Jump to content

haubi65

Użytkownik
  • Content Count

    2234
  • Joined

  • Last visited

About haubi65

  • Rank
    ..:: Jego Forumowatość ::..

Profile Information

  • Gender
    nie powiem :-P
  • Skąd
    Ba-Wü / Stuttgart
  • Auto
    Levorg GT S
    KTM Adventure 1090
    Canyon Neuron 9,9 "
    Trek Fuel ES 8

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. no tak ale raczej nie wyprzdza sie w niemczech 150 km/h jadac miedzy autami. a tym bardziej w Portugalii. Motocyklista dziekuje automobiliscie po wyprzedzeniu poprzez wyprostowanie prawej nogi
  2. kupowac auto raz na 20 lat a nie zmieniac co 2-3 lata to samo z fonami kompami itp. itd. Przeciez cale nasze istnienie od tysiecy lat opiera sie na udowadnianiu kto ma dluzszego. Tego juz sie nie zatrzyma podzielimy los dinozaurow.
  3. bo samochod jest super mam porownanie do wielu modeli i na prawde nie ma czego sie wstydzic
  4. mi Levorg ostatnio w na zimowkach 205/50/16 spalil w trasie 400 km tyle ze jeszcze po przjezdzie BC pokazywal 300 km do tankowania myslalem ze sie popsul. Levorg jest oszczedny jezeli sie jezdzi spokojnie. Niespokojnie wychodzi okolo 12 l/100 km ale tez nie mozna mu zarzucic ze nie jedzie. Ja od 1989 mialem 6 aut i 6 motocykli
  5. akurat mamy w domu W211 po lifcie MY08 i co tu duzo powiedziec. Komfort to klasa sama w sobie przejechane ma 158 tkm i nic wielkiego sie nie dzialo (pompa benzyny padla za 100€) . Jest cichszy od Levorga pali wiecej o 1/100km L (180 Kompressor). To taka troche wedrujaca wydma ale lubie to auto bo fajnie sie nim jezdzi i zacheca do "wyluzowania". Nastepny chyba bedzie jednak jakas 3-4 letnia E Klasa (W213) bez zbednych dodatkow kamer i innych bzdetow.
  6. ha ta Supra to ma akurat bardzo porzadne wykonczenie. Nie jest tak tanio zrobiona jak orginalna. Orginalna byla jak typowy japonczyk akurat jedzilem jedna w latach 90. W tej widac porzdne wykonczenie. Jak dla mnie
  7. problem to ciagle tankowanie co 500 km (8,5 L/100km to nierealne w poskich warunkach i w miare dynamicznej jezdzie) i to ze Levorg ze wsgledu na krotszy rozstaw osi nie lezy tak spokojnie jak np Mondeo. To nie jest auto na 60 tys km rocznie. Tu polecam roczna E220 CDI
  8. Akurat mam mozliwosc wjezdzac na wage samochodami i ze mna na pokladzie (ja skromne 104kg) Levorg 1740 Audi A4 1750, E Klassa 220 CDI 1850 Kg. Subaru wcale tak malo nie wazy. Impreza pewnie kolo 1600. Subaru (Levorg) wyciszyc dac 1,8 DIT z 220 KM i Auto idealne.
  9. takie to mialem w Audi 2.0 TFSI Quattro 252 PS w BMW 120i 180 PS AT w miescie 7-8 no ale to RWD. Jzeli chodzi o spalanie to Subaru mogloby bardziej sie postarac. Widac brak funduszy na rozwoj. Co do wygluszenia to jego praktycznie nie ma. Cale szczescie, ze boxer jest tak cichy, ze nie denerwuje. Zeby zobaczyc roznice wystarczy sie przejechyc nowa E-Klasse W213. Tak jak do Audi A4 , BMW 1 ka, 3 ka to sa jakies niuanse i nie ma ogolnie przepasci (Subaru ma tez swoje zaledy glownie Boxer, naped, neutralnosc i wygodne siedzenia) ale roznica do E klassy to istny kosmos.
  10. widocznie Model MY15-16
  11. w takim tempie ? Rozpadlyby sie plaskiki, zabujal, wyrznal dziobem i stracil zderzak itp OBK nie wyobrazam sobie. Forester hymm...
  12. skoda nie ma bezawaryjnych sinlikow wszystkie to loteria. Syn chcial kupic jakis model z 2009 i okazalo sie 1,4 TSi rozrzad 1,8 TSI walki rozrzadu. Kupil W211 200 kompressor z 2008 . Stateczne Auto praktycznie bez objawow zuzycia, zero rudej. Wspanialy komfort porozowania. Sam chetnie jezdze w dlugie trasy.
  13. taaa .... pewnie jet juz przygotowywany akt obrony ...
×
×
  • Create New...