Skocz do zawartości

haubi65

Użytkownik
  • Zawartość

    2215
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O haubi65

  • Tytuł
    ..:: Jego Forumowatość ::..

Profile Information

  • Płeć
    nie powiem :-P
  • Skąd
    Ba-Wü / Stuttgart
  • Auto
    Levorg GT S
    CBF 1000
    Canyon Neuron 9,9 "
    Trek Fuel ES 8

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. haubi65

    ile wam pali ?

    do 70 to mi pali 6,5 L bez klimy nie wierze by spalil 5 L/100km
  2. haubi65

    Subaru Levorg

    podobno
  3. haubi65

    Automat - CVT - dwa laickie pytania

    nie nie pali tyle jadac do pracy w jedna strone 38 km autostrada z predkoscia wlasnie 110-120 pali mi okolo 7,5-8 l/100km. 12 litrow to pali jak sie jezdzi w zakresie 120-160 stylem digitalnym. CVT trzeba umiejetnie jezdzic to wtedy mozna osiagnac przyzwoite wyniki. Podstawa to stopniowe zwiekszanie gazu wraz ze wzrostem predkosci.Ostatnio w trasie 180 km z predkosciami 120-150 spalil mi 9,0 z dystrybutora. Obecnie w cyklu mieszanym pali mi dokladnie realne 9, 4 L/100km (duzo krotkich odcinkow z zimnym silnikiem w weekendy). Krotko mowiac Levorg do miasta srednio sie nadaje.
  4. haubi65

    Automat - CVT - dwa laickie pytania

    MY16 120km/h to 2000-2100. 140 km/h okolo 2500 u/mni
  5. haubi65

    Subaru Levorg

    duze obciazenie i mala predkos. Mi sie wydaje, ze ta maz nigdy sie nie wypali
  6. haubi65

    Felgi do Levorga - 18''

    tak na 17 jest zdecydowanie przyjemniej i co najwazniejsze ciszej co do tylniej osi to ma za male tlumienie. Na polskich zlych droga moze czasami niezle zaskoczyc Tu mi to tak nie przeszkadza . W modelu MY17 jest to podobno poprawione
  7. haubi65

    cham na drodze

    albo fon i whatsapp z kolezanka
  8. haubi65

    cham na drodze

    jak nie rozumiesz to nie ma sprawy Nie nalezy zwalniac ale jak widzie ze za 20 m wjezdza inny samochod to nie przyspieszam by potem hamowac i trabic troche wyobrazni potrzeba. po to powstaly ronda aby uplynnic jazde
  9. haubi65

    cham na drodze

    oczywiscie kierowca wjezdza na rondo i but by innych nie wpuscic. Bardzo typowe zachowanie zapazdzialcow. kierowca BWM tez sie podekscytowal i zabawa gotowa. Ja tam nauczylem sie olewac takie emocje ale przyznam w PL to trzeba bardzo sie starac
  10. haubi65

    FXT vs OBK

    Turbo zlopie przy przyspieszaniu. Jezeli jedziemy szybko ale plynnie nie pali jak smok. Zaczyna sie jak zaczynamy digitalny styl jazdy . To sa moje doswiadczenia z Turbo w 1,6 DIT.
  11. haubi65

    FXT vs OBK

    ostatnio wracajac z gor jechalem Autobahna spokojnie 140 km/h i wyprzdzilo mnie Audi Q7. Wpadlo mi w oko to zapamietalem 30 km dalej o dziwo minelem je w korku jadac lewym pasem. Butowanie na Autobahnie nic nie daje tylko napedza agresje. Do 160 ma jeszcze jakis sens (pomijajac koszta) powyzej jest sie ciagle hamowanym przez jadacych wolniej. No chyba ze 4 pasmowka
  12. haubi65

    FXT vs OBK

    przy 260 tkm to wstawilbym siedzenia od Levorga
  13. haubi65

    Subaru Levorg

    jezdzij na swiatlach mijania to bateria bedzie caly czas ladowana.
  14. haubi65

    Impreza MY2018

    kick down nie uzywam. liniowo i zdecydowanie zwiekszam gas wraz ze wzrostem predkosci. Efekt taki, ze przyspiesza bez zbednego wycia. To duza zaleta CVT i trzeba sie tylko na nia przestawic.
  15. haubi65

    Kolejny diesel się skończył

    mi w Hondzie nigdy nie padl silnik od 1994 ba nawet zarowka sie nie przepalila
×