Skocz do zawartości

haubi65

Użytkownik
  • Zawartość

    2217
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O haubi65

  • Tytuł
    ..:: Jego Forumowatość ::..

Profile Information

  • Płeć
    nie powiem :-P
  • Skąd
    Ba-Wü / Stuttgart
  • Auto
    Levorg GT S
    CBF 1000
    Canyon Neuron 9,9 "
    Trek Fuel ES 8

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. haubi65

    FORESTER vs LEVORG

    spoko. audi ma koszmarna skrzynie DSG dotego Levorg fajniej "lezy". Tylko tak napisalem co mozna osiagnac z 2 litrowego silnika. Dobre osiagi bez koszmarnego spalania. Levorg powinien palic przy normalnym traktowanu 7 L/100km. Niepotrzebna ta spinka
  2. haubi65

    FORESTER vs LEVORG

    Audi A4 2 TFSI Avant Quattro. Jezdzac z taka dynamika jak Levorg pali w miescie 8 L a w trasie 7,5 L/100. Jezdzac bardzo szybko srednio wychodzilo mi 9 L/100km. Niestety mialem okazje sie przekonac jak daleko odstaje Subaru od konkurencji. Zeby nie cena Audi Levorg boszedlby do dziada.
  3. haubi65

    ile wam pali ?

    do 70 to mi pali 6,5 L bez klimy nie wierze by spalil 5 L/100km
  4. haubi65

    Subaru Levorg

    podobno
  5. haubi65

    Automat - CVT - dwa laickie pytania

    nie nie pali tyle jadac do pracy w jedna strone 38 km autostrada z predkoscia wlasnie 110-120 pali mi okolo 7,5-8 l/100km. 12 litrow to pali jak sie jezdzi w zakresie 120-160 stylem digitalnym. CVT trzeba umiejetnie jezdzic to wtedy mozna osiagnac przyzwoite wyniki. Podstawa to stopniowe zwiekszanie gazu wraz ze wzrostem predkosci.Ostatnio w trasie 180 km z predkosciami 120-150 spalil mi 9,0 z dystrybutora. Obecnie w cyklu mieszanym pali mi dokladnie realne 9, 4 L/100km (duzo krotkich odcinkow z zimnym silnikiem w weekendy). Krotko mowiac Levorg do miasta srednio sie nadaje.
  6. haubi65

    Automat - CVT - dwa laickie pytania

    MY16 120km/h to 2000-2100. 140 km/h okolo 2500 u/mni
  7. haubi65

    Subaru Levorg

    duze obciazenie i mala predkos. Mi sie wydaje, ze ta maz nigdy sie nie wypali
  8. haubi65

    Felgi do Levorga - 18''

    tak na 17 jest zdecydowanie przyjemniej i co najwazniejsze ciszej co do tylniej osi to ma za male tlumienie. Na polskich zlych droga moze czasami niezle zaskoczyc Tu mi to tak nie przeszkadza . W modelu MY17 jest to podobno poprawione
  9. haubi65

    cham na drodze

    albo fon i whatsapp z kolezanka
  10. haubi65

    cham na drodze

    jak nie rozumiesz to nie ma sprawy Nie nalezy zwalniac ale jak widzie ze za 20 m wjezdza inny samochod to nie przyspieszam by potem hamowac i trabic troche wyobrazni potrzeba. po to powstaly ronda aby uplynnic jazde
  11. haubi65

    cham na drodze

    oczywiscie kierowca wjezdza na rondo i but by innych nie wpuscic. Bardzo typowe zachowanie zapazdzialcow. kierowca BWM tez sie podekscytowal i zabawa gotowa. Ja tam nauczylem sie olewac takie emocje ale przyznam w PL to trzeba bardzo sie starac
  12. haubi65

    FXT vs OBK

    Turbo zlopie przy przyspieszaniu. Jezeli jedziemy szybko ale plynnie nie pali jak smok. Zaczyna sie jak zaczynamy digitalny styl jazdy . To sa moje doswiadczenia z Turbo w 1,6 DIT.
  13. haubi65

    FXT vs OBK

    ostatnio wracajac z gor jechalem Autobahna spokojnie 140 km/h i wyprzdzilo mnie Audi Q7. Wpadlo mi w oko to zapamietalem 30 km dalej o dziwo minelem je w korku jadac lewym pasem. Butowanie na Autobahnie nic nie daje tylko napedza agresje. Do 160 ma jeszcze jakis sens (pomijajac koszta) powyzej jest sie ciagle hamowanym przez jadacych wolniej. No chyba ze 4 pasmowka
  14. haubi65

    FXT vs OBK

    przy 260 tkm to wstawilbym siedzenia od Levorga
  15. haubi65

    Subaru Levorg

    jezdzij na swiatlach mijania to bateria bedzie caly czas ladowana.
×