Skocz do zawartości

E-Boxer


chojny

Rekomendowane odpowiedzi

5 minut temu, yogmen napisał:

Przy tej pojemności baku to na prawdę słabo

 

Zgadzam się. 

Mały bak i brak jakiegokolwiek koła zapasowego sprawia, że nie jest to tak dobry samochód w daleką trasę i boczne leśno polne drogi. :huh:

Z drugiej strony poprawili wyciszenie, fotele i inne więc są też spore plusy. ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

15 minut temu, Czarne_Koronkowe napisał:

11.2 l/100 km przy jazdach testowych FXT? :blink: 

chcialbym, żeby przy codziennej eksploatacji tyle palil

Miałem kilka(naście?) jazd testowych i nie widzę sensu dawania cały czas w schaba. Raz czy da, ale cały czas ? Po co ?

Zakładam, że FXT pali w mieście mniej więcej tyle co Lex czyli 12-12.5. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Ojciec Założyciel
W dniu 14.07.2019 o 16:05, RoadRunner napisał:

Niewiele mniej niż turbo.

Forstera jeszcze w zróżnicowanych warunkach ni testowałem. XV e-boxer w mieście ( te same trasy, ten sam sposób użytkowania ) spala mniej od FXT między 2 -4 l ( ta wyższa wartość, gdy więcej korków).  

Ponieważ byłem teraz na Litwie ( gdzie nasz młody zawodnik wygrał swą klasę :) ) miałem też okazję sprawdzić spalanie na trasie:

- droga szybkiego ruchu tempomat 140 : 8,8

- j.w. tempomat 150 : 9,2

- normalna droga, 100 : 6,2

 

Pozdrowienia

  • Lajk 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Max-Usługa w Olsztynie. Auto z wyraźnie bardziej hamerykańskim spojrzeniem. Takie bardziej ciężkie w stylistyce od przodu. Może się podobać. Kwestia gustu. W środku ogrooomna poprawa. Auto bardzo komfortowe. Dobre jakościowo materiały. Miękko i przytulnie. Wrażenie, że jest bardziej obszerny niż poprzednia generacja. Okamerowany. Klima z nawiewami na tył. Pamięć kształtu foteli. Podobno do kilku osób przy aktywacji systemu rozpoznawania twarzy. Duże okno dachowe. Fotele wygodne, ale w tej wersji, a jest to chyba top z rynku niemieckiego, bez niesławnej podpórki lędźwiowej. Drzwi tylnej klapy dostały lepsze siłowniki i w końcu nie przyprawiają o zawał w oczekiwaniu na otwarcie/zamknięcie. Po starcie czuć, gdy dołącza się spalinowy. Bardzo trudna przesiadka z XT. Brak dynamiki boli. Chociaż jest pewnie do przełknięcia po dłuższym używaniu. Skrzynia wymaga dla mnie nowych nawyków. Wyraźnie lepiej przyśpiesza przy miarowym wciskaniu pedału gazu. Brak efektu po kick-down. Przy próbach pogonienia jest głośny, obroty rosną wtedy do maksa. Przy względnie stałych prędkościach jazda wygodna, przyjemna. Trudno mi oceniać sztywność nowej platformy, chyba nie miałem dobrych okazji do poczucia różnicy. W typowej jeździe bez specjalnych różnic w stosunku do poprzedniej generacji. W terenie nie jeździłem.

W podsumowaniu. Bardzo fajne autko. Mam nadzieję, że znajdzie wielu nowych użytkowników. Tylko, ja zacząłem teraz spoglądać w stronę Outbacka. Wydaje mi się, że jego 2.5l mniej męczy się w czasie codziennej jazdy. XV 2.0 żony, też robi lepsze wrażenie w tej mikrodynamice. Cóż, XT psuje charaker i przyprawia o złe przyzwyczajenia  :)

  • Super! 1
  • Lajk 4
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A powracając jeszcze do testu z YT to o ile doczekamy się w Polsce nowego Outbacka z tym silnikiem, bo zapewne na wersję z turbo nie będzie co liczyć to zważywszy na poprawę parametrów odpowiadających za dynamikę może stać się hitem sprzedaży jeśli tylko nie przesadzą z ceną ;)

Edytowane przez McSudi
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
W dniu 1.07.2019 o 08:02, Michał W. napisał:

Ale jak jest w istocie to przekonany się dopiero po rzetelnych testach dziennikarzy i po własnych jazdach próbnych. ;)

 

Miałem już tą przyjemność w Gdańsku. Forester zrobił na mnie bardzo pozytywne wrażenie. Jest wyraźnie ciszej niż w XV. Fajne rodzinne auto. 

Edytowane przez Blixten
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

25 minut temu, B-52 napisał:

Napisz chociaż z dwanaście zdań więcej ;). Bo ktoś zaraz napisze, że uwaza że toyota jest dużo dużo lepsza, i co wtedy? ;) 

 

 

Hm... jakby tu to pisać w 12 zdaniach... to może tak.

 

Nowy Forek jest dużo, dużo lepszy. 

 

Nowy Forek jest dużo, dużo lepszy. 

 

Nowy Forek jest dużo, dużo lepszy. 

 

Nowy Forek jest dużo, dużo lepszy. 

 

Nowy Forek jest dużo, dużo lepszy. 

 

Nowy Forek jest dużo, dużo lepszy. 

 

Nowy Forek jest dużo, dużo lepszy. 

 

Nowy Forek jest dużo, dużo lepszy. 

 

Nowy Forek jest dużo, dużo lepszy. 

 

Nowy Forek jest dużo, dużo lepszy. 

 

Nowy Forek jest dużo, dużo lepszy. 

 

Nowy Forek jest dużo, dużo lepszy. 

 

 

 

  • Haha 2
  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

17 minut temu, spawalniczy napisał:

Merytorycznie, jak w sejmie...

Albo jak w programie 1 Narodowej Telewizji Polskiej. Kłamstwo powtarzane 1000 razy staje się prawdą ;)

 

A i tak wiadomo, że Subaru w EU nie ma mocnych silników.

Edytowane przez Tsunetomo
  • Super! 1
  • Haha 1
  • Lajk 3
  • Do kitu 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A, któryś z kolegów testował może nową Hondę CR-V Hybryd ? 

Oglądałem kilka testów i całkiem nieźle to wygląda mimo, że spora masa auta, silnik 2.0 i 184KM, a do setki ok 9sek. 

Edytowane przez McSudi
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, McSudi napisał:

A, któryś z kolegów testował może nową Hondę CR-V Hybryd ? 

Oglądałem kilka testów i całkiem nieźle to wygląda mimo, że spora masa auta, silnik 2.0 i 184KM, a do setki ok 9sek. 

 

ma DUŻO mniejszy bagażnik niż RAV4 i jest wyraźnie słabsza od niej - porównać do e-boxera nie ma jak, bo nim nie jechałem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

20 minut temu, Fiji napisał:

 

Jako buda (ergonomiczność itp) - możliwe. Jako hybryda - nie sądzę.

 

 Nie jeździłem jeszcze eForkiem wiec nie bardzo mam jak porównać. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

26 minut temu, Tiger napisał:

 

ma DUŻO mniejszy bagażnik niż RAV4 i jest wyraźnie słabsza od niej - porównać do e-boxera nie ma jak, bo nim nie jechałem

Bagażnik może i mniejszy, raptem o 80 litórw, ale w kabinie za to więcej miejsca jeśli ufać testom.

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, McSudi napisał:

raptem o 80 litórw

 

Troszkę ponad tego co piszesz i to jest prawie 20% różnicy, a subiektywne patrząc jeszcze więcej... 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...