Jump to content

Sebastian32

Użytkownik
  • Content Count

    984
  • Joined

  • Last visited

About Sebastian32

  • Rank
    ..:: Profi ::..

Profile Information

  • Gender
    mężczyzna
  • Skąd
    Kraków
  • Auto
    Subaru BRZ Cosworth SC MY16 Subaru Legacy 2.0 RA HID MY08

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Ja kupiłem SG rząd 22, więc mam nadzieje, że będzie dobrze widać. Będę w Budapeszcie od srody z familią. Czwartek - sobota zwiedzanie miasta a niedziela wyscigi.
  2. Co prawda zamówiłem adapter z piloty.pl ale odesłałem. Nie jest potrzebny. Z radia Alpine wychodza 3 przewody do sterowania z kierownicy: remo1, remo2 i swrc ground out. Należy połączyć jeden z przewodów fabrycznego sterowania z remo1 a drugi z swrc ground out i nauczyc radio rozpoznywania rożnicy rezystancji naciskajac przyciski na kierownicy i przypusujac im okreslone funkcje.
  3. Radio zamontowalem. Zestaw głośnomówiący, wybieranie głosowe, sterowanie z kierownicy działają. Jednicześnie zacząłem na nowo drzwi.
  4. https://sport.interia.pl/raporty/raport-orlen-warsaw-marathon/aktualnosci/news-orlen-warsaw-marathon-kubica-i-julka-poprawia-los-niewidomyc,nId,2932279
  5. W BRZ. Do Legacy się nie nada ...
  6. u Legacy My08 polift z fabrycznym sterowaniem. Z tego co znalazlem w necie to fabryczne radio ma wbudowany dekoder rezystancji i nie ma drugiego. Nowe radio to Alpine cde-w296bt. Sprawa rozwiązana. Nie potrzeba żadnych zewnętrznych urządzeń/adapterów np. connect2 czy z piloty.pl Fabryczne radio np. Keenwood GX204LEF2 ma wbudowany dekoder sygnału z kierownicy tzn. rozpoznaje różnice w oporności podczas naciskania przycisków. Wersje przedliftowe z radiem 104 mają komunikacje poprzez dodatkowy moduł. Należy przeciąć dwa kable pomaranczowo/biały i fioletowo/biały przy samym radiu. Jeden z nich łączymy z kablem wychodzącym z aftermarketowego radia u mnie Alpine o nazwie remote 1 a drugi z swrc ground out. Uczymy radio wg. instrukcji i działa !!!
  7. Z mojego radia Alpine wychodzą z tyłu trzy kabelki: 2 z nich to adaptive steereng wheel control 1 i 2 oraz ground out. Czy ja wogóle potrzebuje jakiegoś zewnętrznego boxa żeby podłączyć sterowanie z kierownicy? Do fabrycznego radia też szły trzy kabelki odpowiedzialne za sterowanie kierownicą. Sterowanie jest rezystancyjne w legacy polift czy nie?
  8. Dzieki za stronke. Dobre ceny. Jest tego troche do 1000 zł, Dego, Eton Pro, DLS, Focal....
  9. No tego się niestety nie dowiemy. Rolka tez zamówiona. Byłem w sklepie ca w Krakowie i pod samo radio polecono mi właśnie maximo. NIe ma problemu, może być i tempo, ale nie wiem czy zamontuje wzmak. Zobacze jak te maximo zagrają, najwyżej w kosz pójdą.
  10. Co ciekawe maty schodza latwo jakby trzymaly samymi brzegami jak fabryczna folia. Pociagam za brzeg i odklejam, resztki usunalem 1/3 butelki benzyny. Morel tempo wymagaja zewnetrznego wzmacniacza. Uzywek nie cierpie.
  11. Ja planuje tak: - radio Alpine CDE W296BT (już jest) - moduł sterowania z kierownicy z piloty.pl - (zamówiony) - głośniki zestaw dwudrożny Morel Maximo 6.2 - drzwi jeszcze raz tym razem samodzielnie: STP Gold na blachę zewnętrzną, STP Alum na otwory, STP Gold na blachę wewnętrzną, STP Aeroflex na boczek (zamówione) - dystanse mdf od Forestera 2 (zamówione) Na razie usuwam stare maty
  12. Kubicujemy sie pisze ;)
  13. Jeżeli masz troche czasu i wiary w wlasne umiejetnosci to zrob instalacje samemu inaczej mozesz miec efekt jak ja. W ten weekend zdjalem boczek bo mnie coś naszło:
  14. Niestety w Bolonii na lotnisku odbieramy jakiegoś małego pierdziela z europcaru więc nie tym razem (czy tą razom)
×
×
  • Create New...