Czarne_Koronkowe Opublikowano 1 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2019 Godzinę temu, Fiji napisał: Gratulacje! Wybacz ale mi się skojarzyło - bez urazy Dobre czyli jednym słowem jedyny słuszny zestaw dla Leśnika Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaca68 Opublikowano 1 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2019 3 godziny temu, Czarne_Koronkowe napisał: Rozumiem, ze ten 2.5 to demon prędkości? Demon to nie. Ale tak wyśmiewany tu jeszcze niedawno hybrydowy dwu tonowy SUV robi setkę w 9,2 sek. A Forester e-boxer w zawrotne 11,8 sek. to jest: stowdadzieściatrzy, stodwadzieściatrzy, stodwadzie... o tyle dłużej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RoadRunner Opublikowano 2 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2019 21 godzin temu, Jaca68 napisał: Demon to nie. Ale tak wyśmiewany tu jeszcze niedawno hybrydowy dwu tonowy SUV robi setkę w 9,2 sek. A Forester e-boxer w zawrotne 11,8 sek. to jest: stowdadzieściatrzy, stodwadzieściatrzy, stodwadzie... o tyle dłużej. Czyli 35 metrów różnicy. Czyli o 2 TIRy dłużej. Przydatne ? Moim zdaniem bardzo. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz Czarnecki Opublikowano 2 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2019 No to poczytajcie sobie jeszcze o cr-v hybrid. Moim zdaniem jako hybryda lepsza niż rav4. A co do forka to jest to mogą dziwna hybryda. Działa w trybie Ev tylko na parkingowych prędkościach. Ale nawet , albo mimo wszystko.... Gdyby miała zapas i troszkę większy bak to pewnie bym już zamówił. Teraz to poczekam na info kiedy w PL będzie dostępny nowy outback 2020. Jakby przyszło długo czekać to chyba pójdę w crv...m Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TOMA52 Opublikowano 3 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2019 10 godzin temu, Łukasz Czarnecki napisał: Moim zdaniem jako hybryda lepsza niż rav4 Założenia fajne, poza wąskim zakresem prędkości napęd przekazywany z silnika spalinowego tylko elektrycznie, w tym wąskim zakresie spinany na sztywno bez skrzyni biegów. Tylko Toyota rozwija swoją technologię od 1995 (prototyp Priusa) i dziś wiadomo czego się można po niej spodziewać, w przypadku Hondy trochę niewiadoma ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sebastian32 Opublikowano 3 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2019 W dniu 1.08.2019 o 07:21, Tsunetomo napisał: 12-22% w Volvo też nie jest czymś wyjątkowym. Właśnie dostałem od pierwszego sklepu Xc60 T8 na my20 pod zamowienie na “grupę” 8%. Wychodzi ze mam drazyc temat? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skwaro Opublikowano 3 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2019 Założenia fajne, poza wąskim zakresem prędkości napęd przekazywany z silnika spalinowego tylko elektrycznie, w tym wąskim zakresie spinany na sztywno bez skrzyni biegów. Tylko Toyota rozwija swoją technologię od 1995 (prototyp Priusa) i dziś wiadomo czego się można po niej spodziewać, w przypadku Hondy trochę niewiadoma ... Tak tylko sprostuję że w Hondzie hybryda w produkcji jest od 1999 roku (Insight). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tsunetomo Opublikowano 3 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2019 39 minut temu, Sebastian32 napisał: Właśnie dostałem od pierwszego sklepu Xc60 T8 na my20 pod zamowienie na “grupę” 8%. Wychodzi ze mam drazyc temat? Tak. Powinno udac się ze 4 oczka lepiej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaca68 Opublikowano 3 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2019 Godzinę temu, TOMA52 napisał: Założenia fajne, poza wąskim zakresem prędkości napęd przekazywany z silnika spalinowego tylko elektrycznie, w tym wąskim zakresie spinany na sztywno bez skrzyni biegów. Tylko Toyota rozwija swoją technologię od 1995 (prototyp Priusa) i dziś wiadomo czego się można po niej spodziewać, w przypadku Hondy trochę niewiadoma ... Od razu zaznaczam że nie jeździłem, ale te założenia średnio do mnie przemawiają. Do jazdy miejskiej gdy auto napędza elektryk - OK. Natomiast powyżej tych 80-100 km/h gdy napęd przejmuje silnik benzynowy bez skrzyni biegów - to tak jakby przy tej prędkości szóstkę zapiąć i próbować się rozpędzać bez redukcji biegu. Chyba że elektryk nadal może wspomóc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radix99 Opublikowano 3 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2019 Ludzie, są wątki o finansowaniu i zakupach samochodów. Co mają zniżki na zakupy w markach premium do e-boxera??? 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blejzu Opublikowano 3 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2019 1 godzinę temu, radix99 napisał: Ludzie, są wątki o finansowaniu i zakupach samochodów. Co mają zniżki na zakupy w markach premium do e-boxera??? Sprowadzenie marek premium (Audi, BMW, etc) po rabatach do tego samego poziomu cenowego co Subaru a potem pokonanie go jakoscia, moca, prestizem. Taki narodowy sport - nie mozemy sie cieszyc ze ktos kupil fajne auto i udowadniamy ze X, Y, Z jest lepsze a ten kto kupili Subaru to emeryt albo niepelnosprawny umyslowo ojciec ktory nigdy Tira nie wyprzedzal/wyprzedzi 1 4 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RoadRunner Opublikowano 4 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2019 https://www.drivingelectric.com/subaru/forester Niby elektryk kiepsko działa ze spalinowym w offroadzie. Jeśli to prawda to odpada kolejny argument za eboxerem. Z drugiej strony po wała przełączanie między spalinowym a elektrykiem w offrooadzie? Powinien być tryb w którym spalinowy cały czas działa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaca68 Opublikowano 4 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2019 Wczoraj po 18 wracałem z Wawy siódemką na północ. Jadę sobie spokojnie ok 120 odcinkiem dwupasmówki przed Płońskiem, a tu wyprzedza mnie z rykiem tłumnika stara Honda prelude (tak ok 1995r) i jadąca mu na zderzaku nowa RAV4 hybdrid, jak trafiły się dwa zające to ja na lewy pas i rura za nimi. Trafiło się czerwone światło oba auta ustawiły się na pole position na obu pasach. Ja za Ravką. Chłopaki ruszyli i widać było że cisną na maxa, to ja za nimi. Kierownik z starej sportowej hondzie musiał być ciężko zdziwiony bo nie był w stanie odjechać hybrydowemu SUV. Powiem tak, zaimponowało mi jak Ravka się zbiera i przyspiesza do tych 140. Ja jechałem autem z dwulitrową 240 konną turbobenzyną i musiałem nieźle deptać by mi nie uciekła. Kierownik miał wybitnie ciężką nogę momentami grzał 170, a ja momentami kręciłem motor do 6 tys by za HYBRYDĄ nadążyć. Muszę się na kolejną jazdę próbną tym wynalazkiem umówić, i łaskawszym wzrokiem spojrzeć na wyciszenie, może da rade to poprawić w rozsądnej cenie. Mówcie co chcecie, może i na placu toyka nie porywa wnętrzem i designem, ale to co pokazała wczoraj na trasie - dajcie taki napęd do e-forka i możemy rozmawiać o zakupie. 1 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RoadRunner Opublikowano 4 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2019 Godzinę temu, Jaca68 napisał: Muszę się na kolejną jazdę próbną tym wynalazkiem umówić, Jak będziesz to obadaj czy elektryk pcha do 140 bo rok temu w kontekście następnej generacji hybryd Lexa tak mówiono. Może Ravka już to ma. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tsunetomo Opublikowano 4 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2019 (edytowane) 2 godziny temu, Jaca68 napisał: Wczoraj po 18 wracałem z Wawy siódemką na północ. Jadę sobie spokojnie ok 120 odcinkiem dwupasmówki przed Płońskiem, a tu wyprzedza mnie z rykiem tłumnika stara Honda prelude (tak ok 1995r) i jadąca mu na zderzaku nowa RAV4 hybdrid, jak trafiły się dwa zające to ja na lewy pas i rura za nimi. Trafiło się czerwone światło oba auta ustawiły się na pole position na obu pasach. Ja za Ravką. Chłopaki ruszyli i widać było że cisną na maxa, to ja za nimi. Kierownik z starej sportowej hondzie musiał być ciężko zdziwiony bo nie był w stanie odjechać hybrydowemu SUV. Powiem tak, zaimponowało mi jak Ravka się zbiera i przyspiesza do tych 140. Ja jechałem autem z dwulitrową 240 konną turbobenzyną i musiałem nieźle deptać by mi nie uciekła. Kierownik miał wybitnie ciężką nogę momentami grzał 170, a ja momentami kręciłem motor do 6 tys by za HYBRYDĄ nadążyć. Muszę się na kolejną jazdę próbną tym wynalazkiem umówić, i łaskawszym wzrokiem spojrzeć na wyciszenie, może da rade to poprawić w rozsądnej cenie. Mówcie co chcecie, może i na placu toyka nie porywa wnętrzem i designem, ale to co pokazała wczoraj na trasie - dajcie taki napęd do e-forka i możemy rozmawiać o zakupie. Coś w tym jest, ze czasem kierowcy RAV4 maja taki „berserker mode” i cisną jak szaleni. Ja zazwyczaj przy w miarę pustej autostradzie ustawiam tempomat na 180 (tak, tak wiem, oczywiście mówię o niemieckich) i jakiez było moje zdziwienie gdy taka Tojka w lusterku szybciutko się przybliżała. Z ciekawości pojechałem chwilkę na nim. Ciągnął moje licznikowe 220. Aż strach pomyśleć jak przy takiej prędkości wyglada spalanie i droga hamowania tego kloca. Tak czy owak, szybko to potrafi pojechać. BTW... nigdy nie spotkałem się, żeby ktoś tak pociskal Subarakiem. Edytowane 4 Sierpnia 2019 przez Tsunetomo 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Achitofel Gilonita Opublikowano 4 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2019 (edytowane) a prawda jest taka, że nowy e-Forek Rav-ki co najwyżej może spalin powąchać...(0-100: 11,8 vs 8,1) są jeszcze 2 argumenty, które dla mnie dość mocno przemawiają za rav4 - dźwięk i fotele wentylowane. Obecny Forester już nie ma HK! RAv4 ma JBL-a i takież fotele w najwyższej wersji. Kto raz się przejechał autem w upał na takich fotelach, ten je doceni (to tak, jak kiedyś z klimą...) Edytowane 4 Sierpnia 2019 przez Adasko75 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
msi Opublikowano 4 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2019 1 godzinę temu, Tsunetomo napisał: Ciągnął moje licznikowe 220 To jak to się ma do oficjalnego vmax =180? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tsunetomo Opublikowano 4 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2019 (edytowane) 21 minut temu, msi napisał: To jak to się ma do oficjalnego vmax =180? Moj nie ma ogranicznika zakladam, ze pytasz o Rav4? O ile wiem ogranicznik ma Lexus, Tojka nie Edytowane 4 Sierpnia 2019 przez Tsunetomo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
msi Opublikowano 4 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2019 Rav4: https://m.autocentrum.pl/dane-techniczne/toyota/rav4/v/silnik-hybrydowy-2.5-hybrid-dynamic-force-222km-od-2019/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RoadRunner Opublikowano 5 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2019 A może to był Yaris GRMN ? Postawiłbym skrzynkę dobrego trunku, że Ravka hybrydowa 220 nie pojedzie. Tutaj się oparł o 190: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RoadRunner Opublikowano 5 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2019 10 godzin temu, Tsunetomo napisał: Moj nie ma ogranicznika zakladam, ze pytasz o Rav4? O ile wiem ogranicznik ma Lexus, Tojka nie Lex ma - nie sprawdzałem czy faktycznie 200 czy ciut więcej, ale o ile w SUVie to ma jakiś sens to 200 km/h w GS 350 AWD to zbrodnia 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skwaro Opublikowano 5 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2019 15 godzin temu, Jaca68 napisał: Wczoraj po 18 wracałem z Wawy siódemką na północ. Jadę sobie spokojnie ok 120 odcinkiem dwupasmówki przed Płońskiem, a tu wyprzedza mnie z rykiem tłumnika stara Honda prelude (tak ok 1995r) i jadąca mu na zderzaku nowa RAV4 hybdrid, jak trafiły się dwa zające to ja na lewy pas i rura za nimi. Trafiło się czerwone światło oba auta ustawiły się na pole position na obu pasach. Ja za Ravką. Chłopaki ruszyli i widać było że cisną na maxa, to ja za nimi. Kierownik z starej sportowej hondzie musiał być ciężko zdziwiony bo nie był w stanie odjechać hybrydowemu SUV. Powiem tak, zaimponowało mi jak Ravka się zbiera i przyspiesza do tych 140. Ja jechałem autem z dwulitrową 240 konną turbobenzyną i musiałem nieźle deptać by mi nie uciekła. Kierownik miał wybitnie ciężką nogę momentami grzał 170, a ja momentami kręciłem motor do 6 tys by za HYBRYDĄ nadążyć. Muszę się na kolejną jazdę próbną tym wynalazkiem umówić, i łaskawszym wzrokiem spojrzeć na wyciszenie, może da rade to poprawić w rozsądnej cenie. Mówcie co chcecie, może i na placu toyka nie porywa wnętrzem i designem, ale to co pokazała wczoraj na trasie - dajcie taki napęd do e-forka i możemy rozmawiać o zakupie. To musiała być Preluda z najsłabszym silnikiem 2.0 133KM, 2.2 VTEC w zależności od wersji ma 6,8-7,5 do setki i zbiera się całkiem żwawo. Miałem kiedyś taką podłubaną na 260KM i na suchym ganiałem się z STI jak równy z równym. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karas Opublikowano 5 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2019 (edytowane) 13 godzin temu, Tsunetomo napisał: nigdy nie spotkałem się, żeby ktoś tak pociskal Subarakiem. kiedys w dziale sti pisano że te auta się nie nadają na pociskanie autostradą przez dłuższy czas bo wypluwa upg... 15 godzin temu, Jaca68 napisał: Mówcie co chcecie, może i na placu toyka nie porywa wnętrzem i designem, ale to co pokazała wczoraj na trasie macałem ostatnio to cudo. W nie kupiłbym za te $$. Raz środek słaby ,dwa ten samochód jest mały w środku ( aż byłem w szoku jak się rozsiadłem) za to ma wielki bagażnik - autentycznie stary XV ma więcej miejsca w kabinie. Na przeciwko salonu Toyoty pod Wrocławiem w Mirkowie jest salon Hondy . Wszedłem obejrzec nowego crv. Znacznie większe i imo lepiej wykończone auto w środku- tylko gdyby nie te plastikowe pseudo drewniane listwy w środku. Pan z salonu powiedział że nad tym pracują i będzie można przeszczepić z wersji hybrydowej. Oczywiście nowa crv made in Japan. Osiągów nawet nie ma co porównywać. Obecny forek zostanie w tyle chyba za każdym autem konkurencji- ( co wcale nie oznacza że jest wolny ) Po prostu konkurencja produkuje za szybkie auta Edytowane 5 Sierpnia 2019 przez Karas Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GREGG Opublikowano 5 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2019 1 godzinę temu, Karas napisał: Obecny forek zostanie w tyle chyba za każdym autem konkurencji- ( co wcale nie oznacza że jest wolny ) Po prostu konkurencja produkuje za szybkie auta Dobre, uśmiałem się 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kukson Opublikowano 7 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2019 Dzięki uprzejmości Subaru Technotop miałem okazje dopiero co przejechać się Foresterem E-Boxerem. Auto bardzo dobrze się prowadzi jak na Suva i fajnie pokonuje zakręty. Co do mocy to na miasto auto jak najbardziej. Do 100km/h nie ma jakiejś tragedii ale powyżej już braki są spore i wyje aby to powolutku rozbujać. Jeżeli ktoś jeździ głównie po mieście to spoko auto i nawet da radę coś na samym elektryku jechać ale jak jeździć tym po drogach krajowych to trzeba dobrze zaplanować wyprzedzanie kilku aut Na ekspresówkach czy autostradach z zapiętym tempomatem można spokojnie jechać w dłuższą trasę. Niestety nie jest alternatywą dla Forka XT i może z czasem coś Subaru wymyśli 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się