Skocz do zawartości

haubi65

Użytkownik
  • Zawartość

    2227
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O haubi65

  • Tytuł
    ..:: Jego Forumowatość ::..

Profile Information

  • Płeć
    nie powiem :-P
  • Skąd
    Ba-Wü / Stuttgart
  • Auto
    Levorg GT S
    KTM Adventure 1090
    Canyon Neuron 9,9 "
    Trek Fuel ES 8

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. haubi65

    Hot Hatch Hysteria

    ha ta Supra to ma akurat bardzo porzadne wykonczenie. Nie jest tak tanio zrobiona jak orginalna. Orginalna byla jak typowy japonczyk akurat jedzilem jedna w latach 90. W tej widac porzdne wykonczenie. Jak dla mnie
  2. haubi65

    60tys km / rok Levorgiem, czy to ma prawo zadziałać

    problem to ciagle tankowanie co 500 km (8,5 L/100km to nierealne w poskich warunkach i w miare dynamicznej jezdzie) i to ze Levorg ze wsgledu na krotszy rozstaw osi nie lezy tak spokojnie jak np Mondeo. To nie jest auto na 60 tys km rocznie. Tu polecam roczna E220 CDI
  3. haubi65

    Impreza MY2018

    Akurat mam mozliwosc wjezdzac na wage samochodami i ze mna na pokladzie (ja skromne 104kg) Levorg 1740 Audi A4 1750, E Klassa 220 CDI 1850 Kg. Subaru wcale tak malo nie wazy. Impreza pewnie kolo 1600. Subaru (Levorg) wyciszyc dac 1,8 DIT z 220 KM i Auto idealne.
  4. haubi65

    Impreza MY2018

    takie to mialem w Audi 2.0 TFSI Quattro 252 PS w BMW 120i 180 PS AT w miescie 7-8 no ale to RWD. Jzeli chodzi o spalanie to Subaru mogloby bardziej sie postarac. Widac brak funduszy na rozwoj. Co do wygluszenia to jego praktycznie nie ma. Cale szczescie, ze boxer jest tak cichy, ze nie denerwuje. Zeby zobaczyc roznice wystarczy sie przejechyc nowa E-Klasse W213. Tak jak do Audi A4 , BMW 1 ka, 3 ka to sa jakies niuanse i nie ma ogolnie przepasci (Subaru ma tez swoje zaledy glownie Boxer, naped, neutralnosc i wygodne siedzenia) ale roznica do E klassy to istny kosmos.
  5. haubi65

    Subaru Levorg

    widocznie Model MY15-16
  6. haubi65

    Hot Hatch Hysteria

    w takim tempie ? Rozpadlyby sie plaskiki, zabujal, wyrznal dziobem i stracil zderzak itp OBK nie wyobrazam sobie. Forester hymm...
  7. haubi65

    Czy warto wykupić dodatkową gwarancję na 5 lat do Forestera XT

    skoda nie ma bezawaryjnych sinlikow wszystkie to loteria. Syn chcial kupic jakis model z 2009 i okazalo sie 1,4 TSi rozrzad 1,8 TSI walki rozrzadu. Kupil W211 200 kompressor z 2008 . Stateczne Auto praktycznie bez objawow zuzycia, zero rudej. Wspanialy komfort porozowania. Sam chetnie jezdze w dlugie trasy.
  8. haubi65

    cham na drodze

    taaa .... pewnie jet juz przygotowywany akt obrony ...
  9. haubi65

    cham na drodze

    wlasnie o to chodzi. Jezeli porsche by wlasciwie ocenil predkosc to by nie wjechal w Ferarri i nic by sie nie stalo. On nie panowal nad autem i tyle.
  10. haubi65

    cham na drodze

    oprocz tego, ze na ciaglej i na zakrecie wyprzedzali. Brak wyobrazni i glupota. Kierowca Porsche ewidentnie nie panowal nad autem. Nie potrafil ocenic ani predkosci ani odleglosci ani zachowania sie auta. Typowy kierowca SUVa
  11. haubi65

    FORESTER vs LEVORG

    spoko. audi ma koszmarna skrzynie DSG dotego Levorg fajniej "lezy". Tylko tak napisalem co mozna osiagnac z 2 litrowego silnika. Dobre osiagi bez koszmarnego spalania. Levorg powinien palic przy normalnym traktowanu 7 L/100km. Niepotrzebna ta spinka
  12. haubi65

    FORESTER vs LEVORG

    Audi A4 2 TFSI Avant Quattro. Jezdzac z taka dynamika jak Levorg pali w miescie 8 L a w trasie 7,5 L/100. Jezdzac bardzo szybko srednio wychodzilo mi 9 L/100km. Niestety mialem okazje sie przekonac jak daleko odstaje Subaru od konkurencji. Zeby nie cena Audi Levorg boszedlby do dziada.
  13. haubi65

    ile wam pali ?

    do 70 to mi pali 6,5 L bez klimy nie wierze by spalil 5 L/100km
  14. haubi65

    Subaru Levorg

    podobno
  15. haubi65

    Automat - CVT - dwa laickie pytania

    nie nie pali tyle jadac do pracy w jedna strone 38 km autostrada z predkoscia wlasnie 110-120 pali mi okolo 7,5-8 l/100km. 12 litrow to pali jak sie jezdzi w zakresie 120-160 stylem digitalnym. CVT trzeba umiejetnie jezdzic to wtedy mozna osiagnac przyzwoite wyniki. Podstawa to stopniowe zwiekszanie gazu wraz ze wzrostem predkosci.Ostatnio w trasie 180 km z predkosciami 120-150 spalil mi 9,0 z dystrybutora. Obecnie w cyklu mieszanym pali mi dokladnie realne 9, 4 L/100km (duzo krotkich odcinkow z zimnym silnikiem w weekendy). Krotko mowiac Levorg do miasta srednio sie nadaje.
×