Jump to content

haubi65

Użytkownik
  • Content Count

    2239
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

58 Dobry

About haubi65

  • Rank
    ..:: Jego Forumowatość ::..

Profile Information

  • Gender
    nie powiem :-P
  • Skąd
    Ba-Wü / Stuttgart
  • Auto
    Levorg GT S
    KTM Adventure 1090
    Canyon Neuron 9,9 "
    Trek Fuel ES 8

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. haubi65

    E-Boxer

    ostatnio posiedzialem w nowym eboxerze i musze powiedziec jakoscia wykonania auto dogonilo a moze i przegonilo OBK. Wielkoscia bagaznika i w ogole miejsca w kabinie rowniez niczym mu nie ustepuje. Co do napedu to sie nie wypowiadam bo nie jechalem.
  2. wcale sie nie dziwie bo na szosowce porusza sie 30+. a na drozce rowerowej to dzieciaki i babcie z torbami i nieszczescie gotowe. Problemem sa nie kolarze a koszmarne drogi po ktorych nie da sie jezdzic szosowka blisko pobocza.
  3. jest jedna podstawowa zasada. Wyprzedzajac pomysl ze z naprzeciwka moze jechac taki kozak jak ty i wez na to poprawke
  4. wczoraj spotkalem znajomego handlarza, u ktorego kupilem Levorga. Powiedzial, ze najnowszy news z JP to ze projekt Levorg poszedl w odstawke i nie bedzie juz zadnego w EU tylko jakies mildhybrydy, eboxery i zebym swojego zatrzymal tak dlugo jak sie da. Trzeba sie bedzie obejrzec za jakim Seatem Cupra albo inna Skoda RS
  5. najwazniejsze coby zwinny byl i robil spass jak ..... BRZ
  6. no tak ale raczej nie wyprzdza sie w niemczech 150 km/h jadac miedzy autami. a tym bardziej w Portugalii. Motocyklista dziekuje automobiliscie po wyprzedzeniu poprzez wyprostowanie prawej nogi
  7. kupowac auto raz na 20 lat a nie zmieniac co 2-3 lata to samo z fonami kompami itp. itd. Przeciez cale nasze istnienie od tysiecy lat opiera sie na udowadnianiu kto ma dluzszego. Tego juz sie nie zatrzyma podzielimy los dinozaurow.
  8. bo samochod jest super mam porownanie do wielu modeli i na prawde nie ma czego sie wstydzic
  9. mi Levorg ostatnio w na zimowkach 205/50/16 spalil w trasie 400 km tyle ze jeszcze po przjezdzie BC pokazywal 300 km do tankowania myslalem ze sie popsul. Levorg jest oszczedny jezeli sie jezdzi spokojnie. Niespokojnie wychodzi okolo 12 l/100 km ale tez nie mozna mu zarzucic ze nie jedzie. Ja od 1989 mialem 6 aut i 6 motocykli
  10. akurat mamy w domu W211 po lifcie MY08 i co tu duzo powiedziec. Komfort to klasa sama w sobie przejechane ma 158 tkm i nic wielkiego sie nie dzialo (pompa benzyny padla za 100€) . Jest cichszy od Levorga pali wiecej o 1/100km L (180 Kompressor). To taka troche wedrujaca wydma ale lubie to auto bo fajnie sie nim jezdzi i zacheca do "wyluzowania". Nastepny chyba bedzie jednak jakas 3-4 letnia E Klasa (W213) bez zbednych dodatkow kamer i innych bzdetow.
  11. ha ta Supra to ma akurat bardzo porzadne wykonczenie. Nie jest tak tanio zrobiona jak orginalna. Orginalna byla jak typowy japonczyk akurat jedzilem jedna w latach 90. W tej widac porzdne wykonczenie. Jak dla mnie
  12. problem to ciagle tankowanie co 500 km (8,5 L/100km to nierealne w poskich warunkach i w miare dynamicznej jezdzie) i to ze Levorg ze wsgledu na krotszy rozstaw osi nie lezy tak spokojnie jak np Mondeo. To nie jest auto na 60 tys km rocznie. Tu polecam roczna E220 CDI
  13. Akurat mam mozliwosc wjezdzac na wage samochodami i ze mna na pokladzie (ja skromne 104kg) Levorg 1740 Audi A4 1750, E Klassa 220 CDI 1850 Kg. Subaru wcale tak malo nie wazy. Impreza pewnie kolo 1600. Subaru (Levorg) wyciszyc dac 1,8 DIT z 220 KM i Auto idealne.
×
×
  • Create New...