GREGG Opublikowano 7 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2019 36 minut temu, Kukson napisał: Do 100km/h nie ma jakiejś tragedii ale powyżej już braki są spore i wyje aby to powolutku rozbujać To jednak nie było 'subiektywnie' szybciej niż dotychczas? Trzeba jeszcze wziąć poprawkę na to, że auto było bez bagażu i kompletu pasażerów, co by go w trasie dodatkowo mocno spowolniło... Do miasta na pewno będzie OK, bo przy obecnym stanie zatłoczenia na drogach i coraz mniejszych średnich prędkościach, w zasadzie wszystko, co się toczy, w mieście daje radę, a na wykorzystanie mocy i tak nie ma okazji. Tutaj subarowe CVT robi dobrą robotę nawet przy słabym silniku 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kukson Opublikowano 7 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2019 W aucie były tylko dwie osoby plus włączona klima w trasę jak napisałem to po drogach gdzie występują przynajmniej dwa pasy w jednym kierunku da radę jechać i wyprzedzać pewnie w komplecie plus bagaż ale po innych drogach słabo to widzę Ten setup widzę chyba jednak w XV i wtedy będzie pewnie całkiem sympatyczne autko do turlania się po mieście. 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Blixten Opublikowano 9 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2019 (edytowane) W dniu 4.08.2019 o 17:12, Jaca68 napisał: Wczoraj po 18 wracałem z Wawy siódemką na północ. Jadę sobie spokojnie ok 120 odcinkiem dwupasmówki przed Płońskiem, a tu wyprzedza mnie z rykiem tłumnika stara Honda prelude (tak ok 1995r) i jadąca mu na zderzaku nowa RAV4 hybdrid, jak trafiły się dwa zające to ja na lewy pas i rura za nimi. Trafiło się czerwone światło oba auta ustawiły się na pole position na obu pasach. Ja za Ravką. Chłopaki ruszyli i widać było że cisną na maxa, to ja za nimi. Kierownik z starej sportowej hondzie musiał być ciężko zdziwiony bo nie był w stanie odjechać hybrydowemu SUV. Powiem tak, zaimponowało mi jak Ravka się zbiera i przyspiesza do tych 140. Ja jechałem autem z dwulitrową 240 konną turbobenzyną i musiałem nieźle deptać by mi nie uciekła. Kierownik miał wybitnie ciężką nogę momentami grzał 170, a ja momentami kręciłem motor do 6 tys by za HYBRYDĄ nadążyć. Muszę się na kolejną jazdę próbną tym wynalazkiem umówić, i łaskawszym wzrokiem spojrzeć na wyciszenie, może da rade to poprawić w rozsądnej cenie. Mówcie co chcecie, może i na placu toyka nie porywa wnętrzem i designem, ale to co pokazała wczoraj na trasie - dajcie taki napęd do e-forka i możemy rozmawiać o zakupie. A ile lat mieli obaj kierowcy ? Po 16 i świeże prawo jazdy ? Na prostej każdy (silnik) potrafi ... ja doganiam takich na zakrętach Edytowane 9 Sierpnia 2019 przez Blixten Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RoadRunner Opublikowano 9 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2019 1 godzinę temu, Blixten napisał: Na prostej każdy (silnik) potrafi ... ja doganiam takich na zakrętach W sumie przedostatnia linia obrony Subaru ,która zresztą działa wątpliwie albo wcale. Kilkoma suvami przyszło mi jeździć i najgorzej w zakręcie jechał FXT, ale może Forkiem trzeba zrobić scandinavian flick'a aby tak nie wyjeżdżał przód 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kukson Opublikowano 9 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2019 E tam wypluwa 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karas Opublikowano 9 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2019 (edytowane) 3 godziny temu, Blixten napisał: Na prostej każdy (silnik) potrafi ... ja doganiam takich na zakrętach może gdybym nie jeździł XV to bym uwierzył. XV jest najbardziej pod sterownym i podatnym na wiatr boczny autem jakim było mi dane jeździć... A jeszcze na oponach terenowo szosowych to wogole jest nieporozumienie Może tamci kierowcy których tak dzielnie doganiasz wcale szybko nie jechali? Edytowane 9 Sierpnia 2019 przez Karas Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Blixten Opublikowano 9 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2019 (edytowane) 2 godziny temu, RoadRunner napisał: W sumie przedostatnia linia obrony Subaru Jaka jest ta ostatnia ? 2 godziny temu, RoadRunner napisał: zresztą działa wątpliwie albo wcale Z mojej praktyki wynika co innego. W 99 % przypadków jestem szybszy. Ten 1 % stanowią wariaci znacznie więksi ode mnie ,i ściganie się z nimi zaczyna być niebezpieczne, dlatego odpuszczam 59 minut temu, Karas napisał: gdybym nie jeździł XV to bym uwierzył. XV jest najbardziej pod sterownym A może nie umiesz nim jeździć ? W mojej ocenie XV jest podsterowny na śliskiej nawierzchni, a na suchym asfalcie prędzej ucieka tył. W żadnym innym aucie wcześniej (w tej, czy podobnej klasie) nie rajcowało mnie tak dodawanie gazu w zakrętach Zgadzam się, że XV to nie rakieta do ścigania po prostej dla mnie jest to auto stworzone jest do jazdy po zakrętach, nawet tych dziurawych Edytowane 9 Sierpnia 2019 przez Blixten 1 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 9 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2019 Godzinę temu, Karas napisał: może gdybym nie jeździł XV to bym uwierzył. XV jest najbardziej pod sterownym i podatnym na wiatr boczny autem jakim było mi dane jeździć... Przejedź się nowym, w mojej ocenie po krętych drogach prowadzi się genialnie, szkoda tylko, że nie ma turbiny. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karas Opublikowano 9 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2019 31 minut temu, Blixten napisał: A może nie umiesz nim jeździć ? by może 5 lat i 70k km jazdy w różnych warunkach to za mało aby nauczyć jeździć się tym bolidem 33 minuty temu, Blixten napisał: W żadnym innym aucie wcześniej (w tej, czy podobnej klasie) nie rajcowało mnie tak dodawanie gazu w zakrętach to przynajmniej zmień opony na jakieś klejące abyś przede wszystkim komuś w innym aucie nie zrobił krzywdy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 9 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2019 6 minut temu, Karas napisał: to przynajmniej zmień opony na jakieś klejące abyś przede wszystkim komuś w innym aucie nie zrobił krzywdy Seryjne Bridgestone są całkiem całkiem. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michał W. Opublikowano 9 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2019 34 minuty temu, aflinta napisał: szkoda tylko, że nie ma turbiny. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karas Opublikowano 9 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2019 8 minut temu, Michał W. napisał: 45 minut temu, aflinta napisał: szkoda tylko, że nie ma turbiny. jezeli to silnik z nowego ascenta to ma turbo. Zresztą patrz gdzie idzie rura od dolotu - wyglada jakby szła na IC'ka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
McSudi Opublikowano 9 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2019 Ale to musi być szatan Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kambol Opublikowano 9 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2019 FA24 chyba na razie jest tylko w Ascent, chyba że już produkują Legacy/Outback XT z tym samym silnikiem. Fajnie musi jeździć taki XV Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 9 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2019 25 minut temu, Karas napisał: jezeli to silnik z nowego ascenta to ma turbo. Zresztą patrz gdzie idzie rura od dolotu - wyglada jakby szła na IC'ka Chyba kontekst nie ten 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Blixten Opublikowano 9 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2019 45 minut temu, Karas napisał: to przynajmniej zmień opony na jakieś klejące abyś przede wszystkim komuś w innym aucie nie zrobił krzywdy Dzięki za troskę, ale o to się nie bój. Utrzymuję maksymalne zniżki za bezszkodową jazdę, i coraz skuteczniej unikam wariatów na drodze żeby samemu nie doznać krzywd. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karas Opublikowano 9 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2019 1 godzinę temu, Blixten napisał: Dzięki za troskę, ale o to się nie bój. Utrzymuję maksymalne zniżki za bezszkodową jazdę, i coraz skuteczniej unikam wariatów na drodze żeby samemu nie doznać krzywd. 3 godziny temu, Blixten napisał: Z mojej praktyki wynika co innego. W 99 % przypadków jestem szybszy. Ten 1 % stanowią wariaci znacznie więksi ode mnie ,i ściganie się z nimi zaczyna być niebezpieczne, dlatego odpuszczam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Blixten Opublikowano 9 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2019 Teraz, Karas napisał: Uważasz, że jedno wyklucza drugie, czy czego nie rozumiesz ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karas Opublikowano 9 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2019 37 minut temu, Karas napisał: 2 godziny temu, Blixten napisał: Dzięki za troskę, ale o to się nie bój. Utrzymuję maksymalne zniżki za bezszkodową jazdę, i coraz skuteczniej unikam wariatów na drodze żeby samemu nie doznać krzywd. 4 godziny temu, Blixten napisał: Z mojej praktyki wynika co innego. W 99 % przypadków jestem szybszy. Ten 1 % stanowią wariaci znacznie więksi ode mnie ,i ściganie się z nimi zaczyna być niebezpieczne, dlatego odpuszczam 34 minuty temu, Blixten napisał: Uważasz, że jedno wyklucza drugie, czy czego nie rozumiesz ? imo hipokryzja ale chyba nie ma sensu konturować tego wątku w wątku o e-bokserze zdrówka "wariacie" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Blixten Opublikowano 9 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2019 2 minuty temu, Karas napisał: imo hipokryzja ale chyba nie ma sensu konturować tego wątku w wątku o e-bokserze zdrówka "wariacie" Żadna hipokryzja. Piętnastką można jeździć szybko, efektywnie, a przy tym i bezpiecznie. Nie ma sensu kontynuować, bo sekunda mniej do setki u konkurencji za mocno na Ciebie działa. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Achitofel Gilonita Opublikowano 9 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2019 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zyzol Opublikowano 9 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2019 4 godziny temu, Blixten napisał: Piętnastką można jeździć szybko i bezpiecznie. Czyli idealny bolid do uprawiania narodowego sportu Polaków @Adasko75 - przepraszam już kończę 1 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RoadRunner Opublikowano 10 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2019 (edytowane) Jak ktoś planuje zakup Forestera hybrydę to moim zdaniem warto się wstrzymać do wersji plugin. Obecnie pakowana jest bateria 8.8 kWh, która w przypadku Toyoty (i Cosstreka) jest tylko w wersjach plug in. Toyota dla wersji nie plugin daje 1.6 kWh, która jest ze 100 kg lżejsza. Także obecny Forek jest trochę bez sensu z punktu widzenia użytkownika skonstruowany. Natomiast gdyby można większą baterię na noc do gniazdka podpiąć to byłoby to znacznie lepsze rozwiązanie. Edytowane 10 Sierpnia 2019 przez RoadRunner Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 10 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2019 Oby tylko efekt wpakowania większego akumulatora nie był taki jak w XV, gdzie bagażnik zrobił się karykaturalnie mały. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michał W. Opublikowano 10 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2019 (edytowane) 14 godzin temu, aflinta napisał: Oby tylko efekt wpakowania większego akumulatora nie był taki jak w XV, gdzie bagażnik zrobił się karykaturalnie mały. Z tego co zrozumiałem z wypowiedzi @RoadRunner to nowy Forester już ma baterie o większej pojemności, tak jak w Toyocie i Crosstreku mają wersje plug in. A to oznacza, że jak pojawi się wersja pług in dla Forestera E-Boxer to nie powinno mieć to już dużego wpływu na masę pojazdu i pojemność bagażnika. Edytowane 11 Sierpnia 2019 przez Michał W. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się