Skocz do zawartości

msi

Użytkownik
  • Zawartość

    760
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O msi

  • Tytuł
    ..:: Profi ::..

Profile Information

  • Płeć
    mężczyzna
  • Skąd
    Warszawa
  • Auto
    Skoda lepsza od Subaru :)

Ostatnie wizyty

495 wyświetleń profilu
  1. No właśnie nic tam nie jest dołączane, tylko płynnie zmienia się rozdział momentu Co wy macie z tym fetyszem stałego napędu
  2. msi

    Pickup Subaru!?!?

    E tam, 114 czy 115 koni wystarczy i tak szybciej niż 140 nie można jeździć
  3. msi

    Wyciszenie OBK III

    Masz jakiegoś linka? 67 to coś mało
  4. Co absolutnie nie znaczy, że Legacy jest jakoś niebezpieczne, wystarczy zwolnić i nie oglądać wątku estetów podczas jazdy
  5. Dyskusja trochę schodzi z próby potwierdzenia (lub jego braku) podatności na boczny wiatr na dyskusję typu "JA" nie potwierdzam bo nigdy tak nie miałem. Fajnie by było jakbyś w wietrzną pogodę pojeździł czymś innym niż Legacy, wtedy można mieć porównanie Legacy to fajne auto, ale jak każde japońskie, którym miałem okazję jeździć sprawia wrażenie podanego na boczny wiatr Mnie również zwiało kiedyś z pasa i zapewniam że ani nie jechałem szybciej niż reszta aut, ani nie miałem niesprawnego auta (jeżeli ufamy mechanikom i wykresom z ich maszyn)
  6. I jesteś pewien że jechałeś w warunkach wymienionych przez autora?
  7. Ok, geometria, zawieszenie, spoko. Wszystko to miałem ogarnięte na bieżąco, ogólnie japońskie auta są bardziej podatne na boczny wiatr (takie mam wrażenia na przestrzeni ok 10 lat jazdy różnymi). Wiatr wiatrowi nie równy
  8. A teraz bawiąc się w adwokata diabła, na naszym rynku Subaru odnotowało wzrost sprzedaży czyli ludziom się podoba
  9. Żeby była jasność, ja nie mówię że swoją pracę sygnalizuje kontrolką, chodzi mi o to, co robi i jak koryguje jazdę w trybie normalnej pracy nigdy nie widziałem włączone kontrolki ESP w Superbie, przy silnym wietrze, ale jechałem prosto, nie musiałem kontrować, wszystko działało automagicznie
  10. Miałem 5 lat Legacy H6, też uważałem że prowadzi się super, a podmuchy boczne znosi "normalnie". Zdanie zmieniłem po przesiadce na Superba. Niestety ale Legacy przy nim to lata po autostradzie, najgorzej jest właśnie za ekranami, oczywiście pogoda i siła wiatru ma tu wielkie znaczenie, ale często pokonuję te same trasy, więc jakieś porównanie mam. Niestety ten typ tak ma. Nigdy tego nie weryfikowałem, ale czytałem że część aut ma ESP które pomaga w taki sytuacjach utrzymać auto na pasie. Wydaje mi się, że tak to działa w Superbie, bo w końcu nie boję się jechać 140 przy dużym bocznym wietrze
  11. msi

    Moc moc moc - po co to komu

    Od prawie dwóch lat jeżdżę do pracy Aygo, 1.0 69km okazuje się, że jadąc sprawnie, na jakieś 75% możliwości auta nie odstaję tempem od innych aut. Mówimy o jeździe miejskiej Więcej w mieście nie jest potrzebne
  12. msi

    Kubica w F1

    Maja tankować vervę, podobno będzie szybciej
  13. Aha, jasne I które 10 letnie Subaru było takie super w środku? Legacy IV z trzeszczącymi boczkami drzwi, plastikowym uchwytem w drzwiach lub stukającą maglownicą na nierówności bo ten typ tak miał? Zgodzę się że Octavia jest okropna, może tym jezdziłeś, ale wszystko wyżej (Superb, Kodiaq) to inna para kaloszy. Zresztą nie o Skodę tu chodzi. Zobacz jak wygląda Mazda 6, jak peugeot 508, nawet Mondeo, wszystko to pod względem wykonania (mówię o nowych autach), nie jest gorsze niż nowe Subaru, a jest o niebo lepsze niż rzekome 10 letnie Kwestie wyciszenia pojazdu, skuteczności hamulców itp itd odpuszczę
  14. msi

    Spec.B grupa operacyjna

    Jak jedna tarcza się grzeje to może trzeba cały zacisk wymienić... Albo podjechać do kogoś innego, może popatrzy bez uprzedzeń i coś znajdzie
  15. Mam u siebie 2.0 220 TSI, wersja style plus masę dodatków. Po rabacie, a jakże, 144k
×
×
  • Dodaj nową pozycję...