Jump to content

skrzypekQ4

Użytkownik
  • Content Count

    336
  • Joined

  • Last visited

About skrzypekQ4

  • Rank
    ..:: Bywalec :..
  • Birthday 10/03/1973

Profile Information

  • Gender
    mężczyzna
  • Skąd
    sk-ce
  • Auto
    GF8 MY98, BP5 MY07, SF5 MY99, E30 325i MY89

Recent Profile Visitors

687 profile views
  1. u nas tez robili taka aktualizacje softu, z ktorej NIC nie wynika. Osobiscie 2 razy bylem w ASO na wgrywanie "nowego" softu, ktore pomagalo tylko na chwile. Rownie dobrze moglem samodzielnie zresetowac ECU i efekt byl identyczny. Jestes nawet gdzies caly temat o tej "cudownej" wymianie softu, ktora zdaje sie, ze nikomu nie przyniosla stalej poprawy. Tu temat o tej akcji wymiany softu https://forum.subaru.pl/topic/82282-fałszywe-spalania-stukowe-w-20-na-wadliwe-ecu/
  2. o jakim doladowaniu piszesz przy silnikach N/A?
  3. nie warto tego ogladac, serio, szkoda czasu, straszna kicha :-(
  4. ta bez Leblanca? hymmm... poprzednie byly juz kiepskie, ale ta jest tak sztuczna, ze z powodu zazenowania nie bylem w stanie obejzec zadnego odcinka do konca :-(
  5. ktora serie masz na mysli ?
  6. to nie jest temat do takich postow. tu masz odpowiednie miejsce na jego zamieszczenie
  7. wystepuje, wystepuje... i on bledow wlasciwie nie wywala bo jakos tam sobie dziala, tylko nie do konca tak jak powinien. na poczatku tego tematu byly podane 2 sposoby na jego ogluszenie, co ponoc "pomaga"... . Jednak chyba lepiej zalozyc nowy taki czujnik, tylko trzeba go dokrecic z odpowiednim momentem, zeby go nie uszkodzic i dzialal prawidlowo.
  8. to wymien czujnik spalania stukowego i przestanie
  9. to nie dotyczy tych silnikow, tylko DOHC 16V 2.0R
  10. to nie jest temat, na taki smietnik. zamiesc go tutaj
  11. A, wystarczylo przeczytac sam tytul, no i moze pierwszy post tego tematu. Dla ulatwienia, zebys znowy czasu nie marnowal na jego czytanie - ten watek, kompletnie nie dotyczy Twojego pojazdu :-) W starych N/A z motorem 1.6 mozesz najwyzej wymien sobie czujnik spalania stukowego, albo jakos go oglupic/ogluszyc, o ile szwankuje. Gdzies na forum bylo kilka patentow na ta okolicznosc: - uklad elektroniczny zlozony z jakiegos opornika i cos tam jeszcze... nie pamietam dokladnie, - ewentualnie przykrecenie czujnika za pomoca elementu gumowo/metalowego, - wymiana czujnika na nowy i przykrecenie go z odpowiednim momentem Nm - (najmniej ryzykowne rozwiazanie). Pod spodem masz link do tematu(jest tez w piewrszym poscie), gdzie dosyc obszernie opisany jest problem zarowno w starszych jak i mlodszych autach.
  12. @Adrian Foto, przeczytaj ten temat uwaznie i od poczatku.
  13. swietnie, to teraz poczytaj ten temat, na pewno znajdziesz odpowiedz na swoje potrzeby
  14. @Tokio34, sprecyzuj najpierw jak i do czego uzywasz auta. Sa rozne zestawy na rozne okazje i tu raczej nie ma zadnego jasnowidza, ktory wie czego potrzebujesz, a najlepiej to poczytaj ten temat, wszystko tu jest
  15. @Danko juz drugi sezon jezdze w takim samym Legacy na oponach FULDA SPORTCONTROL 2 215/45R17 91Y https://www.oponeo.pl/dane-opony/fulda-sportcontrol-2-215-45-r17-91-y-xl-mfs i musze przyzmac, ze bardzo przyjemna opona w codziennym uzytkowaniu. Dobrze trzyma na suchym jaki i mokrym, cicha i po 10kkm nie widze jeszcze zuzycia. Polecam, bo ceny ma calkiem przystepne.
×
×
  • Create New...