Jump to content

skrzypekQ4

Użytkownik
  • Content Count

    330
  • Joined

  • Last visited

About skrzypekQ4

  • Rank
    ..:: Bywalec :..
  • Birthday 10/03/1973

Profile Information

  • Gender
    mężczyzna
  • Skąd
    sk-ce
  • Auto
    GF8 MY98, BP5 MY07, SF5 MY99, E30 325i MY89

Recent Profile Visitors

630 profile views
  1. to nie jest temat do takich postow. tu masz odpowiednie miejsce na jego zamieszczenie
  2. wystepuje, wystepuje... i on bledow wlasciwie nie wywala bo jakos tam sobie dziala, tylko nie do konca tak jak powinien. na poczatku tego tematu byly podane 2 sposoby na jego ogluszenie, co ponoc "pomaga"... . Jednak chyba lepiej zalozyc nowy taki czujnik, tylko trzeba go dokrecic z odpowiednim momentem, zeby go nie uszkodzic i dzialal prawidlowo.
  3. to wymien czujnik spalania stukowego i przestanie
  4. to nie dotyczy tych silnikow, tylko DOHC 16V 2.0R
  5. to nie jest temat, na taki smietnik. zamiesc go tutaj
  6. A, wystarczylo przeczytac sam tytul, no i moze pierwszy post tego tematu. Dla ulatwienia, zebys znowy czasu nie marnowal na jego czytanie - ten watek, kompletnie nie dotyczy Twojego pojazdu :-) W starych N/A z motorem 1.6 mozesz najwyzej wymien sobie czujnik spalania stukowego, albo jakos go oglupic/ogluszyc, o ile szwankuje. Gdzies na forum bylo kilka patentow na ta okolicznosc: - uklad elektroniczny zlozony z jakiegos opornika i cos tam jeszcze... nie pamietam dokladnie, - ewentualnie przykrecenie czujnika za pomoca elementu gumowo/metalowego, - wymiana czujnika na nowy i przykrecenie go z odpowiednim momentem Nm - (najmniej ryzykowne rozwiazanie). Pod spodem masz link do tematu(jest tez w piewrszym poscie), gdzie dosyc obszernie opisany jest problem zarowno w starszych jak i mlodszych autach.
  7. @Adrian Foto, przeczytaj ten temat uwaznie i od poczatku.
  8. swietnie, to teraz poczytaj ten temat, na pewno znajdziesz odpowiedz na swoje potrzeby
  9. @Tokio34, sprecyzuj najpierw jak i do czego uzywasz auta. Sa rozne zestawy na rozne okazje i tu raczej nie ma zadnego jasnowidza, ktory wie czego potrzebujesz, a najlepiej to poczytaj ten temat, wszystko tu jest
  10. @Danko juz drugi sezon jezdze w takim samym Legacy na oponach FULDA SPORTCONTROL 2 215/45R17 91Y https://www.oponeo.pl/dane-opony/fulda-sportcontrol-2-215-45-r17-91-y-xl-mfs i musze przyzmac, ze bardzo przyjemna opona w codziennym uzytkowaniu. Dobrze trzyma na suchym jaki i mokrym, cicha i po 10kkm nie widze jeszcze zuzycia. Polecam, bo ceny ma calkiem przystepne.
  11. takie MR2 to chory samochod. Mialem kiedys MR2 i nawet na standardowym motorze, na mokrej nawierzchni byl to praktycznie nieprzewidywalny samochod. Patrzac na krzywa przyrostu mocy i momentu w tym egzemplarzu, to podejzewam, ze na suchym jest bardziej nieprzewidywalny niz zwykla na mokrym ;-) nie wsiadl bym do tego auta, albo nie przekraczal 3000 RPM. wytwor szatana, widowmaker...
  12. masz odpowiedz w tym temacie, nawet pare postow powyzej, wystarczy poczytac, wszystko tu jest. edit: i zdycyduj sie, czy masz Legacy czy Outback, bo tu jest gadka o sprezynach do Legacy, co jest opisane w tytule tematu.
  13. @Mushroomadness, masz raptem 5 str. w tym temacie i wszystko podane jak na tacy. Czego wiecej oczekujesz... nie potrafisz przeczytac co jest tu napisane?
×
×
  • Create New...