Jump to content

Tommo

Użytkownik
  • Content Count

    872
  • Joined

  • Last visited

About Tommo

  • Rank
    ..:: Profi ::..

Profile Information

  • Gender
    nie powiem :-P
  • Skąd
    NMNP
  • Auto
    OBK , Audi TTRS

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Podejmiesz się przekonania o swych racjach przeciętnego polskiego szefa małej, budowlanej firmy, żeby kupił swoim chłopakom od szpadla i kielni F-150 z V8 pod machą? A jak w przerwie pracy któremuś się zechce poszaleć na placu, zmieli skrzynie lub przywali w mur, to jak wytłumaczysz że auto idzie na kołki dwa miechy zanim znajdziesz warsztat który zechce go naprawić, sprowadzić części, a na końcu rachunek nie do przełknięcia Emocje i kalkulacja biznesowa nie idą w parze. Jak przyjdzie szara rzeczywistość dnia codziennego, okazuje się że poczciwa, dziurawa od rdzy T4 2.4 D 72 konie robi robotę i jest niezastąpiona Znam takie przypadki ale powód nieco inny. Zaczęli jeździć wolniej, bo zwyczajnie zbyt mocno bolało po kieszeni jazda mocnym samochodem z dużym silnikiem.
  2. baki wklejając ten filmik na forum, pewnie nieświadomie przyczynił się do zwiększenia oglądalności co autor odbierze jako bodziec do dalszej pracy
  3. Zgadzam się. Tytuł tematu jak i potoczna nazwa Turbodziad (ciekawe kto ją wymyślił) jest mega krzywdząca dla tego zacnego auta.
  4. Tommo

    Przesiadka do STI

    Masz może wykres charakterystyki swojego silnika?
  5. 1. MY09; 175kkm; padł 2. MY09 154 tyś. żyje
  6. Nie zapomnij klocków wyrzucić do kosza z tego zestawu.
  7. Tommo

    Szczerze o 2,5T STI

    W dobie downsizingu szybciej bym się H2 spodziewał
  8. Nie zamierzam. A jak coś boli to do lekarza.
  9. Niby tak. Ale szansa żeby posypać głowę popiołem się pojawiła a padło na Merca. Czy się mylę? Nieważne. Kto kupuje takie auto nowe, raczej wie co robi...
  10. Takie świetne że je bez mrugnięcia sprzedałeś, zastępując innym, konkurencyjnym? Do tego masz zaplecze techniczne jakie nikt nie ma. Coś tu nie trybi do końca...
  11. Tommo

    Szczerze o 2,5T STI

    arkadius ile cię kosztowało zbudowanie silnika? Wal śmiało, będziemy dyskretni
  12. Tommo

    Szczerze o 2,5T STI

    Nikt nie buduje u nas 1000 konnego Sti bo to bez sensu. Zresztą sam shortblock to dopiero początek długiej układanki. Ale zbudowanie w miarę bezawaryjnego STI o mocy 400 koni, co w dzisiejszych czasach nie jest czymś nadzwyczajnym, jest bardzo kłopotliwe i kosztowne. Do tego stopnia, że mało kto się w ogóle na to decyduje. Mówisz moc jest mało istotna. Życie i trendy w motoryzacji jakie obserwujemy, pokazują zgoła co innego. Ludzie chcą coraz mocniejszych i szybszych samochodów. Ty też chcesz, tylko zakłamujesz rzeczywistość, żeby bronić przegranej sprawy Wyjeżdża nowe STI z nowym silnikiem o mocy 350-400 koni i robi się wielki ambaras i ożywienie na rynku. Tego byłbym pewien.
×
×
  • Create New...