-
Postów
466 -
Dołączył
-
Wygrane w rankingu
1
Ostatnia wygrana Krzysztov w dniu 5 Maja 2012
Użytkownicy przyznają Krzysztov punkty reputacji!
O Krzysztov
- Urodziny 14 Listopada
Profile Information
-
Płeć
mężczyzna
-
Skąd
Zakopane
-
Auto
były: GT 99, STI 06; jest: RS3 8V
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
Osiągnięcia Krzysztov
..:: Bywalec :.. (3/13)
20
Reputacja
-
Daj mi proszę znać gdybyś zdecydował się na sprzedaż RSa, bo od pewnego czasu nie daje spać pomysł upgrade'u RS3 na RS6 z drugiej ręki. A chciałbym egzemplarz, który jest używany z głową.
-
Niedawny odcinek WilliamsTV; Od około 4 minuty do końca jest rozmowa z Robertem Kubicą. Szczególnie polecam uwadze fragment z 8:25, kiedy zostaje wbita subtelna szpileczka w etatowych kierowców, co nie umyka czujnej uwadze Roba Smedley'ego
-
Krzysztov obserwuje zawartość Drukarki 3D
-
No proszę, a pod koniec grudnia, kiedy widziałem w Zakopanem ten egzemplarz na lawecie, pomyślałem, że to jakieś omamy i czas odstawić alkohol. I tak nie piję aż do dziś i okazuje się, że całkiem niesłusznie.
-
To teraz trzeba sprawdzić ile razy był używany launch control
-
Jeśli chcesz mieć 100% pewności, że lecąc pełnym bokiem na oparach paliwo nie "ucieknie", to zainwestuj w swirl pot i kogoś, kto wie jak to zamontować.
-
Ciężko tu mówić o tej dawnej dyskrecji modeli RS od marki z pięcioma zerami w pakiecie. No nie ukryjesz się w tłumie. Faktycznie pozostaje już tylko samochód z pióropuszem
-
W Lagunie Coupe spisuje się dobrze, jest bezawaryjne, a używane kompletne zawieszenie skrętne kosztuje coś w okolicach 2 tys. PLN, co sugeruje mały popyt (ergo nie psuje się). Więc pewnie można założyć, że w MRS powinno być podobnie.
-
Williams trochę przytkał wybijające szambo:
-
Na zdjęciach są raczej Rota Grid, ponieważ JR mają zazwyczaj po dwa rozstawy otworów. Ostatecznie mogłyby to być Volk TE37, ale pewnie kosztowałyby więcej niż cały ten zacny Forek.
-
Twój wysublimowany (a następnie wyedytowany) żart o onanizowaniu się czterema pierścieniami oraz niezwykle apetyczne porównanie (sformułowane już przez kogoś tam innego) pojazdów do kiły i rzeżączki skłoniły mnie do napisania poprzedniego posta. Ze swojej strony chciałem jedynie pogratulować doskonałego poczucia humoru i również życzę miłego dnia, a nawet wieczoru Pozostali autorzy w dziwny sposób potrafią zachować jakość swoich wypowiedzi, które śmieszą nawet tak niezabawnego człowieka jak ja Oj już nie przeżywaj tego tak cały dzień. Upuść sobie emocji, choćby w sposób który wcześniej proponowałeś, a świat stanie się piękniejszy i mniej frustrujący. Ja ze swojej strony ucinam ten offtopic w offtopicu i niecierpliwie czekam na kolejne rozważania dotyczące propozycji co zamiast STI.
-
Dział: Off Topic. Temat: Co zamiast Subaru STI? Zawartość: Zazwyczaj odbywa się tu kulturalna, może czasem zbyt entuzjastyczna dyskusja na temat tego, w którym kierunku poszły motoryzacyjne wybory i zainteresowania zamożniejszej części forumowiczów, dla których Subaru niestety wyczerpało swoją formułę, ale nadal są oni częścią tej społeczności i ją współtworzą. W temacie, który powstał w tym celu. WTEM! Co kilka stron pojawia się grupka osób przyrównująca współforumowiczów chociażby do onanistów, a ich gust do mało estetycznych chorób wenerycznych. Swoimi wypowiedziami nie wnoszą kompletnie niczego nowego, ani tym bardziej wartościowego do dyskusji. Po prostu są obraźliwe. Co mnie najbardziej szokuje, są to osoby dorosłe, z długim stażem i wydawać by się mogło z wysoką kulturą osobistą. Jakieś kompleksy Panowie? Nikt Was nie zmusza do odwiedzania tego działu. Jeśli macie swoje odmienne zdanie, to bądźcie łaskawi wyrazić je pełnymi, poprawnymi semantycznie zdaniami zawierającymi merytoryczną treść, która będzie podstawą do dalszej dyskusji, a nie obrzucania się błotem i wypraszania na inne fora. PS. Czy czarna lista ma ograniczoną pojemność?
-
Elektryki bardzo rzadko mają jakiekolwiek skrzynie biegów. Dzięki bardzo korzystnym charakterystykom mechanicznym i sprawnościowym silników elektrycznych najczęściej jest tylko pojedyncze, stałe przełożenie między wałem wyjściowym silnika, a kołami. Niedługo zapewne zacznie pojawiać się przekładnia ZeroShift, żeby optymalizować zużycie energii, ale to tam, gdzie zasięg będzie kluczowy. Ja czekam na kompaktowego elektryka z zasięgiem min. 350km, przyspieszeniem do 100 poniżej 4 sekund i ceną nie wyższą niż konwencjonalne HH i wtedy zacznę się zastanawiać nad zmianą daily-drivera na takiego Melexa. W końcu trzeba oszczędzać bezołowiową, żeby nam na dłużej wystarczyła.
-
Szanowni, ponad dwa miesiące temu kiedy wykupiłem OC, agent ubezpieczeniowy zapomniał wysłać wypowiedzenie do dotychczasowego ubezpieczyciela. Przyszło wezwanie do zapłaty składki za wznowienie OC/które miało zostać wypowiedziane/. Agent dopiero dziś wysłał wypowiedzenie - twierdzi, że zrobił to z właściwą datą sprzed dwóch miesięcy i że na pewno OC się rozwiąże. Co powinienem zrobić, oprócz zmiany agenta w przyszłości, by uniknąć rychłego wpisu do rejestru dłużników? Opłacić i co dalej - chyba nie mogę tak po prostu rozwiązać umowy OC?
-
Przed liftem blok jest odlany z żeliwa wermikularnego, po lifcie ze stopów aluminium (niestety). Każdy kij ma dwa końce i zysk 25kg może zostać okupiony mniejszą trwałością i podatnością na podnoszenie mocy. Inżynierowie niezawodności (choć bardziej powinno się ich nazywać inżynierami zawodności) na pewno pochylili się nad tym tematem i odpowiednio zaprojektowali resurs. To jest powód dla którego przez myśl mi nie przeszła wymiana na nowego sedana.
-
Mam przedlifta i kiedy składałem zamówienie nie było w opcji ceramiki. Standardowe tarcze przy moich zastosowaniach są wystarczające, po prostu sprawnie zatrzymują auto, ale bez fajerwerków. Na tor mogą być niewystarczające. Nie wiem jak polift, mój czasem pluje przodem pomimo opcjonalnych szerszych kół, więc do zastosowań torowych skłaniałbym się ku M2. W moim odczuciu RS3 jest świetnym daily i połykaczem kilometrów, ale bez wielkich ambicji torowych.