Jump to content

yossarian

Użytkownik
  • Content Count

    259
  • Joined

  • Last visited

About yossarian

  • Rank
    ..:: Bywalec :..
  • Birthday 03/07/1974

Profile Information

  • Gender
    mężczyzna
  • Skąd
    Olsztyn
  • Auto
    XV 2.0 2018
    XT 2.0 /2013

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Subaru wygrywa -min.za prowadzenie, uklad jezdny, widoczność ze srodka pojazdu. Niestety oceniany jest model z 2.5l silnikiem...
  2. Kolejną ciekawostką występującą chyba tylko w Subaru do zeszłego roku był brak sztandarowego obecnie systemu EyeSight w Foresterze XT Tylko w Europie. Wersje XT z US miały EyeSight.
  3. Wylazlo dopiero w tym roku. Drzwi to oddzielny element. Jestem dobrej myśli
  4. Aktualizacja softu? Miałem przez chwilę podobne objawy w swoim MY 2013. Zniknęły po aktualizacji.
  5. 2013 MY 119 tysięcy przebiegu. Drobne elementy zawieszenia. Hamuję wciąż jeszcze fabrycznymi tarczami. Korozja perforacyjna nadwozia-drzwi po stronie kierowcy- blacharka drzwi wymieniona bez problemów ze strony SIP w ramach gwarancji. Poza tym bez uwag. Aha-od małego: ćwierkanie na zimnym silniku-ale już się przyzwyczaiłem
  6. A to test aktualnej generacji: http://magazynauto.interia.pl/testy/testy-porownania/news-subaru-forester-2-0-xt-comfort-test,nId,966640 Rzuć okiem na przykład na drogę hamowania zmimne/ciepłe, czy elastyczność 60-100km/h na czwartym biegu i uchyl kapelusza przed nowym XT. Chociaż stary forek miał swoją rogatą duszę, oj miał
  7. Ja wrażenie drżenia kierownicy miałem właśnie na starszym sofcie, taki brak płynności po wciśnięciu gazu. Też myślałem, że to wyważenie kół.
  8. yossarian

    xv 2015/16

    W USA już jest... http://www.subaru.com/2016-crosstrek.html
  9. 45 tysięcy przejechane, wymiana klocków będzie w październiku - aktualnie 4mm. Nie stuka, nie puka
  10. Cóż, liczę, w takim razie, na mały test in vivo gdzieś na początku 2016 roku. Osobiście podejrzewam jakiś szwindel w tym video udowadniającym rzekomą przewagę CX3 i mam nadzieję, że w praktyce się to potwierdzi. A może poprawione XV z nowego rocznika, będą miały skorygowany soft, jeśli błąd tkwił w oprogramowaniu...
  11. Kurde, na prawdę czuliście się zmuszeni do kupna Subaru? Lans? Przecież w CX5 LEDy są w standardzie? Sprawą FHI jest ocena czy jest to ważne dla przeważającej liczby klientów marki, to w końcu ich pieniądze. Mnie brak LED nie boli, ważna jest widoczność na drodze
  12. Ale jakoś przykro mi myśleć o sytuacji, w której nie mógłbym ruszyć w zimie spod świateł XV stojąc przednimi kołami na zamarzniętej kałuży ze skręconymi kołami. Marka zobowiązuje. A może tego momentu dostarczanego na tył jest dość do ruszenia auta, nie wystarczy tylko do wspięcia się na te przeszkody w teście?
  13. I pewnie w tych bardziej śiskich, ale jednak typowych sytuacjach pogodowych takie subarowskie rozwiązanie sprawdza się dobrze. I w sumie tak widzę rolę XV, bezpieczny transport, na codzień, ale również w mniej korzystnych warunkach drogowo/pogodowych. Gorzej, gdy kierownikowi przyjdzie ochota na zjechanie z ubitego szlaku lub działowi technicznemu Mazdy próba dowiedzenia wyższości swojego skądinąd sympatycznego autka
  14. Jakkolwiek go zwał, to coś umknęło twórcom. No, ale po to są poprawki softu. Na zamieszczonym przez Przemekka filmiku widać, że dają dobre efekty. A co do stałości napędu, to Subaru nie szafuje nazwą stałe AWD, tylko symetryczne AWD, lojalnie uprzedzając, że na przykład w niektórych sytuacjach drogowych w autach z lineartronicem 100% momentu może być skierowane na przednią oś.
  15. No tak, jak niechcący zrobi się z wątku kolejna Skoda vs Subaru, to mnie zbanują Swoją drogą, zakładam, że ten sposób realizacji oprogramowania skrzyni ma swój sens w warunkach drogowych, poprawia pewnie bezpieczeństwo, zabierając fun z jazdy, przy okazji, a tu został przyłapany, po prostu, na gorącym uczynku i perfidnie obnażony
×
×
  • Create New...