chojny Opublikowano 24 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2017 18 minut temu, Tommo napisał: Wiara czy jej brak to jedno a drugie to fakty. Jedno z drugim ciężko pogodzić Rękawiczki idealnie pasują do "mydełka FA" Dlatego TT mimo swoich fantastycznych osiągów musi się zmagać z łatką auta dla fryzjerów. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wujek19922 Opublikowano 24 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2017 ależ to pięknie idzie! i zrobić go jeszcze na 500km Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 24 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2017 1 godzinę temu, Bosman napisał: Powiem Wam że coraz mniej wierzę w te oficjalne pomiary przyspieszeń. Np oficjalna różnica miedzy RS3 (4.1s) a TTRS (3.7s). Napęd ten sam, różnica w masie ledwie z 50kg (czyli jakieś 3%), to niby dlaczego różnica w przyspieszeniu ma być aż 10%? W praktyce tak nie jest bo wszystkie RS3 zchodza poniezej 4 sek. a dane producenta sa zawyzone tak jak i moc jest zanizona bo wiekszosc pomiarow na hamowni pokazuje sporo wiecej niz katalogowe 400 KM. A propos 500KM to jest to do zrobienia w przyslowiowe 5 min. w tym silniku. A zminieniajac temat kompletnie to to bedzie mega auto zarowno z wygladu jak i pod wzgledem osiagow.Biorac pod uwage co zrobil z C i E bedzie prowdopodobnie znacznie lepsze niz poprzednik. Tylko te ekrany w sprodku http://www.carscoops.com/2017/10/mercedes-amg-a45-caught-near.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bosman Opublikowano 24 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2017 53 minuty temu, Tommo napisał: Wiara czy jej brak to jedno a drugie to fakty. Jedno z drugim ciężko pogodzić Tommo nie twierdzę, że TTRS nie robi ileśtam do setki, ale ciekaw jestem przyczyny aż 10% różnicy w przyspieszeniu prawie identycznych samochodów, chyba że się jednak czymś różnią oprócz 50kg masy: nie wiem, przełożenia w skrzyni, procedura startu, rozmiar kół/opon? Konkluzja pewnie jest taka, że w RS3 jeśli nie weźmiesz żony masz osiągi takie jak w TTRS z żoną :-) Swoja drogą filmy z YT z prędkościomierza niewiele dowodzą przy różnicach typu dziesiąte sekundy. Nie wiadomo jaka jest zwłoka prędkościomierza względem rzeczywistości (przy ruszeniu i przy dojściu do określonej prędkości), nie wiadomo ile przekłamuje prędkościomierz, nie wiadomo czy jest z góry czy pod góre, z wiatrem czy pod wiatr, ciepło, zimno, przyczepnie/slisko, seryjne opony czy wyczynowe, itp, itd. To co na pewno wiadomo w tym wypadku, to że TTRS przyspiesza pieruńsko szybko albo sakramencko szybko :-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tommo Opublikowano 24 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2017 (edytowane) Bosman uwierz mi, po przejażdżce tym autem, całe te dywagacje miałbyś głęboko gdzieś. Nie wiem jak to zrobili ale efektywność tego samochodu jest niesamowita. I nawet jakieś biadolenie co niektórych o fryzjerach tego nie zmieni. Edytowane 24 Października 2017 przez Tommo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bosman Opublikowano 24 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2017 Hehe, dobrze prawisz. Wierzę i chętnie sam sprawdzę wkrótce :-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ayu Opublikowano 24 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2017 (edytowane) A czy TTRS - można jeździć po prostu i mieć dobrą fryzurę? Widziałem nówkę na żywo przez chwilę jak w Jerozolimskich strzelił z procedury. Masakra! Poza tym w końcu to auto jakoś naprawdę wygląda wg mnie dobrze. Szczerze mówiąc, to chyba chętnie bym sprzedał swoje STi i zamienił na takie RS 3 (TTRS jednak za mało funkcjonalny jest) Z drugiej strony jakbym dostał z 10% rabatu na STi MY18 w pełnej opcji i dobrą ceną za moje auto chyba bym jeszcze raz wszedł do tej rzeki... Edytowane 24 Października 2017 przez Ayu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bosman Opublikowano 24 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2017 Czy wg Waszej wiedzy są jakieś duże zmiany w RS3 obecnym wzgledem np 2015 roku (poza mianą mocy z 400KM vs 367KM, co jak rozumiem i tak jest dość łatwe do zmiany na więcej programem)? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tommo Opublikowano 24 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2017 Przekonstruowany dość znacznie silnik. Jest lżejszy o 25 kg Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OWOC Opublikowano 24 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2017 (edytowane) 1 godzinę temu, Ayu napisał: A czy TTRS - można jeździć po prostu i mieć dobrą fryzurę? Widziałem nówkę na żywo przez chwilę jak w Jerozolimskich strzelił z procedury. Masakra! Poza tym w końcu to auto jakoś naprawdę wygląda wg mnie dobrze. Szczerze mówiąc, to chyba chętnie bym sprzedał swoje STi i zamienił na takie RS 3 (TTRS jednak za mało funkcjonalny jest) Z drugiej strony jakbym dostał z 10% rabatu na STi MY18 w pełnej opcji i dobrą ceną za moje auto chyba bym jeszcze raz wszedł do tej rzeki... I dobrze byś zrobił Ayu Ja dwa tygodnie temu miałem na kilka dni okazję "wejść do tej rzeki" i... Edytowane 24 Października 2017 przez OWOC 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzysztov Opublikowano 24 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2017 1 godzinę temu, Tommo napisał: Przekonstruowany dość znacznie silnik. Jest lżejszy o 25 kg Przed liftem blok jest odlany z żeliwa wermikularnego, po lifcie ze stopów aluminium (niestety). Każdy kij ma dwa końce i zysk 25kg może zostać okupiony mniejszą trwałością i podatnością na podnoszenie mocy. Inżynierowie niezawodności (choć bardziej powinno się ich nazywać inżynierami zawodności) na pewno pochylili się nad tym tematem i odpowiednio zaprojektowali resurs. To jest powód dla którego przez myśl mi nie przeszła wymiana na nowego sedana. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 24 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2017 (edytowane) 2 godziny temu, Bosman napisał: Czy wg Waszej wiedzy są jakieś duże zmiany w RS3 obecnym wzgledem np 2015 roku (poza mianą mocy z 400KM vs 367KM, co jak rozumiem i tak jest dość łatwe do zmiany na więcej programem)? Zmian jest bardzo duzo i mimo ze karoseria jest ta sama pod pod nią jest zupełnie inne auto. Silnik to jedno jak juz wyżej koledzy wspomnieli całkowicie przeprojektowany ale najważniejsza zmiana kryje sie w układzie przeniesienia napędu bo obecnie nawet do 100% moze byc przekazane na tył.Dodatkowo napęd jest zawsze spięty i juz w wejściu do zakrętu 50% idzie na tyl co sprawia ze auto jest bardziej AWD i chętne do zabawy niz kiedykolwiek. 3 godziny temu, Ayu napisał: Z drugiej strony jakbym dostał z 10% rabatu na STi MY18 w pełnej opcji i dobrą ceną za moje auto chyba bym jeszcze raz wszedł do tej rzeki... Mysle ze to kwestia tego ze byś sie przejechał a byś zmienił zdanie. Powaliło by cie przedewszystkim to jak wolnym autem jest w tej chwili seryjne STI i mimo sporego wnętrza i AWD aż wręcz ciezko nazwać go konkurencja. to juz nie jakaś tam drobna różnica , to inna galaktyka. Chyba najlepsza ilustracja zmian w napędzie Edytowane 24 Października 2017 przez turdziGT Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tommo Opublikowano 24 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2017 (edytowane) Dokładnie. Ayu, chcesz kupić nowe STI to broń boże nie wsiadaj do RS3. Jeszcze 10-15 lat temu takie nowe STI to było coś, teraz chyba tylko ortodoksyjni wyznawcy widzą w nim jakiś sens. A szkoda. Edytowane 24 Października 2017 przez Tommo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tsunetomo Opublikowano 24 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2017 5 godzin temu, chojny napisał: Rękawiczki idealnie pasują do "mydełka FA" Dlatego TT mimo swoich fantastycznych osiągów musi się zmagać z łatką auta dla fryzjerów. Haha, zdecydowanie facet wie jak profesjonalnie operować kierownicą. Ważne, ze umieścił na filmie jak zakłada rękawiczki Pełna profeska 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sikor44 Opublikowano 24 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2017 27 minut temu, Tommo napisał: Dokładnie. Ayu, chcesz kupić nowe STI to broń boże nie wsiadaj do RS3. a chyba nawet i w S3 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NonPhixion Opublikowano 24 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2017 Te niemieckie samochody mają jakiegoś pecha do określeń ^^ Do czego zmierzam. Na pierwsze scirocco mówiono w Niemczech schwulen porsche. Na TT RS obecnie, że auto dla fryzjera hehe... Auto dobre, ale jak łatka przylgnie to jakaś maskara. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tommo Opublikowano 24 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2017 2 minuty temu, NonPhixion napisał: Auto dobre, ale jak łatka przylgnie to jakaś maskara. A ja myślę, że największy problem z tym mają ci, którzy i tak nigdy go nie kupią i to nie z tego powodu akurat. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NonPhixion Opublikowano 24 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2017 7 minut temu, Tommo napisał: A ja myślę, że największy problem z tym mają ci, którzy i tak nigdy go nie kupią i to nie z tego powodu akurat. No niby tak, ale raczej różowym autem byś pewnie nie jeździł. Niezależnie jakie by to było. Jak dla mnie to w ten deseń zalatuje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 24 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2017 Jak sie ma odpowiednia ilośc testosteronu to nawet i kolor nie przeszkadza a w "męskim aucie" nawet dodaje uroku 44 minuty temu, NonPhixion napisał: No niby tak, ale raczej różowym autem byś pewnie nie jeździł. Niezależnie jakie by to było. Jak dla mnie to w ten deseń zalatuje. To troche tak jak ze Skoda.Kazdy sie śmiał a teraz Siedząc w Superbie Sportline z AWD i 280 km to mozna sie śmiać z innych zwłaszcza Japończyków 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mateusz22 Opublikowano 24 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2017 14 minut temu, turdziGT napisał: Jak sie ma odpowiednia ilośc testosteronu to nawet i kolor nie przeszkadza a w "męskim aucie" nawet dodaje uroku Jaasneee... 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michał Krupa Opublikowano 24 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2017 Jeśli samochód jest szybki, może być nawet różowy. - (podobno) Robert Kubica Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ayu Opublikowano 24 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2017 (edytowane) Chyba dałem się namówić na jazdę próbną @OWOC opisz wrażenia proszę w wątku o MY18 i jakie porównanie z MY15 (chyba też jeździłeś)? Dzięki! Edytowane 25 Października 2017 przez Ayu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chojny Opublikowano 25 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2017 14 godzin temu, Tommo napisał: A ja myślę, że największy problem z tym mają ci, którzy i tak nigdy go nie kupią i to nie z tego powodu akurat. Mój pies ma klaustrofobie, do tego tylne okna się nie otwierają i łba wystawić nie można. Masz racje... odpada nie tylko z natury ale i z całkiem przyziemnych powodów I bardzo przepraszam, że was uraziłem oraz samochodzik waszych westchnień. Niech ma się dobrze Co oczywiście nie zmienia mojego zdania o Audi TT. 12 godzin temu, Michał Krupa napisał: Jeśli samochód jest szybki, może być nawet różowy. - (podobno) Robert Kubica Raz nawet jechał ale podobno ma teraz jeździć jakimś takim bardziej wpadającym w srebrny. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NonPhixion Opublikowano 25 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2017 14 godzin temu, turdziGT napisał: Jak sie ma odpowiednia ilośc testosteronu Po tym stwierdzeniu przypomniała mi się pewna cięta riposta: "Jesteś tak męski jakby Cie robiło dwóch pedałów" To tak odnośnie ilości testosteronu i bycia męskim hehe... Jak dla mnie jak ktoś auto maluje na różowo to dla beki lub marketingowo. Znajomy ma oklejoną firmową multiplę. Od momentu kiedy ją okleił ilość zamówień w firmie znacząco wzrosła. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 25 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2017 Jasne innego wytłumaczenia teznie widze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się