Skocz do zawartości

Hot Hatch Hysteria


BartZ

Rekomendowane odpowiedzi

Godzinę temu, radekk napisał:

A to to w ogóle jeździ czy stoi e serwisie? :P

Jeździ jeździ ;) wyglada na to, ze się uporali w serwisie z problemem. Lata aż miło, ale niestety jest słaba możliwość regulacji fotele - nie można regulować kąta siedziska, jest dosyć sportowo. To powoduje, ze po całym dniu za kołkiem cierpnie mi noga :( powoli robi się z tego coraz większy problem. A co do serwisu to akurat w przypadku Peugeota bardzo fajnie działa usługa Utrzymanie +. Płace jedna miesięczna ratę (około 150-200zł) i w tym mam przedłużenie gwarancji do 4 lat/150.000km, przeglądy i części eksploatacyjne. Należy mi się auto zastępcze na czas każdego przeglądu/serwisu. Leje paliwo i płyn do spryskiwaczy. Nic więcej.

zrobilem już 35.000 w ciągu 13 miesięcy. Generalnie w trasie to szatan ;) bujanie się w trasie pozwala na zejście do 6.5. Na austostradzie przy 160 wychodzi Ok 10 litrów. W jeździe mieszanej (dużo autostrad) wychodzi mi 8,7.

ale serio - niestety przy moim użytkowaniu auta nie jest mi wygodnie, starzeje się ;) jakby ktoś był chętny to otwarty jestem na cesje leasingu bez zwrot moich wpłaconych rat. 

Edytowane przez Czarne_Koronkowe
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 godzin temu, burton napisał:

cześć!

co sądzicie o najnowszym polo gti? Znacząco urósł i kosztuje 90 tys za 2.0 200 KM + DSG. Najarałem się trochę, oczywiście przedłużenie gwarancji do 5 lat.

Wie ktoś czy seat wypuści ibizę cupra?

 

rzeczywiście , cena ok a auto może być mocnym graczem ! podoba mi sie , za 110k już dobrze wyposażony ! A znajac łatwość remapu VW , to kliknieciem myszki masz 250KM :);)

http://cenniki.konfigurator-vw.pl/pdf/RM2018_RP2017/nowe_polo.pdf

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minuty temu, turdziGT napisał:

Problem tylko w tym ze poprzednie generacje polo GTI były raczej słabe jezeli chodzi o doznania zza kierownicy.

masz racje , tylko teraz konkurencja będzie bardzo mała :( , brak cupry , fiesta ST z silnikiem od pralki , zostaje chyba tylko Clio RS, , Mini JCW z zaporową ceną ....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co dziwne golf GTI 7 generacji zbierał bardzo dobre opinie wiec dziwne ze Polo tak zmascili. zobaczymy nowa platforma wiec moze poprawili w kazdym razie w ciemno nie jadąc bym nie kupił.

Natomiast jezeli siedzi tam poczciwy 2.0 TSI to za dosłownie pare groszy mozna mieć z tego silnika 380 KM wiec potencjał jest :) 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 minut temu, turdziGT napisał:

wiec dziwne ze Polo tak zmascili

ale rzeczywiście , było bezpłciowe , nawet wersja R WRC , nic nie dała , mimo że mieli potworny ładunek marketingowy w postaci prawdziwego Polo WRC .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

46 minut temu, Tommo napisał:

Jeździł ktoś może Audi TT RS ?  Chodzi mi o prowadzenie w zakrętach, czy mocno płuży przodem, bo że jest szybki na prostych to wiem.

Ja jezdzilem po torze miesiac temu RS3 Sedan , TT RS i R8 Plus. Nie bylo jakis dramatycznych tendencji do pluzenia przodem.Jezli mial bym podsumowac ta przygode to powiedzial bym ze w TT RS dostaje 90% R8 za 50% ceny.

Oczywiscie w R8 czuc ze wiecej napedu idzie na tyl gdzie TT jest po prostu bardziej neutralne z mala dendencja do podsterownosci. Jezli chodzi o osiagia to roznica mala.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zdecydowanie ale jest jeden samochod ktory rzuca cień na TTRS a jest nim Cayman S i jezeli mam byc szczery to w tej samej cenie tez bym go wybrał.Porsche to Porsche.

  • Super! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gole CS kosztuje tyle samo co TTRS czyli koło 320K.Jak sie zacznie rozbrajać to sie i tu i tu zrobi pod 400. 

Rabatow nie uwzględnialem bo to subiektywna sprawa.W serwisie tez porsche bedzie droższe ale jak masz do wydania cztery paki na auto to stac cie pewnie na troche droższy serwis tak czy siak.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powiem Wam że coraz mniej wierzę w te oficjalne pomiary przyspieszeń.

Np oficjalna różnica miedzy RS3 (4.1s) a TTRS (3.7s).

Napęd ten sam, różnica w masie ledwie z 50kg (czyli jakieś 3%), to niby dlaczego różnica w przyspieszeniu ma być aż 10%?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

25 minut temu, Bosman napisał:

Powiem Wam że coraz mniej wierzę w te oficjalne pomiary przyspieszeń.

Np oficjalna różnica miedzy RS3 (4.1s) a TTRS (3.7s).

Napęd ten sam, różnica w masie ledwie z 50kg (czyli jakieś 3%), to niby dlaczego różnica w przyspieszeniu ma być aż 10%?

Żeby pobudzić sprzedaż TT :) ?

S/RS 3 to jednak popularna "marka".

TT to jednak samochód dużo bardziej niszowy z różnych powodów, ale jak się pokaże że jest bardzo szybki, to może ktoś, kto rozważał zakup podobnego samochodu z innego koncernu skieruje swoje kroki w kierunku pierścieni z Ingolstadt?

 

Tak sobie głośno myślę :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, Bosman napisał:

Powiem Wam że coraz mniej wierzę w te oficjalne pomiary przyspieszeń.

Np oficjalna różnica miedzy RS3 (4.1s) a TTRS (3.7s).

Napęd ten sam, różnica w masie ledwie z 50kg (czyli jakieś 3%), to niby dlaczego różnica w przyspieszeniu ma być aż 10%?

 

Wiara czy jej brak to jedno a drugie to fakty. Jedno z drugim ciężko pogodzić

 

Edytowane przez Tommo
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...