Skocz do zawartości

E-Boxer


chojny

Rekomendowane odpowiedzi

Mam pytanie do użytkowników Forka eBoxera - też Wam tak kopci z rury przy niskich temperaturach zanim się nie nagrzeje? Jakaś masakra a najgorsze jest to, że stojąc na przejeździe kolejowym przez dłuższą chwilę, zaczynam czuć spaliny w kabinie :( Autko ledwo po przeglądzie - jakieś 4tys km, więc filtr kabinowy był wymieniony.

 

Druga rzecz - przegrywam nierówną walkę z gryzoniem wpie...pszającym mi matę klapy... To już trzecia sztuka. Posmarowane żelem na kuny i gryzonie, dwie zawieszki z sierści psów i do tego jeszcze spryskane wszystko sprayem. Wytrzymało 4 miesiące.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, Kris3k napisał:

 

 

Druga rzecz - przegrywam nierówną walkę z gryzoniem wpie...pszającym mi matę klapy... To już trzecia sztuka. Posmarowane żelem na kuny i gryzonie, dwie zawieszki z sierści psów i do tego jeszcze spryskane wszystko sprayem. Wytrzymało 4 miesiące.

Podobno pomaga zawiesić pod maską te kulki do WC z plastikowej zawieszce. Wielu użytkowników potwierdziło skuteczność.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, ja na gryzonie podejrzałem patent stosowany do ochrony gniazd bodaj orłów przez leśników ( jakiś tam film przyrodniczy) polegający na smarowaniu pnia drzewa terpentyną. I od czasu do czasu skrapiam terpentyną w xv 1.6 wytłumienie pokrywy + kostki wc te najtańsze śmierdziuchy + sierść psa. Jest ok. :) przed coś zaczęło chrupać gruchota.

Spoiler

 +

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 3.11.2021 o 09:56, Kris3k napisał:

Mam pytanie do użytkowników Forka eBoxera - też Wam tak kopci z rury przy niskich temperaturach zanim się nie nagrzeje? Jakaś masakra a najgorsze jest to, że stojąc na przejeździe kolejowym przez dłuższą chwilę, zaczynam czuć spaliny w kabinie :( Autko ledwo po przeglądzie - jakieś 4tys km, więc filtr kabinowy był wymieniony.

 

Druga rzecz - przegrywam nierówną walkę z gryzoniem wpie...pszającym mi matę klapy... To już trzecia sztuka. Posmarowane żelem na kuny i gryzonie, dwie zawieszki z sierści psów i do tego jeszcze spryskane wszystko sprayem. Wytrzymało 4 miesiące.

antykuna.pl sprawdzone, od wielu lat nic niczego nie gryzie

  • Super! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 3.11.2021 o 09:56, Kris3k napisał:

Mam pytanie do użytkowników Forka eBoxera - też Wam tak kopci z rury przy niskich temperaturach zanim się nie nagrzeje?


A to przypadkiem nie jest para wodna - czyli naturalne zjawisko? Bo jeśli faktycznie dym, to nie szukaj porady na forum tylko jedź czym prędzej do ASO. W nowoczesnym silniku benzynowy dym wydobywający się z wydechu świadczy o poważnej usterce.

  • Super! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, spawalniczy napisał:


A to przypadkiem nie jest para wodna - czyli naturalne zjawisko? Bo jeśli faktycznie dym, to nie szukaj porady na forum tylko jedź czym prędzej do ASO. W nowoczesnym silniku benzynowy dym wydobywający się z wydechu świadczy o poważnej usterce.

Akcję z białym dymem z rury, potem telefon do Assistanse Subaru, laweta i serwis, miałem parę lat temu, jakąś ciepłą porą, w poprzednim  Foresterze, ale ... to był diesel. Naprawiali w Subaru Koper  w Wawie, ale jak to zdiagnozowano, to już prawdę mówiąc nie pamiętam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 minut temu, Robgas44 napisał:

Akcję z białym dymem z rury, potem telefon do Assistanse Subaru, laweta i serwis, miałem parę lat temu, jakąś ciepłą porą, w poprzednim  Foresterze, ale ... to był diesel. Naprawiali w Subaru Koper  w Wawie, ale jak to zdiagnozowano, to już prawdę mówiąc nie pamiętam.

w dieslu to najczęściej pewnie uszczelka od turbo i palenie oleju silnikowego

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pytanie za 100 punktów. Czy ktoś rozkminił problem z obsługą telefonu z 2 kartami SIM? Domyślnie system dzwoni z 1 karty i nie widzę opcji żeby można było wybrać kartę przed wybraniem nr telefonu ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A co byście powiedzieli, gdyby był taki OBK 2500 ssak, dołożona hybryda jak w Toyota/Lexus, oczywiście sAWD. Miałby coś koło 210KM, 280 Nm. Zbiornik ok 70l. I cena ok 200kpln. Ja bym brał. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 godzin temu, MKK napisał:

A co byście powiedzieli, gdyby był taki OBK 2500 ssak, dołożona hybryda jak w Toyota/Lexus, oczywiście sAWD. Miałby coś koło 210KM, 280 Nm. Zbiornik ok 70l. I cena ok 200kpln. Ja bym brał. 

I wtedy się obudziłem… ;)

 

  • Haha 3
  • Lajk 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 5.11.2021 o 07:26, kriskristoffers napisał:

Pytanie za 100 punktów. Czy ktoś rozkminił problem z obsługą telefonu z 2 kartami SIM? Domyślnie system dzwoni z 1 karty i nie widzę opcji żeby można było wybrać kartę przed wybraniem nr telefonu ;)

W telefonie można przypisać kontakty do konkretnej karty,  więc może tak musisz zdefiniować wcześniej lub już masz wszystkie przypisane do tej jednej ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, kriskristoffers napisał:

ale Forek i tak domyślnie dzwoni tylko z pierwszej

chyba tego nie obejdziesz. w jednym z aut (XC 60) w ogóle mi system nie chciał wybrać numeru jak telefon 2 karty miał. 

Trzeba z telefonu wybrać

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

15 godzin temu, MKK napisał:

A co byście powiedzieli, gdyby był taki OBK 2500 ssak, dołożona hybryda jak w Toyota/Lexus, oczywiście sAWD. Miałby coś koło 210KM, 280 Nm. Zbiornik ok 70l. I cena ok 200kpln. Ja bym brał. 

Brałbym jak opętany. Jeżdżę też hybrydowym Lexusem GS z wolnossącym silnikiem o pojemności 2,5 litra, więc mam bezpośrednie porównanie z Outbackiem. Płynność startu i więcej mocy z dołu (dzięki silnikowi elektrycznemu) w Lexusie jest tym, czego brakuje mi trochę w Subaru.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

23 godziny temu, MKK napisał:

A co byście powiedzieli, gdyby był taki OBK 2500 ssak, dołożona hybryda jak w Toyota/Lexus, oczywiście sAWD. Miałby coś koło 210KM, 280 Nm. Zbiornik ok 70l. I cena ok 200kpln. Ja bym brał. 

No to bateria na dachu przy tych parametrach.
Pozwól mi nieco zmodyfikować parametry zamówienia:
- zbiornik 55l
- prześwit 19cm kosztem baterii
- moc napędu
   -- silnik spalinowy 176KM/221Nm
   -- silnik elekr(1) 120KM/202Nm
   -- silnik elektr(2) tylnia oś 54KM/121Nm
   Łączna moc układu = 222KM (jak oni to liczą)

- masa włana ~1700kg
- szemrany AWD-i
- szemrana e-CVT
- trochę dupskiem zamiat na testach łosia


no i mi wyszło RAV4, exclusive ~ 180kpln. 20k dla mnie za doradztwo :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

18 minut temu, lazy_moose napisał:

No to bateria na dachu przy tych parametrach.
Pozwól mi nieco zmodyfikować parametry zamówienia:
- zbiornik 55l
- prześwit 19cm kosztem baterii
- moc napędu
   -- silnik spalinowy 176KM/221Nm
   -- silnik elekr(1) 120KM/202Nm
   -- silnik elektr(2) tylnia oś 54KM/121Nm
   Łączna moc układu = 222KM (jak oni to liczą)

- masa włana ~1700kg
- szemrany AWD-i
- szemrana e-CVT
- trochę dupskiem zamiat na testach łosia


no i mi wyszło RAV4, exclusive ~ 180kpln. 20k dla mnie za doradztwo :D

Wielkie dzięki za pomoc. Ale...... 

Wejdź do rav4 (nie wiem jak w tej po lifcie ale myślę że wewnątrz podobnie) i OBK, poczuj różnicę. Podnies klapę bagażnika. 

Na koniec się przejedź.

Rav4 zdarza mi się jeździć mimo że nie mam frajdy. OBK także czasem. Inne wrażenia. 

Także gdyby np xv mial uklad hybrydowy corolli to także byłoby swietne auto. 

Czy faktycznie potrzebna bylaby przyczepka na baterie nie wiem. 

 

No i zawsze jest jeszcze Camry ale ten temat to w innym wątku :)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...
  • 2 tygodnie później...
46 minut temu, Hellraider napisał:

Pytanie co do ładowania akumulatora prostownikiem - ściągacie klemy ?


Nie ma takiej potrzeby. Jak odepniesz klemy to ryzykujesz rozprogramowanie radia i aktualnych ustawien. 
 

Chyba, ze musisz wyciagnac akumulator i ladowac go w domu, bo auto stoi pod gdzies pod chmurka. 
 


 

 

  • Zdrówko! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, Hellraider napisał:

Pytanie co do ładowania akumulatora prostownikiem - ściągacie klemy ?

Jakim prostownikiem? Ja mam takie 2, które w końcowej fazie dadzą ponad 16V, tu bym nie ryzykował.

Ładowarki automatyczne np. CTEK  mają programy do 15.8V i instrukcja niby dopuszcza ładowanie w aucie. Ale dopóki nie spróbujesz, to się nie przekonasz, czy jest to bezpieczne. Prostownikiem bez kontroli napięcia bym się bał.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...