Czarne_Koronkowe Opublikowano 20 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2019 4 godziny temu, raveout napisał: Ostatnio kilka razy sobie pojeździłem elektrycznym BMW i3 po Warszawie. Auto super ciche, wygodne, a jego przyspieszenie (papierowe 7,2s ) jest natychmiastowe i wgniata w fotel - wręcz katapultuje z miejsca kilkaset metrów dalej. Po tych kilku przejażdżkach mam jakieś takie dziwne poczucie, że właśnie tak powinna i będzie wyglądać motoryzacja w ciągu najbliższych lat. Trend jest taki, że przyspieszenia są większe, a auta z wynikami w okolicach 11s stają się ociężałymi i niedzisiejszymi zawalidrogami. Szczególnie przy cenach w okolicach 150k takie przyspieszenie to kuriozum Sorki, tak mnie jakoś wzięło i musiałem. Macie ostatnia chwile na Q50S Hybrid Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radekk Opublikowano 20 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2019 9 godzin temu, aflinta napisał: Szkoda (też lubię brzmienie V8), ale nie każdy definiuje swoją męskość silnikiem czy ogólnie autem V6 by mi w zupełności wystarczyła a najlepiej H6. A na poważnie silnik z Forka turbo by w tej budzie fajnie pasował, choć z STI tez by mógł być (tylko nie 2.5) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radekk Opublikowano 20 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2019 9 godzin temu, aflinta napisał: Szkoda (też lubię brzmienie V8), ale nie każdy definiuje swoją męskość silnikiem czy ogólnie autem V6 by mi w zupełności wystarczyła a najlepiej H6. A na poważnie silnik z Forka turbo by w tej budzie fajnie pasował, choć z STI tez by mógł być (tylko nie 2.5) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 26 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2019 Zupełnie przez przypadek pojeździłem dzisiaj chwilę XV e-boxer i przyznam, że dobre wrażenie na mnie zrobił, taki XV 2.0 na sterydach Znaczy od 0-50 ku mojemu zaskoczeniu nawet wciska w fotel, czego o zwykłym 2.0 nie można za bardzo powiedzieć, potem nabiera już prędkości podobnie jak zwykłe 2.0. Toczenie w dużym korku, w zasadzie pełzanie czy dojazd do świateł robi na elektryku - silnik spalinowy zgaszony. Podobno ma poprawione wyciszenie, ale za mało jeździłem i skupiałem się na czym innym Gorszej manewrowości na krętej drodze spowodowanej zwiększoną masą też nie zauważyłem. W teren nie jechałem, ale podobno w X-mode też jest duża poprawa dzięki elektrycznemu wspomaganiu - będzie trzeba sprawdzić przy kolejnej okazji. Mam nadzieję, że jak będzie mi dane za kilka lat zmieniać auto, to Subaru pójdzie (i dojdzie) w tym kierunku i wsadzi jeszcze mocniejszy silnik elektryczny - wtedy definitywnie zniknie płacz za autami turbo 1 1 4 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Blixten Opublikowano 27 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2019 19 godzin temu, aflinta napisał: Zupełnie przez przypadek pojeździłem dzisiaj chwilę XV e-boxer i przyznam, że dobre wrażenie na mnie zrobił A jak spalanie ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 27 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2019 Nie sprawdzałem, takie rzeczy to raczej jak się ma okazję zbiornik albo więcej wypalić. Tutaj nawet nie wiem jaki błąd pomiaru jest na komputerze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ojciec Założyciel ex-Dyrekcja Opublikowano 29 Sierpnia 2019 Ojciec Założyciel Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2019 W dniu 27.08.2019 o 18:36, Blixten napisał: A jak spalanie ? Było już trochę wcześniej : 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Blixten Opublikowano 29 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2019 W przywołanym poście Szanowna @Dyrekcja raczyła napisać, że "XV e-boxer w mieście ( te same trasy, ten sam sposób użytkowania ) spala mniej od FXT między 2 -4 l" - i jeśli dobrze czytam ,jest to porównanie spalania dwóch różnych aut. Chciałbym wiedzieć o ile lepszy jest XV z e-boxerem od swojego poprzednika bez "e" , ale to pytanie tylko z czystej ciekawości, bo (zakładając dalszą bezusterkowość mojego XV) prędzej będę celował w nowego Outback'a - gdzie tym razem bardziej ciekawi mnie jego moc niż spalanie Pozdrowienia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ojciec Założyciel ex-Dyrekcja Opublikowano 29 Sierpnia 2019 Ojciec Założyciel Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2019 Godzinę temu, Blixten napisał: Chciałbym wiedzieć o ile lepszy jest XV z e-boxerem od swojego poprzednika bez "e" Gdzieś o tym pisałem, ale chętnie powtórzę. Otóż przy bardzo wysokich temperaturach, gdy klimatyzacja praktycznie cały czas pracuje na wysokich obrotach, skutkuje to tym, że silnik spalinowy prawie się nie wyłącza. W efekcie różnice w spalaniu są znikome. Natomiast gdy klimatyzacja jest wyłączona, różnica na trasie miejskiej to ok. 2 l / 100 km ( ponownie - prawie te same warunki, ten sam sposób eksploatacji itp. ). Pozdrowienia 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Blixten Opublikowano 29 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2019 36 minut temu, Dyrekcja napisał: Gdzieś o tym pisałem, ale chętnie powtórzę. Otóż przy bardzo wysokich temperaturach, gdy klimatyzacja praktycznie cały czas pracuje na wysokich obrotach, skutkuje to tym, że silnik spalinowy prawie się nie wyłącza. W efekcie różnice w spalaniu są znikome. Natomiast gdy klimatyzacja jest wyłączona, różnica na trasie miejskiej to ok. 2 l / 100 km ( ponownie - prawie te same warunki, ten sam sposób eksploatacji itp. ). Pozdrowienia Nie chodziło mi o wpływ klimatyzacji na spalanie. Moje pytanie dotyczy różnic w spalaniu pomiędzy XV e-boxer (silnik 2,0 + elektryczny), a XV boxer (silnik 2,0 bez silnika elektrycznego) - w obu autach klimatyzacja może być włączona Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Czarne_Koronkowe Opublikowano 29 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2019 46 minut temu, Dyrekcja napisał: Natomiast gdy klimatyzacja jest wyłączona, różnica na trasie miejskiej to ok. 2 l / 100 km ( ponownie - prawie te same warunki, ten sam sposób eksploatacji itp. ). No przecież masz odpowiedź ;-) 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radiolog Opublikowano 29 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2019 Wreszcie się przejechałem, co prawda krótko i wszystkiego nie ogarniałem, ale to pewny następny forester, jaki kupię Wystarczająco dla mnie się zbiera i jeździ, a aktywny tempomat w korku bajka. We wrześniu być może pojeżdżę dłużej to sobie wyrobię konkretniejszą opinię 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Czarne_Koronkowe Opublikowano 29 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2019 3 godziny temu, radiolog napisał: Wreszcie się przejechałem, co prawda krótko i wszystkiego nie ogarniałem, ale to pewny następny forester, jaki kupię Wystarczająco dla mnie się zbiera i jeździ, a aktywny tempomat w korku bajka. We wrześniu być może pojeżdżę dłużej to sobie wyrobię konkretniejszą opinię Halo! Proszę nie kupować! Proszę nie stwarzać zagrożenia na drodze! Człowieku, nie czytałeś wątku? 4 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz Czarnecki Opublikowano 29 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2019 A ja z zapytaniem do Dyrekcji. Kiedy możemy spodziewać się nowego outback w PL ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 29 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2019 Wprawdzie nie jestem dyrekcją, ale poczekałbym na premierę w Japonii i potem prezentacji na jakichś targach w Europie. Ale pewnie nie wejdzie u nas wcześniej jak za rok. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz Czarnecki Opublikowano 9 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2019 Może ktoś wie.... Kiedy zaczęła się wyprzedaż 2018 w Subaru? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ojciec Założyciel ex-Dyrekcja Opublikowano 10 Września 2019 Ojciec Założyciel Udostępnij Opublikowano 10 Września 2019 11 godzin temu, Łukasz Czarnecki napisał: Kiedy zaczęła się wyprzedaż 2018 w Subaru? W styczniu 2019. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radiolog Opublikowano 10 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2019 Widzę, że w najnowszym odcinku jedź bezpiecznie za tło robi nowy forester i już zarejestrowany, czyżby to już stały krakowski egzemplarz? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kukson Opublikowano 10 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2019 1 godzinę temu, radiolog napisał: Widzę, że w najnowszym odcinku jedź bezpiecznie za tło robi nowy forester i już zarejestrowany, czyżby to już stały krakowski egzemplarz? Mowa o odcinku o zielonej strzałce gdzie w tle jest czarny Forester? bo jeżeli tak no to nie jest najnowszy Forek. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radiolog Opublikowano 10 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2019 Następny o grupie policyjnej speed Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcin M Opublikowano 11 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2019 14 godzin temu, radiolog napisał: Następny o grupie policyjnej speed W wersji którą ja oglądałem za tło robi Outback. Ale nowy Forester u nas bywa, więc zapraszam do kontaktu, będzie można zobaczyć na żywo. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fiji Opublikowano 11 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2019 A tymczasem... upusty podatkowe dla samochodów hybrydowych zaczynają być zacieśniane. W pewnym zachodnim kraju od 1 stycznia 2020 firma/DG będzie mogła odliczać 100% kosztów netto samochodu hybrydowego tylko jeśli jego bateria będzie odpowiednio duża w stosunku do wagi (0.5kWh na 100kg). Jeżeli samochód nie spełnia tego kryterium, będzie rozliczany podatkowo tak jak zwykły diesel lub benzynowy (w oparciu o emisję CO2). Ruch ten to na celu ukrócenie kupowania hybryd wyłącznie dla upustów - po zmianie aby mieć korzyść podatkową należy zadbać by hybryda była odpowiednio mocno elektryczna. Tak czy inaczej forester wedle tego prawa będzie postrzegany jako samochód stricte benzynowy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FilipBB Opublikowano 5 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2019 Są już ceny (ale bez specyfikacji) XV e-boxer: (po prawej dla porównania Forester e-boxer i różnica) 2.0i-L Trend 29900 / 32900 (-3000) 2.0i-L Exclusive 30900 / 35900 (-5000) 2.0i-L Exclusive Navi 31900 / 36900 (-5000) 2.0i-L Platinum 33900 / 39900 (-6000) Nie da się robić tabel niestety ale ceny XV 1.6i i 2.0i (jak jeszcze był): 1.6i Trend 20600 / brak 1.6i Comfort 22300 / 26500 (-4200) 1.6i Exclusive 24200 / 28000 (-3800) 1.6i Exclusive+ 26600 / 30500 (-3900) Ceny XV 2.0i vs 2.0i-L (e-Boxer) (nie ma dokładnej specyfikacji więc to są przypuszczenia porównywalności wersji): brak / 29900 26500 / 30900 (-4400) 28000 / 31900 (-3900) 30500 / 33900 (-3400) 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kristofor Opublikowano 14 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2019 Dziś w Gdańsku (Subaru Zdanowicz) zaobserwowałem cztery sztuki Forków e-boxer na placu. Trzy zielone i jeden smerf niebieski. Tak więc Mikołaj zdążył z prezentami, zaś nabywców uprasza się o relacje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tsunetomo Opublikowano 14 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2019 W dniu 5.12.2019 o 11:25, FilipBB napisał: Są już ceny (ale bez specyfikacji) XV e-boxer: (po prawej dla porównania Forester e-boxer i różnica) 2.0i-L Trend 29900 / 32900 (-3000) 2.0i-L Exclusive 30900 / 35900 (-5000) 2.0i-L Exclusive Navi 31900 / 36900 (-5000) 2.0i-L Platinum 33900 / 39900 (-6000) Nie da się robić tabel niestety ale ceny XV 1.6i i 2.0i (jak jeszcze był): 1.6i Trend 20600 / brak 1.6i Comfort 22300 / 26500 (-4200) 1.6i Exclusive 24200 / 28000 (-3800) 1.6i Exclusive+ 26600 / 30500 (-3900) Ceny XV 2.0i vs 2.0i-L (e-Boxer) (nie ma dokładnej specyfikacji więc to są przypuszczenia porównywalności wersji): brak / 29900 26500 / 30900 (-4400) 28000 / 31900 (-3900) 30500 / 33900 (-3400) 130k za najtańszy i Prawie 150k zł za topowa wersje. Drogo się zaczyna naprawdę robić. I nie mam na mysli konkretnie Subaru, ale ogólnie ceny aut poszły mocno w górę. Cenniki Mazdy CX-30 to już pod 180k podchodzą. Za w sumie całkiem niewielkie auto. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się