5T STI

    W dobie downsizingu szybciej bym się H2 spodziewał
  9. Tommo

    Hot Hatch Hysteria

    Nie zamierzam. A jak coś boli to do lekarza.
  10. Tommo

    Hot Hatch Hysteria

    Niby tak. Ale szansa żeby posypać głowę popiołem się pojawiła a padło na Merca. Czy się mylę? Nieważne. Kto kupuje takie auto nowe, raczej wie co robi...
  11. Tommo

    Hot Hatch Hysteria

    Takie świetne że je bez mrugnięcia sprzedałeś, zastępując innym, konkurencyjnym? Do tego masz zaplecze techniczne jakie nikt nie ma. Coś tu nie trybi do końca...
  12. Tommo

    Szczerze o 2,5T STI

    arkadius ile cię kosztowało zbudowanie silnika? Wal śmiało, będziemy dyskretni
  13. Tommo

    Szczerze o 2,5T STI

    Nikt nie buduje u nas 1000 konnego Sti bo to bez sensu. Zresztą sam shortblock to dopiero początek długiej układanki. Ale zbudowanie w miarę bezawaryjnego STI o mocy 400 koni, co w dzisiejszych czasach nie jest czymś nadzwyczajnym, jest bardzo kłopotliwe i kosztowne. Do tego stopnia, że mało kto się w ogóle na to decyduje. Mówisz moc jest mało istotna. Życie i trendy w motoryzacji jakie obserwujemy, pokazują zgoła co innego. Ludzie chcą coraz mocniejszych i szybszych samochodów. Ty też chcesz, tylko zakłamujesz rzeczywistość, żeby bronić przegranej sprawy Wyjeżdża nowe STI z nowym silnikiem o mocy 350-400 koni i robi się wielki ambaras i ożywienie na rynku. Tego byłbym pewien.
  14. Tommo

    Szczerze o 2,5T STI

    Ło matko. Jak już politykę w to mieszasz to ja się wypisuję...
  15. Tommo

    Szczerze o 2,5T STI

    Widzę sprytnie uciekasz od tematu. W sumie mnie to nie dziwi, bo nijak nie da się obronić poczciwego ejota, szczególnie w konfrontacji z 2.5 TFSI
×