Jump to content

yossarian

Użytkownik
  • Content Count

    265
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

9 Neutralny

About yossarian

  • Rank
    ..:: Bywalec :..
  • Birthday 03/07/1974

Profile Information

  • Gender
    mężczyzna
  • Skąd
    Olsztyn
  • Auto
    XV 2.0 2018
    XT 2.0 /2013

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. 6 października 2007. 3 Subaru i zaczynam już się rozglądać za wymianą XT na nowego Outbacka
  2. I warto pamiętać, że Onyx to najuboższa i najtańsza wersja amerykańskiego Outbacka XT 2.4.
  3. Tylko jak ma być dynamiczniejsze jeżeli auta są coraz cięższe bo i wyposażone lepiej, a silnik 2.5 jest cały czas na tym samym poziomie mocowym? Według informacji z US, silnik 2.5 jest przeprojektowany. Wzrasta moc, moment oraz wydajność. Nie są to zmiany kosmiczne, ale mogą poprawić wrażenia z jazdy.
  4. yossarian

    E-Boxer

    (pewnie wpis bardziej do wątku o Nowym Foresterze 2019-w razie czego proszę adminów o przeniesienie w odpowiednie miejsce
  5. yossarian

    E-Boxer

    Max-Usługa w Olsztynie. Auto z wyraźnie bardziej hamerykańskim spojrzeniem. Takie bardziej ciężkie w stylistyce od przodu. Może się podobać. Kwestia gustu. W środku ogrooomna poprawa. Auto bardzo komfortowe. Dobre jakościowo materiały. Miękko i przytulnie. Wrażenie, że jest bardziej obszerny niż poprzednia generacja. Okamerowany. Klima z nawiewami na tył. Pamięć kształtu foteli. Podobno do kilku osób przy aktywacji systemu rozpoznawania twarzy. Duże okno dachowe. Fotele wygodne, ale w tej wersji, a jest to chyba top z rynku niemieckiego, bez niesławnej podpórki lędźwiowej. Drzwi tylnej klapy d
  6. ASO Max Usluga Olsztyn. Od czasu aktualizacji bez problemów
  7. Subaru wygrywa -min.za prowadzenie, uklad jezdny, widoczność ze srodka pojazdu. Niestety oceniany jest model z 2.5l silnikiem...
  8. Kolejną ciekawostką występującą chyba tylko w Subaru do zeszłego roku był brak sztandarowego obecnie systemu EyeSight w Foresterze XT Tylko w Europie. Wersje XT z US miały EyeSight.
  9. Wylazlo dopiero w tym roku. Drzwi to oddzielny element. Jestem dobrej myśli
  10. Aktualizacja softu? Miałem przez chwilę podobne objawy w swoim MY 2013. Zniknęły po aktualizacji.
  11. 2013 MY 119 tysięcy przebiegu. Drobne elementy zawieszenia. Hamuję wciąż jeszcze fabrycznymi tarczami. Korozja perforacyjna nadwozia-drzwi po stronie kierowcy- blacharka drzwi wymieniona bez problemów ze strony SIP w ramach gwarancji. Poza tym bez uwag. Aha-od małego: ćwierkanie na zimnym silniku-ale już się przyzwyczaiłem
  12. A to test aktualnej generacji: http://magazynauto.interia.pl/testy/testy-porownania/news-subaru-forester-2-0-xt-comfort-test,nId,966640 Rzuć okiem na przykład na drogę hamowania zmimne/ciepłe, czy elastyczność 60-100km/h na czwartym biegu i uchyl kapelusza przed nowym XT. Chociaż stary forek miał swoją rogatą duszę, oj miał
  13. Ja wrażenie drżenia kierownicy miałem właśnie na starszym sofcie, taki brak płynności po wciśnięciu gazu. Też myślałem, że to wyważenie kół.
  14. yossarian

    xv 2015/16

    W USA już jest... http://www.subaru.com/2016-crosstrek.html
  15. 45 tysięcy przejechane, wymiana klocków będzie w październiku - aktualnie 4mm. Nie stuka, nie puka
×
×
  • Create New...