Jump to content

Tomek Tomko

Nowy
  • Content Count

    39
  • Joined

  • Last visited

About Tomek Tomko

  • Rank
    ..:: Świeżynka ::..

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Tutaj jest około 20 wykresów FF RS3. https://m.facebook.com/pg/TuneFORCE/photos/?tab=album&album_id=182646501838590&__xts__[0]=33.{"logging_data"%3A{"event_type"%3A"tapped_open_page_album"%2C"impression_info"%3A"eyJmIjp7InBhZ2VfaWQiOiIxMDkzNjQ0NzkxNjY3OTMiLCJpdGVtX2NvdW50IjoiMCJ9fQ"%2C"surface"%3A"mobile_page_photos_tab"%2C"interacted_story_type"%3A"148947852156832"%2C"session_id"%3A"01c8a90b8a38da237fe4c970ae0003de"}}&mt_nav=1
  2. Ale chyba największym smaczkiem jest szpera w nowym ST: https://www2.borgwarner.com/en/powerdrive/products/Literature/BW TT FXD NA.pdf
  3. Wrzucałem tutaj dwie recenzje RSa po 10 i zdaje się 30 tysiącach. Obiecałem kolejną po 50K - wybaczcie, skłamałem. Z racji zaawansowania modyfikacji jakie zaczęły wlatywać w okolicach 50K kolejna recka wpadnie jak na blacie strzeli 60-tka czyli za jakiś miesiąc. Jak to mówią egipscy górale Stay tuned (((:
  4. Pisz do mnie na priv - mam zestawy obniżające kubły Recaro o 5cm.
  5. ST mk4 z potwierdzonych rzeczy to będzie miał 2.3 EcoBoost. Będzie również pakiet Performance ze szperą Quaife. Silnik 2.0 EcoBoost kończy swój żywot i nie będzie rozwijany.
  6. Carfit muszę Cię zawieść, ale nie jestem bezkrytyczny w ocenie FRS, o czym możesz przeczytać w 2 recenzjach jakie poczyniłem w tym wątku. O zgrozo jedeną polubiłeś. Mam nadzieję, że jednak tutaj większość osób, w odróżnieniu od Ciebie, nie postuluje, aby wypisywali się użytkownicy, którzy prostują nieprawdy, starają się być rzetelni i ubogacają kontent tego wątku recenzjami. Niedługo wrzucę obiecaną po 50 000. Peace
  7. Ja na prawdę nie robię specjalnie wycieczek w Twoją stronę, ale będę nieprawdę prostował. Miko na nalewkach (Extreme) poginał na Poznaniu. Na Bednarach zakładał profi wyścigowe slicki czy choćby najlepsze medie jakie są (a w sumie to były bo już nie robią) Michały P2G.
  8. Tymczasem w zeszłą sobotę RS wyjął jedną z prób w klasie 5 na PS Bednary.
  9. Wagi nowej fiesty: strona 35 / Pod tabelą info, że waga obejmuje 75 kg kierowcę i 90% pełny bak więc 110 kg możesz spokojnie odjąć. ST line kosztuje 62 000 więc prawdziwe ST będzie kosztować okolice 80 000.
  10. Ford podaje 6.5 sek. Choćby w podlinkowanym wcześniej filmie.
  11. Polo GTI 2018 DSG Waga: 1240 kg (pusty bak, bez kierowcy) Silnik: 2L 200/320 0-100: 6.7 sek. Fiesta ST 2018 manual Waga: 1050 kg (pusty bak, bez kierowcy) Silnik: 1.5L 200/290 0-100: 6.5sek. Prawie 200kg różnicy to przepaść. Mechaniczna szpera to też inna bajka niż XDS. Za to na milion procent w Polo 300/400 nie będzie większym problemem do zrobienia.
  12. 3 drzwiowe ST Line waży 1150 kg ale to jest „kerb weight” = 75 kg kierowca + bak 90% więc od tego możesz spokojnie odjąć 110 kg. Najlżejsza wersja, o dziwo nie podstawa, a najbardziej wypasiony Vignale waży 1108 kg (kerb weight).
×
×
  • Create New...