Skocz do zawartości

msi

Użytkownik
  • Zawartość

    581
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O msi

  • Tytuł
    ..:: Profi ::..

Profile Information

  • Płeć
    mężczyzna
  • Skąd
    Warszawa
  • Auto
    Legacy H6 AT MY07

Ostatnie wizyty

299 wyświetleń profilu
  1. O motoryzacji ale niekoniecznie o Subaru

    To był bezdomny Pan z Warszawy
  2. [IV] Legacy i pompy wspomagania

    To cena oringu i węży w ASO, tak jak napisałem Mniej więcej, bo to dawno było i dotyczyło H6. Wymiana to inna para kaloszy. Chodzi mi głównie o to, że niektórzy kombinują jak koń pod górę, zamiast zapłacić za oryginalną uszczelkę 10 zł i sto kilkadziesiąt za węże Jeśli to nie pomoże to pompa jest raczej do regeneracji...
  3. Czy to smutny koniec subaru w Polsce?

    Klienci głosują portfelem Najwyraźniej tego chcą
  4. Legacy IV a Legacy V

    Ma SI, szary, czarny skórzany środek Aux i nawigacji brak
  5. Legacy IV a Legacy V

    Sedan, 2006 rocznik, listopad, po lifcie, automat, nie spec B Dam znać na forum jak zapadnie decyzja o sprzedaży
  6. [IV] Legacy i pompy wspomagania

    Ja tak tylko dorzucę, już po raz kolejny, że oring i węże, w ASO, to jakieś 150-200 zł. Cisza i spokój - bezcenne
  7. Legacy IV a Legacy V

    Dobre pytanie, może niedługo sam się dowiem. Bo sprzedawać a sprzedać to dwie różne sprawy. Dealerzy kilku marek wycenili moje H6 na ok 27-28k... Gdzie tu do ponad 40k. Oczywiście wiem, że dealer musi swoje zarobić
  8. Legacy IV a Legacy V

    42? Mój ma parę rys tu i tam, mechanicznie wszystko ok, tylne prawe siedzenie odcisnięte przez fotelik, to może i 35 bym dostał... Hmm
  9. Legacy IV a Legacy V

    Nie, nie brałem kupiłem pewne auto z przebiegiem ok 100k km. Nic nie jest wieczne ale w H6 do rozrządu to może przy 200k się zagląda, może nie UPG w H6 to też nic pewnego, zdarza się jak w każdym silniku, ot czasem ludzie mają pecha A wracając do tematu, rodzinność IV generacji to rzecz względna. Kiedyś wydawało mi się, że to jest auto w sam raz... do czasu kiedy zostałem ojcem. Wiadomo, że w kombi bagażnik jest bardziej ustawny, ale szału nie ma ani z bagażnikiem ani z miejscem w środku Taki odpowiednik bmw 3 Pod tym względem V gen jest oczywiście dużo lepsza Ale to chyba jedyna zaleta V generacji
  10. Legacy IV a Legacy V

    Ten cały ej255 :), nie miałem, ale wyliczanie do ryzyka remontu za 10-15k nie brzmi zachęcająco... Ile lat pojeździ taki 2,3 czy 4 właściciel zanim go sprzeda? Kupujesz 7,8 letni samochód (Legacy GT), będziesz go trzymał 10 lat? O ile kwota remontu byłaby do zaakceptowania przy 2,3 letnim aucie bez gwarancji to przy tak starym pojeździe, to nie ma sensu. Taka jest oczywiście tylko moja opinia...
  11. Legacy IV a Legacy V

    Też tak uważam, to nie jest kolekcjonerskie auto. Myślę że zdrowe h6 tych lat jest warte jakieś 30k...
  12. SUBARU XV

    Mam kolegę w pracy, który się procesuje z Volvo (pewnie dealerem) o niezgodność towaru z umową. Przez rok leasingu samochód stał w serwisie łącznie 4 miesiące. Mowa o xc90
  13. The Grand Tour

    IMO w tej serii wszystkie są dobre
  14. Spec.B grupa operacyjna

    Ja na OEM jeżdżę i żyję
  15. Subaru Outback MY15

    Mi tak się skończył akumulator w Legacy, tylko lampka została na 3 dni
×