-
Postów
2278 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Profile Information
-
Płeć
nie powiem :-P
-
Skąd
Ba-Wü / Stuttgart
-
Auto
Levorg GT S
KTM Adventure 1090
Canyon Neuron 9,9 "
Trek Fuel ES 8
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
Osiągnięcia haubi65
..:: Jego Forumowatość ::.. (7/13)
70
Reputacja
-
OBK z 2,5 z bateryjka i mamy auto prawie idealne
-
przed 2 tygodniami zastosowalem cos takiego efekt taki ze silnik lepiej reagule na pedal gazu szczegolnie w trybie L nie ma juz takiego lagu. Nie kosztuje to majadku i wydaje mi sie ze warto przed wymiana oleju silnik tym potraktowac. Najlepiej w 2 osoby bo po odkreceniu czujnika MAP silnik gasnie. Trzeba szybko wprowadzic wezyk najlepiej z gumowa stabilna uszczelka. Po wtrysnieciu dawki obroty natomiast rosna. Potrzba wyczucia w operowaniu gazem. Takze najlepiej w 2 osoby to zrobic. Ny YT sa przyklady. LIQUI MOLY 5111 Pro-Line
-
jezeli sie ASO zna to owszem ale powinna byc opcja wymiany Filtrow w skrzyni. Levorg ma 2 i niestety nie da sie ich latwo wymienic (bez rozbierania skrzyni). Przy dynamicznej wymianie jest niebezpieczenstwo, ze nieczystosci z filtrow przedostana sie na raz do obiegu co moze uszkodzic skrzynie.
-
w USA ma OBK sens ale w EU gdzie za sam zjazd z szosy juz leca kary bardziej interesuje mnie kiedy WRX wagon w EU ?
-
statycznie . z 10 l wymieniono 5 l. w moim ASO nie maja maszyny do wymiany dynamicznej.
-
wymienil bym Levorga na cos takiego.
-
spokojnie jezeli wszystkie auta utrzymaja odpowiednia odleglosc czyli polowe predkosci przy 70 km/h to sa 30 m to mozna spokojnie pojedynczo wyprzedzac 90-100 km/h. Znam te pzyklady jedziemy 5m za ciezarowka 20km i wypatrujemy miejsca to wyprzedzenia tyklo wtedty ciezko cos zobaczyc W Niemczech jezdzi sie na szosie 90-100 jezeli ktos jedzie 70 to owszem wolno mu ale czesto sie to nie zdarza. Przewaznie so to osoby dobrze po 90 tce . I tu robi sie problem bo w Niemczech niechetnie sie wyprzedzai robi sie sznurek. Na Autobahnie jezeli sie samemu placi za paliwo to tak do 140 a nawet do 130 bo to efetywnie i najtaniej (mi Levorg pali wtedty kolo 7,8). Powyzej to tyklo diesle i auta firmowe W Polsce tez mam czasami wrazenie ze kolo miast niektorzy jezdza bardzo po emerycku. Pewnie oszczedzaja na paliwie w drodze na dzialke
-
wiadomo Syn do S211 czesci filtry etc kupuje na Taxiteile.de i sam wymienia. Jego KD wynosi 100 €. Chociaz ostatnio wymienl tuleje w wahaczach i zaplacil tez kolo 1000 €. Podobno to zmora E-Klassy, ze tak czesto padaja tuleje co 50-80 tys km. auto zaczyna "plywac" mi przed miesiacem przeglad 90 tys km wraz z wymiana oleju w CVT wyszlo 780 €. Co ciekawe po wymianie oleju CVT na zimnym nie ma takiego delikatnego szarpniecia jak poprzednio. No i wrazenie takie jakby ciszej pracowal ale tak jest po kazdej wymianie. Na nowym oleju wszystko ladniej sie kreci Najwazniejsze zeby tylko materialy eksploatacyjne a nie jakis steuermoduly jak u kumpla w S213.
-
tak jest od S211. Wada jest niestety to ze roleta jest bardzo ciezka i nieporeczna a to dalej tylko siatka zadna klatka jak w volvo. W Volvo jest to bezpiczniejsze jezeli chodzi o ciezsze przedmioty.
-
To teraz wystarczy poczekac na rachunek. Kolega mowil ze u nigo taniaj niz 1000 € jeszcze nie bylo W sumie zawsze lubilem MB mam tylko problem z tym, ze te silniki ktore mi sie podobaja maja wady konstrukcyjne. A to potrafi byc bardzo drogie.
-
po Levorgu bedzie Forester 1,8 DIT ma byc w EU
-
Christoph ile czasu zajely Ci te 1000 km 11 h ? ja wczoraj Levorgiem z Mazur do DE 1250 km w 12h spalanie 9,8. W Polsce jak najbardziej przepisowo. Siedzenia uwazam za najlepsze w gamie Subaru. Najcichszy to Levorg nie jest ()jak dla mnie do zaakceptowania) ale moze i ja juz przygluchy jestem od jazdy Moto. Z tym podskakiwaniem to prawda trzeba dosyc uwazac bo mozna niezle dobic.
-
nie czytam z zasady. Odkrywanie dzialania rzeczy technicznach jest dla mnie frajda juz jako 15 latek po zakupie jawki 50 na drugi dzien ja rozebralem na czesci a nastepnie zlozylem. co wywolalo przerazenie mojej mamy.
-
tak ale MB a Levorg cenowo to dwa rozne swiaty jakby cena nie grala roli to bym jezdzil E400 lub cos tam M5. Po prostu za malo siedze w aucie w zeszlym roku przez pandemie 5000 km juz rowerem wiecej przejechalismy te 10 l/100km w Levorgu malo denerwuja. W czerwcu bylismy w Chorwacji w obie strony wyszlo 8,2. W Austri przepisowo Tempomat 120 i wszyscy nas wyprzedzali wiec nie trzeba bylo za bardzo uwazac. AWD ma to do siebie ze w miescie duzo pali. Fizyki nie oszukasz. Kiedys myslalem o cupra ale w sumie wcale nie chce na codzien szybko jezdzic. Nawet Moto bardziej w Alpy mnie ciagne gdzie sie jezdzi max 80. C-Klassa dobry wybor i kolor tez zacny
-
jezdzilem duzo sluzbowo C Klassa oraz E klassa wlasnie 22o cdi. I powiem jak juz ma byc komfortowo i cicho to tylko Mercedes szczegolnie E klassa . W C-klassie klekot troche denerwowal. No ale to byla jeszcze stara wersja motorowa. Podziel sie doswiadczeniami tak po 2-3 latach jak pierwszy urok minie ;). Moj syn jezdzi E200 kompressor z 2009 roku i calkiem sobie chwali. no ale on jezdzi jak emeryt a ma 33 lata. Spalanie jak w Levorgu czyli ponizej 9 Litrow sie nie da na dluzsza mete Cos za cos albo skomplikowana i oszczedna jednostka albo mniej oszczedna ale dlugowieczna.