Skocz do zawartości

E-Boxer


chojny

Rekomendowane odpowiedzi

36 minut temu, Kukson napisał:

Do 100km/h nie ma jakiejś tragedii ale powyżej już braki są spore i wyje aby to powolutku rozbujać

 

To jednak nie było 'subiektywnie' szybciej niż dotychczas? :lol:

Trzeba jeszcze wziąć poprawkę na to, że auto było bez bagażu i kompletu pasażerów, co by go w trasie dodatkowo mocno spowolniło...

Do miasta na pewno będzie OK, bo przy obecnym stanie zatłoczenia na drogach i coraz mniejszych średnich prędkościach, w zasadzie wszystko, co się toczy, w mieście daje radę, a na wykorzystanie mocy i tak nie ma okazji. Tutaj subarowe CVT robi dobrą robotę nawet przy słabym silniku    

  • Super! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W aucie były tylko dwie osoby plus włączona klima ;) w trasę jak napisałem to po drogach gdzie występują przynajmniej dwa pasy w jednym kierunku da radę jechać i wyprzedzać pewnie w komplecie plus bagaż ale po innych drogach słabo to widzę :D

Ten setup widzę chyba jednak w XV i wtedy będzie pewnie całkiem sympatyczne autko do turlania się po mieście.

  • Lajk 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 4.08.2019 o 17:12, Jaca68 napisał:

Wczoraj po 18 wracałem z Wawy siódemką na północ. Jadę sobie spokojnie ok 120 odcinkiem dwupasmówki przed Płońskiem, a tu wyprzedza mnie z rykiem tłumnika stara Honda prelude (tak ok 1995r) i jadąca mu na zderzaku nowa RAV4 hybdrid,  jak trafiły się dwa zające to ja na lewy pas i rura za nimi. Trafiło się czerwone światło oba auta ustawiły się na pole position na obu pasach. Ja za Ravką. Chłopaki ruszyli i widać było że cisną na maxa, to ja za nimi. Kierownik z starej sportowej hondzie musiał być ciężko zdziwiony bo nie był w stanie odjechać hybrydowemu SUV.  Powiem tak, zaimponowało mi jak Ravka się zbiera i przyspiesza do tych 140. Ja jechałem autem z dwulitrową 240 konną turbobenzyną i musiałem nieźle deptać by mi nie uciekła. Kierownik miał wybitnie ciężką nogę momentami grzał 170, a ja momentami kręciłem motor do 6 tys by za HYBRYDĄ nadążyć. Muszę się na kolejną jazdę próbną tym wynalazkiem umówić, i łaskawszym wzrokiem spojrzeć na wyciszenie, może da rade to poprawić w rozsądnej cenie.

Mówcie co chcecie, może i na placu toyka nie porywa wnętrzem i designem, ale to co pokazała wczoraj na trasie - dajcie taki napęd do e-forka i możemy rozmawiać o zakupie.

 

A ile lat mieli obaj kierowcy ? Po 16 i świeże prawo jazdy ?  :biglol: 

Na prostej każdy (silnik) potrafi ...  ja doganiam takich na zakrętach  :thumbup:

 

 

 

Edytowane przez Blixten
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, Blixten napisał:

Na prostej każdy (silnik) potrafi ...  ja doganiam takich na zakrętach

W sumie przedostatnia linia obrony Subaru  :) ,która zresztą działa wątpliwie albo wcale.  Kilkoma suvami przyszło mi jeździć i najgorzej w zakręcie jechał FXT, ale może Forkiem trzeba zrobić scandinavian flick'a aby tak nie wyjeżdżał przód ;)

  • Super! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, Blixten napisał:

Na prostej każdy (silnik) potrafi ...  ja doganiam takich na zakrętach  :thumbup:

może gdybym nie jeździł XV to bym uwierzył. XV jest najbardziej  pod sterownym i podatnym na wiatr boczny autem jakim było mi dane jeździć... A jeszcze na oponach terenowo szosowych to wogole jest nieporozumienie

Może tamci kierowcy których tak dzielnie doganiasz wcale szybko nie jechali? :biglol:

Edytowane przez Karas
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, RoadRunner napisał:

W sumie przedostatnia linia obrony Subaru 

Jaka jest ta ostatnia ? 

 

2 godziny temu, RoadRunner napisał:

zresztą działa wątpliwie albo wcale

Z mojej praktyki wynika co innego.  W 99 % przypadków jestem szybszy. Ten 1 % stanowią wariaci znacznie więksi ode mnie ,i ściganie się z nimi zaczyna być niebezpieczne, dlatego odpuszczam

 

59 minut temu, Karas napisał:

gdybym nie jeździł XV to bym uwierzył. XV jest najbardziej  pod sterownym

A może nie umiesz nim jeździć ?  :P  

W mojej ocenie XV jest podsterowny na śliskiej nawierzchni, a na suchym asfalcie prędzej ucieka tył. 

W żadnym innym aucie wcześniej (w tej, czy podobnej klasie) nie rajcowało mnie tak dodawanie gazu w zakrętach :D  

Zgadzam się, że XV to nie rakieta do ścigania po prostej dla mnie jest to auto stworzone jest do jazdy po zakrętach, nawet tych dziurawych 

 

 

 

 

 

Edytowane przez Blixten
  • Lajk 1
  • Do kitu 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, Karas napisał:

może gdybym nie jeździł XV to bym uwierzył. XV jest najbardziej  pod sterownym i podatnym na wiatr boczny autem jakim było mi dane jeździć...

Przejedź się nowym, w mojej ocenie po krętych drogach prowadzi się genialnie, szkoda tylko, że nie ma turbiny. 

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

31 minut temu, Blixten napisał:

A może nie umiesz nim jeździć ?  :P

by może 5 lat i 70k km jazdy w różnych warunkach  to za mało aby nauczyć jeździć się tym bolidem  B)

33 minuty temu, Blixten napisał:

W żadnym innym aucie wcześniej (w tej, czy podobnej klasie) nie rajcowało mnie tak dodawanie gazu w zakrętach :D

to przynajmniej zmień opony na jakieś klejące  abyś  przede wszystkim komuś w innym aucie nie zrobił krzywdy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

45 minut temu, Karas napisał:

to przynajmniej zmień opony na jakieś klejące  abyś  przede wszystkim komuś w innym aucie nie zrobił krzywdy

Dzięki za troskę, ale o to się nie bój. 

Utrzymuję maksymalne zniżki za bezszkodową jazdę,  i coraz skuteczniej unikam wariatów na drodze żeby samemu nie doznać krzywd. 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, Blixten napisał:

Dzięki za troskę, ale o to się nie bój. 

Utrzymuję maksymalne zniżki za bezszkodową jazdę,  i coraz skuteczniej unikam wariatów na drodze żeby samemu nie doznać krzywd. 

 

3 godziny temu, Blixten napisał:

Z mojej praktyki wynika co innego.  W 99 % przypadków jestem szybszy. Ten 1 % stanowią wariaci znacznie więksi ode mnie ,i ściganie się z nimi zaczyna być niebezpieczne, dlatego odpuszczam

:biglol:

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

37 minut temu, Karas napisał:
2 godziny temu, Blixten napisał:

Dzięki za troskę, ale o to się nie bój. 

Utrzymuję maksymalne zniżki za bezszkodową jazdę,  i coraz skuteczniej unikam wariatów na drodze żeby samemu nie doznać krzywd. 

 

4 godziny temu, Blixten napisał:

Z mojej praktyki wynika co innego.  W 99 % przypadków jestem szybszy. Ten 1 % stanowią wariaci znacznie więksi ode mnie ,i ściganie się z nimi zaczyna być niebezpieczne, dlatego odpuszczam

:biglol:

 

34 minuty temu, Blixten napisał:

Uważasz, że jedno wyklucza drugie, czy czego nie rozumiesz ?

imo hipokryzja ale chyba nie ma sensu konturować tego wątku w wątku o e-bokserze B) 

 zdrówka "wariacie" ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minuty temu, Karas napisał:

 

imo hipokryzja ale chyba nie ma sensu konturować tego wątku w wątku o e-bokserze B) 

 zdrówka "wariacie" ;)

 

Żadna hipokryzja.

Piętnastką można jeździć szybko, efektywnie, a przy tym i  bezpiecznie. 

Nie ma sensu kontynuować, bo sekunda mniej do setki u konkurencji za mocno na Ciebie działa. 

:drinks:

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak ktoś planuje zakup Forestera hybrydę to moim zdaniem warto się wstrzymać do wersji plugin. Obecnie pakowana jest bateria 8.8 kWh, która w przypadku Toyoty (i Cosstreka) jest tylko w wersjach plug in. Toyota dla wersji nie plugin daje 1.6 kWh, która jest ze 100 kg lżejsza. Także obecny Forek jest trochę bez sensu z punktu widzenia użytkownika skonstruowany. Natomiast gdyby można większą baterię na noc do gniazdka podpiąć to byłoby to znacznie lepsze rozwiązanie. 

Edytowane przez RoadRunner
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

14 godzin temu, aflinta napisał:

Oby tylko efekt wpakowania większego akumulatora nie był taki jak w XV, gdzie bagażnik zrobił się karykaturalnie mały.

Z tego co zrozumiałem z wypowiedzi @RoadRunner to nowy Forester już ma baterie o większej pojemności, tak jak w Toyocie i Crosstreku mają wersje plug in. A to oznacza, że jak pojawi się wersja pług in dla Forestera E-Boxer to nie powinno mieć to już dużego wpływu na masę pojazdu i pojemność bagażnika.

Edytowane przez Michał W.
  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...