Jump to content

Sebastian32

Użytkownik
  • Content Count

    1091
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

Sebastian32 last won the day on April 6 2019

Sebastian32 had the most liked content!

Community Reputation

646 Wspaniały

About Sebastian32

  • Rank
    ..:: Uzależniony(a) od Subaru ::..

Profile Information

  • Gender
    mężczyzna
  • Skąd
    Kraków
  • Auto
    BRZ Cosworth , Legacy 2.0 , XC60 T8 PE

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Silnik elektryczny ma moment 240Nm przekazywany na tylną oś, czyli więcej niż ma na tylnej osi Subaru BRZ. Nie czyni go to absolutnie sprinterem ze względu na masę, ale i tak rusza sprawniej niż typowy Kowalski ze świateł. Na pewno pomaga skrzynia biegów, która przynajmniej w mojej wersji z wgranym oprogramowaniem Polestar działa szybko. Na szutrowej nawierzchni auto bez problemu zrywa przyczepność, choć pomagają w tym moim zdaniem kiepskie opony Continental Eco, na których absolutnie nie czuje się pewnie na mokrym.
  2. 104 km dziś. Średnie 4,5l/100km + 6zł. Była i autostrada i centrum Krakowa. Ok, jazda spokojna bez ściganek czyli taka do jakiej stworzono to auto. W każdej chwili pod nogą tyle że ze świateł startuje jak boeing na wczasy. Da się? Da.
  3. Hej, pozwólcie , że odniosę się do komentarzy zarówno tych pochlebnych i negatywnych. Do tych drugich na forum Subaru będzie ciężko, bo gdyby to było forum Volvo miałbym z góry. Sam mam dwa Subaraki - prowadzą się fenomenalnie. Miałbym i trzecie gdyby było co kupić dużego, komfortowego, prestiżowego, szybkiego itd. 1. Proszę zwrócić uwagę, że auto o gabarytach kiosku ruchu i masie ponad dwie tony (w dowodzie grubo ponad dwie tony) spala podczas jazdy tylko na silniku spaliowym między 8-10 litrów przy 140 km/h. Raz bliżej 8 a raz 10 w zależności od układu drogi. Dla jednych to dużo
  4. Dzisiejsza krótka trasa e-autem xc60 t8 czyli niespełna 80 km i spalanie 6,1/100. Byłoby mniej ale na wniosek kolegów z innego wątku próbowałem nagrać filmik ile auto spala benzyny przy 140km/h. Auto grubo ponad dwie tony. Jechałem więc prawie cały czas na samym spalinowym bo nie mogłem znaleźć momentu na nagrywanie ( taki ruch był). Link do filmu. Spalanie z 9,9 (efekt rozpedzanie sie do zadanej predkosci) ustabilizowało się w końcu na około 8. https://drive.google.com/file/d/1G_-7p9Su6Yq0PNftsMHNorptVla74W4h/view?usp=sharing
  5. Pozdro dla właściciela Forka w rowie w Targowisku przy zjeździe z A4. Mam nadzieje że wszyscy cali.
  6. Chrom - "The start of something new" Intrygujący nieoficjalny klip. Ludzie mają fantazję.
  7. W filmiku jest powiedziane wyraźnie , że chodzi o silnik V8, 5.0. Myślałem, że to Hemi.Nie znam się na muscle cars. Jeżeli Mustanga z V8 5.0 grubo ponad 400 koni można mieć za 3 dychy więcej, to chyba jest to dobra oferta.
  8. Najbardziej zaskoczyła mnie informacja ,że za 30k więcej można mieć V8 hemi mustanga. Kolejny filmik, w którym mało mocy. Mam porównanie. O ile na seryjnym aucie i seryjnych kołach i oponach, kręcenie bączków i drift to dziecinnie prosta sprawa, to już BRZ z FI ciężko opanować nawet na 18" i dobrych MIchelinach.
  9. Wracałem z Obertauern. Tankowanie na pierwszej stacji w Radstadt do pełna i przez Salzburg do pierwszej stacji w Polsce w Zorach czyli przez Austrię, Czechy na jednym baku 700 km. Komputer pokazywał jeszcze 60 km zasięgu. 3 osoby, pełny bagażnik, duży box i zimówki przy 18’C na wysokości Wiednia. Predkosci dozwolone 120-150. Uważam że to b dobry wynik.
×
×
  • Create New...